כשאתה עומד בניוטרל ונותן גז (נגיד מעל 3000 סל"ד אם זה מנוע בנזין) האם הרעידות מופיעות?
תנסה לבדוק גומיות תושבות מנוע. יכול להיות שנקרעו ודורשות החלפה.
שלום חברים,
לאחרונה במפתיעה נהיו לי רעידות באוטו שאין לי שמץ מאיפה הם...
שהאוטו בנסיעה בהילוך זה רועד בעמידה הוא לא רועד ושהרכב בתנועה ונמצא על ניוטרל הוא לא רועד..
זה ממש ממש מעצבן זה לא פוגע בביצועים הרבה אפילו בכלל לא פוגע.
מישהו נתקל בבעיה או יודע מה זה?!
כשאתה עומד בניוטרל ונותן גז (נגיד מעל 3000 סל"ד אם זה מנוע בנזין) האם הרעידות מופיעות?
תנסה לבדוק גומיות תושבות מנוע. יכול להיות שנקרעו ודורשות החלפה.
הפוראנר הלך בדרך כל בשר. עכשיו יש Jeep. מתרגלים ...
כשאני עומד בניוטרל אין רעידות גם בחמש ושש אלף ויש דרך לבדוק את זה לא פיזית?
איך אפשר לבדוק את זה חן?
אני חייב לסדר את זה זה מפריע לי ברמה אחרת
אולי הגשר גיר התעקם לי מעלה מה שייצר זוית יותר חדה לדרייבשאפט האחורי
ואם לא אז תבדוק צלבים כמו שאמרו לפני
JEEP אמיתי זה כמו יין טוב- רק משתבח עם השנים..
אני אבדוק את הצלבים עוד מעט נראה אם יש חופש..
לא יודע אני אשבור קצת את הראש נראה מה ייצא מזה..
אין חופשים בצלבים.
הסליפ יוק עקום קצת,סליפ יוק שלא יושב כמו שצריך יכול לגרום לדבר כזה?
כל עקמומיות או חופש בגל ההינע יכולים לגרום לרעידות. מה הכוונה שהסליפ-יוק לא יושב כמו שצריך?
איזה רכב? גל הינע קדמי או אחורי?
נסה לפרק אותו ולבדוק האם הרעידות פסקו. במידה ומדובר בסופה, פירוק גל הינע אחורי לא טריוויאלי, מחייב איטום היציאה האחורית של הטרנספר (אם אני זוכר נכון מימי הסופה, אז פקק של בקבוק פריגת היה אטם מאולתר שאפילו עבד).
סליפ יוק עקום בהחלט יכול לגרום לרעידות. אבל...סליפיוק עקום זה נדיר,מאידך משוחרר סביר יותר. פרק את הגל הינע וחזק את האום של הסליפ יוק,זה אמור לבטל את החופש. אים אחרי זה עדיין יש חופש אז הוא כבר בתוך הסרן,משמע קורונה פיניון.
אוקי,קודם כל תודה לכם.
ביום שישי הלכתי להחליף צמיגים לחדשים וגם גנטים חדשים(יצא פצצה אגב)והרעידות הצטמצמו ליותר מחצי יש לי קבוע לא משנה באיזה הילוך שני או שלישי רעידות בין 40-60 ואז האוטו נוסע כמו מרצדס.
השאלה..אתה מרגיש ממש רעידות שהכל רועד (דש' הגה וכו..)
או שאתה מרגיש מן כמו רטט כזה שעובר מהבודי לתחת שלך
JEEP אמיתי זה כמו יין טוב- רק משתבח עם השנים..
רק ההגה רועד לי לא מרגיש אותם רעידות בתחת אולי רק בקטנה..
אדי פירוק דריישאפט נראה לי קצת גדול עליי חח
גדול עלייך?
אל תגזים אני מכיר הרבה אנשים שלא ידעו לנפח אויר בגלגל
אבל עם קצת עזרה הצליחו קצת יותר
זה כולה 4 ברגים בסרן ו4 בטרנספר
בוקסה 8מ'מ עם מאריך ארוך וזה נפתח. (אם זה קידמי)
אחורי זה רק 4 בסרן
מאיפה אתה אולי מישהו יוכל לעזור לך פיזית?
JEEP אמיתי זה כמו יין טוב- רק משתבח עם השנים..
אז למה עד 35-40 קמש אין רעידות?כיאלו יש טיפה רעידות חלשות וגם לא תמיד..וכשאני עוזב את הרגל מהגז והטורים יורדים גם יש רעידות.
ו״סופת מדבר״ אני מאזור ראשון לציון ואם זה באמת כמו שאתה מתאר אז לא נראה בעייתי כל כך
במהירויות של עד 30-40 קמ״ש גל ההינע מסתובב לאט יחסית אז חוסר האיזון שלו פחות בא לידי ביטוי.
גל הינע לא מאוזן גורם לרעידות גם כשמורידים את הרגל מהגז, הוא תלוי במהירות הרכב (גם בניוטרל הגלגלים מסובבים אותו).
הורדת הרגל מהגז תפחית או תשנה את אופי הרעידות בעיקר כאשר קיים חופש בגל הינע (בעיקר חופש בצלבים).
שמרו על קשר