Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 26
  1. #1
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,506

    ברירת מחדל עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    לא מצאתי את הדיון הקודם, רק מפוצלים, עמכם הסליחה. אם אמצא, אאחד.

    סיכומו של דבר, יש פרשוסטט על המתג של הקומפרסור.

    יש צינור מסולסל צר קוטר.

    יש ידית מילוי אויר בשקל תשעים שעד לא מזמן הראתה לחץ.

    1. מחיבור הפרשוסטט, אין יותר מתג on/off. כנראה טעות חיווט שלי. ראו תמונה, אשמח להבין איך נכון לחבר את שניהם.
    2. סיבות להפסקת ההצגה של הלחץ, בהנחה והידית תקינה ולא לגמרי אבודה? יש מצב שלא נוצר מספיק לחץ
    3. האם בשל אורך וסלסול הצינור, כפי שנכתב בעבר, לוקח לקומפרסור יותר זמן לבנות לחץ ומתקשה להגיע ל90-110? הפעלתי ל2-3 דקות ברצף.

    בדקתי בריחת אויר ( עם היד) - אין בריחה בשום מחבר לכל אורך הצנרת, כולל בידית. אמנם לא אטמתי הברגות עם חומר, אבל ניכר שאין שום בריחה.

    Click image for larger version. 

Name:	20241213_145923.jpg 
Views:	85 
Size:	86.5 קילובייט 
ID:	148198Click image for larger version. 

Name:	20241213_155043.jpg 
Views:	86 
Size:	101.0 קילובייט 
ID:	148199

    Sent from my SM-F916B using Tapatalk
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    איזה לחץ הפרשסטט מודד? לאן הברגת אותו?

    לגבי שעון הלחץ - כשאתה מחובר לצמיג מה הוא מראה?
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  3. #3
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,506

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    מהקומפרסור עם T, צד אחד פרושס, צד שני הצנרת לצמיגClick image for larger version. 

Name:	20241213_165616.jpg 
Views:	68 
Size:	63.2 קילובייט 
ID:	148200

    Sent from my SM-F916B using Tapatalk
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    אם אני מבין נכון את התמונה, חיברת את המפסק חיבור במקביל לפרשוסטט במקום בטור.

  5. #5
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,506

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    ציטוט נכתב במקור על ידי ehudzeelim צפיה בהודעה
    אם אני מבין נכון את התמונה, חיברת את המפסק חיבור במקביל לפרשוסטט במקום בטור.
    כנראה בטעות, איך תמליץ לחבר?



    Sent from my SM-F916B using Tapatalk
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  6. #6

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    מהקלמרה על החוט האדום שיוצא מהקומפרסור לכניסה למפסק, מהיציאה של המפסק החוט ממשיך לפרשוסטט, והחוט החוזר מהפרשוסטט ישירות לקלמרה על החוט השחור שנכנס לקומפרסור.
    הכל ברצף בלי אף צומת

  7. #7
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,506

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    אם אני מבין נכון, הלחץ שאמור להיבנות בתוך הצינור מושפע מאורכו ולכן יקח זמן, ודי הרבה כי הקומפרסור קטן, עד שאני אראה תוצאות סבירות.

    צודק?

    Sent from my SM-F916B using Tapatalk
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  8. #8
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    13,033

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    לא. הוא מתמלא די מהר. אין שם נפח גדול.
    אבל בשעון אתה בכל מקרה לא תראה לחץ כי הוא אחרי ההדק.

  9. #9
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,506

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    אני אמור לראות את הלחץ ברגע שחיברתי לצמיג, לא?

    Sent from my SM-F916B using Tapatalk
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  10. #10
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    13,033

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    כן.
    אבל של הצמיג בלבד.
    הלחץ בעת ניפוח לא אינדיקטיבי. והשעונים הללו (לרוב) לא שווים יותר מדי. הדיגיטלים קצת יותר טובים.

  11. #11
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,506

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    אתה אומר שבעצם כל ה"שידרוג" הזה לא אפקטיבי?

    שעון דיגיטלי יספק תוצאה שונה? (מעבר להצגת נתון psi)

    Sent from my SM-F916B using Tapatalk
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  12. #12
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    13,033

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    בעת ניפוח האוויר זורם.
    כשאוויר זורם הלחץ שהוא מפעיל פחות. כדי לקבל לחץ אמיתי עוצרים את הניפוח. השעון שנמצא בקטע הצינור שבין ההדק (ברז) לבין הצמיג מראה לחץ סטטי ואז אתה ממשיך.
    איך עובד קומפרסור שמפסיק בהגעה ללחץ מסוים? לא יודע. אולי שם החיישן נמצא במקום שלא מושפע מהזרימה, או שיודע להתחשב בה. בתחנות דלק, לדעתי, הוא מודד בין הפולסים. אולי המהנדסים פה יודעים.

    המעבר שעשיתי לשעון דיגיטלי הוא פשוט בגלל שהנסיון האישי שלי מראה ששעוני מחוג זולים מאבדים את הדיוק די מהר (אם בכלל היו מדויקים אי פעם) לעומת הדיגיטליים. לאלו יש חסרונות משלהם, בעיקר סוללות שנגמרות פתאום.

  13. #13
    חבר רשום מוטי ג.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2003
    מיקום
    רגבים
    הודעות
    6,795

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    ציטוט נכתב במקור על ידי איל מ צפיה בהודעה
    איך עובד קומפרסור שמפסיק בהגעה ללחץ מסוים? לא יודע. אולי שם החיישן נמצא במקום שלא מושפע מהזרימה, או שיודע להתחשב בה. בתחנות דלק, לדעתי, הוא מודד בין הפולסים. אולי המהנדסים פה יודעים.
    כל עוד הלחץ שרואה הפרזוסטאט הוא הלחץ בגלגל וזה יקרה כאשר לוחצים על הידית כל משך המילוי הקומפרסור יפסיק לעבוד בלחץ שכויל וזה יהיה הלחץ בגלגל

    Sent from my SM-S928B using Tapatalk

  14. #14

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    ציטוט נכתב במקור על ידי GodsFather צפיה בהודעה
    לא מצאתי את הדיון הקודם, רק מפוצלים, עמכם הסליחה. אם אמצא, אאחד.
    מתכון לזה?
    https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/128051


    נשלח מהנייד
    עוד מעט סופ"ש

  15. #15
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    13,033

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    ציטוט נכתב במקור על ידי מוטי ג. צפיה בהודעה
    כל עוד הלחץ שרואה הפרזוסטאט הוא הלחץ בגלגל וזה יקרה כאשר לוחצים על הידית כל משך המילוי הקומפרסור יפסיק לעבוד בלחץ שכויל וזה יהיה הלחץ בגלגל

    Sent from my SM-S928B using Tapatalk
    תעשה ניסוי עם אקדח בעל שעון.
    תראה שכשאתה מנפח הלחץ שונה לחלוטין מזה שבמדידה סטאטית.
    יש כאן יותר מדי משתנים.
    מהירות זרימת האוויר, הלחץ שמייצר הקומפרסור (גבוה מזה של הצמיג) ועוד...

  16. #16
    חבר רשום מוטי ג.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2003
    מיקום
    רגבים
    הודעות
    6,795

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    הצמיג הוא כמו מיכל של קומפרסור.
    בפתרון הנ"ל: כשהידית לחוצה הקומפרסור, הפרזוסטאט, הצינור והמיכל (צמיג) רואים בדיוק את אותו הלחץ. ככה זה לחץ בכל מקום זהה.

    כשאתה ממלא מקומפרסור עם מיכל שיש בו 6 באר, ואתה ממלא צמיג עם 30 psi שזה בערך 2 באר אז השעון קופץ כי הוא רואה לחצים שונים ומפל לחץ שעובר בין המיכל עם ה 6 באר והמיכל עם ה2 באר (צמיג), איפה נופל הלחץ בדיוק אני לא יכול להגיד, אבל זה מה שרואה השעון.
    לי יש ידית מילוי עם ווסת לחץ ל35 psi בכניסה ואצלי השעון לא קופץ כי יש פחות מפל לחץ וזה מבטיח לי שגם אם אני חולם במילוי הלחץ לא יעלה על הלחץ בווסת.



    Sent from my SM-S928B using Tapatalk

  17. #17
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,506

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    ספר לנו על הידית הקסומה הזו.



    Sent from my SM-F916B using Tapatalk
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  18. #18
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,506

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    ציטוט נכתב במקור על ידי erezgur צפיה בהודעה
    מתכון לזה?
    https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/128051


    נשלח מהנייד
    אותו אכן ראיתי אבל הוא מדבר רק על הצינור. אני שילבתי עוד כמה "צרות".

    אפשר לחשוב על איחוד במפגש

    Sent from my SM-F916B using Tapatalk
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  19. #19
    חבר רשום מוטי ג.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2003
    מיקום
    רגבים
    הודעות
    6,795

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    כמו שלך אבל הרכבתי לה ווסת בכניסה, בין החיבור מיגן 911 לידית. החלפתי את השעון שיראה 8 psi בתקופת הריינגר (מקסימום 40 psi )
    וכדי לא להרוס את השעון שמתי ווסת בכניסה.
    אני מתכוון לידית מילוי ממיכל קומפרסור קבוע רגיל, לא נייד רכב ושות

    Sent from my SM-S928B using Tapatalk

  20. #20

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    ציטוט נכתב במקור על ידי מוטי ג. צפיה בהודעה
    הצמיג הוא כמו מיכל של קומפרסור.
    בפתרון הנ"ל: כשהידית לחוצה הקומפרסור, הפרזוסטאט, הצינור והמיכל (צמיג) רואים בדיוק את אותו הלחץ. ככה זה לחץ בכל מקום זהה.


    Sent from my SM-S928B using Tapatalk
    אם מה שציטטתי היה נכון, לא היתה זרימה...
    האוויר זורם בהתאם למפל לחצים לכן כל אחד מהאביזרים רואה לחץ אחר בהכרח.
    עריכה: אני רואה שכתבת את זה בהמשך, אז לא הבנתי למה התכוונת שכתבת ידית לחוצה..

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. למכירה סעפת מיזוג וצנרת לרכב ולבית.
    על ידי חנן-ג'יפולוג בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 06-04-23, 12:19
  2. למכירה קומפרסור וצנרת לבולמי ראנצ'ו
    על ידי llivnat בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 22-04-16, 15:38
  3. דרייב שאפט קדמי לסופה וצנרת פליטה של דיסקברי בנזין דור 1 עם ממירים קטליטים וחיישנים
    על ידי elitkh בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 22-11-14, 23:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •