бсшч ощфйт (орет ововн ереид мдлбеъ)
бщаш ъзен дсм"г (дамишриеш осфч оъз )ма аоешд мдйеъ дщфтд ама ан азг дъайн боцбш очцш (сйлей роек оаг)
штрп
עשיתי סיבוב על ג'יפ CJ שמנועו לכאורה במצב מעולה (וכמוהו כל המכניקה של הג'יפ עושה רושם של מצב טוב++), אבל תחושת הכוח והתאוצה ממש לא הרשימו, ואני יודע איך CJ טוב צריך לנסוע.
המצבר שלו ישן וחלש והג'יפ הניע בקושי. גם אחרי נסיעה של יותר מ-20 דקות רצופות כמה וכמה קילומטרים טובים המצבר התקשה להניע את הג'יפ.
פרט נוסף - הג'יפ מצויד במזגן. לא הרגשתי הבדל בביצועים כאשר המזגן פועל או כבוי, אבל הג'יפ לא הצליח להניע בשום מצב כאשר מפסק המזגן במצב פועל. משמע שהמצבר חלש.
האם יש קשר בין חולשת המצבר לבין הביצועים הלא מרשימים?
ма терд бфешен
мщамеъ, чещйеъ, тцеъ, ъебреъ, ра мфреъ бд"ф
бсшч ощфйт (орет ововн ереид мдлбеъ)
бщаш ъзен дсм"г (дамишриеш осфч оъз )ма аоешд мдйеъ дщфтд ама ан азг дъайн боцбш очцш (сйлей роек оаг)
штрп
זהו, שבסרק הוא עבד יפה מאוד. - יציב וחלק.
גם בהאצה - לא גמגם, לא חתך, לחצי שמן יפים, נשמע בריא מאוד - אבל לא בועט בגב...
ма терд бфешен
мщамеъ, чещйеъ, тцеъ, ъебреъ, ра мфреъ бд"ф
הי דרור
בתשובה לשאלה-לא אמורה להיות השפעה של מצב המצבר על ביצועי המנוע. במצב תקין, עם אלטרנטור וטעינה תקינים, המצבר מסיים את תפקידו ברגע שבו המנוע נדלק, ואת כל צריכת הזרם של המנוע והאבזרים מסביב, מספק האלטרנטור בלי שום בעיה, ואת העודפים (שבד"כ יש לא מעט) מנצל המצבר לטעינה מחדש, כל זאת, כמובן, בסל"ד שמעבר לסרק. אם כך, הירידה בביצועים כנראה מופיעה בגלל בעיה אחרת...
שבוע טוב-קובי
дйд в'йф...
оееъ мврбйн
бдрзд щаъд ма сън зещг бот' дзщом , дййъй бегч :
а. лйееп дцъд
б. фмвйн елбмйн
в. ледм/овбш дцъд
штрп
бресу мбгйчеъ др"м ебдрзд щогебш бамишриеш очешй оеомх мбгеч аъ зйбеш дамишриеш мсишиш семреайг, дзеи дочешй деа 6оо"ш тн fusible link бчцде, щрйн щм чешежйд ма тещеъ иеб мзеи.
бCJ айп ойрес рфшг мамишриеш, лк щан айп ойрес иеб мбмеч айп вн итйрд иебд. оаеъд сйбд вн айп ойрес иеб моегем ддцъд щвн деа очбм ойрес одбмеч еолк рйцех змщ. ойрес рфшг мамишриеш, 10оо"ш, йтщд фмайн.
тег абсешг деа щзеи дшвщ (sense) озебш мйцйад одамишриеш, лк щдамишриеш гевн аъ тцое ема цшйлд аойъйъ ботшлъ. оеомх мдтбйш аъ дзеи мфмес азшй сеейх бъа дорет.
дчшбешиш лршад тм дфрйн,сбйш мдрйз щма овйт осфйч гмч!!
אצלי המצבר מת, והרכב סוחב לא רע. בקרוב שם מצבר חדש, ואוכל לאמר אם יש הבדל.
סטרטר שלא מצליח להניע את המנוע יכול לנבוע מקידום הצתה מוגזם או סטרטר לקוי, לא בהכרח ממצבר גמור. יש להתחבר עם כבלי הנעה לג'יפ ולראות אם הג'יפ מניע. אם כן, אז כמובן שזה מצבר חלש.
על כל פנים, יש מנועים של CJ שסוחבים טוב יותר ויש כאלה שפחות. וכמובן זה תלוי בכוון נכון ואיכותי של המנוע ותקינות רכיביו.
במקרה, הגרוע, והכל תקין ומכוון טוב בוודאות, והרכב לא סוחב משהו, תמיד אפשר להחליף את ראש המנוע הסורר לראש מודרני, או ראש מנוע של סופה, ולפתור את בעיות הסחיבה. זה לא עניין מסובך או יקר.
אגב, אכן מצבר מת עלול לגרום לאלטרנטור לעבוד קשה, כי הוא מנסה להנחית את המתח. תלוי במה שקרה למצבר. כשהמצבר תקין חזק אבל מרוקן, ממש מרגישים ורואים את זה. במצב של מצבר מת כמו שלי, לא מרגישים כלום, כי המצבר לא מקבל טעינה.
оеск ошлбъ дощрд - дсбъ шлбйн мдртд бвф"о
оежорйн мйцеш айъй чщш гшк доеск.
Do that and you wont be able to turn off the pos
(sorry, I'm in Lordsburg New Mexico, no henglish here)
the original wire to the alt is a resistence wire, as in , the wire itself acts as a resistor, if eliminated the alt will back feed to the coil and the key switch wont turn the car off.
the best solution is to install a diode or a resistor into the circuit.
фъшереъ амвриййн мбтйеъ йбеа оашд'б мйщшам [email protected](жлейеъ йецшйн: чебй и.)
гшеш щмен,
мфтойн авжеж йщп есъен (бтйчш ламе щ"цмзе" отбшй ойн ебех) фетм лое авжеж-бшчс.
зеош мозщбд!!!!
щоше тм чщш