לא מומלץ !!!
אך, אם יש לך מיגונים, הרכב מוגבה והנהג טוב ומכיר את הרכב,
יש סיכוי שבמדרגה תשאר בחתיכה אחת,
תרגיש קשה ולא טוב, תעזר בכננת - שים לב רק כננת, כי אין אפשרות למשוך עם רצועות.
האם ניתן לעלות אותו עם גרנד ויטרה 07? ולהישאר בחתיכה אחת...
עבר: ג'ימיני 05, גרנד ויטרה 07, דיסקברי3 08, '86 cj8, טריוס 09, פראדו00
הווה: בעיקר [D9] וגם RUBICON 18 עתיד: רק השם יודע.
לא מומלץ !!!
אך, אם יש לך מיגונים, הרכב מוגבה והנהג טוב ומכיר את הרכב,
יש סיכוי שבמדרגה תשאר בחתיכה אחת,
תרגיש קשה ולא טוב, תעזר בכננת - שים לב רק כננת, כי אין אפשרות למשוך עם רצועות.
קובי \ יורם שלום, הרכב שלי ממוגן+הגבהה בנוסף אני עם צמיגי 50\50. התכנון לטייל שם במסגרת טיולי השטח שמציע אתר השטח הישראלי, ממה שנאמר לי ע"י המדריך שמוציא את השיירה לא צריכה להיות לי בעיה. אבל מצד שני הבחור שעונה לטלפון שלהם היה קצת פחות נחרץ בקביעה האם הרכב מתאים.
עבר: ג'ימיני 05, גרנד ויטרה 07, דיסקברי3 08, '86 cj8, טריוס 09, פראדו00
הווה: בעיקר [D9] וגם RUBICON 18 עתיד: רק השם יודע.
אני עם גרנד ויטארה ממוגנת לפני ההגבהה אכלתי שם לא מעט קש.
התשובה נמצאת בחתימה שלך.
אין מכסות הגירה למדינות ערב כמו שאין פקקים בדרך לירוחם!
אז לשבת ולחכות עד שיהיה רנגלר...? אני חושב לצאת לטיול הזה ולנסות את מסגרת היכולת של הרכב ושלי. אגב מישהו ביקר שם לאחרונה?
עבר: ג'ימיני 05, גרנד ויטרה 07, דיסקברי3 08, '86 cj8, טריוס 09, פראדו00
הווה: בעיקר [D9] וגם RUBICON 18 עתיד: רק השם יודע.
אז תצא. לא חייבים לעלות בכל מחיר.
אפשר לעשות מע"צ,אפשר לבקש ממישהו שימשוך אותך,מותר אפילו לוותר באמצע!!
אבל אם לא תנסה,גם לא תדע מה המגבלות של הרכב שלך וגם לא תיפגש עם המעלה הזה (ועוד כמה מעלות) "עד שיהיה רנגלר" - על הרנגלר לא תפחד במעלה כזה או אחר?
Scrusher שלום, בטיול שטח אני נהנה מהטבע שלנו לא פחות מאתגר עבירות שבדרך, לנסות ולהצליח/להיכשל זה כמובן חלק מהעניין שבתחביב. לגבי הרנגלר... אני יותר בכיוון של LR3.
עבר: ג'ימיני 05, גרנד ויטרה 07, דיסקברי3 08, '86 cj8, טריוס 09, פראדו00
הווה: בעיקר [D9] וגם RUBICON 18 עתיד: רק השם יודע.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
שגיא שלום תודה על התמונות, זו תמונת מצב עדכנית?
עבר: ג'ימיני 05, גרנד ויטרה 07, דיסקברי3 08, '86 cj8, טריוס 09, פראדו00
הווה: בעיקר [D9] וגם RUBICON 18 עתיד: רק השם יודע.
צודק, שכחתי לציין.
התמונה היא מלפני שנה.
אבל אני סבור שהמצב לא השתנה בהרבה
2 נעילות - לאט לאט - ולעלות
זרון עביר במידה ויש לך מכוון טוב ואתה מנוסה בנהיגת שטח. אני הייתי בטיול עם שגיא לפני שנה. הסמוראי שלי, מוגבהה, ארוך ונעול אחורה עלה בלי בעיה. חודשיים א"ח ללא מכוון וטעות נהיגה שלי עלתה לי בקפיץ, זוג בולמים ודרייב שאפט.
לשיקוליך, אני עם הרכב שלך לא הייתי מנסה לעלות אותו.
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
לדעתי ועל פי המצב מלפני שלושה חודשים זרון עביר לכל הילוך עם נהג שקול וצמיגים טובים.
זה מעלה דרדרתי ברובו של אבנים כך שאין בעיית אחיזה .
המדרגה אמנם קצת קשה אבל עם בניית מעצ של עשר דקות רבע שעה היא נעלמת לחלוטין.
זה לא מעלה בעייתי לנהג שקול .
סיקס 89, ארוך,נעול כפול ,נועל mtr , סטנדרטי.
היילקס 97 , נעול אחורה ובקרוב קדימה , סט ראנצ'ו , סטנדרטי
היילקס 95 טוטאל לוס אחרי תאונה.
שבוע טוב עדיין באותו עניין... הטיול מתוכנן לצאת בסופ"ש הבא ויש מצב שמצטרף אלינו ריינג' דנדש. מה אתם אומרים על נוסחה הבאה: זרון+ריינג'+נהג לא מנוסה*= ???
*בוא נאמר שזה יהיה הטיול שטח רציני הראשון לו ולאוטו.
גילוי נאות: המדובר הוא גיסי ואני מעוניין לשמור על שלמות המשפחה גם אחרי הטיול.
עבר: ג'ימיני 05, גרנד ויטרה 07, דיסקברי3 08, '86 cj8, טריוס 09, פראדו00
הווה: בעיקר [D9] וגם RUBICON 18 עתיד: רק השם יודע.
1. אין לריינג' שום בעיה טכנית לעלות את זרון.
2. תשאיר אותו בבית למען שלמות המשפחה.
א. תדאג שיהיה צלם וידאו באירוע, זה יכול להיות מזכרת לדורות..
ב. לא יודע כמה יקרים חלפים של ריינג׳, אבל יש לי הרגשה שזה עובר את החמישים אחוז מהכתבה של ברלי על רכב משומש עד 70k..
ג. אם אתה רוצה לגרום לטראומה לאיש, ואולי לגרום לו לא לרדת לשטח יותר, אז בחרת בקומבינציה לא רעה.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
ריינג' עולה את זרון בלי להרגיש בכלל שיש שם עלייה, או דרדרת, או מדרגה.
במצב מוגבה ובהכוונה מבחוץ, הוא גם לא צריך לגעת בקרקע עם הפגושים או הבטן.
הבעיה היחידה עלולה להיות נזק לצמיגים - הם נמוכי חתך, לגמרי כביש (במקור), וקל מאוד לדפוק להם את הדופן. זה קצת בעיה עם כלי ששוקל 2.5 טונות ונוסע 180 קמ"ש.
פעם עלינו שם עם מיצובישי קינג ארוך סטנדרטי מהיבואן, נמוך, צמיגי כביש והכל. בלי מכוון (כי לא מי שיכוון) בלגימה אחת בלי לגרד כלום ובלי להרגיש שהיה כל כך נורא.
יותר מזל משכל? לא יודע.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
שמרו על קשר