זה מאד משמעותי לזיות העבודה של הציריות ומוטות ההיגוי
כשאיסוזו החליפו דגם ב 99 , האוטו התרחב מעט.
השלדה והבודי נותרו ללא שינוי, ההרחבה היתה רק בסרנים.
הדרך הפשוטה להרחיב את מפשק הסרנים היא ע"י ספייסרים, אולם ספייסרים מעלים את המשקל הבלתי מוקפץ, מפעילים עומס גדול יותר על מיסבי הגלגל ולא ממש חוקיים בארצנו.
הפתרון- ניתן להרחיב כל טרופר משנים 93-98 בעוד כ 6 ס"מ ע"י שימוש במכלולים מקוריים של דגם חדש יותר.
מה צריך?
סרן אחורי קומפלט
לצד הקדמי - משולשים עליונים,בולג'וינט תחתונים, ציריות חיצוניות,מוטות היגוי.
רצוי להוסיף גלגלים עם אופסט שלילי וכמובן כנפונים לכסות את הגלגלים הבולטים...
ניתן להרוויח בקלות 10 ס"מ לרוחב האוטו, וזה משמעותי.
מי שזקוק לשיפוץ הפרונט כחלק מהאחזקה השוטפת מוטב ישקיע עוד מעט כסף וזמן ויקבל אוטו מורחב.
בברכה,טושי
זה מאד משמעותי לזיות העבודה של הציריות ומוטות ההיגוי
ישראל 20011 פיאודליזם בהיתגלמותו
7 מליון עבדים של 7 משפחות
יפה,
אבל לא הייתי מסכם את זה ב"השקעת מעט כסף".
אם אני לא טועה, סט של 4 ספייסרים יעלה באזור ה-1000 שקל +-.
רשימה ארוכה של, סרן אחורי, משולשים עליונים, בולג'וינטים, ציריות, מוטות הגה, וגם ג'נטים עם אופסט= הרבה מוצ'ו דינרו, לא?
פרט לזה, בהחלט פרויקט מעניין,
וכמו שזה נשמע כבר ביצעת לא מעט כאלה...![]()
עמית
לא הבנת
ספייסרים יהיו נחוצים רק מאחור
כל השאר די פשוט בדיוק כפי שכתב טושי
משולשים מפירוק זה לא דבר יקר בייחוד שאיפון ושות' מתאים
בולג'ויט תחתון עולה 100 ש"ח האחד (צריך 2)
ציריות זה החלק הבעייתי כ1200 ש"ח
מוטות הגה מקוריים מפירוק זה פחות מ100 ש"ח האחד עם תפוחים ובכל מיקרה התפוחים התקינים עדיין מתאימים
בפחות מ2000 ש"ח ניתן לעשות את הרוב (כנפונים רחבים זה סיפור אחר )
ישראל 20011 פיאודליזם בהיתגלמותו
7 מליון עבדים של 7 משפחות
היה ג'יפ...
מוות לגנבים
שלום חברים יקרים,
רכשתי טרופר קצר דיזל ידני, הצמיגים הם מקוריים של הרכב ורציתי לדעת איך בצורה הכי פשוטה אני מרחיב את הצמיגים לאיזה מידה של ג'נטים, או משיג ספייסרים.
nickya יקירי, תודה על התשובה לשאלתי,
ידוע לך אולי איפה אני יכול להשיג כאלה ג'נטים במחירים סבירים ואולי אפילו לעשות איזשהו ברטר תמורת הצמיגים שלי (bf חדשים לגמרי)
אל תעשה שום שינוי!!!!!
תישאר במידה המקורית זה הכי בריא לרוב המכלולים
השיפור בעבירות /יציבות זניח מול ההשקעה /עומס על המכללים
והכי גרוע זה גלגל שבולט מקו הכנפון ימלא את הרכב בבוץ בכל נסיעה קצרה בחורף מה שייגרום לך לא להנות מנסיעות כאלו שבפועל הן הכי כיף!!!
ישראל 20011 פיאודליזם בהיתגלמותו
7 מליון עבדים של 7 משפחות
את שלי מצאתי ביד2 לדעתי חבל להשקיע על חדשים.
צמיגיות לא יקבלו צמיגים שמורכבים על רכב כלשהו לא משנה מה המצב שלהם תמורת יותר מ50% מהמחיר שלהם לכן לדעתי עדיף לך לחפש מישהו פרטי למכור לו או להחליף איתו.
כל מה שרשם שמוליק אמיתי ונכון, השינוי אכן משפיע לרעה על התנהגות הרכב בכביש ועל בלאי בכל המערכות הקשורות אבל עמוק בליבנו כל אחד מאיתנו רוצה צמיגים וגלגלים הכי גדולים שהוא יכול (לפחות אני) הרכב נראה הרבה יותר טוב איתם וגם מרגישים טיפה יותר גובה. לגבי הבוץ.. הכל פתיר.. ניתן להרכיב כנפוני גומי רק לצורך טיולי בוץ או משהו... חוץ מזה קצת בוץ לפנים רק עושה את זה יותר כיף לא?? :lol: אגב הנ"ל נכון גם לגבי חול, בכל פירפור יעוף לך חול לפרצוף!! אבל אני נהנה מזה... לך תבין...
![]()
חברים תודה על דעותיכם המיקצועיות,
כנראה שעמוק בפנים אני עדיין י ל ד שמוכן לקחת על עצמו את ההשלכות של לייפות את הטרופר שלו, ובכל זאת להרחיב מעט את הגלגלים(ולקבל קצת בוץ לפנים) נראה לי שהולך להיות
כ י ף !!!!
יעזור גם אם תגיד איזה צמיגים יש לך
אם זה BF AT אז פרסום כאן באתר אמור להספיק...
כדאי גם לציין איזה מידה הם...
איל
JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..
המידה של הצמיגים היא 245/70-16 bf goodrich חדשים לגמרי (חודשיים על הכביש-לא בשטח בכלל) עם הג'נטים המקוריים של הדגם האמור.
אם מישהו מעוניין בהחלפה או מכיר מישהו שמעוניין אשמח להצעות,
אני מעוניין בהחלפה של הג'נטים לאותה מידה באופסט כדי להוציא מעט את הג'נטים החוצה, או להחליף מידה ל- 31/10.5-15
אני בספק אם תמצא ג'נטים "16 עם אופסט 0 או שלילי.
יש לי גלגלים "31 קומפלט , גודייר MTR
יש מצב להחלפה
אתה מוזמן ליצור קשר
054-4517924
בברכה,טושי
שמרו על קשר