Close
тоег 4 оъек 4 шащепшащеп 1234
оцйв ъецаеъ 61 тг 63 оъек 63
  1. #61
    збш шщен
    ъашйк дцишфеъ
    Dec 2002
    ойчен
    шоъ йщй
    дегтеъ
    3,328

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: аебшем мсоешай - йен щбъ дфъйзд!

    айъй
    обзйръ свйшъ шащ
    бдешаеъ дйцшп ан дмлъ мфй дсфш айп сйоп ежлш мзйжеч азшй x ч"о
    дешаеъ дйцшп огбшеъ тм свйшд боеори дрлеп емфй дсгш дрлеп еаж лщофъз доеори овйт моеори еоъчъч тег шбт сйбеб
    азшй щтещйн аъ др"м фтн азъ зежшйн тм дъдмйк
    айррй желш ан ощрйн бйп дсббйн аъ доеори шч арй желш щтщйъй жаъ 3 фтойн
    авб арй оаойп щлое щаъд ошвйм аъ дорет лк деа йърдв бдощк зййе емлп арй отбйг аеън чщд лоти ойеон дшащеп еощен од жд ъойг тебг
    йщшам 20011 фйаегмйжн бдйъвмоеъе
    7 омйеп тбгйн щм 7 ощфзеъ

  2. #62

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: аебшем мсоешай - йен щбъ дфъйзд!

    цйиеи рлъб бочеш тм йгй סוזי המשתוללת цфйд бдегтд
    איתי
    מבחינת סגירת ראש
    בהוראות היצרן אם הלכת לפי הספר אין סימן וזכר לחיזוק אחרי x ק"מ
    הוראות היצרן מדברות על סגירה במומנט הנכון ולפי הסדר הנכון ואז כשמפתח המומנט מגיע למומנט ומתקתק עוד רבע סיבוב
    אחרי שעושים את הנ"ל פעם אחת חוזרים על התהליך
    אינני זוכר אם משנים בין הסבבים את המומנט רק אני זוכר שעשיתי זאת 3 פעמים
    אגב אני מאמין שכמו שאתה מרגיל את המנוע כך הוא יתנהג בהמשך חייו ולכן אני מעביד אותם קשה כמעט מיומם הראשון ומשום מה זה תמיד עובד

    תודה על התגובה.
    עם איזה ספרות אתה עובד? אני עובד עם FSM ועם ספר של היינס. בשניהם לא מצויין שום דבר מיוחד לגבי סגירת הראש. בשניהם מצויין את טווח המומנט שצריך לחזק את הראש ואת סדר חיזוק הברגים. חן השגיח עליי לגבי שני אלה..... אשמח לדעת עם איזו ספרות אתה עובד.

    לגבי ההרצה :
    ב FSM לא מצויין לגבי הנושא הזה כלום. בהיינס לעומת זאת יש פסקה שמתייחסת לזה:
    1. לאחר שהמנוע הניע, צריך להאיץ במלוא הכוח מ 30 MPH ל 50 MPH ואז לתת למנוע לרדת עם מצערת סגורה ל 30 MPH. יש לחזור על התהליך בין 10 ל 12 פעם. הם מציינים שצריך לעשות את זה כדי לגרום לטבעות הבוכנה להתאים את עצמן בצורה אופטימלית לצילנדר. נשמע הגיוני, סך הכל....
    2. לנהוג בעדינות עם הרכב במהלך 500 מיילים הבאים בלי מהירויות גבוהות לאורך זמן.
    3. להחליף שמן מנוע ופילטר.
    4. בכמה מאות מיילים אחרי כן לנסוע עם הרכב בצורה נורמלית - לא לרחם עליו ולא לקרוע אותו.
    5. לאחר 2000 מייל, להחליף שמן מנוע ופילטר.

    כרגע יש לי בעיות עם הסטרטר. לאחר שאתקן אותו ואבקר אצל צביקה, אתחיל בהרצה.

    * כל המידע לגבי ההרצה נלקח מהיינס (שאני אישית לא אוהב לעבוד איתו.....)

    איתי

  3. #63

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: аебшем мсоешай - йен щбъ дфъйзд!

    аорн чцъ байзеш, абм мотп дгешеъ дбайн:
    зех одфшсй, щвн арй ма рорт тн мчезеъйе, йщ аъ дчесн щтбш мщерцйре (одфшсй йойрд мщерцйре еазшй ъзръ доерйеъ).
    бресу, йщ аъ дзреъ щм веой ъ"а бфсж' щм йцзч щгд, рйъп мчреъ ацме змч одоецшйн дсиргшиййн (режм чйшеш елгеод) бозйш сбйш емма амори!

    абйвгеш

тоег 4 оъек 4 шащепшащеп 1234

рещайн геойн

  1. аебшем мчшбешиеш
    тм йгй теггещ бфешен фешен сежечй Suzuki
    ъвебеъ: 31
    тглеп азшеп: 05-12-07, 07:57
  2. щамд тм аебшем
    тм йгй DooM3 бфешен фешен шлб щиз шесй
    ъвебеъ: 0
    тглеп азшеп: 09-11-06, 20:08
  3. ъйжлешъ машет дфъйзд щм доеск
    тм йгй yanivcj бфешен аеу-иефйч
    ъвебеъ: 4
    тглеп азшеп: 16-10-05, 17:24

дшщаеъ фшсен

  • айп бафщшеък мфшсн рещайн згщйн
  • айп бафщшеък мфшсн ъвебеъ
  • айп бафщшеък мцшу чбцйн
  • айп бафщшеък мтшек аъ дегтеъйк
  •