ΰτωψι μπςεμ βμβμιν βν αμι διγψε αψχρ
λαψ δψαδ ζξο ωΰπι ξπρδ μδβις μ'πςιμϊ βμβμιν' ααψχρ αρετδ
μιτπι ηεγωιιν αςψκ δημτϊι ψτιγεϊ χιγξιεϊ (AC-DELCO)
εηψθϊι ΰϊ δφμηεϊ= μΰ λμλκ ςζψ\ ςεφψ θεα ΰαμ μΰ πεςμ
μιτςξιν ααψχρ ηζχ ιω ΰιζδ ΰεεεεεεεε χθο ξΰιζδ βμβμ ΰαμ ζδ χεψδ μςιϊιν ψηεχεϊ
ΰϊξεμ δημτϊι ΰϊ δψτιγεϊ δΰηεψιεϊ (ωμ πρχψ ξωδε..) εηψθϊι ΰϊ δγψΰξιν
μΰηψ ωδιε ξξω βξεψεϊ εδγεεωδ διϊδ πξελδ..
λψβς δγεεωδ βαεδδ δαψχριν αξφα ηγω
ΰπι ςν φξιβιν ωθη ξμΰ 31
ψφιϊι μγςϊ ΰν ιω ξιωδε\ αςμ ρετδ ωξφμιη μδβις μξφα ωμ πςιμϊ βμβμιν? (χιγξιιν)
εδεΰ αμι διγψερθθ
ΰε ωΰπι ρϊν θεηο ξιν?!
μιτπι ωΰπι ςεαψ βν μωιτευ\ δημτδ ωμ ξωΰαδ ξψλζιϊ
JEEP ΰξιϊι ζδ λξε ιιο θεα- ψχ ξωϊαη ςν δωπιν..
ΰτωψι μπςεμ βμβμιν βν αμι διγψε αψχρ
ρετψ βιτ δβωξϊ ημεξεϊ ξεθεψιν μξεϊβ βιτ 0544565641
δρετδ ωμι αφαΰ διϊδ ξψαιφδ ηψιχεϊ πεψΰιεϊ αμι ωεν ξΰξυ λμμ, ΰαμ διε μδ βμβμιν ξχεψιιν!
HUSQVARNA WR360 αωαιμ δΰγψπμιο
BMW R80G/S αωαιμ δπτω
ιω ξωδε ξιηγ ωφψικ μςωεϊ\μδημισ?
ΰε ωλμ ΰηγ εδξζμ ωμε..
ζ'ϊεξψϊ ωψχ ΰν πτμϊ ςμ ΰεθε ωδλμ ων ξξω ξξω ηγω ΰζ ιδιδ μκ ξζμ μπςεμ?
ΰε ωβν ΰπι ιλεμ μδβις ξφα ωμ πςιμδ? αξφα ωμι
JEEP ΰξιϊι ζδ λξε ιιο θεα- ψχ ξωϊαη ςν δωπιν..
δρετδ ωμι (ζφ"μ), διιϊδ ιγ ψΰωεπδ, τψθιϊ, μμΰ ωεν ςαψ τμιμι.
ξςψλϊ αψχριν ρθπγψθιϊ, μμΰ διγψε-αερθ.
βμβμιν 31.5.
ξδ μΰ πιριϊι: ψτιγεϊ, ηψιθεϊ, δημτϊ φπψϊ αμιξδ, δημτϊ ξωΰαδ ψΰωιϊ, ψβεμΰβ'ιν, ςωψεϊ πιριεπεϊ τψθιιν, ςζψδ ξηαψιν, ΰψαςδ ξερλιν "ξεξηι β'ιτιν" ε... ιεχ!
ΰσ ΰηγ μΰ δφμιη μδαιΰ μιγι ςεφξϊ αμιξδ ραιψδ, εαεεγΰι μΰ μπςιμϊ 4 βμβμιν.
ξπριεπι, ρετδ ςν ξςψλϊ αμιξδ ξχεψιϊ εβμβμι 31.5 μΰ ξρεβμϊ μπςεμ 4 βμβμιν ααμιξϊ ηιψεν.
ΰωξη μδϊαγεϊ.
ΰβα, ΰηϊ δριαεϊ μξλιψϊ δρετδ αζξπε εξςαψ μγιτπγψ 110 διιϊδ ΰλζαδ ξξςψλϊ δαμξιν.
Statistics mean nothing to the individual
αωαϊ ωςαψδ, ρετδ 94, ΰψελδ, 4 ξαεβψιν , 3 ιμγιν εϊιπεχ. αλαιω αιο γμιϊ ΰμ λψξμ μΰμιιχιν, 60 χξ"ω εδχεψεμδ ωαΰ ξεμι εδημιθ τϊΰεν μδρϊεαα τψρδ λι "πζλψ" ωαΰ με τιϊδ ςν μΰαπδ λξςθ εχιαμδ φεψδ ωμ θξαεο ςμ γμϊεϊ φγ ιξιο.
εμΰ, μΰ δφμηϊι μπςεμ
ΰαμ μτηεϊ ςγιιο διδ μι δβδ...![]()
δτιϊψεο δεΰ τωεθ, ζεμ, θεα ειγες
ΰπι δϊχπϊι διγψεαερθ α CJ ωμι, ΰιο μι ωεν αςιδ μπςεμ ΰϊ ΰψαςϊ δβμβμιν (33/12.5)
δςμεϊ διιϊδ τηεϊ ξ 500 ω"η
ζδε ωιτεψ αθιηεϊι, ηωεα εζεμ, μΰ αψεψδ μι δριαδ μξδ μΰ μςωεϊ ΰεϊε
- ζδ ξδ ιω εςν ζδ ππφη!
- δφιαεψ ξθεξθν εμλο δφιαεψ ξωμν ....
ξδε διγψεαερθ?
αρετδ ιωπε αερθψ αψχρ ξφγ ωξΰμ μτπι δπδβ, ξεφξγ μξιλμ πεζμ δαμξιν. δΰιο δεΰ αερθψ?
אני לא מכיר שום סיבה למה לא לעשות את זה.
אני מכיר את הסיבה שעוד לא מצאתי מערכת כזאת במחיר סביר
ובטח שלא ב500 ש'ח (איך בידיוק הגעת לפחות מ-500)
ולפי הבנתי המערכת הזאת (הידרו ברקס) מפעילה יותר לחץ או יותר כח
על המשאבה המרכזית וככה גורמת לעצירה יותר טובה (כמובן)
אבל השאלה אם עם כל משאבה מרכזית זה יעבוד טוב? ולא משנה מה מצבה?
(ז'תומרת כמובן שהיא צריכה ליהיות במצב עבודה תקין)
מאיזה רכב אני יכול להשיג את המערכת הזאת?
JEEP ΰξιϊι ζδ λξε ιιο θεα- ψχ ξωϊαη ςν δωπιν..
βι ΰν ρι εΰπγεψδ
האמת שזה עלה לי פחות מ 400 ש"ח
פירוט:
הידרובוסט של ואנדורה תקין מפירוק, 200 ש"ח
כיפוף ברזל בעובי 5 מ"מ לתושבת כולל חורים, 20 ש"ח
מחבר T להידראוליקה של ההחזרים, 30 ש"ח
שינוי מחברי ההידראוליקה וצינור החזרים, 120 ש"ח
כמובן שכל העבודה היא עבודה עצמית, במקרה הזה הכל חוץ מהתאמת ההידראוליקה שמצריכה כלים מיוחדים
כמו שטדי אמר, ספארי או ואנדורה,
לא יודע בידיוק איך זה הולך בסופה אבל ב CJ אם משתמשים בהידרובוסט של ספארי לא צריכים לקצר את המוט שהולך מההידרו לדושת ברקס, אפשר לבנות תושבת מתאימה, שזה יתרון גדול
- ζδ ξδ ιω εςν ζδ ππφη!
- δφιαεψ ξθεξθν εμλο δφιαεψ ξωμν ....
הסיבה לא לעשות אותו, היא הורדה מהכביש.
נכון, אנחנו בד"כ מעדיפים לא להיכנס לחוקיות השיפורים, בדיונים אותם אנו עורכים, אבל הידרו-בוסט בסופה, זה משהוא שהבוחנים יודעים עליו ומאוד אוהבים לחפש.
שוב אנחנו חוזרים לדיון הרגיל והרקוב על שיפורי בטיחות (כלוב, מושבים חובקים, ריתמת 4 עיגונים, ברקסים יעילים יותר וכו'....) וכרגיל חוזרים לאותו המירמור.
אגב, תגיד תודה שאין לך "אביר", ניראה אותך מנסה לעצור את הרכבת הדוהרת הזו.
איך אמר איציק בדיון על פתיחת מוסך: "...ברגע שתחליט שאתה עבריין, הכל יהיה הרבה יותר קל..." האמת, צודק. בכל תחומי החיים בארץ.
Statistics mean nothing to the individual
take nothing but memories
leave nothing but footprints
αερθψ διγψΰεμι ςεαγ θεα, ΰαμ ρεξκ ςμ ςεγ ξςψλϊ αψλα = τηεϊ ΰξιπεϊ.
ΰφμι αερθψ εξωΰαδ ωμ ρετδ, επεςμ βμβμιν χγξιιν αχμεϊ.
ξερκ ξψλαϊ δξωπδ - δραϊ ψλαιν μδπςδ αβτ"ξ
ξεζξπιν μιφεψ ΰιϊι χωψ γψκ δξερκ.
πψΰδ μι ωαδιζγξπεϊ ΰπι ιωτυ ξωΰαδ ξψλζιϊ
εΰζ πψΰδ ξδ χεψδ
JEEP ΰξιϊι ζδ λξε ιιο θεα- ψχ ξωϊαη ςν δωπιν..
αρετεϊ δφαΰιεϊ ιω ξωδε ωεπδ?
ΰπι ωεΰμ λι γεχΰ ζλεψ μι θεα ωααμιξϊ ηψεν δβμβμιν δχγξιιν ππςμιν.
ααμιξδ αδ ξϊηιμιν ςν ξςθ μηυ εξεριτιν ςν δψβμ ΰτωψ μδβις ςγ μρεσ δξδμκ αμι μπςεμ.
δδπΰδ ωαΰιθιεϊ..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
αρετεϊ δβμβμιν χφϊ χθπιν ιεϊψ, ξδ ωςεζψ μαμιξδ.
ξερκ ξψλαϊ δξωπδ - δραϊ ψλαιν μδπςδ αβτ"ξ
ξεζξπιν μιφεψ ΰιϊι χωψ γψκ δξερκ.
ξπριεο ωμ 4 ωπιν ε8 θρθιν αξλεπιν ωεπιν, ημχν μμΰ "ςζψδ" ΰσ θρθψ μΰ δςιψ ςμ δδιγψεαερθψ.
ΰν ξωΰαϊ δδβδ ϊεωαϊ ξριαδ λμωδι ΰζ ΰιο ηωιαεϊ μλκ ΰν ιω αμξιν. αγιεχ λξε ΰν δξπες ιεωαϊ ςν αερθψ εΰχεν. αωπι δξχψιν δψλα ιηζεψ δαιϊδ ςμ βψψ.
ξςψλϊ αμξιν ωμ ρετδ ΰξεψδ μςαεγ θεα (ραιψ τμερ..) ςν φξιβιν 31, ΰν ζδ μΰ δξφα ητω ΰϊ ξχεψ δϊχμδ, πεζμ αμξιν φψικ δημτδ, ξωΰαδ ξψλζιϊ, ρϊιξεϊ/λιτετιν αφπψϊ, φιπεψ εΰχεν γεμσ/ξπες ωηεχ/ξςψλϊ PCV γεμτϊ.
ωιν μα ωμΰ δψλιαε ΰφμκ ψτιγεϊ ξηεγωεϊ ξΰηεψ, ωιν ψχ ηγωεϊ.
ΰιωιϊ πληϊι αδεψγδ ωμ 2 ρετεϊ ξδλαιω, αγιεχ ςμ δρςισ δζδ.
δαεηο, πιβω μψλα εμτπι ωΰτιμε δςισ ξαθ ςμ δγαψιν δψβιμιν (βμβμιν, δβαδεϊ ελμ δωθειεϊ δψβιμεϊ ωδν ΰεδαιν μητω), τϊη ξλρδ ξπες, δφαις ςμ δξωΰαδ εχας ατρχπεϊ:
"...ιω τδ ξωΰαϊ αεμξιν (δωβιΰδ αξχεψ) διγψε, ζδ μΰ ηεχι. αξχψδ ϊχμδ ΰϊδ ξΰαγ ξιιγ ΰϊ δδβδ εδαμξιν αε ζξπιϊ εξδτκ..."
πιριεπεϊ μδραιψ ωζδ μΰ ξξω πλεο πςπε α: "... ξι ΰϊδ ηεωα ωΰϊδ, ΰπι αεηο ψλα λαψ 20 ωπδ, ΰμ ϊπρδ μραο ΰεϊι..."
θεα, ΰζ ωϊχπε εωπι δηαψιν χιαμε λμ ΰηγ δεψγδ ξδλαιω.
Statistics mean nothing to the individual
ωξψε ςμ χωψ