תענוג!
שלום לכולם ........
מזה כמה זמן אנו נמצאים בהליך של בניית טרופי טראק למרוצים.
החידוש הינו בכך שהשלדה נבנת בתוך מעטפת של טוארג דור ראשון.
בסיום ההליך הכוונה כי הרכב יראה כטוארג עם צמיגים "35 מבחוץ וטרופי טראק למרוצים מבפנים ......
כמה תמונות מתהליך המידול של הרכב ובניית הרכב על המחשב
תהנו.......
מוות לגנבים !!!
תענוג!
תמשיכו לעדכן!
בינתיים נסתפק בזה:
![]()
חקקפםךםעץבםצ
כמו שרני אמר,
תמשיכו לעדכן, אנחנו נרייר בשקט...
מנהל מכירות רשתות בחברת GO NATURE
www.gonature.co.il
קצת תמונות לשבת .......
מוות לגנבים !!!
יא בא ייאי....
זה יעבור טסט??![]()
תוכלו לספר מה הולך לבוא פה מבחינת מנוע\הנעים\מתלים?
חקקפםךםעץבםצ
היי רני .......
כרגע השילדה מתוכננת לפי LS3 עתיר סוסים, TH400 מחוזק ומערכת מתלים הכוללת קואיילאוברים גדולים, בולמי בייפאס ובאמפ סטופים הידראולים.
מה יהיה בסוף מותקן ברכב ......
את זה יחליט הלקוח![]()
מוות לגנבים !!!
אההה,
לזה קוראים עונג שבת.
מנהל מכירות רשתות בחברת GO NATURE
www.gonature.co.il
אההה,
לזה קוראים עונג שבת.
מנהל מכירות רשתות בחברת GO NATURE
www.gonature.co.il
הרכב כמו שאתם רואים עבר את שלב התכנון אל הביצוע.
השלב הבא יהיה חיבור כל מערכת המתלה הקידמית. ההזמנות לליזרים יצאו החומר נרכש וממתינים להמשך המיוחל.
ברגע שתגמר בניית השלדה יסתיים השלב הראשון בפרוייקט הזה והשלדה או תעבור ללקוח או תמשיך את סיום הרכב אצלנו בסדנא.
ניתן לקבל אצלנו מגוון ענק של פתרונות לרכבי מירוץ.
מרעיון עד רישוי, שלדה מתגלגלת בלבד, תכנון מלא של הרכב, תכנון מכלולים שונים ברכב עצמו.
לדוגמא הבאגי קלאס 1 מרעיון לרישוי, הטוארג כשלדה מתגלגלת (בנתיים), והטרופי הקודמת שהעלתי שבעליה בחר לקנות רק את התכנון שלה ולבנותה בעצמו (קנה רק קבצי ייצור של הרכב כמו פיראנה למשל)
אנחנו משתדלים לערב את גולשי ג׳יפולוג בפרויקים הללו גם בשביל להראות שיש ספורט מוטורי בארץ ברמה שעולה מיום ליום וגם להראות לכם שלא חייבים סדנא מאד גדולה לבנות רכב ברמה. מי שיש בידיו את היכולת המכאנית יכול לקנות שלדה ולהמשיך ומי שיש בידיו יכולת מסגרות גם יכול לבנות רכב כזה בעצמו.
ארנון שושני
052-6991704
Www.rocksolid.co.il
ארנון שושני 052-6991704
ייעוץ ותכנון לכל רכבי השטח
נראה מעולה. נקווה שבעל הרכב ימשיך את הסיפור שלו בג'יפולוג כדי שנראה איך זה מתקדם... בהצלחה!
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
שאלה כללית, ואני מבין שהכתובת היא הלקוח... אבל אני מנסה להבין משהו.
למה להשתמש בבודי של פולקסווגן, אם הרכב לא קשור ליצרן?
ואני אסביר את התהיה שלי..
בתחרויות בחו"ל בקטגוריות הלא סטנדרטיות, הרכב קרוי בשם של יצרן המנוע (חובה) ובונה הרכב (לא חובה). במקרה הזה, אף אחד מהם הוא לא פולקסווגן - זה סתם יוצר בילבול לדעתי. כלומר - בטפסי הרישום יהיה כתוב "שברולט-רוקסוליד פרוטוטייפ", למשל, אבל אז יראו פולקסווגן טוארג. זה מבלבל את הקהל ואת המדיה.
נגיד אני מסקר מירוץ, מה לכתוב ? הטוארג של מוישה זוכמיר? אבל זה בכלל לא קשור לטוארג, אז למה לקרוא לו ככה? אני מבין שזו דרך לאמץ עיצוב קיים ולא לשבור את הראש על כל הקליפה החיצונית - אז אוקיי, אבל לפחות משתמשים בחזית אחרת...
אשמח לשמוע מבעל הרכב מה השיקול.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
קשה לי להאמין שבעל הרכב ייחשף פה באתר.
בכל מקרה הסיבה שזה נעשה התוך טוארג היא פשוט בגלל שהיה לו אחד בחצר אחרי טוטאלוס.
הרעיון הוא לייצר טרופי טראק שתהיה עם כל הנוחיות של רכב סגור. תהיה לו שמשה ומזגן ודשבורד מקורי כנראה ונכון שבחוץ יראה כמו טוארג אבל זו המעטפת שנבחרה ואני יכול להעיד שלהכניס טרופי לתוךקופסא מוכנה זה מאד קשה ואתגר גדול מאד תכנונית וארגונומית.
בכל בנייה של רכב מירוץ ישנם אילוצים אבל פה הם היו רבים.
נאלצנו למתוח קצת את המעטפת להאריך את בסיס הגלגלים של הטוארג בעשרים סנטימטרים להגדיל את פתחי הגלגלים כך שיקבלו גלגל 35״ ואת כל מהלך הסכירה החדש. רוחב הרכב היה גם מגבלה שדרשה מאיתנו להעביר את המנוע קדימה יותר ממה שרצינו (בגלל מרחב רגליים) שגרר איתו שינויי מהותי מאד בתכנון המתלה הקידמי (J arm בפעם הראשונה אצלנו).
נכון שאין קשר בין המנוע המיועד לבין הבודי כמו בחול בטרופים הגדולות אבל לא לקחנו את המעטפת בשביל שחברת פולקסווגן ייתנו חסות לרכב (למרות שלא נתנגד).
ארנון שושני
052-6991704
Www.rocksolid.co.il
ארנון שושני 052-6991704
ייעוץ ותכנון לכל רכבי השטח
גם לטרופי טראק של סרטינה יש חזית אפעס... קצת פורדית, כולל אפילו מקום מוכן להדבקת האליפסה כחולה של פורד, וכשנסענו באוטו המנוע בכלל היה GM ואמור היה להתחלף ב-HEMI של קרייזלר...
הצוללת הצהובה של רז והלל בעלת מכלולי פאג'רו (גיר, טרנספר, סרנים/דיפרנציאלים, מתלים וכו', בעלת מנוע ב.מ.וו, אבל מקוטלגת בחו"ל כ-Mitsubishi Prototype והיא עומדת בכל תקני FIA...
כנ"ל ההאנטר של שי שמעוני.
כבר פגשנו בבלקן במכוניות תקניות FIA עד הפרט האחרון והן בעלות מנועים מיצרן א' ומרכבים מיצרן ב'.
לדוגמה - צוות INSTROI הבולגרי שהתחרה בראלי מרתון הבלקן 2012 עם ניסאן פטרול בעל מנוע ריינג' רובר 4.6, ובראלי 24 יוון האחרון עם EVO-FX578 - אב טיפוס T1 עם מרכב דמוי טויוטה ויגו ומנוע GM.
כל הנושא הזה מקובל רק בארה"ב.. בישראל כנראה עוד לא הגענו לנושא הזה של התאמת המעטפת החיצונית ליצרן המנוע ומתחרים ישראליים ממילא לא נוסעים עם המכוניות האלה להתחרות באמריקה. מקסימום באירופה או בדקאר שהוא מירוץ "אירופאי"... בינינו, מה זה משנה?
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
לי זה משנה, וזה משנה לכל מי שצריך להבין מה הוא רואה בלי להתבלבל... ההאנטר מןגדר מיצובישי/שברולט פרוטוטייפ, כי זה לפי המנוע ובונה הרכב (המרכב) והצוללת הצהובה ב.מ.וו/מיצובישי.
אבל באמת, לא אני זה שמישהו צריך להתחשב בו כשהוא בונה רכב חדש... אני רק מנצל את הבמה לשאול..
כך או כך - נראה פרוייקט סופר מעניין.
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
לא רק מעניין אלא מתוכנן ובנוי מדהים.
צריך לראות מקרוב פרטים "קטנים" באוטו הזה כמו זרועות אחוריות למשל או צמתי צינורות מורכבים כדי להבין באיזה סטנדרט גבוה שני המשוגעים האלה רפי וארנון עובדים... חו"ל זה כאן, ביבנה.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
שמרו על קשר