בגיל אספנות אין משמעות להקפאת רשיונות.
וגם העלויות הקבועות הן ברמה של כלום.
מעבר לזה קשה לומר לפני שרואים לפחות תמונות כלליות...
תתחדש.
אסף.
חלום ישן עומד להתגשם:
הצלחתי להשים את ידי על קמפר קטן וישן
מדובר על נגרר קטן (כ3 מטר) סרן בודד עם מתלי סלילים כרגע במצב מוזנח מאד מאד.
ע"פי הבעלים יש לו רשיונות (זו הסיבה שלא זרק אותו עד עכשיו)
ברור לי שאין מצב להשתמש בו והכוונה היא להפשיט אותו לגמרי עד לשלדה ולבנות מחדש
מכיוון שעדיין לא קיבלתי ניירת אני לא יודע אם הניירת מוקפאת או שלא חודשה
הכלי בן 30 לפחות (מס רישוי 6 ספרות)
אשמח לקבל קצת תשובות:
1. האם יש עניין של הקפאת ניירת (אם לא הוקפא אצטרך לשלם את כל הטסטים?)
2. החזרה לכביש תחייב עמדה מס' 1?
3. כרגע המבנה עשוי משלד משולב עץ ומתכת, פח חיצוני ודיקט פנימי, היות ויפורק לגמרי האם נכון לבנות מחדש באותה צורה או שכדאי לעבוד עם חומר אחר
פנל מבודד\ סנדביץ ?
4.מה עלות אחזקה שנתית של קמפר? (ביטוח, טסט וכו'?
5.אביזרים (כיורים\מקרר\דלתות וכו' - קונים בארץ או מייבאים?
תודה רבה - מקווה להביא אותו בימים הקרובים ואז גם להעלות תמונות.
אחלה סופ"ש
z.i.p :מערכות מיגון, תקשורת ובית חכם https://www.imc-gsp.com/ .
בגיל אספנות אין משמעות להקפאת רשיונות.
וגם העלויות הקבועות הן ברמה של כלום.
מעבר לזה קשה לומר לפני שרואים לפחות תמונות כלליות...
תתחדש.
אסף.
ככל הזכור לי אין נגרר אספנות. גם מעל 30.
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
שמיל צודק. לא ניתן לרשום נגרר כאספנות. אם הרשיונות לא הוקפאו, תצטרך לשלם את כל האגרות שלא שולמו (כמה עשרות שקלים לשנה).
לא יודע אם צריך מעבדה מוסמכת או לא - שווה בדיקה.
אם ממילא אתה הולך להפשיט אותו עד לרמה של שלדה ערומה - קח בחשבון ששלדה חדשה נוסעת + סרן, יצול וחשמל של קרוואן עם רישוי מגורים מיצרן נגררים לא צריכה לעלות יותר מ 10K.
הבניה תעלה לך עוד ככה וככה עשרות אלפים, תלוי ברמת הבנייה, האביזרים ואיזה חלק של העבודה תעשה לבד.
היתרון היחיד של הסיפור הזה הוא קפיצי הסלילים.
אגב, בשנת 80 התחילו עם 7 ספרות במספר הרישוי, ז"א שהוא שנת 79 לכל היותר.
נושא הרישוי עדיין לא ברור - ממתין לניירת כדי להבין מה הסטטוס שלו.
בכל מקרה הבאתי את הקמפר הביתה - אני מתחיל בפעולות שלא עולות כסף עד שאבין אם אפשר להתקדם. (במקרה הכי גרוע הוא יהפוך לעגלת גזם)
כל הפנים פורק, יחד עם עשרות קיני צרעות
החלון האחורי הוסר, כרגע ההתלבטות היא אם לשקם את הקליפה הקיימת או לגלח הכל - בהתאם להחלטה אוכל להתחיל בתכנון הפנים
יש קרע רציני בגג פינה קדמית בעקבות מכה אבל מעבר לזה כל הקליפה במצב סביר.
בשלב הבא אני מתכוון לפרק את הרצפה ואז אוכל לטפל בגלגלים - ברקסים, מתלים, מיסבים וכו'
חוץ מתפוח גרירה תפוס השלדה נראית סביר לגילה, רגלי הייצוב לא תפוסות ולמעט סדק באחד הריתוכים של המשולש לא ראיתי שברים או סדקים
והכי חשוב: תמונות :-)
[ATTACH=CONFIG]107965[/ATTACH
z.i.p :מערכות מיגון, תקשורת ובית חכם https://www.imc-gsp.com/ .
דעתי האישית- תשאיר את הקליפה הקיימת. לא יודע איזה קרוואן זה, אבל זה עיצוב קלאסי. לא הכי יפה אבל קלאסי.
אסף.
לדעתי בהתייחס לתמונות אין לך בכלל מה להתלבט...הקרוואן הזה " גמור ".
פרק הכל כולל הכל ! ותתחיל מהשסי.
קח בחשבון שייתכן שבסוף התהליך, יישאר מהמקור רק מספר הרישוי.
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
אומר דבר לא פופלארי
מנסיוני בשיפוצים - הענין הוא חדוות היצירה.
באם אתה מוכן להשקיע ממון וזמן רב בחוג שיפוץ - לך על זה.
באם לא
בעלות תועלת - קנה משומש במצב סביר וצא בהצלחה.
שיפוץ הוא תהליך סזיפי יקר עם המון טעויות של פעם ראשונה שיוצרות תיסכול כאשר אתה מתפשר איתן.
לסיכום חדוות יצירה- עשה
עלות תועלת - אל תעשה
גם רנו 4 יכול להגיע לסוף השמים ולקצה המדבר.אוהב ונוסע בלנדרובר.
לשואלים למה צריך בנוגע לרכב - "לא צריך - אני רוצה"
שמרו על קשר