לא מכיר את הרכב והגיר הספציפי. אבל,
מה שאתה מתאר נשמע כמו תקלת פיקוד.
יכול להיות סולנאודים סוררים במוח של הגיר או חיווט מהמחשב לגיר
(נדיר ולדעתי סיכויים אפסיים, בעיה במחשב).
אין לי מושג איזה ציוד בדיקה ייעודי יש ליצרן הזה,
אבל אני מניח שיש מבדק שיודע להתחבר למחשב ולבצע הפעלות לסלונאידים במוח הגיר.
כנראה שיש במוסך המרכזי וצריך איש דיאגנוסטיקה עם סבלנות וזמן.
במידה ולא תמצא מוסך עם ציוד יעודי ורצון,
אני במקומך הייתי מאתר שירטוטים ומתחיל לרוץ על הצמה מהגיר עד למחשב ובודק שאין סימני פגיעה מכניים,
על הדרך לפתוח קונקטורים ולנקות עם ספריי מגעים.
אם עדיין קיימת התקלה, אז נדרש בדיקת רציפות ובידוד עם מגר.
אם הבדיקה תקינה.
האופציה האחרונה להוריד מוח ולהחליף הסלונואידים.
בהצלחה
רענן
שמרו על קשר