Close
Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    חבר רשום יקיר גרין's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Rochester, NY
    Posts
    804

    Default טרנספר כפול להיילקס 97

    אני נמצא בארה"ב הברית לשנה הקרובה, אממה, באזור DC אין הרבה מה לעשות עם 4X4, אז אני מתכנן מה אני עושה עם ההילקס כשאני חוזר ...
    אחד הנושאים על הכוונת זה טרנספר כפול. אני רוצה להביא מפה מתאם ויחידת הפחתה נוספת עם יחס הפחתה נמוך מאוד ...
    משהו בסגנון הזה:http://www.marlincrawler.com/htm/tra...ickup_dual.htm
    להוסיף 1:4.7 נראה לי נחמד מאוד ...
    אבל אני לא יודע כמה שיניים יש לי ביציאה מהגיר ...
    מישהו יודע?

  2. #2
    חבר רשום jozi's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    רכסים
    Posts
    103

    Default תגובה להודעה: טרנספר כפול להיילקס 97

    21 שיניים זו היציאה שאתה צריך.
    אני נוסע אומנם עם טרנספר אחד אבל עם קיט הפחתה של 1:4.7 ונוסע דיי לאט, הייתי ממליץ לעשות איזו שהיא נסיעת מבחן או סיבוב על רכב עם השילוב שאתה רוצה לפני שאתה מוציא את המזומנים (עלול להיות לך איטי, במיוחד אם אתה נשאר על 31")
    כל כלב בא יומו !

  3. #3
    חבר רשום יקיר גרין's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Rochester, NY
    Posts
    804

    Default תגובה להודעה: טרנספר כפול להיילקס 97

    Quote Originally Posted by jozi View Post
    21 שיניים זו היציאה שאתה צריך.
    אני נוסע אומנם עם טרנספר אחד אבל עם קיט הפחתה של 1:4.7 ונוסע דיי לאט, הייתי ממליץ לעשות איזו שהיא נסיעת מבחן או סיבוב על רכב עם השילוב שאתה רוצה לפני שאתה מוציא את המזומנים (עלול להיות לך איטי, במיוחד אם אתה נשאר על 31")
    אני לא בארץ, ולכן קשה לי לעשות סיבוב על רכב כזה ... היתרון של טרנספר כפול זה שאני לא חייב להיות ביחס כזה נמוך, אני שומר לי על האפשאות להיות ב-1:2.28 ... אבל אפשר גם 1:4.7 וגם 1:10.7 ...
    תודה על התשובה, אני אחפש מאיפה אני קונה 21 שיניים ...

  4. #4
    חבר רשום jozi's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    רכסים
    Posts
    103

    Default תגובה להודעה: טרנספר כפול להיילקס 97

    אכן אמת בדבריך, עם דאבל טרנספר יהיו לך יותר אפשרויות. אצלי השיקול היה כלכלי - בשביל הדאבל אתה צריך כמובן עוד טרנספר , לקצר את הדרייבשפט האחורי, לשנות את הגשר גיר ככה שיתאים לשניי טרנספרים וכו'. כל זה לאומת האפשרות הזולה יותר שאני בחרתי (תקציב של סטודנט) של טרנספר אחד עם קיט 1:4.7 .
    שים לב כשאתה קונה את המתאם לקנות יחד איתו גם כבל תוספת לכבל הספידומטר (כדי שיוכל להתחבר בטרנספר הרחוק יותר/האחורי).
    בכל אופן תעשה חיים....
    כל כלב בא יומו !

  5. #5

    Default תגובה להודעה: טרנספר כפול להיילקס 97

    היי יקיר,
    כאן בארץ יש חבר עם טרנספר כפול,
    לדעתי הכי טוב ,אם כבר אתה משקיעה,
    אז בטרנספר כפול,

    בטרנספר אחד ,לא תמיד אתה במומנט הנכון,
    בימיוחד בדרדרת,

    אם כבר יבוא,
    תחשוב על ליבא מערכת הגה,
    קובי...

  6. #6
    חבר רשום tzagi's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Granada Hills CA
    Posts
    6,704

    Default תגובה להודעה: טרנספר כפול להיילקס 97

    בא קח סיבוב.....עצלן

    איטי לא מתחיל לתאר את המצב,
    נגיד ככה,
    נגיד שאתה בהילוך ראשון,
    אתה יכול לצאת מהעגלה,(היא ממשיכה לסוע)
    להשתין,
    ולחזור לרכב בצעדים מעטים.....


    טוב טוב....אולי הגזמה.....אבל הבנת את הרעיון!

  7. #7
    חבר רשום יקיר גרין's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Rochester, NY
    Posts
    804

    Default תגובה להודעה: טרנספר כפול להיילקס 97

    Quote Originally Posted by tzagi View Post
    בא קח סיבוב.....עצלן

    איטי לא מתחיל לתאר את המצב,
    נגיד ככה,
    נגיד שאתה בהילוך ראשון,
    אתה יכול לצאת מהעגלה,(היא ממשיכה לסוע)
    להשתין,
    ולחזור לרכב בצעדים מעטים.....


    טוב טוב....אולי הגזמה.....אבל הבנת את הרעיון!
    עצלן?? מישהו ממש התאמץ לשכנע אותי לא להגיע אליך ... אתה מכיר אותו טוב!

    אני אוהב סלעים, ולכן צריך הילוך מאוד נמוך. אני אוהב גם לטייל עם המשפחה, ואז צריך גם משהו מהיר יותר ...

  8. #8
    חבר רשום ארז's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    בית יהושע
    Posts
    2,633

    Default תגובה להודעה: טרנספר כפול להיילקס 97

    שלא תבין אותי לא נכון...אני מאוד בעד 2 טרנספרים...
    אבל אם אתה עם צמיגי 31"( ובארץ זה סביר להניח שזה מה שיהיה לך) אין טעם, הפחתה בטרנספר אחד מספיקה לגמרי על צמיג קטן כזה.
    גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
    הטלפון החדש שלי: 0544897064

  9. #9

    Default תגובה להודעה: טרנספר כפול להיילקס 97

    שיגיע הרגע שתשלח לארץ או מתי שאתה חוזר אבל לפני הקניה תוודא טוב ואולי בעזרת גו תהתאמה להיילקס שלך כי אולי ישנם שינויים בין ההיילקס הנמכר בארצות הברית לארץ (ההילקס הישראלי מגיע או מהמזרח או מדרום אפריקה )כי יכל להיות שלהיילקס שלך יש תקינה אירופאית ואילו בארהב אין כמעט תקינה ולכן יתכנו שינויים בסרנים כמו יחסי העברה ואפילו בטרנספר שיש אצלך לעומת מה שיש בארהב .(אין לי היילקס אלא סופה ואצלינו ישנם שינויים קטנים בין הyj האמריקאי לעומת הסופה בכל מיני דברים)

  10. #10
    חבר רשום יקיר גרין's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Rochester, NY
    Posts
    804

    Default תגובה להודעה: טרנספר כפול להיילקס 97

    Quote Originally Posted by ארז View Post
    שלא תבין אותי לא נכון...אני מאוד בעד 2 טרנספרים...
    אבל אם אתה עם צמיגי 31"( ובארץ זה סביר להניח שזה מה שיהיה לך) אין טעם, הפחתה בטרנספר אחד מספיקה לגמרי על צמיג קטן כזה.
    ארז, אם לא היתה בעיה חוקית להגדיל את הצמיגים, הייתי עושה את זה בוודאות ... אבל גם עם 31 הייתי שמח אם הרכב היה נוסע יותר לאט לפעמים ...

    המטרה של הדיון הזה היא לוודא שאני קונה את המתאם הנכון.

    אני אצתרך לקצר את הדרייבשאפט האחורי, ולהאריך את הקדמי ... יש המלצות איפה/איך אני עושה את זה?

  11. #11

    Default תגובה להודעה: טרנספר כפול להיילקס 97

    לקצר או להאריך את הדרישפט זה הבעיה הכי קטנה וזה רק בסוף הפרויקט, יש לך דברים אחרים לסדר לפני כמו :
    הרכבת הגיר ומיכלול הטרנספר החדש

    לשנות את מיקום האגזוז

    קבל ספידומטר

    להתאים גשר גיר

    לחתוך את הבודי בשביל הידיות

    חיבורי חשמל

    ובטח עוד איזה 5 דברים שאני לא זוכר.

    בקיצור אם אתה לא עושה את כל הפרויקט לבד תכין הרבה כסף לכל בעלי המקצוע השונים

    טל

  12. #12
    חבר רשום jozi's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    רכסים
    Posts
    103

    Default תגובה להודעה: טרנספר כפול להיילקס 97

    חיבורי חשמל ? בטרנספר ?
    אני בטוח שכל אחד מהמשפרים יוכל לעשות לו את ההרכבה (כולל כל העבודות מיסביב וכן גם שינוי אגזוז וכו') ותתפלא שזה לא יצא כל כך יקר... חוץ מזה שמי שחושב/רוצה להרכיב דאבל טרנספר, בלי להעליב אף אחד, לא ממש חושב בצורה כלכלית וצלולה(עלות מול תועלת). שלא נדבר על זה שכל מה שקשור להיילקס כבר מזמן לא כל כך זול.
    כמו שכתבתי בהודעה הקודמת שלי, את הכבל לספידומטר הוא יקנה יחד עם המתאם. בטרייל-גיר למשל 24$, אני חושב שהוא יעמוד בזה.
    בידידות
    יואב
    כל כלב בא יומו !

  13. #13
    חבר רשום יקיר גרין's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Rochester, NY
    Posts
    804

    Default תגובה להודעה: טרנספר כפול להיילקס 97

    Quote Originally Posted by טל חסיד View Post
    לקצר או להאריך את הדרישפט זה הבעיה הכי קטנה וזה רק בסוף הפרויקט, יש לך דברים אחרים לסדר לפני כמו :
    הרכבת הגיר ומיכלול הטרנספר החדש

    לשנות את מיקום האגזוז

    קבל ספידומטר

    להתאים גשר גיר

    לחתוך את הבודי בשביל הידיות

    חיבורי חשמל

    ובטח עוד איזה 5 דברים שאני לא זוכר.

    בקיצור אם אתה לא עושה את כל הפרויקט לבד תכין הרבה כסף לכל בעלי המקצוע השונים

    טל
    טל, אל תקצר ... אני מחפש מה בדיוק אני אצתרך לעשות ...
    אגזוז אני הולך להחליף בכל מקרה, אני רוצה לעלות לקוטר שמתאים למנוע עם טורבו ...
    כבל ספידומטר, מצויין!
    גשר גיר, ידוע.
    חשמל? נורת חיווי של LOW? אני חושב לחבר במקביל את 2 החיישנים של 2 הטרנספרים.
    חיתוך בבודי ... ידוע.

    אני רוצה לעשות את זה לבד, אם אני אוכל למצוא זמן ... אם לא, נמצא מי שיעשה את העבודה.

  14. #14

    Default תגובה להודעה: טרנספר כפול להיילקס 97

    יקיר מכוון שעשיתי מספר פרויקטים בהילקס שלי השתדלתי לתת לך את כל הנקודות שצריך לטפל בהם. אם אני אזכור עוד אני יעדכן. מה שבתוך תוך כדי עבודה תמיד יש בעיות נוספות שלא חשבנו אליהם בהתחלה.
    מה שבטוח אתה הולך לעשות משהו מעניין השאלה עוד פעם האם צמיגים 31 שווים את כל הבלגן הזה או שכדאי רק לשים LOW קצר יותר בטרספר שקיים.

    טל

  15. #15
    חבר רשום יקיר גרין's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Rochester, NY
    Posts
    804

    Default תגובה להודעה: טרנספר כפול להיילקס 97

    Quote Originally Posted by טל חסיד View Post
    יקיר מכוון שעשיתי מספר פרויקטים בהילקס שלי השתדלתי לתת לך את כל הנקודות שצריך לטפל בהם. אם אני אזכור עוד אני יעדכן. מה שבתוך תוך כדי עבודה תמיד יש בעיות נוספות שלא חשבנו אליהם בהתחלה.
    מה שבטוח אתה הולך לעשות משהו מעניין השאלה עוד פעם האם צמיגים 31 שווים את כל הבלגן הזה או שכדאי רק לשים LOW קצר יותר בטרספר שקיים.

    טל
    LOW קצר יותר בטרנספר הקיים יהפוך אותו ללא שמיש בטיולים רגועים ...

    מצאתי את זה:
    http://www.trail-gear.com/videos/toydualcase.wmv
    ואת זה:
    http://www.trail-gear.com/tech/dualcase/index.html

    יש פה את הכל לגבי ההרכבה של הטרנספרים ביחד, אבל לא של ההתאמות לרכב ...

    תושבות, אני צריך לחבר תושבות על 2 הטרנספרים? מספיק לתמוך אחד מהם? אחורי? קדמי?
    יש טיפה סיבוב של הטרנספר האחורי, זה מצריך שינוי התושבת?

  16. #16
    חבר רשום יקיר גרין's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Rochester, NY
    Posts
    804

    Default תגובה להודעה: טרנספר כפול להיילקס 97

    זמן החזרה מתקרב, ואני מתחיל לבדוק לעומק ...
    כמה מכס אני אצתרך לשלם אם אני מצהיר? לפי חלקי חילוף? (45.9%)?
    איך יודעים כמה העסק עולה? קבלה על הקניה? אם אני קונה משומש?
    אני חושב שעדיף לקנות את המתאם עם יחידת הפחתה (4.7 אם כבר) ... זה עולה פה בערך 1000$.
    המתאם לבד עולה כ-300$.
    יש המלצות?

  17. #17
    חבר רשום tzagi's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Granada Hills CA
    Posts
    6,704

    Default תגובה להודעה: טרנספר כפול להיילקס 97

    Quote Originally Posted by יקיר גרין View Post
    זמן החזרה מתקרב, ואני מתחיל לבדוק לעומק ...
    כמה מכס אני אצתרך לשלם אם אני מצהיר? לפי חלקי חילוף? (45.9%)?
    איך יודעים כמה העסק עולה? קבלה על הקניה? אם אני קונה משומש?
    אני חושב שעדיף לקנות את המתאם עם יחידת הפחתה (4.7 אם כבר) ... זה עולה פה בערך 1000$.
    המתאם לבד עולה כ-300$.
    יש המלצות?
    נו באמת,
    שאלת זלמנסון מסוג א....
    ועוד ממך....בכלל..
    אגב, יש לי 4.7 קיט חדש למכירה במחיר מבצע!
    פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)

  18. #18
    חבר רשום יקיר גרין's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Rochester, NY
    Posts
    804

    Default תגובה להודעה: טרנספר כפול להיילקס 97

    Quote Originally Posted by tzagi View Post
    נו באמת,
    שאלת זלמנסון מסוג א....
    ועוד ממך....בכלל..
    אגב, יש לי 4.7 קיט חדש למכירה במחיר מבצע!
    מה???

    על שאלת זלמנסון עוד לא שמעתי ... שמעתי על בולם זלמנסון, אבל לא על שאלה ...

    בגלל שאני לא משלם על המשלוח לארץ, אני לא מחליט על מה להצהיר... הכל עובר דרך המכס.

    מישהו יודע כמה תעלה יחידת הפחתה משומשת בארץ?

    ג'ו, כמה אתה רוצה עבור הקיט? (בסדר, בסדר, אני אתקשר אליך מאוחר יותר היום ...)

  19. #19

    Default תגובה להודעה: טרנספר כפול להיילקס 97

    הי יקיר.
    אם אני זוכר נכון ההילקס שלך לא סרן חי.
    אתה מתכוון לעשות כזה פרוייקט על רכב משולשים ?

  20. #20

    Default תגובה להודעה: טרנספר כפול להיילקס 97

    Quote Originally Posted by מידבר View Post
    הי יקיר.
    אם אני זוכר נכון ההילקס שלך לא סרן חי.
    אתה מתכוון לעשות כזה פרוייקט על רכב משולשים ?
    וואלה 97, לא שמתי לב לכותרת.
    בטל.

Similar Threads

  1. לצורך פרוייקט טרנספר להיילקס 2002-2005 שרשרת
    By y.s in forum לוח מודעות מעוניינים לקנות
    Replies: 0
    Last Post: 25-08-09, 17:11
  2. מחפש טרנספר להיילקס ישן (93-97)
    By Jinji in forum לוח המודעות של ג'יפולוג
    Replies: 0
    Last Post: 09-06-08, 16:55
  3. חדש מאמריקה: טרנספר כפול אטלס 4SP
    By נמרוד in forum פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    Replies: 34
    Last Post: 09-05-07, 08:22
  4. טרנספר כפול בהילקס
    By מוני אורבך in forum פורום טויטה Toyota
    Replies: 10
    Last Post: 26-06-05, 21:11
  5. טרנספר כפול - לשיפור יחסי ההעברה
    By עירא in forum פורום ג'יפ סיקס CJ
    Replies: 18
    Last Post: 30-03-04, 03:30

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •