Close
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 26 מתוך 26
  1. #21
    חבר רשום מוטי ג.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2003
    מיקום
    רגבים
    הודעות
    6,698

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    יש הפרש לחצים, בין חלל הצילינדר בקומפרסור לצנרת לכיוון הידית והצמיג.
    כבר ביציאה מבוכנת הקומפרסור הלחץ זהה למה שיש בצמיג.

    Sent from my SM-S928B using Tapatalk

  2. #22

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    ציטוט נכתב במקור על ידי מוטי ג. צפיה בהודעה
    יש הפרש לחצים, בין חלל הצילינדר בקומפרסור לצנרת לכיוון הידית והצמיג.
    כבר ביציאה מבוכנת הקומפרסור הלחץ זהה למה שיש בצמיג.

    Sent from my SM-S928B using Tapatalk
    אם אתה מתכוון בזמן שהקומפרסור עובד, זה לא נכון.
    אם זה היה המצב, לא היתה זרימה בצינור. גרדיאנט הלחץ קיים לאורך כל המערכת, מהגבוה בקומפרסור ועד הנמוך בגלגל.
    אין אף קטע שבו הלחץ קבוע לאורך נתיב הזרימה.

  3. #23
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    12,982

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    וגם אם זה היה זהה, אוויר בזרימה הוא בלחץ נמוך לעומת אוויר סטאטי שאותו מודדים. אתה יודע, ברנולי וחבורתו.

  4. #24

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    ברנולי וחבריו פחות קשורים פה, כי ברנולי זה חוק שימור אנרגיה,
    וזה לא רלוונטי במקרה הזה.
    כשהקומפרסור עובד הלחץ בצינור דווקא עולה למרות שמהירות הזרימה גדלה, זה כמובן הפוך ממה שמשוואת ברנולי מתארת. אין שימור אנרגיה כי יש תוספת אנרגיה כתוצאה מעבודת הקומפרסור.
    משוואת ברנולי תקפה רק תחת הנחות שאינן מתקיימות כאן.

  5. #25

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    מכל הסיפור לא הבנתי למה צריך פרשוסטט על קומפרסור שמחובר ישירות לצמיג.
    אם אתה לא מתכוון לחבר מיכל אגירה, למה אתה צריך להיות תלוי בפרשוסטט פשוט שיכול להידפק ובסוף עוד להשבית את המדחס? גם ככה לקומפרסור הזה לוקח כמה דקות טובות לנפח גלגל, גם אם תפספס בדקה כי בדיוק שתית קפה אז לא קרה שום דבר, מקסימום נפחת עוד 2 PSI.

    לגבי המפסק הפעלה - השאלה האם אתה רוצה שהוא יעקוף את הפרשוסטט ויאפשר עבודה בכל לחץ או שאתה רוצה אותו בתור מפסק ראשי.
    אם ראשי אז הוא צריך להיות בטור לפני הפרשוסטט
    אם "עוקף פרשוסטט" אז הוא צריך להיות במקביל.


    בהצלחה

  6. #26
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    12,982

    ברירת מחדל תגובה: עוד קצת על פרשוסטט וצנרת

    פרשוסטט על הקומפרסורים הקטנים ללא מיכל, מאפשר לפי התיאוריה (אני טוען שלא) לעבוד עם אמצעי ניפוח בעל שסתום (אקדח) בלי להרוס את הקומפרסור.

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. למכירה סעפת מיזוג וצנרת לרכב ולבית.
    על ידי חנן-ג'יפולוג בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 06-04-23, 12:19
  2. למכירה קומפרסור וצנרת לבולמי ראנצ'ו
    על ידי llivnat בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 22-04-16, 15:38
  3. דרייב שאפט קדמי לסופה וצנרת פליטה של דיסקברי בנזין דור 1 עם ממירים קטליטים וחיישנים
    על ידי elitkh בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 22-11-14, 23:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •