איזה לחץ הפרשסטט מודד? לאן הברגת אותו?
לגבי שעון הלחץ - כשאתה מחובר לצמיג מה הוא מראה?
לא מצאתי את הדיון הקודם, רק מפוצלים, עמכם הסליחה. אם אמצא, אאחד.
סיכומו של דבר, יש פרשוסטט על המתג של הקומפרסור.
יש צינור מסולסל צר קוטר.
יש ידית מילוי אויר בשקל תשעים שעד לא מזמן הראתה לחץ.
1. מחיבור הפרשוסטט, אין יותר מתג on/off. כנראה טעות חיווט שלי. ראו תמונה, אשמח להבין איך נכון לחבר את שניהם.
2. סיבות להפסקת ההצגה של הלחץ, בהנחה והידית תקינה ולא לגמרי אבודה? יש מצב שלא נוצר מספיק לחץ
3. האם בשל אורך וסלסול הצינור, כפי שנכתב בעבר, לוקח לקומפרסור יותר זמן לבנות לחץ ומתקשה להגיע ל90-110? הפעלתי ל2-3 דקות ברצף.
בדקתי בריחת אויר ( עם היד) - אין בריחה בשום מחבר לכל אורך הצנרת, כולל בידית. אמנם לא אטמתי הברגות עם חומר, אבל ניכר שאין שום בריחה.
Sent from my SM-F916B using Tapatalk
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
איזה לחץ הפרשסטט מודד? לאן הברגת אותו?
לגבי שעון הלחץ - כשאתה מחובר לצמיג מה הוא מראה?
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אם אני מבין נכון את התמונה, חיברת את המפסק חיבור במקביל לפרשוסטט במקום בטור.
מהקלמרה על החוט האדום שיוצא מהקומפרסור לכניסה למפסק, מהיציאה של המפסק החוט ממשיך לפרשוסטט, והחוט החוזר מהפרשוסטט ישירות לקלמרה על החוט השחור שנכנס לקומפרסור.
הכל ברצף בלי אף צומת
אם אני מבין נכון, הלחץ שאמור להיבנות בתוך הצינור מושפע מאורכו ולכן יקח זמן, ודי הרבה כי הקומפרסור קטן, עד שאני אראה תוצאות סבירות.
צודק?
Sent from my SM-F916B using Tapatalk
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
לא. הוא מתמלא די מהר. אין שם נפח גדול.
אבל בשעון אתה בכל מקרה לא תראה לחץ כי הוא אחרי ההדק.
אני אמור לראות את הלחץ ברגע שחיברתי לצמיג, לא?
Sent from my SM-F916B using Tapatalk
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
כן.
אבל של הצמיג בלבד.
הלחץ בעת ניפוח לא אינדיקטיבי. והשעונים הללו (לרוב) לא שווים יותר מדי. הדיגיטלים קצת יותר טובים.
אתה אומר שבעצם כל ה"שידרוג" הזה לא אפקטיבי?
שעון דיגיטלי יספק תוצאה שונה? (מעבר להצגת נתון psi)
Sent from my SM-F916B using Tapatalk
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
בעת ניפוח האוויר זורם.
כשאוויר זורם הלחץ שהוא מפעיל פחות. כדי לקבל לחץ אמיתי עוצרים את הניפוח. השעון שנמצא בקטע הצינור שבין ההדק (ברז) לבין הצמיג מראה לחץ סטטי ואז אתה ממשיך.
איך עובד קומפרסור שמפסיק בהגעה ללחץ מסוים? לא יודע. אולי שם החיישן נמצא במקום שלא מושפע מהזרימה, או שיודע להתחשב בה. בתחנות דלק, לדעתי, הוא מודד בין הפולסים. אולי המהנדסים פה יודעים.
המעבר שעשיתי לשעון דיגיטלי הוא פשוט בגלל שהנסיון האישי שלי מראה ששעוני מחוג זולים מאבדים את הדיוק די מהר (אם בכלל היו מדויקים אי פעם) לעומת הדיגיטליים. לאלו יש חסרונות משלהם, בעיקר סוללות שנגמרות פתאום.
מתכון לזה?
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/128051
נשלח מהנייד
עוד מעט סופ"ש
הצמיג הוא כמו מיכל של קומפרסור.
בפתרון הנ"ל: כשהידית לחוצה הקומפרסור, הפרזוסטאט, הצינור והמיכל (צמיג) רואים בדיוק את אותו הלחץ. ככה זה לחץ בכל מקום זהה.
כשאתה ממלא מקומפרסור עם מיכל שיש בו 6 באר, ואתה ממלא צמיג עם 30 psi שזה בערך 2 באר אז השעון קופץ כי הוא רואה לחצים שונים ומפל לחץ שעובר בין המיכל עם ה 6 באר והמיכל עם ה2 באר (צמיג), איפה נופל הלחץ בדיוק אני לא יכול להגיד, אבל זה מה שרואה השעון.
לי יש ידית מילוי עם ווסת לחץ ל35 psi בכניסה ואצלי השעון לא קופץ כי יש פחות מפל לחץ וזה מבטיח לי שגם אם אני חולם במילוי הלחץ לא יעלה על הלחץ בווסת.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
ספר לנו על הידית הקסומה הזו.
Sent from my SM-F916B using Tapatalk
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
כמו שלך אבל הרכבתי לה ווסת בכניסה, בין החיבור מיגן 911 לידית. החלפתי את השעון שיראה 8 psi בתקופת הריינגר (מקסימום 40 psi )
וכדי לא להרוס את השעון שמתי ווסת בכניסה.
אני מתכוון לידית מילוי ממיכל קומפרסור קבוע רגיל, לא נייד רכב ושות
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
שמרו על קשר