Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 37
  1. #1

    ברירת מחדל התלבטות לגבי רכב שטח קצר

    שלום לכולם.
    אשמח לקבל קצת ייעוץ לפני קניית ג'יפ ראשון...
    אז ככה: התקציב עומד על 40-50K, כאשר הייעוד הוא נסיעות מהמרכז לירושלים פעמיים-שלוש בשבוע, נסיעות קצרות במרכז בשאר הימים, וטיולים בסופי שבוע, כשמתאפשר. אני לא מחפש (כרגע לפחות) נסיעות מאתגרות מידי בשטח, אלא בעיקר הגעה למקומות קצת יותר רחוקים ומיוחדים. מספר הנוסעים ינוע בין 2 ל-4, כך שדגם קצר יספיק בהחלט. בגלל שגם המראה (יש שיאמרו "הפוזה"...) חשוב לי, פסלתי מראש כמה רכבים (כמו ג'ימני, קורנדו ודיסקאברי) ונשארתי עם התלבטות בין פאג'רו, טרופר או טראנו קצרים. אשמח לשמוע קצת דעות בנושא.
    תודה מראש וחג שמח

  2. #2
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Mar 2008
    מיקום
    הנה פה, ממש פה, שמאלה, ימינה, הנה הגעתם
    הודעות
    464

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התלבטות לגבי רכב שטח קצר

    ציטוט נכתב במקור על ידי liraz79 צפיה בהודעה
    שלום לכולם.
    אשמח לקבל קצת ייעוץ לפני קניית ג'יפ ראשון...
    אז ככה: התקציב עומד על 40-50K, כאשר הייעוד הוא נסיעות מהמרכז לירושלים פעמיים-שלוש בשבוע, נסיעות קצרות במרכז בשאר הימים, וטיולים בסופי שבוע, כשמתאפשר. אני לא מחפש (כרגע לפחות) נסיעות מאתגרות מידי בשטח, אלא בעיקר הגעה למקומות קצת יותר רחוקים ומיוחדים. מספר הנוסעים ינוע בין 2 ל-4, כך שדגם קצר יספיק בהחלט. בגלל שגם המראה (יש שיאמרו "הפוזה"...) חשוב לי, פסלתי מראש כמה רכבים (כמו ג'ימני, קורנדו ודיסקאברי) ונשארתי עם התלבטות בין פאג'רו, טרופר או טראנו קצרים. אשמח לשמוע קצת דעות בנושא.
    תודה מראש וחג שמח
    מה שאני כותב הוא דיעה אישית בלבד, שיתווכחו איתך האחרים על דעתי (ודעתך) כמה שמתחשק להם:
    טראנו לא לגעת, בכלל, גם אם הרכב עולה שקל, עם 200 נעילות, מיגונים והפח עצמו עשוי מיהלומים.
    אישית, הטראנו עדינה מדי לטעמי, זה כמו ביבמה (של הילדים) מכל הבחינות האפשריות.
    טרופר גם לא ליגה, יש מכונות חזקות, יש פחות, הרכב עצמו נחמד.
    פאג'רו?
    אחלה רכב שבעולם, בנוי כמו טנק, רכב חזק ואמין.
    אגב, למה דיסקברי לא? (אולי אני משוחד) אבל למה גם ג'ימני (אולי כי יש לי כזה?) לא?
    סיבה מיוחדת?
    בג'ימני יש צריכת דלק מהמגוכחות והמטומטמות (בחיוב כמובן) שיש.
    מיכל דלק שעולה 200 שקל וגם אם תשים בלוק על הגאז במקום את הרגל, ותיסע כל היום כמה שתרצה, הדלק לא יגמר לך כ"כ מהר......
    "כשאתה במלחמה ואתה נסוג לאחור בגלל ירי אוייבך - אל תרוץ, אתה עשוי למות עייף"

  3. #3
    חבר רשום RONI's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    1,340

    Thumbs up תגובה להודעה: התלבטות לגבי רכב שטח קצר

    אני אישית הייתי הולך על טרנו קצר.
    בנזין..תענוג.
    כלי יפה ואופה. רק כשלפ כמובן.!
    הטרופר הקצר נראה כמו גמד מגעיל ,סליחה אם פגעתי במישהו. דעה אישית.
    הטרופר הארוך לעומת זאת .נראה מיליון $ עם עבירות מעולה .ואין סוף אפשרויות שידרוג ,אבל אתה רוצה קצר..
    אז לבריאות .
    חג שמח.

  4. #4
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    אורנית
    הודעות
    2,490

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התלבטות לגבי רכב שטח קצר

    ציטוט נכתב במקור על ידי matokik צפיה בהודעה
    אבל למה גם ג'ימני (אולי כי יש לי כזה?) לא?
    סיבה מיוחדת?
    בג'ימני יש צריכת דלק מהמגוכחות והמטומטמות (בחיוב כמובן) שיש.
    מיכל דלק שעולה 200 שקל וגם אם תשים בלוק על הגאז במקום את הרגל, ותיסע כל היום כמה שתרצה, הדלק לא יגמר לך כ"כ מהר......
    ג'ימני מתאים ל 2 נוסעים מקדימה ו 2 מזוכיסטים מאחורה וגם אם מצאת רבעיה כזאת יהיה לו מאוד קשה לעלות לירושליים עם 4 נוסעים מבוגרים, ממש לא מומלץ ליותר מ 2 נוסעים מבוגרים.
    צריכת הדלק של הג'ימני היא אולי נמוכה יחסית לרכבים הגדולים אבל גבוהה יחסית לקטנים, ג'ימני 2006 אוטומט עושה בערך 10 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית לא פרועה.

    שורה תחתונה, מבין האופציות שהעלית אני מכיר רק את הפגרו (וגם זה באופן מאוד שיטחי אז תתיחס לזה בהתאם) אבל ממה שראיתי ושמעתי - אחלה רכב.
    דרך אגב, למה לא קאיה ספורטאג'?

  5. #5
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,023

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התלבטות לגבי רכב שטח קצר

    מגוון דעות רצינית יש פה

    טראנו, טרופר ופג'רו יתנו לך את אותה התפוקה בדיוק לפי הדרישה שלך.

    אין שום רע בטראנו, גם מקורי. בדיוק לפני שבועיים שלושה אמר לי חבר עם סופה סופר משופרת, שהוא לא היה ניכנס לאן שניכנסנו עם האוטו שלי ... מצד שני, יכול להות שזה הנהג .. ( בלי להשתחצן )

    מותר לשאול למה פסלת את קורנאדו ?
    אחלה תשובה לדרישות שלך, כולל מע"מ.

    אם אני הייתי מוצא, זאת הביתה הבחירה שלי לפני הטראנו.

    ג'ימי זאת גם אופציה לא רעה, אמנם קטן אבל טונה של פוזה ( תרתי משמע ) ועבירות לא רעה בכלל ...
    מצד שני, חיסכון גדול בחיי היום יום.


    אם הסיבות שאתה פוסל או לא רכב הם עניין של פוזה וצורה חיצונית, זה בסדר אבל אז לאוטו אין הרבה משמעות.
    בחר את הכי טוב מכנית וחיצונית שמצאת והכל יהיה טוב.

    טרופר יהיה הכי גדול / נוח ( גם הקצר ) והכי נוח לנהיגה אני חושב.
    פאג'רו יהיה הכי מושמד או הכי הרבה ק"מ כניראה כי הם נחשבים טובים יותר בשטח בעיקר בגלל אמינות לא רעה ונעילה אחורית מקורית.

    הטראנו יהיה הכי זול וכניראה הכי שמור כי נחשבים הכי פחות מתאימים לשטח. ( וזה נכון במידה מסויימת )

    אני חושב שהכי טוב, פשוט תעשה סיבוב על כל אחד מהם ותראה מה מתחבר לך הכי טוב לתחת.
    צועניה ..

  6. #6
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,133

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התלבטות לגבי רכב שטח קצר

    ציטוט נכתב במקור על ידי גיא צפיה בהודעה
    מגוון דעות רצינית יש פה
    אז הנה עוד אחת: גראנד/ויטארה במגוון רחב של תצורות ... נוחות, עבירות, אמינות וצניעות (בצריכת הדלק)
    (בדקתי לא מזמן במוסך: ויטארה ארוכה היא קצרה יותר מפאג'רו קצר )


    נדב.
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  7. #7
    חבר רשום Saar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    מתחת לג'יפ או מול המחשב
    הודעות
    5,530

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התלבטות לגבי רכב שטח קצר

    אני עם גיא :-)
    חוץ מהקטע של הקוראנדו
    באופן אישי, לא אוהב אותו כל כך, יש לו אף גדול וכבד
    ופעם הראשונה שהרמתי מכסה מנוע שלו הייתי בטוח שזה נגמ"ש
    (אבל זה כי זה סולר ואני רגיל ל 95...)
    אני מסכים שפג'רו יהיה כנראה ישן ו"שחוט" ופגרו שצריך חלקי חילוף זה לא כיף בכלל... (מישהו אמר פולי מנוע משומש ב 2500 ש"ח? )
    בקיצור, טרנו או טרופר (לטעמי, ארוך עדיף)
    סער.

  8. #8
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,023

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התלבטות לגבי רכב שטח קצר

    מנסיון, רכבים קצרים הרבה יותר סקסיים והרבה יותר קופצניים ....

    וגם בונוס, יותר נוחים בחניה.
    השבוע הפתעתי איזו גברת כשניכנסתי לחניה שיצאה ממנה דייהטסו שרייד... תכלס גם אני הופתעתי.
    צועניה ..

  9. #9
    חבר רשום עוזי5555's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    544

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התלבטות לגבי רכב שטח קצר

    נראה לי גם שאפשר לבדוק לאנד קרוזר מודל 1999 קצר כמובן..לחבר שלי יש והוא מאד מרוצה ממנו ...חוץ מזה הרכב גם נותן "תפוקה" לא רעה בשטח

    בכל אופן פאגרו ולאנד קוזר!

  10. #10
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Mar 2008
    מיקום
    הנה פה, ממש פה, שמאלה, ימינה, הנה הגעתם
    הודעות
    464

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התלבטות לגבי רכב שטח קצר

    ציטוט נכתב במקור על ידי גיא צפיה בהודעה
    מנסיון, רכבים קצרים הרבה יותר סקסיים והרבה יותר קופצניים ....

    וגם בונוס, יותר נוחים בחניה.
    השבוע הפתעתי איזו גברת כשניכנסתי לחניה שיצאה ממנה דייהטסו שרייד... תכלס גם אני הופתעתי.
    גיא תבוא תראה לאן אני נכנס עם הג'ימני בחניות.
    לפני שתגיד על הרכב עצמו שהוא קטן ונכנס לכל מקום, אתה תגיד על הנהג (אני) שהוא חולה נפש ומטורף בלי קבלות (כי הוד לא נמצא הרופא שיחתום וייקח אחריות על ה"שטויות" שאני עושה בג'ימני)
    "כשאתה במלחמה ואתה נסוג לאחור בגלל ירי אוייבך - אל תרוץ, אתה עשוי למות עייף"

  11. #11
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,023

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התלבטות לגבי רכב שטח קצר

    אחרי סמוראי (4שנים), ג'ימני (3 שנים), ניבה (שנה), דיסקו (שנתיים - ימח שמו), היילקס 97 (3 שנים וחצי) וטראנו (שנה).

    אני חושב שאני יודע לבד מה אפשר ומה אי אפשר.


    ( מספרי השנים מעוגלים )
    צועניה ..

  12. #12

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התלבטות לגבי רכב שטח קצר

    טוב, אז קודם כל תודה לכל העונים! באמת יש פה מגוון רחב של דעות - לא יודע אם זה עושה את החיים יותר קלים או מסבך אותם, אבל זה בהחלט מעניין...
    אז אחרי שהחיפושים נפתחו באופן רשמי, יש לי עוד שתי שאלות:
    1. ממה שהבנתי, באופן כללי עדיף ללכת על מנוע בנזין, ועדיף ללכת על גיר ידני. האם הבנתי נכון?
    2. מיגוני גחון - האם זה משהו שחשוב לי כרגע, כשהנסיעות בשטח מתוכננות להיות רגועות יחסית? האם המיגונים מכבידים על הרכב וגורמים לצריכת דלק גבוהה יותר בכביש?
    תודה מראש

  13. #13
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Mar 2008
    מיקום
    הנה פה, ממש פה, שמאלה, ימינה, הנה הגעתם
    הודעות
    464

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התלבטות לגבי רכב שטח קצר

    ציטוט נכתב במקור על ידי liraz79 צפיה בהודעה
    טוב, אז קודם כל תודה לכל העונים! באמת יש פה מגוון רחב של דעות - לא יודע אם זה עושה את החיים יותר קלים או מסבך אותם, אבל זה בהחלט מעניין...
    אז אחרי שהחיפושים נפתחו באופן רשמי, יש לי עוד שתי שאלות:
    1. ממה שהבנתי, באופן כללי עדיף ללכת על מנוע בנזין, ועדיף ללכת על גיר ידני. האם הבנתי נכון?
    2. מיגוני גחון - האם זה משהו שחשוב לי כרגע, כשהנסיעות בשטח מתוכננות להיות רגועות יחסית? האם המיגונים מכבידים על הרכב וגורמים לצריכת דלק גבוהה יותר בכביש?
    תודה מראש
    בנזין רק אם אתה משתמש ברכב המון, הרבה, אם לא, כדאי סולר.
    מיגונים מכבידים? הרכב שוקל לכל הפחות טון (הג'ימני שלי למשל) והמשקל רק עולה ועולה.
    המשקל הכבד ביותר, עם המיגונים (בהגזמה מטורפת) הוא עשרה קילוגרם, משקל זניח בהחלט שהרכב לא ירגיש.
    לטעמי האישי, עדיף אוטומט, יותר נוח בשטח, יותר כייף לנהיגה (פחו חסכוני בדלק מאשר ידני זה כן)
    "כשאתה במלחמה ואתה נסוג לאחור בגלל ירי אוייבך - אל תרוץ, אתה עשוי למות עייף"

  14. #14
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,023

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התלבטות לגבי רכב שטח קצר

    כמובן שהפוך, סולר עדיף למשתמש הכבד ובנזין לפחות.
    הבנזין יקר יותר והמנוע יעיל פחות.

    דוגמה ?

    טרופר דיזל 96 - מיכל 70 ליטר בקרוב, מחיר פלוס מינוס 400-380 שח מספיק בידני לבערך 650 ק"מ
    אותו רכב מנוע בנזין אוטומט - 350 ק"מ בערך .. ומחיר המיכל 460-500

    תעשה את החשבון לבד.

    סוזוקי ג'ימני מקורי אוטומטי תקין בערך 1:13 בנסיעה שפויה נורמאלית. ( כן, מנסיון אישי )
    צועניה ..

  15. #15

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התלבטות לגבי רכב שטח קצר

    לבחור חשובה הפוזה,

    ולכן, פרילנדר, גם צריכת דלק לנסיעות שהוא עושה, גם חמש דלתות

    גם נוח בכביש, גם מגיע לכל מיני מקומות, גם בשביל הפוזה


    וגם במחיר מתאים לו (וגם לנדרובר על כל המשתמע מכך טוב או רע?)


    מה שלא תבחר העיקר שתהנה.

    משה
    בחיים צריך רופא טוב ועורך דין טוב ו.... ג'יפ כמובן

  16. #16
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,133

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התלבטות לגבי רכב שטח קצר

    ציטוט נכתב במקור על ידי mi88 צפיה בהודעה
    לבחור חשובה הפוזה,
    ולכן, פרילנדר, גם צריכת דלק לנסיעות שהוא עושה, גם חמש דלתות
    גם נוח בכביש, גם מגיע לכל מיני מקומות, גם בשביל הפוזה
    וגם במחיר מתאים לו (וגם לנדרובר על כל המשתמע מכך טוב או רע?)
    האמת שכבר עמדתי לכתוב למשה עוד הודעה זועפת על זה שהוא נדחף עם הפרילנדר לכל שרשור, ושזה לא ג'יפ, וכיוצא באלו ... ואז קראתי שוב את השרשור ...

    רובינו פה נעולים מראש על רכבים בעלי יכולות שטח כמה-שיותר-טובות, אבל חשוב שנשים לב מה השואלים מחפשים... אני אישית לא אוהב את הפרילנד, מאמין שרכב שטח חייב לפחות הילוך כוח, גובה מינימלי ואפשרות מיגון תחתי, אבל אולי ייתכן כי עבור לירז רכב כמו הפרילנדר (או מקבילה מתוצרת אמינה יותר) הוא-הוא הרכב הנכון.

    לירז: אנא כוון אותנו באופן קצת יותר מפורט, מכיוון שעבור הדרישות שציינת ייתכן שגם רכב "רך" יעשה עבורך את העבודה וישרת אותך נאמנה באושר ועושר ...

    להתראות בשטח,

    נדב.
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  17. #17
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,023

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התלבטות לגבי רכב שטח קצר

    כמעט נכון, יש רכבי "חצי שטח" חסרי הילוך כוח ששווים .. למשל, פורסטר ! למשל .. איקס טרייל ...

    אבל פרילנדר זה משהו שלא ממליצים עליו לאף אחד. גם לא לעורכי דין.

    זה אוטו מדהים ביופיו, יש לו פוזה מפה ועד סוליהול .. אבל מכאן ועד לרכוש אחד כזה ?! .... לא.
    צועניה ..

  18. #18

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התלבטות לגבי רכב שטח קצר

    גיא

    התקציב שלו עד 50 אלף, אתה נכוותה מדיסקו זה לא אותו דבר ולא אותו רכב

    האקס טרייל יותר גרוע מהלנדרובר והוא מנוע 2500 בנזין (אין דיזל שאלתי בחברה)

    ןהפורסטר הוא טוב בהחלט מומלץ

    אגב עשיתי טיול עם חבר עם פורסטר, ובשטח תתכן עדיפות לפרילנדר
    והפוזה של סוברו לא משהו



    משה
    בחיים צריך רופא טוב ועורך דין טוב ו.... ג'יפ כמובן

  19. #19
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,023

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התלבטות לגבי רכב שטח קצר

    אולי הפוזה של הסובארו לא משהו ...

    אבל, מצד שני, עם מגן גחון אלומיניום, אין שום סיכוי להגיע לשביב מהעלויות שאתה תשלם. ואני מדבר ממה שראו העיניים הפרטיות שלי.

    צר לי איש חביב. אבל לא תשכנע אותי

    ( זה לא סותר את העובדה שאני עוד אקנה לי D90 מתישהו ! .. )
    צועניה ..

  20. #20

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התלבטות לגבי רכב שטח קצר

    אני לא משכנע אף אחד, זה עניין של פרקטיות יום יומית, והתאמה לצרכים

    אגב זה לא קשור לכאן אבל יש לי מיגון גחון חלקי ומחר ב"ה אני מוסיף מיגון גחון מלא (יצור מיוחד)

    ושמתי בולמים מונרו.



    משה
    בחיים צריך רופא טוב ועורך דין טוב ו.... ג'יפ כמובן

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. התלבטות לגבי GPS
    על ידי yossis19 בפורום פורום GPS ניווט וקשר
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 21-04-11, 12:23
  2. התלבטות לגבי ג'יפ ספציפי
    על ידי danikcha בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 16
    עדכון אחרון: 24-09-10, 13:46
  3. התלבטות לגבי קיט הגבהה
    על ידי erangro בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 9
    עדכון אחרון: 29-07-10, 00:00
  4. התלבטות לגבי תושבת GPS פריקה.
    על ידי IdoP בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 09-02-10, 19:34
  5. התלבטות לגבי סמוראי
    על ידי דקל מ בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 15-07-08, 08:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •