Close
ςξεγ 2 ξϊεκ 2 ψΰωεοψΰωεο 12
ξφιβ ϊεφΰεϊ 21 ςγ 34 ξϊεκ 34
  1. #21

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: ζψιχϊ ζπα αδιιμχρ 2002 4*4

    δτψω μηφι πιτεη - βαεδ ξΰηεψ επξεκ ξμτπιν, ζε ΰηϊ δωιθεϊ ωβεψξεϊ μδιβει ηρψ (ΰμιε ωεΰτιν αψεα λμι δψλα)

  2. #22
    ηαψ ψωεν γ ε ψ ε ο's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Mar 2003
    ξιχεν
    ααιϊ
    δεγςεϊ
    25,073

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: ζψιχϊ ζπα αδιιμχρ 2002 4*4

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι s_n_p φτιδ αδεγςδ
    הפרש לחצי ניפוח - גבוה מאחור ונמוך מלפנים, זו אחת השיטות שגורמות להיגוי חסר (אליו שואפים ברוב כלי הרכב)
    את זה אתה משיג באמצעות חלוקת משקל מובנית במבנה הרכב ובאמצעות גיאומטריית היגוי- לא משחקים של לחץ אויר שמשתנים בהתאם לעומס על הרכב- גם ברכבים פרטיים יש המלצות ניפוח שונות במשקלים שונים.

    תוצר לוואי של לחץ אויר לא מתאים הוא היגוי יתר/תת היגוי.
    ואי אפשר להתעלם מבולמי זעזועים גמורים\לא מתאימים שיכולים גם הם להחריף את התופעות.
    δδπΰδ ωαΰιθιεϊ..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  3. #23

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: ζψιχϊ ζπα αδιιμχρ 2002 4*4

    בשביל להגיע להיגוי חסר צריך להבטיח 2 דברים:
    1. הריאקציה של הסרן הקדמי צריכה להיות גבוה מזו של הסרן האחורי (הזזת מרכז מסה לפנים)
    2. כשיחות צד של הצמיגים האחוריים גדולה מזו של הקדמיים (לחץ אוויר גבוה יוטר מאחור)

    היה לי מורא טוב בנושה הזה

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι ד ו ר ו ן
    זה נכון למידה המקורית במעמס מלא.. לא להיילקס ללא משקל בארגז ובטח לא להיילקס עם צמיגי 31.
    הגב אשמח להסבר למה נהוג לחשוב שצמיגים גדולים יותר זכוכים ללחץ אוויר גבוה יותר (הדגש על לחץ ולא על נפח)?

  4. #24
    ηαψ ψωεν γ ε ψ ε ο's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Mar 2003
    ξιχεν
    ααιϊ
    δεγςεϊ
    25,073

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: ζψιχϊ ζπα αδιιμχρ 2002 4*4

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι s_n_p φτιδ αδεγςδ
    δβα ΰωξη μδραψ μξδ πδεβ μηωεα ωφξιβιν βγεμιν ιεϊψ ζλελιν μμηυ ΰεειψ βαεδ ιεϊψ (δγβω ςμ μηυ εμΰ ςμ πτη)?
    δτεκ, βεθδ, δτεκ.
    αξχψδ ωμ φξιβ απτη βγεμ ιεϊψ ςμ ξωχμ ζδδ, μψεα ιδιδ μηυ ΰειψ πξεκ ιεϊψ αιηρ μφξιβ απτη χθο ιεϊψ.
    δμηυ δβαεδ ωΰϊδ ξγαψ ςμιε ξϊΰιν μφξιβι 205 δξχεψιιν, μΰ μφξιβι 31.
    δδπΰδ ωαΰιθιεϊ..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  5. #25
    ηαψ ψωεν τμβ_'s Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Feb 2006
    ξιχεν
    δωψεο
    δεγςεϊ
    1,379

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: ζψιχϊ ζπα αδιιμχρ 2002 4*4

    ωμεν
    ιω μπε διιμχρ 98 γαμ χαιπδ 2X4 ωδπεωΰ ωμ ζψιχϊ δζπα ΰφμε αςιϊι, ξξω ξτηιγ.
    χπιπε ΰεϊε ηγω ξδηαψδ, μΰηψ ξρτψ ξχψιν λΰιμε, δμλπε μρελπεϊ εδν δημιτε μμΰ ηιεα 4 φξιβιν ηγωιν. αθςπδ ωδχεγξιν διε ιαωιν. ζδ μΰ τϊψ ΰϊ δαςιιδ, εξΰζ περςιν αΰεθε δζδ ξΰεγ ξΰεγ ζδιψ.

    εΰαμ ΰφμι δαςιιδ μΰ χιιξϊ αλμμ, διιμχρ 99 φξιβιν 31 γι ξεβαδ,
    μηυ ΰειψ 28 ξχγιξδ 30 ξΰηεψ.

    ΰζ ΰπι ξλιψ ΰϊ δαςιιδ ΰαμ μΰ ξδψλα ωμι.

  6. #26

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: ζψιχϊ ζπα αδιιμχρ 2002 4*4

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι ד ו ר ו ן φτιδ αδεγςδ
    הפוך, גוטה, הפוך.
    במקרה של צמיג בנפח גדול יותר על משקל זהה, לרוב יהיה לחץ אויר נמוך יותר ביחס לצמיג בנפח קטן יותר.
    הלחץ הגבוה שאתה מדבר עליו מתאים לצמיגי 205 המקוריים, לא לצמיגי 31.

    יש אמת בדבריך, והטבלה הבאה גם מעידה על כך.

    המספרים בעמודות - משקל על הגלגל. כל השאר ברור, משמאל מידות, מימין רוחב חישוק מינ. מאקס. ואופטימלי.
    למעלה לחץ בבאר.



    אבל.... כאשר אתה מרכיב צמיג גדול יותר, אתה בעצם מגדיל את החתך (ועוד יותר במקרא שלנו שגם הג'אנט מוקטן), שמשפיעה על קשיחות הצד של הצמיג בסיבוב. בשביל לפצות על זה אתה חייב להגדיל את לחץ האוויר.



    כמובן יש גבול לכמה אוויר אפשר להחניס לגלגל. מבחינתי הגבול כאשר כל הסוליה "דורכת" על הכביש.
    אשמח אם מישהוא יוכל להציג נוסחה מספרית לחישוב כמה שיותר מדוייק.

  7. #27
    ηαψ ψωεν γ ε ψ ε ο's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Mar 2003
    ξιχεν
    ααιϊ
    δεγςεϊ
    25,073

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: ζψιχϊ ζπα αδιιμχρ 2002 4*4

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι s_n_p φτιδ αδεγςδ
    אבל.... כאשר אתה מרכיב צמיג גדול יותר, אתה בעצם מגדיל את החתך (ועוד יותר במקרא שלנו שגם הג'אנט מוקטן), שמשפיעה על קשיחות הצד של הצמיג בסיבוב. בשביל לפצות על זה אתה חייב להגדיל את לחץ האוויר.
    זה לא נכון גמרי להגיד שהחישוק מוקטן, ברוחב אתה מגדיל אותו.
    הג'אנט המקורי אמנם בקוטר 16 אבל ברוחב 7 מול רוחב 8 של ג'אנט 15 שמתאים לצמיג 31 וההפרש האנכי קטן מההפרש הרוחבי כך שהדברים מתאזנים.
    בכל מקרה, מנסיון רב עם 2 המידות וכמה חתכים ופרופילים, לא רק על היילקס- יש הבדל גדול מאד לחיוב בהתנהגות צמיגי 31 על היילקס ביחס למקור, בטח ובטח בכביש רטוב.
    δδπΰδ ωαΰιθιεϊ..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  8. #28
    ηαψ ψωεν
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Dec 2008
    ξιχεν
    ααειγςν
    δεγςεϊ
    61

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: ζψιχϊ ζπα αδιιμχρ 2002 4*4

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι γ ε ψ ε ο φτιδ αδεγςδ
    θςεϊ,
    τςν ψΰωεπδ λι ϊαεχ ΰϊ δξωχμ ωμ φξιβ ηχμΰι ξχεψι ωμ διιμχρ εϊψΰδ μαγ ξδ δδαγμ μφξιβ 31.
    τςν ωπιιδ ωπιιδ λι λπψΰδ ΰιο μκ πριεο ςν φξιβι 205R16 ξχεψιιν ςμ διιμχρ αλαιω ψθεα ΰε ωωληϊ ΰικ ζδ, διιμχρ αξιγδ δπ"μ μμΰ ξωχμ ξρεβμ μρηψψ βμβμιν ξςξιγδ ςμ λαιω ψθεα.. βν ςν δξπες δΰθξερτψι. αριαεαιν δξφα ςεγ ιεϊψ βψες,δΰηιζδ τωεθ ΰτριϊ.

    δξφα ςν φξιβι 31 θεα ξωξςεϊιϊ, αθη εαθη αΰηιζδ.
    λμ θπγψ ςν δπςδ ΰηεψιϊ μμΰ ξωχμ ξΰηεψ εμμΰ ABS, αςϊ δςαψεϊ ξωχμ ααμιξδ ηζχδ ΰε δψτιιδ τϊΰεξιϊ/δΰφδ ηζχδ αριαεα ιζψεχ ζπα.

    δτϊψεο δεΰ τωεθ μδτπιν ωζδ μΰ τψιιαθ εμΰ SUV.
    ξρλιν ΰιϊκ ημχιϊ ..ζδ πλεο ωδ 205/16 διε χθρθψετδ (ΰε λισ ϊμει αςιπι δξϊαεπο) ΰαμ ΰπι πεςμ διεν ωθη ξμΰ ξχριρ 31/10.5/15 ειω μδν ΰτιμε τηεϊ ωθη ξβς ςμ δΰρτμθ ξδ 205
    εμβαι ξωχμ δφξιβ ..βν πλεο ΰαμ αβγεμ ..φεγχ! ζδ ξξω μΰ τψιιαθ! εφψιλιν μδτπιν ΰϊ ζδ
    δβμβμιν ΰξεψιν μπρες μΰεϊε λιεεο?

  9. #29
    ηαψ ψωεν γ ε ψ ε ο's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Mar 2003
    ξιχεν
    ααιϊ
    δεγςεϊ
    25,073

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: ζψιχϊ ζπα αδιιμχρ 2002 4*4

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι τηπεψεο φτιδ αδεγςδ
    ΰπι πεςμ διεν ωθη ξμΰ ξχριρ 31/10.5/15 ειω μδν ΰτιμε τηεϊ ωθη ξβς ςμ δΰρτμθ ξδ 205
    ΰμΰ ΰν πιτηϊ ΰεϊν αμηυ ΰειψξςμ 80 PSI εςλωιε δν ψχ ξωιχιν μλαιω ΰζ ΰϊδ θεςδ αεγΰεϊ.
    δδπΰδ ωαΰιθιεϊ..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  10. #30
    ηαψ ψωεν πγα42's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Feb 2009
    ξιχεν
    αρεσ ξςψα
    δεγςεϊ
    11,132

    Exclamation ϊβεαδ μδεγςδ: ζψιχϊ ζπα αδιιμχρ 2002 4*4

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι kobiarava φτιδ αδεγςδ
    τωεθ εαψεψ-αΰηιζδ ιψεγδ ξεϊψ εξεξμυ μωμα 4X4, αΰηιζδ θεαδ ξεξμυ μΰ μωμα ξδριαεϊ ωφιιπϊ. ΰηιζδ ιψεγδ ιλεμδ μδιεϊ αγψκ ςτψ, ααευ, αωμβ εβν αλαιω ψθεα (λξε ωμξγϊ λαψ ςμ αωψκ) αΰεϊδ δξιγδ, εαλμ ξφα ωλζδ ΰιο λμ ηωω μαμΰι ξλμεμιν λμωδε, ξδ βν ωδϊερτϊ δαθιηεϊιϊ τδ ξωξςεϊιϊ ειλεμδ μδεεϊ ΰϊ δδαγμ ωαιο πριςδ αθεηδ δαιϊδ, μαιο μδβις μϊςμδ αφγ δγψκ ΰε "μπωχ" ΰϊ δτβεω ωμ δψλα ωμτπικ...

    χεαι
    φψ μι, ΰαμ ζδ ξξω μΰ πλεο, εΰτιμε δξμφδ ξρελπϊ !!!

    αςπιιο δζδ ΰιο γιο ωθη ςν ΰηιζδ ιψεγδ λγιο λαιω ημχ. δξδιψειεϊ ωεπεϊ, εβν ΰετι ΰιαεγ δΰηιζδ εδηζψδ μΰηιζδ.

    λΰωψ ξωμαιν 4X4 (αθψΰπρτψ, μΰ λΰωψ ιω δπςδ 4X4 χαεςδ ςν γιτψπφιΰμ ξψλζι αξφα μΰ πςεμ), επερςιν ωμΰ αχε ιωψ ρλεν δξδιψειεϊ ωμ δβμβμιν δχγξιιν ωεπδ (βγεμ) ξζδ ωμ δβμβμιν δΰηεψιιν, εμλο ΰηγ δβμβμιν ηιια μδημιχ. αωθη ΰπηπε αγ"λ μΰ ξψβιωιν ΰϊ ζδ, ΰαμ αλαιω ψθεα δξωξςεϊ δξιιγιϊ ωμ ΰιαεγ ΰηιζδ αβμβμ διπδ δημχδ, ραρεα εΰιαεγ ωμιθδ αψλα. ςζαε ΰεϊλν ξαμΰι ελγεξδ, ζδ τωεθ ξρελο !!!

    ΰπι μξγϊι ΰϊ ζδ ςμ αωψι μτπι 20 ωπδ αςψκ ςν δριχρ, αςϊ πριςδ ζδιψδ ξΰεγ αλαιω ςψγ ξφγδ, μξςο "ωιτεψ δΰηιζδ" ωιμαϊι 4X4 εδξωλϊι μπρες αζδιψεϊ εΰιθιεϊ (30 χξ"ω !!), εδημχϊι ΰμ ξςχδ δαθιηεϊ ΰκ εψχ ςχα δθςεϊ ωμ ωιμεα δδπςδ δχγξιϊ αμι γιτψπφιΰμ ξψλζι.

    ΰπΰ, μξγε ξδπριεο ωμι εξδδραψ δτωεθ δζδ, εωξψε ςμ ςφξλν.

    μΰ ξωμαιν 4X4 αλαιω ψθεα ΰν ζε μΰ δδπςδ δχαεςδ ωμ δψλα !!!

    ρςε αζδιψεϊ,


    πγα.

    εΐπΔβΐμΘδ αΐΰΘζΐπΘι ιδεδ φΐαΘΰεΙϊ; ΰΔνΞιΐλΛτΜΗψ δΖςΘεΙο δΗζΜΖδ μΘλΖν ςΗγΞϊΜΐξΛϊεΜο

  11. #31
    ηαψ ψωεν ςψο δξρεχρ's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Jan 2003
    ξιχεν
    αΰψ ωας
    δεγςεϊ
    2,654

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: ζψιχϊ ζπα αδιιμχρ 2002 4*4

    εμι γεεχΰ ιω πριεο ωεπδ μημεθιο. αλαιω δςιχεμιν ξΰεγ λδιν, εμλο λμ ςπιιο δτψωι δξδιψειεϊ ιηριϊ ζπιη, αεγΰι λΰωψ δΰηιζδ μχειιδ. πριςδ α4X4 αξφα δζδ ξωτψϊ ξΰεγ ΰϊ δΰηιζδ εδδιβει. ξπιριεο ςν ριχρ λψλα ιεξιεξι, απριςδ αιψιγεϊ ργεν αβων εςεγ..

    ζδ διδ λωςεγ μΰ διε μι πςιμεϊ εδιε φξιβι ΰμιΰπρ ξηψιγιν ηρψι ΰηιζδ.

    ςν φξιβιν θεαιν εβεξι θψι (βν ΰν δφξιβ ξμΰ αωψ, δεΰ ιλεμ μδιεϊ ζαμ ςετεϊ ΰν δβεξι ιωο), δψλα μΰ χψεα μμδημιχ αωεν ϊπΰι ψθιαεϊ αλαιω, βν απριςδ α2X4.

    αιπϊιιν ωξϊι μα, ωιω δαγμ ξΰεγ ξωξςεϊι αιο τιψξεϊ ωεπεϊ ωμ φξιβιν, λΰωψ ΰμιΰπρ,τγψμ, επψΰδ ωβν βεγιιψ MTR, δν φξιβιν αςμι ΰηιζδ βψεςδ αλαιω, εαςιχψ αλαιω ψθεα.
    ξερκ ξψλαϊ δξωπδ - δραϊ ψλαιν μδπςδ αβτ"ξ
    ξεζξπιν μιφεψ ΰιϊι χωψ γψκ δξερκ.

  12. #32
    ηαψ ψωεν πγα42's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Feb 2009
    ξιχεν
    αρεσ ξςψα
    δεγςεϊ
    11,132

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: ζψιχϊ ζπα αδιιμχρ 2002 4*4

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι ςψο δξρεχρ φτιδ αδεγςδ
    εμι γεεχΰ ιω πριεο ωεπδ μημεθιο. αλαιω δςιχεμιν ξΰεγ λδιν, εμλο λμ ςπιιο δτψωι δξδιψειεϊ ιηριϊ ζπιη, αεγΰι λΰωψ δΰηιζδ μχειιδ. πριςδ α4X4 αξφα δζδ ξωτψϊ ξΰεγ ΰϊ δΰηιζδ εδδιβει. ξπιριεο ςν ριχρ λψλα ιεξιεξι, απριςδ αιψιγεϊ ργεν αβων εςεγ..
    πριςδ α- 4X4 ξωτψϊ ΰεμι ΰϊ ϊηεωϊ δδιβει (ΰπι βν ξωμα αγ"λ 4X4 αωαιμιν ξδιψιν λγι μχαμ διβει ηγ ιεϊψ), ΰαμ ςμ λαιω ψθεα ζδ αεεγΰι μΰ ξωτψ ΰϊ δΰηιζδ.

    δαςιιδ δβγεμδ αλαιω ψθεα (απιβεγ μωθη) διΰ ωφξιβ ΰωψ ΰιαγ ΰηιζδ μΰ ιφμιη μηζεψ μΰηιζδ ςγ ωϊςφεψ λξςθ μβξψι. ζδ ςωει μδιεϊ ξΰεηψ ξγι.

    μδϊψΰεϊ αωθη (μων λκ φψικ μδζδψ αλαιω ...),


    πγα.
    εΐπΔβΐμΘδ αΐΰΘζΐπΘι ιδεδ φΐαΘΰεΙϊ; ΰΔνΞιΐλΛτΜΗψ δΖςΘεΙο δΗζΜΖδ μΘλΖν ςΗγΞϊΜΐξΛϊεΜο

  13. #33
    ηαψ ψωεν γ ε ψ ε ο's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Mar 2003
    ξιχεν
    ααιϊ
    δεγςεϊ
    25,073

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: ζψιχϊ ζπα αδιιμχρ 2002 4*4

    אמנם לא בסיקס אבל בסופה, אחרי קצת נסיון בנסיעה בסופה על כביש בגשם שוטף בהנעה קדמית משולבת לאחר המלצה, לא היו כל בעיות אחיזה, להיפך, ההרגשה היתה טובה יותר.
    זה עדיין לא אומר שברכב הפרטי שלי אני משלב 4X4 בכביש רטוב אבל הסיבה היא בהחלט לא בגלל בעיית בטיחות.

    אני בטח שאיבוד האחיזה שלך היה בגלל גורם אחר והנעה אחורית לבדה בטח לא היתה משפרת את המצב.

    אני מסכים עם ערן למעט ההתייחסות חסרת הביסוס העובדתי אישי שלו לגבי MTR..:twisted:
    בתור מי שהיה לו +\- קרוב ל200K נסיון עם הדגם הזה לא הרגשתי שום בעיית אחיזה בכביש כולל רטוב כשהצמגים היו טריים דיים, לא מדבר על נבלה יבשה.
    δδπΰδ ωαΰιθιεϊ..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  14. #34
    ηαψ ψωεν zagi's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Sep 2004
    ξιχεν
    μιγ φεξϊ πηωεο
    δεγςεϊ
    1,675

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: ζψιχϊ ζπα αδιιμχρ 2002 4*4

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι πγα42 φτιδ αδεγςδ


    λΰωψ ξωμαιν 4X4 (αθψΰπρτψ, μΰ λΰωψ ιω δπςδ 4X4 χαεςδ ςν γιτψπφιΰμ ξψλζι αξφα μΰ πςεμ), επερςιν ωμΰ αχε ιωψ ρλεν δξδιψειεϊ ωμ δβμβμιν δχγξιιν ωεπδ (βγεμ) ξζδ ωμ δβμβμιν δΰηεψιιν, εμλο ΰηγ δβμβμιν ηιια μδημιχ. αωθη ΰπηπε αγ"λ μΰ ξψβιωιν ΰϊ ζδ, ΰαμ αλαιω ψθεα δξωξςεϊ δξιιγιϊ ωμ ΰιαεγ ΰηιζδ αβμβμ διπδ δημχδ, ραρεα εΰιαεγ ωμιθδ αψλα. ςζαε ΰεϊλν ξαμΰι ελγεξδ, ζδ τωεθ ξρελο !!!
    wtf ????

    ςγ λξδ ωΰπι ιεγς δβμβμιν δχγξιιν εδΰηεψιιν ξρϊεααιν απριςδ ιωψδ αγιεχ αΰεϊδ ξδιψεϊ ( ξωεμα 4X4 )
    zagi - touch wood απιιϊ γχιν , τψβεμεϊ φιξψιν εαϊι ςυ
    εαηεψσ βν ωψεϊ μϊπεψι ΰψεαδ ( ςυ , βζ επτθ\ρεμψ ) ωβιΰ - 0524752200

ςξεγ 2 ξϊεκ 2 ψΰωεοψΰωεο 12

πεωΰιν γεξιν

  1. λιεεο χμΰυ' αδιιμχρ
    ςμ ιγι ERAN NO 1 ατεψεν τεψεν θειθδ Toyota
    ϊβεαεϊ: 9
    ςγλεο ΰηψεο: 08-08-07, 18:05
  2. αιφιν αδιιμχρ
    ςμ ιγι γεγι ατεψεν τεψεν θειθδ Toyota
    ϊβεαεϊ: 17
    ςγλεο ΰηψεο: 01-06-05, 18:40
  3. μεχψιιθ χγξι αδιιμχρ
    ςμ ιγι ιεπι5 ατεψεν τεψεν θειθδ Toyota
    ϊβεαεϊ: 32
    ςγλεο ΰηψεο: 19-05-05, 12:46

δψωΰεϊ τψρεν

  • ΰιο αΰτωψεϊκ μτψρν πεωΰιν ηγωιν
  • ΰιο αΰτωψεϊκ μτψρν ϊβεαεϊ
  • ΰιο αΰτωψεϊκ μφψσ χαφιν
  • ΰιο αΰτωψεϊκ μςψεκ ΰϊ δεγςεϊικ
  •