חיישן מקורי?
ניקוי חיישנים עם ספרי קרב' הורס אותם, יש חומר ניקוי ייעודי לחיישנים.
אשמח לייעוץ:
במשך הרבה זמן אני מרגיש ירידה בסחיבה של האוטו.
במקביל נדלקת מנורת EGR.
לאחרונה החלפתי חיישן EGR ואז האוטו נסע מצויין למשך שבוע ואז שוב נדלקה המנורה והחלה ירידה בסחיבה.
מדי פעם המצב מחריף וחיישן מצב מצערת מזייף והאוטו מגמגם.
אחרי ניקוי של החיישן עם ספריי קרבורטור המצב מתייצב,אבל הסחיבה לא משהו.
מישהו מכיר את התופעה?
חיישן מקורי?
ניקוי חיישנים עם ספרי קרב' הורס אותם, יש חומר ניקוי ייעודי לחיישנים.
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
איזה קודים המחשב זורק?
אז מה הקשר לחיישן מצב TPS ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני משער שמכיוון שה EGR פתוח אז גזי פליטה מלכלכים את הסעפת יניקה ומצטבר שם לכלוך.
מערכת הEGR ברכב הזאת היא מבוססת ואקום ורגישה לפיח, החלפה של שסתום EGR בלבד לא תמיד תעזור, ברוב המקרים זה חלקיקי פיח או כניסת אויר למערכת שתוקעים את השסתום במצב פתוח וגורמים לגמגום של המנוע.
אם התקלה היא P0400 אזי אכן מדובר על EGR, אם P012X אז TPS,
לקח לנורה שבוע להידלק כי המנורה נדלקת אחרי 400 ק"מ בערך
תנסה לבדוק את ה-TPS ע"פ המדריך הזה, לא נראה לי שזאת הבעיה שלך.
אגב,ניסית לנקות את בית מצערת בצורה יסודית? מעבר להתזת ספריי קרבורטור על הפרפר..
שמרו על קשר