תודה על התגובה.
עם איזה ספרות אתה עובד? אני עובד עם FSM ועם ספר של היינס. בשניהם לא מצויין שום דבר מיוחד לגבי סגירת הראש. בשניהם מצויין את טווח המומנט שצריך לחזק את הראש ואת סדר חיזוק הברגים. חן השגיח עליי לגבי שני אלה..... אשמח לדעת עם איזו ספרות אתה עובד.
לגבי ההרצה :
ב FSM לא מצויין לגבי הנושא הזה כלום. בהיינס לעומת זאת יש פסקה שמתייחסת לזה:
1. לאחר שהמנוע הניע, צריך להאיץ במלוא הכוח מ 30 MPH ל 50 MPH ואז לתת למנוע לרדת עם מצערת סגורה ל 30 MPH. יש לחזור על התהליך בין 10 ל 12 פעם. הם מציינים שצריך לעשות את זה כדי לגרום לטבעות הבוכנה להתאים את עצמן בצורה אופטימלית לצילנדר. נשמע הגיוני, סך הכל....
2. לנהוג בעדינות עם הרכב במהלך 500 מיילים הבאים בלי מהירויות גבוהות לאורך זמן.
3. להחליף שמן מנוע ופילטר.
4. בכמה מאות מיילים אחרי כן לנסוע עם הרכב בצורה נורמלית - לא לרחם עליו ולא לקרוע אותו.
5. לאחר 2000 מייל, להחליף שמן מנוע ופילטר.
כרגע יש לי בעיות עם הסטרטר. לאחר שאתקן אותו ואבקר אצל צביקה, אתחיל בהרצה.
* כל המידע לגבי ההרצה נלקח מהיינס (שאני אישית לא אוהב לעבוד איתו.....)
איתי
щоше тм чщш