במיכל העיבוי צריכים להיות מים בגובה שבין חצי לשלושת רבעי מיכל, וצינור שנכנס מפקק המילוי/ מחור יעודי אחר בראש המיכל ויורד עד התחתית שלו, ומצידו השני מתחבר אל הזרבובית שיוצאת מצד פיית הרדיאטור.
הפעולה שבגללה מיכל עודפים הוא דבר מבורך, היא כזאת- כשהרכב חם ואתה מכבה אותו, נפלטים אדים מהרדיאטור אל מיכל העיבוי. כשהעסק מתקרר הם הופכים חזרה למים, ונוצר תת לחץ במערכת שיונק את המים החסרים חזרה אל הרדיאטור.
יש כאלו שעובדים ללא מיכל עיבוי וטוענים שאין בעיה. לדעתי זו טעות.
בהצלחה.
щоше тм чщш