קלאץ' מפריד כמו שצריך?
שלום לכולם,
אחרי נסיעה ארוכה, הגיר התחיל להיתקע. בהתחלה לא היה נכנס לראשון ובהמשך לא היה עובר בכלל אחרי כמה זמן פתאום היה משתחרר אבל עדיין לא עובר חלק. לדעתי היה גם קצת ריח לא כל כך טוב אבל אני לא יכול לקשור אותו ישירות לתופעה.
א. מה יכולות להיות הסיבות לכך?
ב. איך בודקים שמן גיר/ טרנספר בסמוראי ואיפה מוסיפים?
ג. איזה שמן מומלץ לשים (איזה יצרן ואיזה סוג)?
ד. האם יש עוד דברים שכדאי לבדוק?
אודה למשיבים במהרה
תודה מראש
קלאץ' מפריד כמו שצריך?
2 נעילות - לאט לאט - ולעלות
אני חושב שכן. הקלאצ' חדש. וכאמור, הגיר נתקע לסירוגין. כשהוא לא נתקע הוא עובד חלק לגמרי..
כבל קלאץ'? מה מצבו, יש פתח מילוי בגיר, אמור להיות מלא עד הפתח. שמן סטנדרטי לממסרות (כמו בסרנים ובטרנספר.
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
קודם כל - תעצור, תרגע, תנשום ותשתה איזה כוס קפה. לא צוחק עלייך, פשוט מכיר את המצב כשיש תקלה והיא נראית חמורה.
עכשיו, פתח מכסה מנוע ובדוק כבל קלאצ' כמו שאמרו לך. יכול להיות שהוא מיצה את חייו.
שנית, רק מתחת לרכב, פתח מכסה מילוי שמן בגיר ובדוק גובה - זה אמור לנזול טיפה כשאתה פותח (במישור). אם לא נוזל, דחוף אצבע - יש שמן ? איך הוא נראה ?
אותו הדבר תעשה לטרנספר, ליתר בטחון, אפילו שזה לא קשור.
האם כשאתה מעביר הילוכים יש רעש ? האם אתה מרגיש חום קיצוני באיזור הרגליים ?
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
אני לא יודע איך זה בסמוראי, אצלי היה חסר שמן במשאבה של הקלאץ׳ וזה גרם לתסמינים זהים (הילוכים לא נכנסו, קלאץ׳ לא הפריד). מילוי שמן וניקוז אויר פתרו את העניין.
אין משאבת קלאצ' בסמוראי. אבל יש תופעה שבה הבלאי של הכבל משבש את ההעברה.
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
שמרו על קשר