אצלי בקצרה ידנית זה 80-90, אבל לא חושב שיש הבדל.
ויטארה ארוכה מודל 94 אוטומטית.
יש לי בטרנספר שמן אדום, שנראה כמו שמן גיר אוטומט.
קצת רקע,
שמן הגיר שלי היה בצבע לא מזוהה,
ביצעתי שטיפת גיר (עם שמן גיר אוטומט) כולל רדיאטור.
בסוף השטיפה מלאתי את הגיר שמן (דרך מכונת השטיפה) להפתעתי נכנסו מעל 10 ליטר,
לי יש הרגשה שאיכשהו, שמן הגיר היה מעורבב עם שמן הטרספר ועכשיו שניהם קיבלו את שמן הגיר האוטומט.
יכול להיות שהתיאוריה שלי לא נכונה.
השאלה, איזה שמן צריך להיות בטרנספר ?(חיפשתי באוטו דאטא ולא רשום שם שמן הטרנספר - מוזר כשלעצמו).
שאלה נוספת, האם משהו נתקל בתופעה כזאת?
תודה.
שמוליק.
http://shmulik.varsanno.com, היום זה כבר לא יהיה, אבל אולי מחר, לך תדע
אצלי בקצרה ידנית זה 80-90, אבל לא חושב שיש הבדל.
שמוליקו, מי החליף שמן טרנספר בפעם האחרונה?
אני מניח שהבעלים הקודמים.
קיימים שמנים גם בצבע אדום. (לא יודע בדיוק איך קוראים להם, אבל קראתי איפשהו שיש כאלה).
יכול להיות שזה מה שהוא שם בטרנספר.
אבל כמות של 10 ליטר בגיר- לא נשמע הגיוני.
כשמילאת את הגיר- הטרנספר היה ריק משמן? ואחרי מילוי הגיר הטרנספר היה מלא?
עד כמה שאני זוכר בויטארות אין דרייבשאפט שמחבר בין הגיר לטרנספר כמו בסמוראי- אלא הם צמודים אחד לשני. ולכן ייתכן שמה שאתה חושב הוא נכון. אבל צריך לבדוק את זה טוב.
"אם יש לך איזה 'למה' שלמענו אתה חי, תוכל לשאת כמעט כל 'איך'..." פ. ניטשה
ראשית תודה לכל העונים.
ויפר, אני יודע שיש שמנים לממסרות רגילות בצבע אדום, אבל, זה מרגיש לי ביד די דומה לשמן הגיר
הטרנספר לא היה ריק משמן (אני לא זוכר מה היה צבע השמן כשבדקתי לראשונה, אבל יש לי תחושה מוזרה שאם הוא היה אדום ,זה היה מדליק לי מנורה בראש),כשאתה מבצע שטיפה של הגיר, יש מכונה שמזרימה שמן מצינור אחד וצינור שאוסף את השמן המלוכלך(ביציאה מהרדיאוטור מפרקים את הצינור ומתחברים אליו ואל הרדיאטור,לצורך העניין).כך שיכול להיות שבמהלך התהליך הזה (בהנחה שההנחה שהנחתי נכונה ובתקווה שלא) התחלף לו גם שמן הטרנספר.
איך אני יכול לבדוק כזה דבר?
כמה מסובך להוריד בויטרה את הטרנספר?
שמוליק.
http://shmulik.varsanno.com, היום זה כבר לא יהיה, אבל אולי מחר, לך תדע
להוריד את הטרנספר (ע"פ רפרוף בהיינס) לא מסובך יותר מלהוריד בסמוראי- שזה אומר- די בקלות.
אם יש לך ליפט- עוד יותר קל...![]()
"אם יש לך איזה 'למה' שלמענו אתה חי, תוכל לשאת כמעט כל 'איך'..." פ. ניטשה
אין צורך לשום פעולה נוספת בשביל להוריד טרנספר מויטרה.
לבורג עליון מגעים מלמלה. הוא נימצא תחת פלסטיק שסוגר גיר בקבינה.
בורג עליון הוא לא בורג סגירה, הוא בורג ירידה, שחרור טרנספר ופותחים אותו רק אחרי שכל הברגים בחוץ.
P.S. רענן, תודה על המילים החמות.
שמרו על קשר