Close
עמוד 8 מתוך 11 ראשוןראשון ... 567891011 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 141 עד 160 מתוך 206
  1. #141
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,958

    ברירת מחדל תגובה: כמעט לא שמנו לב - רכבי 1994 הם רכבי אספנות

    ציטוט נכתב במקור על ידי דרור ברלי צפיה בהודעה
    תבחר מה שתבחר, העיקר שיהיה משהו מגניב וש"איזה רכב אספנות להביא" תהיה הבעיה העיקרית/יחידה שלנו ב-2024 ובכלל.
    בול.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  2. #142
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,958

    ברירת מחדל תגובה: כמעט לא שמנו לב - רכבי 1994 הם רכבי אספנות

    ציטוט נכתב במקור על ידי sgill צפיה בהודעה
    4 רכבים יצאו למרוץ רבע מייל, מי יגיע אחרון:

    1. סמוראי אספנות
    2. היילקס אספנות
    3. פטרול כמעט אספנות
    4. דיפנדר אספנות
    מבחינת המהירות או זה שייתקע על תקלות?
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  3. #143
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,958

    ברירת מחדל תגובה: כמעט לא שמנו לב - רכבי 1994 הם רכבי אספנות

    ציטוט נכתב במקור על ידי דרור ברלי צפיה בהודעה
    קפיצי הסליל רק מקדימה
    מאחורה "אוטו אמיתי" עם קפיצי עלים הכי לא נעימים שחוויתם בחייכם
    טעינו בדגם.
    זה LJ78 פראדו.
    5 דלתות, סרנים חיים, קפיצי סליל ק/א.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  4. #144

    ברירת מחדל תגובה: כמעט לא שמנו לב - רכבי 1994 הם רכבי אספנות

    ציטוט נכתב במקור על ידי ד ו ר ו ן צפיה בהודעה
    מבחינת המהירות או זה שייתקע על תקלות?
    אם זה לא אותו אחד אז תן את שתי האופציות

  5. #145
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,958

    ברירת מחדל תגובה: כמעט לא שמנו לב - רכבי 1994 הם רכבי אספנות

    ציטוט נכתב במקור על ידי sgill צפיה בהודעה
    אם זה לא אותו אחד אז תן את שתי האופציות
    איזה פטרול?
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  6. #146

    ברירת מחדל תגובה: כמעט לא שמנו לב - רכבי 1994 הם רכבי אספנות

    ציטוט נכתב במקור על ידי ד ו ר ו ן צפיה בהודעה
    איזה פטרול?
    זה שנוסע

    Sent from my SM-G998B using Tapatalk

  7. #147

    ברירת מחדל תגובה: כמעט לא שמנו לב - רכבי 1994 הם רכבי אספנות

    אם השאלה מתייחסת לכל רכב עם המנוע החלש שלו, אני אני מניח שסמוראי עם 1000סמ"ק הכי איטי

  8. #148
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,958

    ברירת מחדל כמעט לא שמנו לב - רכבי 1994 הם רכבי אספנות

    גם סמוראי 1300.
    מידי פעם אני משתעשע איתם בכביש.
    זה יתרון של בערך קמ״ש וחצי ומשעשע לראות אותם נאבקים.

    מה המהירות המירבית של סמוראי 1300 בישורת?

    אם זה פטרול דיזל טורבו, אז מהתחתית דרוג המיאוץ זה סמוראי, היילקס, ופטרול ודיפנדר.
    מי ישמע.. ״מרוץ״.. יותר בכיוון של ״מיאוט״.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  9. #149

    ברירת מחדל תגובה: כמעט לא שמנו לב - רכבי 1994 הם רכבי אספנות

    ציטוט נכתב במקור על ידי ד ו ר ו ן צפיה בהודעה
    גם סמוראי 1300.
    מידי פעם אני משתעשע איתם בכביש.
    זה יתרון של בערך קמ״ש וחצי ומשעשע לראות אותם נאבקים.

    מה המהירות המירבית של סמוראי 1300 בישורת?

    אם זה פטרול דיזל טורבו, אז מהתחתית דרוג המיאוץ זה סמוראי, היילקס, ופטרול ודיפנדר.
    מי ישמע.. ״מרוץ״.. יותר בכיוון של ״מיאוט״.
    בוא נביא סמוראי 1600 טורבו שלמסכן הקטן יהיה קצת יתרון

    Sent from my SM-S908E using Tapatalk

  10. #150
    חבר רשום יונתןמצפה's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2006
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    5,133

    ברירת מחדל תגובה: כמעט לא שמנו לב - רכבי 1994 הם רכבי אספנות

    ציטוט נכתב במקור על ידי ד ו ר ו ן צפיה בהודעה
    גם סמוראי 1300.
    מידי פעם אני משתעשע איתם בכביש.
    זה יתרון של בערך קמ״ש וחצי ומשעשע לראות אותם נאבקים.

    מה המהירות המירבית של סמוראי 1300 בישורת?

    אם זה פטרול דיזל טורבו, אז מהתחתית דרוג המיאוץ זה סמוראי, היילקס, ופטרול ודיפנדר.
    מי ישמע.. ״מרוץ״.. יותר בכיוון של ״מיאוט״.
    לא פעם
    ולא פעמיים
    ברחתי לחבר עם היילקס אטמוספרי בעליות. וברמזור.
    סמוראי הזרקה תקין נותן בראש להיילקס.
    במיוחד עם 4.16 (וגלגלים 215).
    המהירות הסופית מאוד תלויה באיכות האספלט וכיוון ומהירות הרוח... 😂
    אבל יצא לי גם לעבור 130 במישור. בלא מעט ...

    נכון, היום עם הסופה זה מרגיש מגוחך...
    אבל אם ההשווא היא בין היילקס לסמוראי, הקטן הזה לא פראייר.
    קח מקל קח תרמיל..., הי הג'יפ הי הג'יפ...

  11. #151

    ברירת מחדל תגובה: כמעט לא שמנו לב - רכבי 1994 הם רכבי אספנות

    אם המירוץ יקרה בדובאי, כנראה הפטרול ינצח לפני שהאחרים יעבירו להילוך שני..




    ולמי שלא מכיר את המפלצת הספציפית:



    בברכה,
    אלכס.

  12. #152

    ברירת מחדל תגובה: כמעט לא שמנו לב - רכבי 1994 הם רכבי אספנות

    ומהצד השני...

    אם נשים 392 מול ברונקו ראפטור, מול דיפנדר חדש בנזין 8 צילינדר ואפילו נוסיף את הראם TRX...אפשר גם להוסיף G63 :-)
    מי ינצח ברבע מייל? במיאוץ ל 100?
    אני בכוונה לא מוסיף את ה H3 החדש עם 1000כ"ס כי זה כבר חשמלי...

    כן, קצת סטינו מהנושא. SORRY

  13. #153
    חבר רשום סולי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    Somewhere over the rainbow..
    הודעות
    6,399

    ברירת מחדל תגובה: כמעט לא שמנו לב - רכבי 1994 הם רכבי אספנות

    קצת?! ב3 עשורים... ובפי 10 בעלויות ביטוח...

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
    "רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
    אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."

  14. #154
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2003
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    3,100

    ברירת מחדל תגובה: כמעט לא שמנו לב - רכבי 1994 הם רכבי אספנות

    אנסה לחזור לדיון המעניין הזה בהיבט מעשי כל שהוא.

    קודם כל לדעתי במושג הזה "רכב אספנות שימושי" יש אוקסימורון.

    רכב אספנות נועד אכן לשמש רק כרכב תחביב לחובב רכב שיתעסק כל היום עם הצעצוע שלו יתקן ויתחזק וישפץ כל מה שצריך ברכב כה ישן כדי להביאו למצב נסיעה ושייראה טוב וזהה למקור כאילו יצא אתמול מהמפעל למרות שהרכב נטש את שערי המפעל לפני 30 שנה ויותר.

    למרות זאת לשם הדיון נניח ויש לכם בכיס 200,000 ש"ח פנויים לצורך שדרוג רכב השטח שלכם לרכב שטח אחר שישמש אותכם גם כרכב יום יומי וגם כרכב שטח לטיולים של סופי שבוע כולל לינה בשטח ברמת עבירות עד בינונית - קשה אבל לא אקסטרימית.

    במה הייתם בוחרים? רכב שטח חדיש ומשופר לשטח שנכנס בתקציב או יבוא של רכב שטח אספנות כל שהוא משופץ עד לרמת הבורג ומשופר היטב לשטח בתקציב הזה? - אפשר בתרגיל הזה לשנות את התקציב הבסיסי לכל כיוון למעלה או למטה כשהעיקרון זהה.

    אני הייתי בוחר באופציה הראשונה
    שלמה מרבאום, עו"ד - ביטוח נזיקין - תאונות דרכים ובשטח
    03-6883445

  15. #155
    חבר רשום סולי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    Somewhere over the rainbow..
    הודעות
    6,399

    ברירת מחדל תגובה: כמעט לא שמנו לב - רכבי 1994 הם רכבי אספנות

    ברור מאליו,
    הסטטוס של אספנות לא מתאים ליומיום מבחינת התקנות, בראש ובראשונה אך בגלל סבירות לתקלה.

    אם זה רכב ב' לטיולים כמובן שאעדיף אספנות.


    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
    "רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
    אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."

  16. #156
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2003
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    3,100

    ברירת מחדל תגובה: כמעט לא שמנו לב - רכבי 1994 הם רכבי אספנות

    סולי, לא מסכים לגמריי עם ההנמקה שלך בעיקר בחלקה השני - רכב אספנות ששופץ וחודש לגמרי - ממש הכל ברמה של חדש כולל מנוע יהיה לא פחות אמין מרכב שטח חדיש יותר - להערכתי הבלתי מקצועית כמובן. הבעיה עלולה להיות אם אכן מתקלקל משהו ברכב האפנות לך תשיג חלקים, תשבית הרכב שהוא גם היום יומי שלך...לא סביר.

    אבל, מבחינתי כדי להגיע לרמת איבזור, נוחות ואיכות חיים ברכב שטח חדיש יותר צריך להשקיע ברכב שטח אספנות הון מטורף שיגיע לסכום גבוה יותר מרכב שטח גיבור דנדש מהניילון.

    בחו"ל משוגעים לדבר שהממון בכיסם אכן עושים זאת בעיקר עם אייקונים מוטוריים שאינם עוד כמו הדיפנדר שהבאתי כדוגמה בסרטון.
    שלמה מרבאום, עו"ד - ביטוח נזיקין - תאונות דרכים ובשטח
    03-6883445

  17. #157
    חבר רשום סולי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    Somewhere over the rainbow..
    הודעות
    6,399

    ברירת מחדל תגובה: כמעט לא שמנו לב - רכבי 1994 הם רכבי אספנות

    זה לגיטימי לחלוטין שלא להסכים.

    ...גם להביא סדרה 80 גרוטאה לאמינות של 80 חדש מהניילון (לדעתי אמין מרכב שטח חדיש) יעלה לדעתי גם הון לא קטן.

    נוחות איכות וביצועים.. זה כנראה לעולם לא יהיה גם אחרי השקעה של סכום זהה לרכב שטח חדיש. אם כי מספיק קרוב לטעמי ..

    הון כרגע אין לי... וכנראה לא יהיה.
    אני דובק בסמוראי.. בשבילי זה המסלול הכי כלכלי בתחביב הכי לא כלכלי...

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
    "רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
    אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."

  18. #158
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,958

    ברירת מחדל כמעט לא שמנו לב - רכבי 1994 הם רכבי אספנות

    ציטוט נכתב במקור על ידי KOOKE צפיה בהודעה
    ,
    אבל, מבחינתי כדי להגיע לרמת איבזור, נוחות ואיכות חיים ברכב שטח חדיש יותר צריך להשקיע ברכב שטח אספנות הון מטורף שיגיע לסכום גבוה יותר מרכב שטח גיבור דנדש מהניילון.
    תאום ציפיות.. זה הבסיס.
    אתה לא מצפה שרכב בן 30 יהיה עם אבזור של רכב בן שנה-5-10 שנים.
    אתה מחפש משהו אחר.

    רכב אספנות היום (בן 30) זה כבר רכב משנות ה-90.
    לא מועדון החמש.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  19. #159

    ברירת מחדל תגובה: כמעט לא שמנו לב - רכבי 1994 הם רכבי אספנות

    ציטוט נכתב במקור על ידי KOOKE צפיה בהודעה
    סולי, לא מסכים לגמריי עם ההנמקה שלך בעיקר בחלקה השני - רכב אספנות ששופץ וחודש לגמרי - ממש הכל ברמה של חדש כולל מנוע יהיה לא פחות אמין מרכב שטח חדיש יותר - להערכתי הבלתי מקצועית כמובן. הבעיה עלולה להיות אם אכן מתקלקל משהו ברכב האפנות לך תשיג חלקים, תשבית הרכב שהוא גם היום יומי שלך...לא סביר.

    אבל, מבחינתי כדי להגיע לרמת איבזור, נוחות ואיכות חיים ברכב שטח חדיש יותר צריך להשקיע ברכב שטח אספנות הון מטורף שיגיע לסכום גבוה יותר מרכב שטח גיבור דנדש מהניילון.

    בחו"ל משוגעים לדבר שהממון בכיסם אכן עושים זאת בעיקר עם אייקונים מוטוריים שאינם עוד כמו הדיפנדר שהבאתי כדוגמה בסרטון.
    אני עם סיקס 1990 משופץ מהייסוד .
    אמין לחלוטין - סומך עליו במאת האחוזים .
    הרכב יכול לשמש כרכב יומיומי ללא חשש כלל .
    האמינות והשרידות של רכב אספנות ( אין מערכות חשמל מסובכות ומורכבות ואין מחשבים ) עולה לאין שיעור על רכב מודרני .
    חברים - יש להבדיל בין שימוש רגיל ברכב לבין נסיעת שטח - במלחמה יש פצועים וזאת עובדה כואבת אבל נכונה .
    לגבי חלפים - כמה שתרצה על המדף .

    אילן

  20. #160
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: כמעט לא שמנו לב - רכבי 1994 הם רכבי אספנות

    ציטוט נכתב במקור על ידי sgill צפיה בהודעה
    ומהצד השני...

    אם נשים 392 מול ברונקו ראפטור, מול דיפנדר חדש בנזין 8 צילינדר ואפילו נוסיף את הראם TRX...אפשר גם להוסיף G63 :-)
    מי ינצח ברבע מייל? במיאוץ ל 100?
    אני בכוונה לא מוסיף את ה H3 החדש עם 1000כ"ס כי זה כבר חשמלי...

    כן, קצת סטינו מהנושא. SORRY

    מה לזה ולרכבי אספנות?.........

    אבל אם אתה התחלת, אז המרצדס כנראה לוקח בדראג ל-100 וגם לרבע מייל.
    ראם TRX יהיה מאוד צמוד אליו
    הברונקו ראפטור יסיים אחרון.



    אבל מה אני בוחר?
    המרצדס והדיפנדר הם שני ה-BIG NO-NO ונופלים ראשונים מבחינתי בחבורה הזו.

    במרצדס G63 יצא לי להתנסות קצת. כל עוד מה שאתם רוצים זה להאיץ בקו ישר, הוא הבהמה הרעה באמת. אבל זה רכב שהוא הרבה מעבר לתכונותיו. הוא קודם-כל סמל. סמל מובהק ומאפיין של טעם רע ושל כסף גדול מהסוג המטונף. וזה ככה לא רק אצלנו אלא בכל העולם.
    ואני יודע שזו הכללה גסה ומצטער שזו הסיבה הראשונה שלי לפסול אותו, אבל היא באמת לא היחידה. יש עוד הרבה סיבות פרקטיות.... זה לא רק ממש-ממש לא "רכב השטח הטוב בעולם" - הוא גם לא קרוב לזה. אפילו לא בקצת.
    אולי כי כבר מזמן חלפו הימים שנשמטה לנו הלסת מדגם מסוים רק כי היה היחיד שהגיע עם שלוש נעילות.

    הדיפנדר כבר יותר מאופק ובטעם הרבה יותר טוב, אבל הוא מורכב, אלקטרוני ועדין מדי. זה הדבר הכי רחוק מ"דיפנדר" כפי שאנחנו מכירים ומוקירים. לשמחתי אני מכיר אותו ממש טוב. אני אמנם מאוד נהנה, אבל ככל שהכרותנו הולכת ומעמיקה, כך הסיכוי שאי פעם ארצה אוטו כזה הולך ויורד.... האובססיה ליוקרה ולטכנולוגיה, מכתיבים בו המון טעויות ובחירות שגויות. החל בתלות מוחלטת בכמות בלתי סבירה של מחשבים/אלקטרוניקה, דרך בחירת מידות הצמיגים ההזויות ועד לשגיאות גסות בתכנון נקודות ריתום וחילוץ. ולכל זה מתווסף החשש התמידי ממהימנות כל החבילה המורכבת הזו.... למרבה הצער, ה"פרימיום" בלנדרובר הזה דוחק החוצה/הצידה את ה"שטח" וזה משהו שממש לא לרוחי. ציפיתי מהדיפנדר החדש להיות משהו בסגנון של האינאוס גרנדיר. אבל היי, לנדרובר חתכה הצידה במודע מהשטח לטובת יוקרה והגרנדיר נולד בדיוק בגלל זה - כי לנדרובר הפנתה עורף לדיפנדר האמיתי....



    לגמר שלי עולים בקלות שלושת האמריקאים וזה כבר עניין של העדפות וטעם אישי.
    הברונקו מאוד מוחצן. לטעמי מוחצן מדי. הראם והג'יפ נראים קצת יותר צנועים, אם אפשר להגדיר ככה מפלצות כאלה. הג'יפ נראה לטעמי הכי נכון - כזה שרק יודעי דבר מבינים באיזו גרסה מדובר.

    מי שאוהב את הקונספט של טנדר, מין הסתם לא יתלבט וייקח את הראם. הטנדר הכי מטורלל והכי כייפי שיש.

    אבל אם נשים טנדר בצד, בשקלול של כל התכונות והיכולות, אחרי שנוהגים ב-392 וברפטור בכל סוגי התרחישים, הברונקו כנראה לוקח. אפילו די בקלות, למרות שהוא לא המהיר ביותר במיאוץ ל-100. אם הג'יפ הוא בעיקר רכב חוליגני, הברונקו הוא מכונית מירוצי שטח חוקית לכביש.
    זו יצירה מיוחדת במינה וצריך לנהוג בו כדי להבין.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

עמוד 8 מתוך 11 ראשוןראשון ... 567891011 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. יבוא רכב אספנות-למישהו יש מושג מדוע יש איסור על יבוא רכבי דיזל
    על ידי מידבר בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 30
    עדכון אחרון: 08-12-11, 04:46
  2. רכבי שטח
    על ידי katzini בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 06-09-08, 23:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •