אתמול .. בפריז הסתובבו צרפתים עם ברזלים ביד. וכל מוסלמי שצעק אללה . קיבל אחת לראש ונכפת עד לבוא השוטרים ..
רק אומר ..
מי שנעצר כשהגיעו השוטרים זה לא מי שהסתובב עם הברזל ביד.
רק אומר ..
בצרפת גם מותר וכדאי להניף את דגל צרפת.
רק אומר ..
Sent from my DN2103 using Tapatalk
צועניה ..
אין קשר לפיוז של המאותתים !
אחת מיציאות האזעקה חוברה במקביל לפיקוד למאותתים.
באזעקות ישנות כאשר מקצרים (מה שעשו הגנבים) קו מאותתים,
מה שקרה זה שריפת מעגל הדרייבר למאותתים שבאזעקה,
או לחילופין כל מעגל האזעקה נפגעה .
באזעקות מתקדמות יותר (לאחר שהבינו את לוגיקת ההתגברות של הגנבים)
הייתה להם הגנה פנימית) בפני קצר בקווי המאותתים.
רענן
בוקר טוב
זאת שאלת השאלות
מסתבר שבאיתורן לא דוגמים את התקשורת כל הזמן, אלא אחת ל….לא יודע.
בזמן בזה הרכב כבר נגנב, מתרחק וללא יכולת איתור מצד איתוראן.
כנראה מטעמי עלויות וכו.
איתורן כמובן לא חושפים בפנינו את כל האלגורתימים שלהם ליצירת התראה (טלפון ללקוח).
איתורן כרגע לא שווים כלום.
אבל אל דאגה, אנחנו נמצא פתרונות לנבלות, איתם או בלעדיהם, אלקטרוניקה או לא. (כרגע לא - חוזרים לברזלים)
התעוררנו, יש הרבה בעלי רנגלרים, חלקם אנשים טכניים, חלקם מהנדסים, ואנחנו נפתיע אותם.
חשוב רק להיות מודעים למצב.
חברה שעבדתי איתה בעבר בנושא חסימת סלולר (JAMMER) הוציאה אביזר המזהה פעילות Jammer שיכול לשלוח התראה לפני השיבוש וגם לסגור מעגל (למשל שיפעיל אזעקה, ינתק צינור דלק, יחסום אגזוז, מה שבא לכם).
למען הסר ספק, אין כיום קשר לחברה, רק מקבל ממנה את הפרסומים.
https://www.suresafe.com.tw/Jamming-...Detector2.html
- - - Updated - - -
בלי פוליטיקה, אבל זה אינטרס שמוכתב משיקולים מדיניים-מתנחליים, של יצירת מציאות של היעדר גבול בין ישראל לשטחים
יצחק
+1
אפשר היה לשים מצלמת לוחית רישוי לכל הרכבים שנכנסים לשטחים ולעצור לבדיקה רק את אלה שלא נכנסים על בסיס קבוע.
המערכת יכולה ליצור לעצמה דטבייס ראשוני במשך חודש נניח ואחכ לעצור לפי הסתברות.
זה היה חותך את הכניסות של רכבים גנובים לשטחים, יש לזה משמעות כלכלית בעיקר של הפיכת המחסומים לדו כיווניים.
זה כמובן יגרום לירידה במחירי הביטוח המקיף ולחיסכון לנו הנהגים - ולכן סביר שלא יקרה.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
אבל על כל כביש שנכנס מאיו"ש יש מחסום. וזו תחנת ביקורת-גבולות לכל דבר ועניין. מה שלא מסתדר עם התיאוריה שלך.
והרכבים שצריכים לעבור במחסום מאיו"ש לישראל מאטים ועוצרים ויש מי שלכל הפחות מסתכל לתוכם. ואם אתה נראה חשוד (כלומר נראה ערבי) אז יבדקו אותך.
אבל המעבר מישראל לאיו"ש הוא חופשי. לא בודקים אף אחד וזה לא מעניין בכלל.
האינטרס הוא, אם כך, לא "מתנחלי" אלא כלכלי-נטו.
למדינת ישראל יש אינטרס כלכלי ברור ומובהק שיגנבו בה כמה שיותר מכוניות.
כל מכונית שנגנבת, פותחת מעגל רכישות רכב שמסתיים במכונית חדשה שעולה על הכביש ושכ-65% ממחירה לצרכן הוא מיסים.
היחידים שמחככים ידיים בהנאה על התגברות הגניבות, הם יבואני הרכב ופקידי האוצר. חפשו את האינטרס אצלם.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
אז מעברי גבול בנגב?
הציבור מפולג ולכן הציבור יעשק
What we've got here is failure to communicate. Some men you just can't reach...
הבאג העיקרי בתיאוריית הקונספירציה שלכם הוא ייחוס עודף חוכמה ותכנון לגופים שהמאפיין המרכזי שלהם הוא בעיקר חוסר יעילות וחשיבה.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
נוטה להסכים
אפילו מאוד נוטה
מסכים 100%
אין פה יד מכוונת
סתם אוזלת יד
בלאגן, כמו בכל התחומים כרגע
חוסר תחרות אמיתית (חברות הביטוח, חברות המיגון) כמו בתחומים נוספים.
רגיל.
אהה כן, גם חוסר משילות. עם כל מה שקורה בנגב, במקום להיכנס באמאמאמאמאמא שלהם כל הזמן ולמרר להם את החיים.
מעניין כמה שנים יחלפו וכמה מאות-אלפי מכוניות עוד ייגנבו, עד שיירד לכם האסימון.
אתם בטוחים שברגע שבנאדם נכנס לעבוד במערכת הזו משתלטים עליו קהות החושים והטמטום.
והכל זה רק אזלת יד וחוסר חשיבה ומוגבלות וטיפשות...
אתם עושים את הטעות הגדולה ומזלזלים בהם.
אז לא.
ממש לא.
הם חכמים. הם יעילים. הם חושבים.
הם באו לעבוד - והם עובדים.
אבל הם גם רעים. יודעים מה? לא בטוח שהם רעים, אבל הם כן אטומים.
הם, שמקבלים את האוטו ממקום העבודה, רואים את האוטו, כמו את כל שאר הדברים, אחרת מכם.
האוטו של העבודה והוא תמיד חדש. הם לא יודעים מה זה טסט. לא מבינים על מה אנחנו צועקים.
הם לא נכנסים אף פעם למוסך. יש קצין רכב שמטפל בזה.
ייהרס האוטו בתאונה? ייגנב? למי אכפת. יש ביטוח.
המטרה שלהם היא כסף. כסף לקופת המדינה.
איך להוציא משם כמה שפחות - ולהכניס כמה שיותר.
הם ידרכו עליכם בציניות כי הם לא סופרים אתכם.
מבחינתם אתם נמלים. דבורים בכוורת. מס' ת.ז. וכספומט.
אז צאו מדלת-האמות של האוטו שלכם ותחשבו בגדול. במאות-מיליונים.
תסתכלו קדימה. לטווח ארוך.
ואז תבינו שהכל מתוכנן.
הגניבות, הפקקים, הפשיעה, חוסר התפקוד וחוסר המשילות, הכל.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
זה המקום להזכיר, שוב, את התער של הנלון.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
מי שמטפל במעברים זה קשות המעברים שכפופה למשרד הביטחון.
נושאים של פעילות עברינית שאינה סכנה ביטחונית לא בתחום טיפולה.
אם המשטרה היתה רוצה היא היתה יכולה לפעול מתוך המעברים בתאום עם הרשות.
בעבר חברות הביטוח מימנו יחידות משטרתיות שפעלו לאיתור וטיפול במשחטות רכב.
לא מפתיע שהמשטרה לא עושה כלום כי המשטרה כמעט לא קיימת. הדחלילים לובשי המדים שעוד עובדים שם חכמים על חלשים ולא על פושעים שזו עבודתם.
אני רואה במחסום ריחן כמעט כל ערב מכוניות של חברות האיתור אורבות ומוכנות לסכל גניבות ששיכות להם. במיוחד איתורן.
מפתיע שחברות הביטוח לא מממנת כמו פעם פעולות שיטור. אולי זה לא כואב להם מספיק.
למדינה יש אינטרס ברור שיהיו גניבות. זה מכניס לה כסף גדול ממיסים אבל למרות זאת אני לא חושב שאוזלת היד של המשטרה היא מתוכננת בכדי להרבות מיסים אלא חלק מהתפרקות המדינה על מוסדותיה ודי בראש המשטרה.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
מסתבר שהבעלים של ה JL האחרון שנגנב (תחילת הפוסט), לא היה כולכך מחובר למציאות הקיימת, ולתחום.
לא חבר בשום קבוצת וואטסאפ של הרנגלרים, לא היה מודע למכת הגניבות…
תשמרו על הכלים.
תפתיעו אותם.
תתחכמו.
גם דברים של פעם, כמו ברז דלק וכו׳, לדעתי יעזרו.
הם התרגלו לגנוב תוך פחות מדקה עם כל האלקטרוניקה הזאת.
אפשר לומר שגם כיום חברות הביטוח מממנות פעילות נגד גניבה - רק שהשוק עבר אופטימיזציה לביצוע ע"י הסקטור הפרטי
במקום מה שהיה פעם = שהביטוח יגבה יותר פרמיה (וישלם מס) ואז יעביר כסף לגוף ביצועי ממשלתי בדמות המשטרה (עלות תועלת של גוף ציבורי)
כיום = דורשים מהמבוטח לשלם ישירות לחברת איתור ומרוויחים תחרות + גוף פרטי שמפעיל את הכסף
אני עובר במחסום על בסיס יומי וכמעט תמיד עומד שם אוכף.
מישהו מכיר סטטיסטיקה כמה רכבים גנובים עוברים דרך מחסום?
יש עוד דרכים להגיע לרש"פ ויש ברחבי הנגב והצפון מקומות ישוב שהמקומיים מדווחים על מדיניות אירוח מרחיבה של ציוד גנוב
בדרך
זה שהם עומדים שם.. וגם צוותים סמויים של הכחולים.. לא אומר שהם מצליחים לחסום את הגנבים.. אני גם עובד בגזרת המעברים ורואה איך משפשפים אותם פעם אחר פעם... כאילו אין למידה.. מהצד זה נראה כמו סתם זריקת משאבים לפח.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
זאת ועוד
כל הרכבים שיש להם ״כניסה ללא מפתח״, כלומר לא צריך להוציא אותו מהכיס בשביל להכנס,
דעו שזה מכיל פירצה שמככבת חזק עכשיו.
🤣
הגנבים לא צריכים את המפתח שלכם, ולא צריכים לשבור חלון או משהו, הם נכנסים לרכב בכיף…
כל הטכנולוגיות החדשות, מביאות איתם גם צרות.
חוץ מטסלה. הם גדולים.
שמרו על קשר