היי עמרי.
ברוך הבא לולם שמעבר לעולם רכבי הליסינג...
ננסה לענות לך כמה שאוכל. אני אומנם עם פראדו ארוך.מעדיף גיר אוטמטי בשטח מטעמי נוחות ( לא בא לי להרוג את הרגלע הקלאץ בשטח סלעי אבל כל אחד והשריטה שלו..)
בק"מ שלך אתה יכול לקנות בנזין למרות ששוב אני אוהב שיש יותר כח זמין למנועי דיזל בסל"ד נמוך.
נתחיל מהפגרו:
מערכת הנעה 4X4 יחסית תקדמת לתקופה. הפגרו מציע למעשה את הטוב מכל העולמות עם הטרנספר שלו.
הנעה 2X4 לכביש יבש, 4X4 לכביש רטוב עם דיפרנציאל מרכזי פתוח, 4X4 H עם דיפרנציאל מרכזי נעול לשטח, 4X4L עם דיפרציאל מרכזי נעול חס העברה נמוך .(כח)
בנוסף לפגרו משנת 95 ומעלה יש נעילה אחורית שניתנת לשילוב עם 4X4L
טרופר:
ניתן לקנות חדש יותר באותו כסף.אין לו את 4X4 לכביש ואין נעילה אחורית מקורית ( דגם דיזל משנת 2000 ומעלה אין נעיל אחורית ולא ניתן להרכיב אלא אם כן שמים סרן ישן יותר) מהלך מיתלה אחורי הכי טוב שיש.
לגבי אמינות תעבור בפורומים של הכלים ואתן לחברים עם כלים אלה לענות לגבי זה
בהצלחה ומקווה שעזרתי לך טיפה.
שמרו על קשר