אני שוקל למכור חחח
תכלס הבנזין החדש נפלא.
Sent from my DN2103 using Tapatalk
שלום
הייתי היום בסוכנות כדי להתקדם לכיון דאסטר ידני דיזל והם אמרו שהאספקה רק בעוד כמה חודשים אבל יש בנזין באספקה מיידית
גם כפול הנעה וברמת גימור בחירה
האם הדגם עם המנוע 150 כס בנזין מומלץ לרכישה?
הבנתי שהגרסא הקודמת של הבנזין היא אסון
לצערי משומש דיזל כפול הנעה לא מצליח למצוא ולכן פונה לרכוש חדש
השימוש הוא טיולים בסופש ורכב יומיומי
תודה מראש
אני שוקל למכור חחח
תכלס הבנזין החדש נפלא.
Sent from my DN2103 using Tapatalk
צועניה ..
היי גיא
לא מצליח לשלוח הודעה פרטית
אם אתה באמת מוכר אשמח לדבר
אשתי רוצה למכור אני מתכחש
Sent from my DN2103 using Tapatalk
צועניה ..
עוד מעט סופ"ש
גם הבנזין ה"ישן" נסע מצוין.
התברר כאסון בגלל כשלים בתכנון.
מנוע הבנזין 1.33 החדש משמש ברנו, דאצ'יה, ניסאן מרצדס.... (בעלי דאצ'יה מנפחים ת'חזה -"יש לי מנוע מרצדס!!!" מוזר, אבל רק בעלי מרצדס מתבאסים עם מנוע דאצ'יה...) והוא נוסע מעולה.
ועדיין זה לא אומר כלום ושום דבר לגבי אמינות לאורך זמן.
לעניות דעתי הלא מבינה כלום, תנו למישהו אחר להתגלח על ההימור הזה.
הדיזל 1.5 מנוע מצוין ומוכח. חזק וחסכוני ומתאים כמו כפפה לדאסטר 4X4. כל עוד הוא מיוצר ומיובא לישראל, תעדיפו אותו.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
הבנזין 1.33 מפה לשם כבר רץ כמה שנים טובות וטרם שמעתי על כשלים, ובמיוחד שרנו מצולקים מהמנוע 1.2, אישית לא הייתי חושש לדסטר בנזין 1.33 או רכבי רנו/ניסן עם אותו המנוע
אסף-א
Asaf-a
גם ה-1.2Tce רץ כמה שנים והכל היה טוב לכאורה, עד שהתברר שהוא ממש לא טוב....
בהחלט ייתכן שלמדו לקח ושהפעם ה-1.33 מנוע טוב, אבל לא אתה ולא אני יודעים את זה בוודאות. מוטב להיות חשדן ולחפור בחומר כתוב מחו"ל כדי לוודא שעד כה אין כל מיני תלונות ותקלות סביבו.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
כלומר דרור, כדי שאבין את משנתך:
מבחינתך היית נמנע מכל מנוע חדש מכל יצרן עד שיעברו 3-5 שנים?
נכון שפה ושם יש נפילות, אבל עם רוב הגדול של המנועים החדשים אין בעייה.
כן הייתי מכניס לשיקול מוניטין של יבואן, וקרסו איך נאמר, בעל מוניטין לא משהו..
Asaf-a
אסף.א
אני לא בא להגן על קראסו שנוא נפשי .. אבל סובארו למשל שמאבדים שמן כחלק בלתי נפרד מהמנוע .. כפיצ׳ר ולא כבאג ... כן נחשב טוב אבל דאצ׳יה כי זה רומניה לא ? ...
מה ההגיון ?
אני לא הייתי נוגע בסובארו עם מקל ( ידעתם שיש דיזל בוקסר ? ... אני לא ) ולעומת זאת מכיר מלא דאסטרים בנזין שחיים בשלום עם ה 1.2 שלהם ..
צועניה ..
שמע, לא יודע אם לקרוא לזה "מישנה", כי בכל זאת יש מכוניות חדשות שמאוד מלהיבות אותי (מי אמר ברונקו?... יש איתו סיפור באמריקה עם המנועים. לא שמעתי על אינצידנטים כאלה בישראל, אבל אני בהאזנה. גם מנועי הפנטסטאר של Jeep עשו צרות בשנים הראשונות). אבל מכאן ועד לפדות חסכונות ולרוץ לחתום על הזמנה למכונית שאני לא מכיר?.... הייתי ממתין קצת כדי לדעת אם המוצר באמת טוב ואין מחלות ילדות למיניהן. אני מסתכל מהצד על אלפי המתלהבים שרצים וקונים כל דבר שיש במלאי רק כי הוא במלאי, בעיקר כל מיני סיניות שעד לפני שבוע לא שמעו עליהן ומתפלא. מאוד מתפלא.
עוד משהו שלא הייתי מתלהב ממנו הם כל מיני תארים מפוצצים כמו "מכונית השנה"/"מנוע השנה" ושאר סופרלטיבים של עיתונות רכב שאין מאחוריהם כלום ושום-דבר חוץ מהמון יח"צ. לא מעט "מכוניות השנה" התגלו ככשלונות מביכים, שלא לדבר על "מנועי השנה" למיניהם שמאוד הרשימו בהשקה אבל אחר כך אמינותם הפכה אותה לבדיחה עצובה.
באופן עקרוני, לא תפסיד כלום ובטוח תהיה חכם יותר אם לא תמהר לקנות מוצר שזה עתה הפציע וכן תיתן לאחרים להתגלח עליו.
סיפור הדיזל של סובארו הוא אחלה דוגמה - באירופה סגדו פעם למנועי דיזל וסובארו שמוכרים לא מעט מכוניות בשוויץ ושאר מדינות מושלגות, מיהרו לפתח בוקסר-טורבו-דיזל 2.2 ליטר עבור השוק האירופי. האירופאים התנפלו עליו כי סובארו=יפני=אמינות=מותג עם מוניטין מצוין בלהבלהבלה - ומה שקיבלו זה את אחד ממנועי הדיזל הכושלים ביותר בהיסטוריה. "אמינות יפנית".... איזו פארסה. טראומת הכשלון היתה כל כך גדולה, עד שמאז סובארו לא נגעו יותר בדיזל.
במקרה של הדאסטר - האוטו פגז וכולנו יודעים את זה, ומנוע ה-1.5dCi מוצלח ומוכח ובאמת כבר לא צריך להוכיח כלום לאף אחד. וזה למרות קרסו והשירות ה"משובח" שלהם.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
1.33ל'..הרכבים היחיד שמעגלים לו למעלה.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
נא .. בבקשה.
Sent from my DN2103 using Tapatalk
צועניה ..
במחשבה שנייה יש מצב שערבבתי עם דיזל 2 פעימות.
למרות שגם הוא שטוח.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
בזחל"ד (זחלי-למחצה-דיזל), שבמקור היו זחל"ם עם מנועי בנזין 6 בטור מתוצרת אינטרנשיונל או וייט, שתלו את מנוע ה-V6 דיזל-אטמוספרי 2 פעימות מתוצרת דטרויט-דיזל של נגמ"ש M113. כאמור - מנוע V6 ולא בוקסר. הנפח - 5 ליטרים וההספק - 200+ כ"ס.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
שמרו על קשר