Close
עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
מציג תוצאות 41 עד 49 מתוך 49
  1. #41

    ברירת מחדל תגובה: האם דילול נוזל קירור משפיע על יכולת קירור/חימום של המנוע?

    לרוב ההוראות רושמות מים מזוקקים.
    מים מזוקקים הם מרוככים אבל לא ניתן לומר שמים רכים הם מזוקקים.

    מצאתי את ההסבר הבא למה לא מזוקקים.
    לאור האי בהירות אני נוטה שבעתיים להשתמש בנוזל מוכן ולא למהול לבד.


    https://rislone.com/blog/cooling/why...ooling-system/


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  2. #42

    ברירת מחדל תגובה: האם דילול נוזל קירור משפיע על יכולת קירור/חימום של המנוע?

    הוזמן נוזל מדולל של מוטול.
    שטיפה והחלפה בקרוב.

  3. #43

    Post תגובה: האם דילול נוזל קירור משפיע על יכולת קירור/חימום של המנוע?

    ציטוט נכתב במקור על ידי boaz avrahami צפיה בהודעה
    אל תתפסו אותי אם זה היה ה 500 או ה 600… זה היה מקורר אוויר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    אתה לא טועה,
    הפיאט 600 לא היה חסין מהתחממות יותר מה-500, למרות היותו קירור מים, להיפך.
    אתה כנראה זוכר את מכסה המנוע מורם עם קרש בעיקר ב-600.
    הבעיה העיקרית עם מקוררי האוויר הייתה חוסר הבנה של חשיבות שלל הפחים המחיצות והתעלות סביב המנוע שתפקידן היה לתעל את האוויר בכיוון הנכון. רבים בזמנו נהגו לפרק ולא להחזיר, כי הפחים האלה הפריעו לטפל ברכב וסתם חסמו את האוויר....
    והיו מחלות ספציפיות למשל בפולקסווגנים האטמים של רדיאטור השמן היו מזיעים, הרדיאטור החבוי היה נרטב ונסתם מאבק. הטיפול היה פשוט וקל (החלפת האטמים) אבל רבים נסעו ככה וחיממו מנועים.
    אחד הרכבים האחרונים שיוצרו עם מנוע קירור אוויר היה סיטרואן GS הנהדר שאהב לעבוד בסל"ד גבוה כל היום ובכל תנאי ולא התחמם לעולם.
    זה יכול היה להיות רכב האספנות המושלם (קירור אוויר, הנעת מנואלה..בשנות ה-80) לולא מערכת המתלים ההידרופנאומטית המשוגעת והחלפת הבומבות הרוטינית

    אבל זה לא קשור לשרשור

  4. #44

    ברירת מחדל תגובה: האם דילול נוזל קירור משפיע על יכולת קירור/חימום של המנוע?

    להשכלה כללית, איזה סוג נוזל של מוטול הזמנת?
    מעיון זריז בקטלוג שלהם, הנוזל הכי מתאים עבור מיצובישי מגיע בתרכיז ומקריאה מהירה הוא מיועד לפי הספרות למהילה במים רכים ולא מזוקקים תוך ציון איכות מינימלית למים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  5. #45

    ברירת מחדל תגובה: האם דילול נוזל קירור משפיע על יכולת קירור/חימום של המנוע?

    ציטוט נכתב במקור על ידי boaz avrahami צפיה בהודעה
    להשכלה כללית, איזה סוג נוזל של מוטול הזמנת?
    מעיון זריז בקטלוג שלהם, הנוזל הכי מתאים עבור מיצובישי מגיע בתרכיז ומקריאה מהירה הוא מיועד לפי הספרות למהילה במים רכים ולא מזוקקים תוך ציון איכות מינימלית למים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    Motul Inugel Long Life 50% Amarillo Anticongelante Refrigerante G12 5 Litros


  6. #46

    ברירת מחדל תגובה: האם דילול נוזל קירור משפיע על יכולת קירור/חימום של המנוע?

    או זה
    Motul AUTO COOL OPTIMAL

  7. #47

    ברירת מחדל האם דילול נוזל קירור משפיע על יכולת קירור/חימום של המנוע?

    Ethylene glycol or Mono Ethylene glycol
    שניהם זה אותו החומר המזוהה כימית כך:

    (CH₂OH)₂

    שני החומרים שציינת מבוססים עליו וזה גם מה שדורש יצרן הרכב.
    מוטול מציינים תקן של מיצובישי שלא מצאתי לו אזכור במרשתת מלבד בדפי הנתונים שלהם.

    מאחר והיצרן לא מציין בדרישות בספר שום תקן ספציפי אלא רק חומר בסיס ומאחר ושניהם מתאימים להגדרת היצרן ושניהם נוזל מוכן לשימוש הייתי בוחר בינהם כנראה לפי המחיר/זמינות/ צבע

    הכתום נראה נוח יותר לקריאת מפלס במיכל

    רצוי לא לטעום מהחומר בזמן ההחלפה. במיוחד כשלרוב אנחנו שוכבים תחת הרכב בעת ניקוז הנוזל הישן.
    תשתמש גם במשקפי מגן. זו ההמלצה בכל אופן.

    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  8. #48

    ברירת מחדל תגובה: האם דילול נוזל קירור משפיע על יכולת קירור/חימום של המנוע?

    מעדכן שהוחלף נוזל הקירור לוואן ולטנדר.
    עכשיו שהטמפרטורות ירדו זה לא חוכמה להגיד שיש שיפור... אחכה לקיץ הבא כדי להחליט סופית אם יש הבדל מורגש.
    ניצלתי את ההזדמנות לשטיפה יסודית של כל מערכת הקירור, דבר מבורך שתמיד נותן הרגשה טובה.

  9. #49

    ברירת מחדל תגובה: האם דילול נוזל קירור משפיע על יכולת קירור/חימום של המנוע?

    להשכלה כללית..
    נוזל קירור לא מיועד לקרר יותר טוב את המנוע.
    להפך, הוא מעביר חום פחות טוב ממים רגילים.
    אז למה הוא נועד?

    1. למנוע קורוזיה קטודית (ורגילה) ובנית אבן.
    2. לשמן את האטמים של משאבת המים .ועל הדרך כך אטם אחר, כולל הצינורות.
    2. להעלות את נקודת הרתיכה של נוזל הקירור.

    את כל הדברים הללו לא תראה בכלל בנסיעה רגילה ברכב.
    להפך, אם הרדיאטור ו\או מנוע שלך אטום אתה אפילו תרגיש יותר נטיה להתחממות.
    את יתרונות נוזל הקירור תרגיש לאורך זמן, כאשר מערכת הקירור שלך תהיה ללא אבן וקורוזיה.
    כאשר המנוע יתחמם מעל 110 ונוזל הקירור לא ירתח (טמפרטורת עבודה של מנוע מודרני 95 מעלות).
    וכתוצאה מכך לא יהיה לחץ גבוה במערכת כל הזמן, ומיכל העודפים לא יתמלא.

    לכן אם הרדיאטור שלך ו\או המנוע שלך סתומים, אל תצפה שנוזל קירור איכותי יציל את המצב..

עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123

נושאים דומים

  1. שאריות של נוזל קירור בסביבת המנוע
    על ידי יניב אליאש בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 11
    עדכון אחרון: 25-06-18, 21:51
  2. שמן נחשים או משהו יעיל? (תוסף קירור נוזל קירור..........)
    על ידי hadtomer בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 18-06-16, 20:28
  3. תגובות: 0
    עדכון אחרון: 01-05-16, 09:24
  4. טמפרטורת נוזל קירור בראש המנוע ובבלוק
    על ידי רפי א. בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 29-07-05, 21:34
  5. ניקוי מערכת קירור / נוזל קירור לא קורוזיבי
    על ידי שי ברנר בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 28-03-05, 00:20

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •