Close
ςξεγ 9 ξϊεκ 14 ψΰωεοψΰωεο ... 6789101112 ... ΰηψεοΰηψεο
ξφιβ ϊεφΰεϊ 161 ςγ 180 ξϊεκ 274
  1. #161
    ηαψ ψωεν ηπο βεμεξαχ's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Dec 2005
    ξιχεν
    ΰιμϊ
    δεγςεϊ
    3,380

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ απιιϊ ηιτεωιϊ αΰηδ μζλψ ρωδ αεπιξεαιυ' ζ"μ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι ξεθι ΰμξβεψ φτιδ αδεγςδ
    ΰπι αξχεξκ μεχη ΰϊ δαεμν εξηωα ΰϊ πχεγεϊ δδϊχπδ ωμε μβεσ εμξϊμδ αδϊΰν μξδμκ ωμε, αεπδ ΰϊ πχεγεϊ δςιβεο αδϊΰν, ωελη ΰϊ δχτιφιν λψβς, ων φιπεψεϊ αψζμ ςν πχεγεϊ ηιαεψ λξε ωμ δαεμν (αθη θαςεϊ, μΰ ζελψ λψβς) ςγ ωϊρϊιιν δαπιδ.
    χπδ ΰϊ δχτιφιν ξϊι ωδψλα ωμκ δλι χψεα μμδιεϊ βξεψ, λλδ αξχεν μδςψικ λξδ ιωχεμ ΰιζδ φιψ ΰϊδ τωεθ ωεχμ ΰϊ δΰεθε δβξεψ εχεπδ αδϊΰν. ξεθι
    ςιγε ΰπι ξρλιν ςν ξεθι α 100 ΰηεζ, ριιν ΰϊ δαπιδ εψχ ΰζ ΰηψι ωϊωχεμ ΰϊ δψλα ϊημιθ μβαι δχτιφιν. ΰπι ςεωδ αγιεχ ΰεϊε γαψ. γΰ"β μβαι ξδ ωΰξψ ιερι αχωψ μαιθεμ ξεθεϊ δτιϊεμ ξΰηεψδ, ααΰβι δχεγν ωμι μΰ αιθμϊι ΰϊ δξεθεϊ εδν ςαγε θεα ξΰγ ιηγ ςν δχτιφιν ωμ δαεμξιν ΰαμ ζδ λαψ ςπιιο μπιρει εθςιδ.





  2. #162
    ηαψ ψωεν ido vw's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Oct 2007
    ξιχεν
    ΰζεψ δωψεο
    δεγςεϊ
    170

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ απιιϊ ηιτεωιϊ αΰηδ μζλψ ρωδ αεπιξεαιυ' ζ"μ

    ιερι ξεθι εηπο, ϊεγδ ςμ δϊβεαεϊ.

    ξΰηεψδ δξϊμδ ιδιδ ηετωι μμΰ ξεθεϊ τιϊεμ, αγεξδ μαΰβι ωμκ ηπο.

    ΰϊ χαιςϊ δαεμν μτι δωμιω ΰπι ξλιψ, δξμφϊ δχτιφιν διΰ αΰξϊ αξχεν αξιγδ εδαεμν μΰ ιιρβψ ιϊψ ςμ δξιγδ αξφα ωδψλα ξςξιρ ΰϊ δξχωμ ςμ δξϊμδ.

    ιερι, αξϊμδ δχγξι ιω ξεθεϊ ςμιν αϊεκ δτψεπθ ελωπβις μπριςεϊ ξαηο πψΰδ ΰν δν ιιωΰψε ων ειςαγε αξχαιμ μχειΰεαψ ΰε ωπημισ ΰεϊν αξεθ δαψβδ ελμ ςεξρ δξϊμδ ιδιδ ςμ δαεμν αμαγ.

    ςιγε.

  3. #163

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ απιιϊ ηιτεωιϊ αΰηδ μζλψ ρωδ αεπιξεαιυ' ζ"μ

    ςιγε, δριγεψ ωμ δξεθεϊ τιϊεμ ξςμιν ξχγιξδ ηωεα λγι ωμΰ λμ δςεξρ ιιτεμ ςμ δϊωαεϊ δξρλπεϊ ωμ δαεμξιν δχγξιιν. βν αϊεωαεϊ ξηεζχεϊ, ςγιιο ιω λεη λτιτδ βγεμ ξΰεγ, εμςεξϊ ζΰϊ δ"ςμι τιϊεμ" (ΰε λμ ων ΰηψ μξεθεϊ τιϊεμ ςωειιν ςμιν) ξτςιμιν ΰϊ λμ δςεξρ αϊεκ δχεψδ δχγξιϊ.

    ΰρσ.
    "scars are tattoos with better stories"
    ΰιο ϊλπιϊ. ηιιν. πχεγδ.
    δχξτψ - VW TYPE 2 1978 | δθπγψ - διιμχρ 2008

  4. #164
    ηαψ ψωεν freeline's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Nov 2007
    ξιχεν
    χιαευ ωεαμ
    δεγςεϊ
    260

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ απιιϊ ηιτεωιϊ αΰηδ μζλψ ρωδ αεπιξεαιυ' ζ"μ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι ido vw φτιδ αδεγςδ
    ιερι ξεθι εηπο, ϊεγδ ςμ δϊβεαεϊ.

    ξΰηεψδ δξϊμδ ιδιδ ηετωι μμΰ ξεθεϊ τιϊεμ, αγεξδ μαΰβι ωμκ ηπο.

    ΰϊ χαιςϊ δαεμν μτι δωμιω ΰπι ξλιψ, δξμφϊ δχτιφιν διΰ αΰξϊ αξχεν αξιγδ εδαεμν μΰ ιιρβψ ιϊψ ςμ δξιγδ αξφα ωδψλα ξςξιρ ΰϊ δξχωμ ςμ δξϊμδ.

    ιερι, αξϊμδ δχγξι ιω ξεθεϊ ςμιν αϊεκ δτψεπθ ελωπβις μπριςεϊ ξαηο πψΰδ ΰν δν ιιωΰψε ων ειςαγε αξχαιμ μχειΰεαψ ΰε ωπημισ ΰεϊν αξεθ δαψβδ ελμ ςεξρ δξϊμδ ιδιδ ςμ δαεμν αμαγ.

    ςιγε.
    ΰδμο ςιγε,
    ωΰϊδ ΰεξψ δξϊμδ ΰηεψι ιδιδ ητεωιι μμΰ ξεθεϊ τιϊεμ...ΰικ ΰϊ ξϊλεεο μηαψ ΰϊ δζψεςεϊ? ζΰϊ ΰεξψϊ ΰιμε ξηαψιν ΰϊδ ξωϊξω ωιΰτωψε μκ ΰϊ ξδμκ?

    ΰψι.
    ΰψι λδο -0528804135

  5. #165
    ηαψ ψωεν ido vw's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Oct 2007
    ξιχεν
    ΰζεψ δωψεο
    δεγςεϊ
    170

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ απιιϊ ηιτεωιϊ αΰηδ μζλψ ρωδ αεπιξεαιυ' ζ"μ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι freeline φτιδ αδεγςδ
    אהלן עידו,
    שאתה אומר המתלה אחורי יהיה חפושיי ללא מוטות פיתול...איך את מתכוון לחבר את הזרועות? זאת אומרת אילו מחברים אתה משתמש שיאפשרו לך את מהלך?

    ארי.
    הנה תמונה של החלק שלי שיחליף את מוט הפיתול ויציב במקומו מיסב חופשי אשר יתן את התזוזה לזרוע ואת כיוון ה tow בעזרת הבורג.





    וככה זה נראה כשזה מורכב על רכב (תמונה להמחשה)





    אסף בנוגע למה שאמרת, לא ידוע לי על בעיות כאלה. הבאחה של אילן (outstanding) נוסעת ככה מיום בנייתה וככל שידוע לי אין לו בעיות בנושא. בכל אופן הזרועות שעל הבאחה שלנו מאוד מחוזקות ויש להם גם את החריץ כדי לאפשר את האופציה להעביר את מוט ההברגה במקום מוטות העלים.

    בכל אופן העלים הם בעדיפות העליונה, וביום שהפרוייקט ינוע נראה אם כדאי להשאיר אותם בנוסף לקוילאובר או לעבור למתלה חופשי בדומה למתלה האחורי.

    תודה על התגובות והביקורות, אני מעריך את זה ותמיד פתוח לשמוע עוד דעות.
    עידו.

  6. #166
    ηαψ ψωεν ido vw's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Oct 2007
    ξιχεν
    ΰζεψ δωψεο
    δεγςεϊ
    170

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ απιιϊ ηιτεωιϊ αΰηδ μζλψ ρωδ αεπιξεαιυ' ζ"μ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι חנן גולומבק φτιδ αδεγςδ
    עידו אני מסכים עם מוטי ב 100 אחוז, סיים את הבניה ורק אז אחרי שתשקול את הרכב תחליט לגבי הקפיצים. אני עושה בדיוק אותו דבר. דא"ג לגבי מה שאמר יוסי בקשר לביטול מוטות הפיתול מאחורה, בבאגי הקודם שלי לא ביטלתי את המוטות והם עבדו טוב מאד יחד עם הקפיצים של הבולמים אבל זה כבר עניין לניסוי וטעיה.

    עניין ביטול העלים במתלה האחורי נובע מסיבה נוספת ועיקרית.
    כדי לנצל את זווית השבירה של ה-930 (ובכך למעשה להגביה את זנב הרכב) אתה צריך להגיע למהלך מתלה שמוט הפיתול המקורי עם ההגבלה שלו בשאסי לא יגיע לעולם, אלא אם תחתוך ותחליש אותו, וגם אז תצטרך למתוח את מוט הפיתול לרמה קשה מאוד.
    המיסב נותן לך למעשה אי הגבלה, כיוונון המתלה עפ"י מגבלות ה CV. הגבלה ע"י הרצועה, ופתיחה ע"י קוילאובר.
    אתה יכול לקבוע את גובה הרכב ללא משחק עם קשיחות המתלה.

    בכל אופן ראיתי שאצלך אתה כבר על מיסב אז אני רגוע..
    עידו.

  7. #167

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ απιιϊ ηιτεωιϊ αΰηδ μζλψ ρωδ αεπιξεαιυ' ζ"μ

    ςιγε, ΰπι μΰ ξγαψ ςμ δΰηεψι, ΰμΰ ςμ δχγξι.

    ΰρσ.
    "scars are tattoos with better stories"
    ΰιο ϊλπιϊ. ηιιν. πχεγδ.
    δχξτψ - VW TYPE 2 1978 | δθπγψ - διιμχρ 2008

  8. #168
    ηαψ ψωεν ido vw's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Oct 2007
    ξιχεν
    ΰζεψ δωψεο
    δεγςεϊ
    170

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ απιιϊ ηιτεωιϊ αΰηδ μζλψ ρωδ αεπιξεαιυ' ζ"μ

    ΰδμο ΰρσ,
    δϊωεαδ ωςπιϊι μκ διΰ μβαι δξϊμδ δχγξι.

  9. #169

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ απιιϊ ηιτεωιϊ αΰηδ μζλψ ρωδ αεπιξεαιυ' ζ"μ

    לא מסכים עם אסף. ברכב שנבנה עם קוילאוברים, לא נכון להשאיר אף לא מוט או עלה פיתול אחד, מקדימה או מאחורה. הייתי אומר אפילו טפשי לעשות דבר כזה. את תושבות הבולמים בוודאי שצריך לבנות מחדש, כי עכשיו הן לא תושבות בולמים - הן תושבות קפיצים. אבל זה לא צריך להיות בעייה עכשיו שיש לך מבנה התהפכות חדש וחזק, אתה מאריך אותו קדימה ובעצם בונה שלדת צינורות שתקשיח את כל המרכב, ותיתן נקודות עיגון לקוילאוברים.

    ההערה של מוטי לגבי שליש מהלך פתיחה, שני שליש לסגירה - היחס הזה מקובל בהחלט גם בבניית רכב שטח.
    ΰιεπιχ 5 | β'ιτ CJ-7 1979 | διιμχρ 2015
    διε: β'ιτ XJ φ'ψεχι 1994| διιμχρ 2008| διιμχρ 1997 | β'ιτ CJ-8 1989 | ρξεψΰι 1988

  10. #170
    ηαψ ψωεν ido vw's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Oct 2007
    ξιχεν
    ΰζεψ δωψεο
    δεγςεϊ
    170

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ απιιϊ ηιτεωιϊ αΰηδ μζλψ ρωδ αεπιξεαιυ' ζ"μ

    המשך העבודה על הרכב

    בשבוע שעבר הרכבנו את הבלמים הקדמיים, דיסקים מחורצים עם קליפרים CNC 4 בוכנות.
    בנוסף לבלמים הרכבנו תושבות גלגל (ספינדלים "קומבו") מחוזקים שמגביהים את הבאחה בשלוש אינץ'.
    וכמובן את מוטות ההיגוי עם תפוחי ההיגוי מסוג אינטרנשיונל.

    בגלל שהדיסקים הגיעו עם גוז'ונים שתולים בצלחות התקשנו למצוא אומים שיתאימו להברגה (14X1.5) אבל למזלי רועי (אחי) נזכר שזה זהה לאומים של שברולט סוואנה.

    היום הרכבנו את בולם הפוקס כדי לבדוק את הפוזיציה המתאפשרת להרכב את הקוילאובר מבלי שיפגע ב"סולם" (למעשה הפרונט).

    הבולם מאפשר הרכבה ללא מגע בפרונט, בזמן פתיחה מלאה של המתלה, כאשר הוא נמצא בשיפוע של 74 מעלות.
    כשהגלגלים ירדו לרצפה והמתלה יתכווץ מעט זה יתאזן בעוד כמה מעלות. כמובן שבסגירת מתלה עוד יותר.

    לאחר מיקום הבולם התחלנו לבנות תושבות בולם עליונות, החלטנו על בניית תושבת מפלדה 4 מ"מ שנסגרת מלמעלה בחתיכה אחת שלמה מכופפת ובולטת מעט החוצה כדי לתת "גג" מעל הבולם.
    מה"גג" הזה למעשה תרד התושבת אשר אליה יקובע הבולם, והיא תהיה באותו קו השיפוע בדומה לבולם.

    תמונות מהיום, עדיין לא סיימנו את הראשונה.


































    בשתי התמונות הבאות ניתן לראות שיש בעיה למתן את השיפוע של הבולם כיוון שהספירלה תיגע בפרונט של הרכב.










    שבוע טוב
    עידו.

  11. #171

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ απιιϊ ηιτεωιϊ αΰηδ μζλψ ρωδ αεπιξεαιυ' ζ"μ

    δζειϊ ωμ δαεμν αξχψδ ζδ ΰιπδ γαψ ψς, πδτεκ δεΰ!

    δζειϊ πψΰιϊ μτι δϊξεπεϊ θεαδ επεϊπϊ μκ χαες χτιυ ωςεμδ ςν δρβιψδ rising rate ειςωδ μιπιΰψι μχψΰϊ ΰξφς δξδμκ ραια δξφα αε δαεμν πιφα αγιεχ μζψες. λπψΰδ ωαρεσ δεΰ ιψγ χφϊ ΰαμ μΰ αξιγδ ξεψβωϊ.

    διιϊι ΰεξψ, αΰεϊε ςπιιο ωμ ωμιω-ωπι-ωμιω... ωδΰιγιΰμι αξχψδ ωμκ δεΰ λπψΰδ ωδαεμν ιδιδ πιφα αγιεχ μζψες αηφι ξδμκ δρβιψδ, ΰε μχψΰϊ ρετε. ϊςφεψ εϊςωδ ΰιζδ πιϊεη ωμ δξφα ςν πιιψ εςτψεο.
    ΰιεπιχ 5 | β'ιτ CJ-7 1979 | διιμχρ 2015
    διε: β'ιτ XJ φ'ψεχι 1994| διιμχρ 2008| διιμχρ 1997 | β'ιτ CJ-8 1989 | ρξεψΰι 1988

  12. #172
    ηαψ ψωεν ido vw's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Oct 2007
    ξιχεν
    ΰζεψ δωψεο
    δεγςεϊ
    170

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ απιιϊ ηιτεωιϊ αΰηδ μζλψ ρωδ αεπιξεαιυ' ζ"μ

    διεν πςωδ δαγιχδ, θεω μεψγ εχψθεο ςπχ αξχεν δγσ εδςτψεο..

    πξφΰ ωζεδι δζεειϊ δΰετθιξμιϊ αδ ιςαεγ δαεμν, πχεεδ ωΰπι μΰ θεςδ ΰκ αωαιμ ζδ ιδιε ΰϊ πριςεϊ δξαηο μτπι δφαιςδ δρετιϊ. ιδιδ ξχεν μωιπει, ΰκ πχεεδ μδρϊγψ αμςγιε.














  13. #173
    ηαψ ψωεν ηπο βεμεξαχ's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Dec 2005
    ξιχεν
    ΰιμϊ
    δεγςεϊ
    3,380

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ απιιϊ ηιτεωιϊ αΰηδ μζλψ ρωδ αεπιξεαιυ' ζ"μ

    ςιγε ΰπι ηεωα ωζδ ιςπιιο ΰεϊκ.

    http://www.thesamba.com/vw/forum/vie....php?p=2973456





  14. #174
    ηαψ ψωεν ido vw's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Oct 2007
    ξιχεν
    ΰζεψ δωψεο
    δεγςεϊ
    170

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ απιιϊ ηιτεωιϊ αΰηδ μζλψ ρωδ αεπιξεαιυ' ζ"μ

    ΰπι ξλιψ ΰϊ δαΰηδ δζΰϊ, εδΰξϊ ωΰϊ ψεα δαπιεϊ αΰϊψ thesamba ε-STF.
    ΰν μΰ ξων ΰζ ξΰιτδ πιχη δωψΰδ εψςιεπεϊ?


    γ"ΰ δαΰηδ δζΰϊ μξλιψδ αξηιψ 3700$ αξφα δπεληι ωμδ.
    ΰν διιϊι βψ αΰιζεψ διιϊι ηεθσ ΰϊ δξφιΰδ

  15. #175
    ηαψ ψωεν ιχιψ βψιο's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Oct 2004
    ξιχεν
    Rochester, NY
    δεγςεϊ
    804

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ απιιϊ ηιτεωιϊ αΰηδ μζλψ ρωδ αεπιξεαιυ' ζ"μ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι πξψεγ φτιδ αδεγςδ
    μΰ ξρλιν ςν ΰρσ. αψλα ωπαπδ ςν χειμΰεαψιν, μΰ πλεο μδωΰιψ ΰσ μΰ ξεθ ΰε ςμδ τιϊεμ ΰηγ, ξχγιξδ ΰε ξΰηεψδ. διιϊι ΰεξψ ΰτιμε θτωι μςωεϊ γαψ λζδ. ΰϊ ϊεωαεϊ δαεμξιν αεεγΰι ωφψικ μαπεϊ ξηγω, λι ςλωιε δο μΰ ϊεωαεϊ αεμξιν - δο ϊεωαεϊ χτιφιν. ΰαμ ζδ μΰ φψικ μδιεϊ αςιιδ ςλωιε ωιω μκ ξαπδ δϊδτλεϊ ηγω εηζχ, ΰϊδ ξΰψικ ΰεϊε χγιξδ εαςφν αεπδ ωμγϊ φιπεψεϊ ωϊχωιη ΰϊ λμ δξψλα, εϊιϊο πχεγεϊ ςιβεο μχειμΰεαψιν.

    δδςψδ ωμ ξεθι μβαι ωμιω ξδμκ τϊιηδ, ωπι ωμιω μρβιψδ - διηρ δζδ ξχεαμ αδημθ βν ααπιιϊ ψλα ωθη.
    πξψεγ, ξδ μβαι ωψιγεϊ? ΰν πωαψϊ ϊεωαϊ, ςν δςμιν ΰτωψ ςγιιο μριιν ΰϊ δξψευ ...

  16. #176
    ηαψ ψωεν freeline's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Nov 2007
    ξιχεν
    χιαευ ωεαμ
    δεγςεϊ
    260

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ απιιϊ ηιτεωιϊ αΰηδ μζλψ ρωδ αεπιξεαιυ' ζ"μ

    ΰδμο ςιγε,

    ιω δϊχγξεϊ μβαι δλμεα? ξξδ ωΰπι ζελψ δεΰ ψχ αωμαι ϊλπεο...

    π.α
    ΰπι ςεμδ μφτεο ρεσ δηεγω ΰωξη μδιτβω ....εμδςαιψ μκ λξδ ημχιν ωπωΰψε μι ξδτιψεχ

    ΰψι
    ΰψι λδο -0528804135

  17. #177
    ηαψ ψωεν ido vw's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Oct 2007
    ξιχεν
    ΰζεψ δωψεο
    δεγςεϊ
    170

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ απιιϊ ηιτεωιϊ αΰηδ μζλψ ρωδ αεπιξεαιυ' ζ"μ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι freeline φτιδ αδεγςδ
    ΰδμο ςιγε,

    ιω δϊχγξεϊ μβαι δλμεα? ξξδ ωΰπι ζελψ δεΰ ψχ αωμαι ϊλπεο...

    π.α
    ΰπι ςεμδ μφτεο ρεσ δηεγω ΰωξη μδιτβω ....εμδςαιψ μκ λξδ ημχιν ωπωΰψε μι ξδτιψεχ

    ΰψι
    ΰδμο ΰψι,

    δλμεα ςαψ μωμαι αιφες, αςζψϊ ηαψ ωηψθ ΰϊ δαΰχ δξϊΰιν μφιπεψεϊ 45 ξ"ξ εδϊΰιν ΰεϊε μξλεττϊ "ξωιλδ" ωμε αεφςε διεν δλιτετιν μχωϊ δψΰωιϊ (B) εμψβμιιν δχγξιεϊ ωδεμλεϊ ςν χεει δξϊΰψ ωμ δγμϊ.

    αιξιν δχψεαιν ΰϊηιμ μςαεγ ςμ δλμεα δηγω, ωμωξηϊι παπδ αρεσ ξδφιπεψεϊ ωξελψ ιεαμ ξμξγ, εΰπι ΰςμδ ϊξεπεϊ εωΰμεϊ λγι μωξες ΰϊ γςεϊ δξεξηιν ΰωψ ιελμε μςζεψ μι απεωΰι δϊχπεο, ΰδν.. ΰδν.. (πξψεγ, ΰρσ εωΰψ δϊχπεπιρθιν).

    ςιγε.

  18. #178
    ηαψ ψωεν freeline's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Nov 2007
    ξιχεν
    χιαευ ωεαμ
    δεγςεϊ
    260

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ απιιϊ ηιτεωιϊ αΰηδ μζλψ ρωδ αεπιξεαιυ' ζ"μ

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι ido vw φτιδ αδεγςδ
    ΰδμο ΰψι,

    δλμεα ςαψ μωμαι αιφες, αςζψϊ ηαψ ωηψθ ΰϊ δαΰχ δξϊΰιν μφιπεψεϊ 45 ξ"ξ εδϊΰιν ΰεϊε μξλεττϊ "ξωιλδ" ωμε αεφςε διεν δλιτετιν μχωϊ δψΰωιϊ (B) εμψβμιιν δχγξιεϊ ωδεμλεϊ ςν χεει δξϊΰψ ωμ δγμϊ.

    αιξιν δχψεαιν ΰϊηιμ μςαεγ ςμ δλμεα δηγω, ωμωξηϊι παπδ αρεσ ξδφιπεψεϊ ωξελψ ιεαμ ξμξγ, εΰπι ΰςμδ ϊξεπεϊ εωΰμεϊ λγι μωξες ΰϊ γςεϊ δξεξηιν ΰωψ ιελμε μςζεψ μι απεωΰι δϊχπεο, ΰδν.. ΰδν.. (πξψεγ, ΰρσ εωΰψ δϊχπεπιρθιν).

    ςιγε.
    ΰδμο ςιγε,

    ΰπι αθεη ωΰπι ξγαψ αων λεμν... ωΰπηπε ξηλιν αχεφψ ψεη μϊ-ξ-ε-π-ε-ϊ
    αδφμηδ....

    ΰψι
    ΰψι λδο -0528804135

  19. #179
    ηαψ ψωεν ido vw's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Oct 2007
    ξιχεν
    ΰζεψ δωψεο
    δεγςεϊ
    170

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ απιιϊ ηιτεωιϊ αΰηδ μζλψ ρωδ αεπιξεαιυ' ζ"μ

    απερσ μπεωΰ δλμεα εϊξεπεϊιε ωιεςμε αδξωκ ΰπι ΰπρδ μϊϊ μλν ΰιζδ θςιξδ ξξωδε ΰηψ

    ΰπι ωξη μδβιγ ωδιεν χιαμϊι ηαιμδ ωμ ϊλωιθιν ωΰπι εδηαψιν ηιλιπε μδ δξεο ζξο!!


    αιο δημχιν:
    1. ξϊΰν ξπες ξΰμεξιπιεν μξπες ej25 εμβιψ bus091 ϊεφψϊ KEP.
    2. βμβμ ϊπετδ 8 αψβιν μξπες ej25 εμβιψ bus091 ϊεφψϊ KEP μχμΰυ' 228 ξ"ξ.
    3. τμθϊ μηυ ωμ KEP stage II ϊεξλϊ ςγ 400hp μχμΰυ' 228 ξ"ξ.
    4. ξιρα μηυ ϊεφψϊ sachs βψξπιδ.
    5. χιθ αψβιν μλμ ημχι ϊιΰεν δξπες.
    6. αεμξι τεχρ ξδμκ 14" χειιμΰεαψ 2.0 + ξιλμιν.


    ελξεαο ΰικ ΰτωψ αμι ϊξεπεϊ











































  20. #180
    ηαψ ψωεν ξεθι ΰμξβεψ's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Aug 2007
    ξιχεν
    Los Angeles
    δεγςεϊ
    174

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειιχθ απιιϊ ηιτεωιϊ αΰηδ μζλψ ρωδ αεπιξεαιυ' ζ"μ

    ιω μκ μτηεϊ ΰιζε γιΰβψξδ ωμ δλμεα, ΰτιμε ρϊν ΰιζδ ωψθεθ ςμ ξτιϊ?

    ξεθι

ςξεγ 9 ξϊεκ 14 ψΰωεοψΰωεο ... 6789101112 ... ΰηψεοΰηψεο

πεωΰιν γεξιν

  1. τψειιχθ απιιϊ ηιτεωιϊ αΰηδ
    ςμ ιγι freeline ατεψεν τψειχθιν
    ϊβεαεϊ: 198
    ςγλεο ΰηψεο: 12-10-10, 19:04
  2. βιψ θψπρτεψθψ 002 μαΰβι / ηιτεωιϊ αΰηδ.
    ςμ ιγι ηπο βεμεξαχ ατεψεν μεη ξεγςεϊ ημχιν εφιεγ ωθη ξωεξω μξλιψδ
    ϊβεαεϊ: 1
    ςγλεο ΰηψεο: 28-07-10, 20:28
  3. τψειιχθ απιιϊ ηιτεωιϊ αΰηδ
    ςμ ιγι baja ατεψεν τψειχθιν
    ϊβεαεϊ: 120
    ςγλεο ΰηψεο: 03-07-10, 14:20
  4. ηιτεωιϊ αΰηδ αδϊδεεϊ ξητωϊ αιϊ ην
    ςμ ιγι noamk ατεψεν μεη ξεγςεϊ ψλα ωθη εβ'ιτιν μξλιψδ
    ϊβεαεϊ: 1
    ςγλεο ΰηψεο: 27-09-09, 10:48
  5. απιιϊ ηιτεωιϊ ωθη αϊχφια πξεκ.
    ςμ ιγι Honda125CC ατεψεν τεψεν δαεπιν + δπγρϊ β'ιτιν
    ϊβεαεϊ: 26
    ςγλεο ΰηψεο: 21-01-08, 14:34

δψωΰεϊ τψρεν

  • ΰιο αΰτωψεϊκ μτψρν πεωΰιν ηγωιν
  • ΰιο αΰτωψεϊκ μτψρν ϊβεαεϊ
  • ΰιο αΰτωψεϊκ μφψσ χαφιν
  • ΰιο αΰτωψεϊκ μςψεκ ΰϊ δεγςεϊικ
  •