Close
מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13
  1. #1

    ברירת מחדל שוק רכבי השטח

    שלום לכולם!
    האם נדמה לי כי בתקופה האחרונה זה נהייה מטורף למצוא רכב שטח כדוגמאת טראנו 03-05,פראדו 01-02 ,במצב סביר?
    השוק רדום אין היצע ויש ביקוש נהייה מצב שאנשים על טראנויים מהמודלים הנ"ל מבקשים 5K ויותר מעל המחירון ויותר,ועל פראדו 10K ויותר ,השאלה היא האם כדאי לשלם מחירים כאלו מעל המחירון ?האם זו רק תקופה יבשה ?או שבאמת שוק הג'יפים הולך ודועך ואנשים לא קונים חדשים ונשארים עם הישנים והטובים?
    אני כבר חודש מחפש את הדגמים הנ"ל ולא מוצא כלום.

  2. #2
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,134

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שוק רכבי השטח

    גם אצלי (מהכיוון השני ...) נראה שהשוק רדום ...
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  3. #3
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שוק רכבי השטח

    היצע הג'יפים האמיתיים החדשים לא רק דועך, אלא הולך ונעלם.
    בעולם המערבי כלי הרכב האלה הם סוג של "סדין אדום" ומתנהל נגדם מסע הסתה מיליטנטי ומשומן היטב שהפך אותם ללא תקינים-פוליטית, לבעלי תדמית של מחרבי הסביבה ומרעילי אטמוספירה.

    הדבר האמיתי - רנגלרים, היילקסים, סופות ודיפנדרים, בפירוש לא מיועדים לכל אחד. רוב העם רוצה גם מינימום של נוחות וידידותיות יומיומית, ו-SUV שפעם נחשבו למלופלפים, הם היום הגיבורים התורנים. אבל לא כל אחד רוצה ויכול להתמודד עם שלל בעיות התחזוקה שמציב SUV בן 10-15 שנים, או עם כלים שתקנות הזיהום אילצו את יצרניהם לצייד אותם במנועים בעייתיים או במערכות מסובכות ועתירות תחזוקה יקרה. אז באופן טבעי יהיה ביקוש ער יותר לאותם כלים ממודל לא ישן מדי, בעלי מוניטין של אמינות גבוהה מהממוצע.

    טראנו ופראדו עונים להגדרה הזו.

    האם כדאי לשלם יותר ממחירון? כל אחד ושיקוליו.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שוק רכבי השטח

    הינה ההסבר

    אנשים לא פריירים לא מוכנים לשלם על טרנטה משנת אנטיוחוס מחירים מופקעים

    לדוגמא רכב משנת 88 או 93 שעולים 40000 ש"ח על מה

    וגם מספיק רכב כביש-שטח כדי להינות מטיול נורמלי עם המשפחה ולא צריך מפלצת עבירות במחיר מופקע
    עדיף יונדאי שעולה גרושים ויודע לעשות אותה עבודה כמו סוזוקי וגם יותר נוח


    נקודות למחשבה הלא כן


    משה
    בחיים צריך רופא טוב ועורך דין טוב ו.... ג'יפ כמובן

  5. #5
    חבר רשום whisky's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זהו התקבענו מעל עין מקלף :)
    הודעות
    869

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שוק רכבי השטח

    ציטוט נכתב במקור על ידי mi88 צפיה בהודעה
    הינה ההסבר

    אנשים לא פריירים לא מוכנים לשלם על טרנטה משנת אנטיוחוס מחירים מופקעים

    לדוגמא רכב משנת 88 או 93 שעולים 40000 ש"ח על מה

    וגם מספיק רכב כביש-שטח כדי להינות מטיול נורמלי עם המשפחה ולא צריך מפלצת עבירות במחיר מופקע
    עדיף יונדאי שעולה גרושים ויודע לעשות אותה עבודה כמו סוזוקי וגם יותר נוח


    נקודות למחשבה הלא כן


    משה
    משה שלום,

    תשמע אני לא יודע מה הניסיון שלך בטיולים, בגדול אתה די צודק יונדאי שעולה גרושים ב90% ממסלולי ארצנו יודע לעשות את אותו דבר שעושה הסוזוקי. אלא מה שאנחנו באתר (לפחות רובנו) מתעניינים ב10% הנותרים, יש כאן כאלו שמה שמעניין אותם הוא אפילו פחות מזה, בסה"כ איזה 10-15 מעלות קשים שיש בארץ.

    אנ מכבד את הסמל שיש לך מקדימה ברכב, אבל אל תקפוץ מעל הפופיק, זה שקנית רכב של לנד רובר עוד לא עושה אותך בעל דיפנדר וזה שאתה מעדיף טיולים בדרגה בינונית- (מבחינת עבירות לא משום בחינה אחרת, שלא יובן לא נכון) לא עושה אותך בעל הדעה של כולם.

    אם זו הייתה פעם ראשונה שהיית כותב את השטויות האלו, הייתי מחליק, אבל כל שרשור אתה מפרסם את משנתך ברבים שהיא דעתך וזכותך להחזיק בה. אבל תלמד את האנשים, תבין מה הם רוצים ותמליץ על פי זה. באתר של כלניות לא הייתי כותב שעדיפה רקפת. ובג'יפולוג לא הייתי כותב שיונדאי זה כמו סוזוקי - כי זה פשוט לא נכון.

    תהנה בטיולים שלך, ברור לך שגם 90% מהטיולים שלי דומים לשלך, אבל על ה10% האחרים יש אותי ועוד שכמותי שלא רוצים לוותר.

    whisky
    יריב שמרון, מורה דרך ומדריך גלישה וטיפוס
    yeshtrip.co.il

  6. #6
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    1,025

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שוק רכבי השטח

    ציטוט נכתב במקור על ידי whisky צפיה בהודעה
    משה שלום,

    תשמע אני לא יודע מה הניסיון שלך בטיולים, בגדול אתה די צודק יונדאי שעולה גרושים ב90% ממסלולי ארצנו יודע לעשות את אותו דבר שעושה הסוזוקי. אלא מה שאנחנו באתר (לפחות רובנו) מתעניינים ב10% הנותרים, יש כאן כאלו שמה שמעניין אותם הוא אפילו פחות מזה, בסה"כ איזה 10-15 מעלות קשים שיש בארץ.

    אנ מכבד את הסמל שיש לך מקדימה ברכב, אבל אל תקפוץ מעל הפופיק, זה שקנית רכב של לנד רובר עוד לא עושה אותך בעל דיפנדר וזה שאתה מעדיף טיולים בדרגה בינונית- (מבחינת עבירות לא משום בחינה אחרת, שלא יובן לא נכון) לא עושה אותך בעל הדעה של כולם.

    אם זו הייתה פעם ראשונה שהיית כותב את השטויות האלו, הייתי מחליק, אבל כל שרשור אתה מפרסם את משנתך ברבים שהיא דעתך וזכותך להחזיק בה. אבל תלמד את האנשים, תבין מה הם רוצים ותמליץ על פי זה. באתר של כלניות לא הייתי כותב שעדיפה רקפת. ובג'יפולוג לא הייתי כותב שיונדאי זה כמו סוזוקי - כי זה פשוט לא נכון.

    תהנה בטיולים שלך, ברור לך שגם 90% מהטיולים שלי דומים לשלך, אבל על ה10% האחרים יש אותי ועוד שכמותי שלא רוצים לוותר.

    whisky

    +1

    חוץ מזה, מהצצה מדיי פעם בלוחות אני יותר מקבל את הרושם שנדב דיבר עליו - השוק רדום מצד הקונים, לא המוכרים. רכבים נפלאים נשארים הרבה מאוד זמן ללא מכירה, וזה נובע מהתחושה שאנחנו בשפל כלכלי. לאט לאט הקונים יבינו שהם יכולים להוציא עוד אלפיים ש"ח, והמוכרים יבינו שאי אפשר למכור את הסוזוקי באותו מחיר שקנית לפני 5 שנים, גם אם הוספת עליו נעילה אחורית ומיגון. השוק זז לאט...
    "הסממן הראשון המובהק למגלומניה הינו שימוש בציטטות של עצמך" (רון נחמן)
    סלעים באמצע הדרך? מעניין לי ת'ביצה.

  7. #7
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,134

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שוק רכבי השטח

    ציטוט נכתב במקור על ידי רון נחמן צפיה בהודעה
    לאט לאט הקונים יבינו שהם יכולים להוציא עוד אלפיים ש"ח, והמוכרים יבינו שאי אפשר למכור את הסוזוקי באותו מחיר שקנית לפני 5 שנים, גם אם הוספת עליו נעילה אחורית ומיגון. השוק זז לאט...
    בהרבה מקרים, קונים מעדיפים לחסוך אלף-אלפיים ש"ח בקנייה ולוותר על רכב במצב טוב יותר לטובת זול יותר, ומשלמים אח"כ הרבה יותר מזה ביישור קו (או אפילו תיקונים הכרחיים). יש כמה דוגמאות כאלו אפילו עכשיו פה בפורום ...
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  8. #8
    חבר רשום אלדר's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2006
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,285

    Post תגובה להודעה: שוק רכבי השטח

    ציטוט נכתב במקור על ידי נדב42 צפיה בהודעה
    בהרבה מקרים, קונים מעדיפים לחסוך אלף-אלפיים ש"ח בקנייה ולוותר על רכב במצב טוב יותר לטובת זול יותר, ומשלמים אח"כ הרבה יותר מזה ביישור קו (או אפילו תיקונים הכרחיים). יש כמה דוגמאות כאלו אפילו עכשיו פה בפורום ...
    על זה נאמר אין לי מספיק כסף לקנות בזול.
    האמת ששוק רכבי השטח רדום, מצד אחד יש הרבה SUVוים במחירים מפתים.
    לא נראה לי שהיום או מתי שהו שילמו על טראנו מעל המחירון.
    מערכות חימום ריצפה חשמלי!!

  9. #9
    חבר רשום raanan's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2005
    מיקום
    בוואדי ...
    הודעות
    6,686

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שוק רכבי השטח

    טוב אני אוסיף את התובנות שלי מצד הקונה,

    רקע,
    אפשר לראות בחתימה שלי איזה רכב אני מחפש.
    האתר העיקרי לחיפוש יד2 , החיפוש נעשה 3 פעמים ביום (כמעט בשעות התפילה כולל של המואזין בבוקר ...)
    אני כבר מכיר את הרכבים עפ"י התמונות, חלק פיזית וכמובן מהשיחה שניהלתי עם הבעלים.

    אז מה רואים,
    רכבים שתקועים כמה חודשים , דרישת המוכרים למחיר מחירון לערך.

    תופעה עוד יותר מדהימה שנתקלתי בה, מוכר שמפרסם מחיר נמוך יותר מהשאר (כ-10 אלף ש"ח) לאחר כשבוע או יותר מבצע תיקון בפרסום כלפי מעלה לאזור המחירים של שאר המפרסמים.

    הערכה שלי,
    קהל הלקוחות "שהריצו" את הביקוש הרב בעבר לרכב זה, נטשו לטובת רכבים חדישים/רכים יותר.
    המחירון "נופל בין הכיסאות", מחיר דיי יקר לשנתון וותיק כך שקהל צעיר מדיר את רגליו.
    מצד שני, בעלי הממון כבר לא רוכשים רכב משנתון כזה .

    בקיצור,
    המחירון תקוע בעבר המפואר אך כעת כבר לא ריאלי ולא משקף המציאות.
    הנ"ל גורם לאשליית המוכרים שהם מחזיקים זהב או פלטינה ובהתאם אין עסקאות.

    רענן

  10. #10

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שוק רכבי השטח

    בגדול, בעין כלכלית , אחרי הכל זה מה שאני עושה בשוטף...

    לא רק שאי אפשר לטעון כיום כי מדובר בשפל כלכלי, נהפוך הוא !

    הסיבה לכך איננה ריאלית, מקורה בעיקר בשוק ההון.שנה בלבד לאחר שיא המשבר הנוראי ביותר שידעה אי פעם הכלכלה העולמית, השווקים בשיא, הכסף זול בטרוף והציפיות הן חיוביות (כי הרי ברור ששוק ההון חוזה את כוון הכלכלה הריאלית...).
    הכלים שאנחנו מדברים עליהם אינם כלי רכב לעשירים וגם לא יד ראשונה מעשיר, מדובר בכלים שמעמד הביניים מחזיק ובכאלו שיכול להרשות לעצמו לקנות. בשיא המשבר בשוק הפיננסי היה ברור שהשמיים עומדים ליפול ושכולנו עומדים להישאר ללא תעסוקה (כי הרי ברור ששוק ההון...), מי שהיה בידו כסף לקניית רכב פנאי (מותרות) החזיק בו חזק כי מחר הרי יפוטר, מי שביקש למכור לא פגש קונים וגם היה בלחץ לנזילות - נסגרו אז עסקאות מדהימות במחירים זולים יחסית. היום כולם יותר עשירים - נסו ללוות כסף וגלו כמה זה זול (אפס ריבית), כולם יותר בטוחים, אף אחד לא מפחד, הקונים מרגישים בטחון לשחרר יותר כסף והמוכרים פחות לחוצים למכור. המחירים בהכרח גבוהים יותר. רכב עם נתונים טובים ימכר די מהר, בוודאי שבמחירון, יש גם כל מיני הזויים שמנסים לנצל את הגהות ולמכור כלים עם ק"מ גבוה במחירון+ אני בספק אם זה מצליח. עשיר הוא לא בהכרח פראייר.
    חבר שלי קנה פראדו 2001 יד ראשונה עם 60K במחירון, רכב שעמד למכירה שבועיים ויותר ללא ביקוש (לפני שנה וחצי). חכו לפיצוץ הבא וזה יבוא שוב (למי שמסוגל לדחות סיפוקים) או שלמו יותר ותהנו.

  11. #11
    חבר רשום Jacob's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    מושב צור משה
    הודעות
    32

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שוק רכבי השטח

    רבותי...

    על מה אנחנו מדברים?
    הבן אדם מחפש ואנחנו מסבירים למה בעולם לא אוהבים SUV ולמה זול ולמה ככה...
    לדעתי התשובה שאתה מחפש היא זו.

    בישראל אופ אמריקה הקדושה - כל קאקר קנה גיפ בסוף שנות ה 90 ותקע קילומטרים מפה ועד למוזמביק כי הדלק / סולר היה זול
    כד כאן בסדר, אבל הקאקרים לא טיפלו כמו שצריך (אחזקת שבר - עד שלא נשבר לא מתקנים וגם אז מנסים לתקן בטירה או קלקיליה)
    לכן,
    יש הרבה בתי שמוש על צמיגים בשוק ומנסים להפטר מהם בכל מחיר (ראה יד2 או WINWIN)
    הרבה הצע המחיר יורד
    ביקוש? אין הרבה כי דלק בשמיים.....

    לסיכום - שתי אופציות לדעתי.... סבלנות או ישור קו גדול

    הנאה שלמה !

  12. #12
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,134

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שוק רכבי השטח

    ציטוט נכתב במקור על ידי Jacob צפיה בהודעה
    בישראל אופ אמריקה הקדושה - כל קאקר קנה גיפ בסוף שנות ה 90 ותקע קילומטרים מפה ועד למוזמביק כי הדלק / סולר היה זול
    כד כאן בסדר, אבל הקאקרים לא טיפלו כמו שצריך (אחזקת שבר - עד שלא נשבר לא מתקנים וגם אז מנסים לתקן בטירה או קלקיליה)
    לכן,
    יש הרבה בתי שמוש על צמיגים בשוק ומנסים להפטר מהם בכל מחיר (ראה יד2 או WINWIN)
    הרבה הצע המחיר יורד
    ביקוש? אין הרבה כי דלק בשמיים.....
    טוב, לא צריך להסחף עם ההכללות ... אמנם כשחיפשתי מצאתי הרבה פחי זבל על גלגלים, אבל זה לא אומר שכולם היו כאלו. מה שכן, כאשר כבר מצאתי רכב במצב שמור, תמיד ביקשו מעל המחירון, את הויטארה הקודמת והנוכחית קניתי מעל המחירון, ואת הקודמת מכרתי מעל המחירון והקונה (למיטב ידיעתי) מבסוט עד הגג.

    ואם כבר הכללות, אז כן, אני מטפל בטירה, אחד המוסכים הכי הגונים שנתקלתי בשנים האחרונות (האמת - יותר סדנא מאשר מוסך, תענוג), מקצועי, אמין והוגן במחירים. מי שראה כל אחד מהרכבים שהיו לי אי פעם יעיד שהרכבים מתוחזקים למופת.

    להתראות בשטח,

    נדב.
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  13. #13
    חבר רשום UNIX's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    3,692

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שוק רכבי השטח

    אני לא מצליח להבין את קו המחשבה שלך
    אתה מחפש רכב משנת 2000 שיהיה במצב מצויין (הוא כבר 10 שנים על הכביש )
    וכשאתה מוצא משהו כזה אתה מתפלא למה דורשים מחירון ומעל ?
    טכנאי מכונות כביסה www.idangold.co.il

נושאים דומים

  1. שוק הקח תן של רכבי השטח חלקים וחלפים-מתקרב!
    על ידי Rasta בפורום פורום מסחרי
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 12-12-10, 20:11
  2. כתבה ב- Ynet על רכבי השטח והנזק הסביבתי בגללם
    על ידי אביב בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 19
    עדכון אחרון: 25-07-07, 00:13
  3. דיון - טרנדים בעולם רכבי השטח
    על ידי גיא בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 13
    עדכון אחרון: 02-09-05, 17:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •