גזיות יש לי שתיים. אחת קטנה בגרוש וחצי אחת גדולה שלא עולה לטנדר אם אני לבד.
מניסיון, אני מגלה ששכחתי לחדש את מלאי הגז - בדיוק כשאין שום אופציה אחרת.
עכשיו תגידו קרה פעם קרה פעמיים הבנאדם למד.
לא.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
גזיות יש לי שתיים. אחת קטנה בגרוש וחצי אחת גדולה שלא עולה לטנדר אם אני לבד.
מניסיון, אני מגלה ששכחתי לחדש את מלאי הגז - בדיוק כשאין שום אופציה אחרת.
עכשיו תגידו קרה פעם קרה פעמיים הבנאדם למד.
לא.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
חשבתי לרגע למכור את הסמו ולקנות msr...
תכלס הגיע לי.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
בסוף המזל האיר לי פנים ובשוק המציאות שלביא אירגן כדי להיפטר מהג'אנק שלו, מצאתי וויספרלייט מהדגם הישן עם משאבה ומיכל מג'אנק של מישהו אחר. סט שנראה שזקוק לקצת טיפול אבל הייתי צריך משאבה, אז הנה משאבה. מקסימום נרענן אותה בגומיות חדשות.
שימון של כל הגומיות ואז בדקתי שהמשאבה בונה לחץ ולא נוזלת. מה שהוביל לשפריץ של דלק. האורינג האשם היה זה של הברז-מחט. קשה ויבש. היה לי אחד להחלפה מאחת מערכות הטיפול - הוחלף. בבדיקה עם ה xgk ראיתי שהכירה דולקת נהדר אבל קצת סתומה, ממש טיפה, ואולי מלוכלכת. ניקוי של הדיזה והצינורית והכל עובד נפלא.
המכונות האלה בנויות לטיפול בשטח. כל זה לקח פחות מחצי שעה.
זו גם תזכורת לכולם לבדוק אחת לכמה זמן ולפני הפעלה לאחר זמן ממושך ללא הפעלה - שאין נזילות. האמינו לי. לא נעים שהכירה עולה באש.
הxgk כמו הוויספרלייט ובניגוד לדרגוןפליי היא ללא חלקי גומי. רק חלקים מתכתיים. וכמו הדרגוןפליי ובניגוד לוויספרלייט יכולה לעבוד גם על סולר. לכן באופן טבעי היא זו שיכולה להישאר מוכנה לימים ללא גז, בטנדר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
מה שמזכיר לי, את הערכה הבאה לניקוי החריר של הקולמן הגדולה כשיש סימני השתנה בהפעלה.
₪ 3.25 52% Off | קרבורטור פחמן לכלוך Jet להסיר ניקוי מחטי מנקה מברשות כלים לרכב אופנוע טרקטורונים רתך פחמימות Chainsaw
https://a.aliexpress.com/_EjGeoXZ
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
מחזק את הקטע של לבדוק פעם בכמה חודשים בבית לפני הטיול ..
כירה שעולה באש זה לא כיף.
מזל שיש לי בקאפ בתא מטען.
יש לי גם ערכה מלאה של אורינגים ירוקים עמידים לבנזין אם מישהו תקוע.
Sent from my DN2103 using Tapatalk
צועניה ..
בינתיים אני ממשיך לשרוף בנזין על שתי הבנזיניות.
אין הפתעות ואין בעיות.
הפרימוס קלה פרקטית ופשוטה לתפעול מעט יותר.
כששתיהן באזור היד הולכת אליה מעצמה.
כאב עובר ושב ...
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
ממשיך לשרוף דלק על שתיהן
אחת ברכב היומיומי השניה בסופה.
הפרימוס אכן קלילה ופשוטה יותר.
קל לעבוד איתה ולווסת איתה.
החיבור למיכל דלק ידאג שתמיד ישפך עלי טיפה דלק בניתוק. אז הפסקתי לנתק.
היא אוהבת שמנקים לה את הדיזה מידי פעם עם המחט הייעודית שמגיעה איתה.
ה msr היא יותר סוס עבודה.
גס אמין לא מפונק ופרמיטיבי.
כזו שאין מה להתעסק איתה.
היא עושה אש חזקה יותר ובלתי אפשרי להחליש למשהו מאוד חלש - המון נסיונות...
אין שום פרקטיקה בדבר הזה שנקרא בנזינייה
באופי השימוש שלי גזייה היתה עושה בדיוק אותו דבר בפחות מאמץ.
אבל זה ממש כיף. ההתעסקות והרעש והריח והלוק.
כאב עובר ושב ...
שמרו על קשר