Close
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 26 of 26
  1. #21
    חבר רשום ishc's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    באיזור חיוג תפוס
    Posts
    9,960

    Default תגובה: זלילת דלק בויטרה

    Quote Originally Posted by raanan View Post
    אם היית משקלל גם את החזור (עליות), אז היית מקבל ערכים יותר ראליים .
    למרות שנסיעה ארוכה חד גונית אינה משקפת נכון את צריכת הדלק.

    רענן
    רענן זו הייתה דוגמא, בדקתי את הצריכה בזמנו באוופן קבוע. מחוץ לעיר בנסיעה ארוכה ממוצע בין 1:12-1:13 בעיר ממוצע 1:10 בשטח ממוצע 1:8, שוב, סמוראי קצר 98, מוזרק, סגור וסטנדרטי.
    היום סמוראי ארוך, קרב', פתוח עם 235 והפחתה בטרנספר, בין עירוני 1:9 בעיר 1:8 בשטח ראיתי גם 1:5, חושב לעבוד לסופה
    סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van

  2. #22
    חבר רשום ישי.פ's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    מרכז
    Posts
    1,241

    Default תגובה: זלילת דלק בויטרה

    אני מאוד בטוח במה שאני כותב!
    סגנון הנהיגה הוא ההבדל המשמעותי!
    דרך אגב גם אני בזמנו עם סמוראי 98 הגעתי לנתונים דומים.

    אם אני נוסע רגיל ולוחץ, הרכב עושה 1:10 אני מודד כל תדלוק.
    אבל מחוץ לעיר 1:13 כמובן שהמהירות זה העניין אני נוסע על 90 קמ"ש
    לפני רמזור אני עוזב את הרגל מהגז ומשתדל להגיע בגל הירוק של הרמזורים.
    קצת משוגע..

    לגבי עניין הצמיגים: אני לא רואה שום יתרון ב-205 לעומת ה-195 אפילו ה-195 קצת יותר גבוהים לאחר חישוב קטנוני במיוחד.
    אני גם גיליתי שאני מעדיף צמיגי 50/50 ולא שטח מלא, מה שפותר לי כמה דילמות בעניין.

  3. #23
    חבר רשום raanan's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    בוואדי ...
    Posts
    6,691

    Default תגובה: זלילת דלק בויטרה

    Quote Originally Posted by ישי.פ View Post
    לגבי עניין הצמיגים: אני לא רואה שום יתרון ב-205 לעומת ה-195 אפילו ה-195 קצת יותר גבוהים לאחר חישוב קטנוני במיוחד.
    אני גם גיליתי שאני מעדיף צמיגי 50/50 ולא שטח מלא, מה שפותר לי כמה דילמות בעניין.
    ואז מתבקשת השאלה, למה ההשקעה בקלמיני 3" ?

    רענן

  4. #24
    חבר רשום ישי.פ's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    מרכז
    Posts
    1,241

    Default תגובה: זלילת דלק בויטרה

    -כי הוא מוסיף גובה וזה מה שהיה חסר לי.
    -משפר מהלכי מתלה.
    -כרגע עם הקלמיני וצמיגי ה195 הרכב עובד יפה מאוד!! (אבל לא נראה טוב.. המבין יבין )

    אני אוהב את עניין הצמיגים הצרים סטייל לנד רובר עם קוטר יותר גדול.

  5. #25
    חבר רשום raanan's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    בוואדי ...
    Posts
    6,691

    Default תגובה: זלילת דלק בויטרה

    Quote Originally Posted by ישי.פ View Post
    -כי הוא מוסיף גובה וזה מה שהיה חסר לי.
    -משפר מהלכי מתלה.
    -כרגע עם הקלמיני וצמיגי ה195 הרכב עובד יפה מאוד!! (אבל לא נראה טוב.. המבין יבין )

    אני אוהב את עניין הצמיגים הצרים סטייל לנד רובר עם קוטר יותר גדול.
    לדעתי דווקא עכשיו בגלל המרווח הגדול בין הגלגלים לכנפיים, "תמשוך יותר אש" (שוטרי תנועה, טסטרים במכון).
    235/75/15 שטח מלא (מקסיס טרופדור) ישפרו מאוד את הלוק והעבירות . כמובן במחיר של צריכת דלק ועצלנות בהאצות בכביש.
    בעצם זה מטרת הג'יפ לא ? (נסיעה בשטח)

    רענן

  6. #26
    חבר רשום ישי.פ's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    מרכז
    Posts
    1,241

    Default תגובה: זלילת דלק בויטרה

    נכון!
    בגלל זה אני בכיוון

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. לוקרים בויטרה.
    By dtur in forum פורום סוזוקי Suzuki
    Replies: 8
    Last Post: 22-05-11, 00:56
  2. שקיעת דלת בויטרה
    By אלדר in forum פורום סוזוקי Suzuki
    Replies: 0
    Last Post: 05-02-10, 22:13
  3. זלילת דלק td5
    By esmadar in forum פורום לנדרובר Land Rover
    Replies: 5
    Last Post: 04-10-09, 10:05
  4. ברקקס בויטרה 94..
    By azulay in forum פורום סוזוקי Suzuki
    Replies: 6
    Last Post: 16-08-06, 07:13
  5. זלילת דלק בסמוראי וניקוי קרבורטור לבד
    By תומריקו in forum פורום סוזוקי Suzuki
    Replies: 6
    Last Post: 20-06-06, 23:18

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •