Close
מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: סופה "רכה"

  1. #1
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2012
    מיקום
    Petah Tiqwa, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    36

    ברירת מחדל סופה "רכה"

    שאלה טכנית קטנה...

    איך גורמים לסופה להיות יותר "רכה"?

    האם זה רק קשור בעלים או שיש עוד דברים נילווים? (יש לי בולמים של PROCAMP)

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה: סופה "רכה"

    ציטוט נכתב במקור על ידי Elazar Godinger צפיה בהודעה
    שאלה טכנית קטנה...

    איך גורמים לסופה להיות יותר "רכה"?

    האם זה רק קשור בעלים או שיש עוד דברים נילווים? (יש לי בולמים של PROCAMP)
    קונים גראנד

  3. #3
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: סופה "רכה"

    איך?

    מחליפים קפיצים לסחורה טובה (ויקרה).
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה: סופה "רכה"

    הפיתרון הנכון והיקר (כ: 15000 ש"ח ) קיט קפיצים של רוביקון אקספרס - פשוט תענוג : רכות ומהלכי מתלה מעולים .
    תתחיל עם החלפת הבולמים - ישנם בולמים של מונרו בצבע צהוב - הבולם שמן/גז , מעולים .
    אצלי בסיקס היו מותקנים בןלמי פרוקומפ 1000 - פשוט בטונדה ועוד עם קפיצי רוביקון אקספרס .
    החלפתי בולמים והרכב פשוט מגהץ את השביל - הבדל תהומי רק בהחלפת בולמים .

    אילן

  5. #5
    חבר רשום omri_t's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2005
    מיקום
    ליד השיבר המטפטף
    הודעות
    4,575

    ברירת מחדל תגובה: סופה "רכה"

    רק כדי לאזן, בין הפרוקומפ לבין הרוביקון יש הרבה באמצע.
    הכל תלוי בעומק הכיס.
    כאב עובר ושב ...

  6. #6
    חבר רשום יריב קלר ברוך's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    סופר גיפ בוויז
    הודעות
    1,727

    ברירת מחדל תגובה: סופה "רכה"

    זה לא מגיע אפילו לעשירייה רוביקון דרור לא צריך להגזים !
    סופר גיפ הגשמת חלומות מוטורים למותג גיפ 0544565641

  7. #7
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: סופה "רכה"

    אני לא ציינתי סכומים.
    אין לי מושג כמה עולה.
    כבר כמה שנים שאני לא מתעסק בזה יותר.
    אני רק יודע שלבנות מערכת מתלים טובה כמו שצריך (קפיצים מתאימים, בולמים איכותיים) זה יקר, וכל מי שמחפש קיצורי דרך ודרכים לחסכון, בסוף משלם יותר.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  8. #8

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי omri_t צפיה בהודעה
    רק כדי לאזן, בין הפרוקומפ לבין הרוביקון יש הרבה באמצע.
    הכל תלוי בעומק הכיס.
    אז מה יש באמצע חוץ מסט אצל חמלבסקי או BDS ?

  9. #9
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מעלות
    הודעות
    65

    ברירת מחדל תגובה: סופה "רכה"

    בוקר טוב אליעזר
    תפנה למתלם , יש לו קפיצי עלים ארוכים (4-5 עלים) ולא 7 כמו בסטנ'
    כמו כן חובה להחליף בולמים .
    תקבל רכה יחסית רך . על תשכח זו עדין סופה
    פיני

  10. #10

    ברירת מחדל תגובה: סופה "רכה"

    מניסיון שלי ושל חבר , לא ממליץ על סט אצל חמילבסקי - מאכזב למדיי וגם עולה כסף .
    סט של BDS יותר זול מרוביקון אך יותר קשה ( בגדול ) ומהלכי מתלה לא משהו .

    אילן

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה: סופה "רכה"

    ציטוט נכתב במקור על ידי דרור ברלי צפיה בהודעה
    וכל מי שמחפש קיצורי דרך ודרכים לחסכון, בסוף משלם יותר.
    . +1
    It was a JEEP thing

  12. #12
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: סופה "רכה"

    אני לא משתגע מ"קפיץ רך".
    מתלה רך מדי משמעותו - התנהגות כביש גרועה, נדנודים, זויות גילגול משמעותיות בפניות, "צלילה" בזמן בלימה, סגירת מהלך על כל באמפ בינוני בכל מהירות שאינה ממש נמוכה, שקיעת קפיצים מוחשית תחת עומס. התעייפות מהירה של הקפיצים.

    בסופו של דבר כל קפיץ הוא פשרה בין כמה דרישות משתנות.

    בתקופה שהסופה הירוקה תנצב"ה שלי שימשה את "מתלם" לבדיקת סט-אפים של קפיצים ייעודיים לסופה, עברנו עשרות רבות של סטים עד שהגענו לסט-אפ שהיה אופטימלי מבחינתי - לא קשה מדי אב לגם רחוק מלהיות "רך" כשהג'יפ ריק, אבל עבד מדהים תחת משקל של רכב עמוס לטיול (סופה סגורה). אב הטיפוס הזה משמש אותי עד היום ועל סופה פתוחה וריקה מציוד הוא בפירוש קצת קשה. אבל מהלכי המתלה מצויינים, הוא לא שוקע, ואחרי שמעמיסים ציוד לטיול ושניים-שלושה אנשים, האוטו משתנה לגמרי ונוחו תהנסיע השלו הופכת לטובה מאוד, יחסית לקפיצי עלים. (הסט הראשון של רוביקון שנבנה לפי אב הטיפוס הזה, נגנב יחד עם הסופה הירוקה. רבים וטובים שחוו אותו הודו שזו היתה הסופה הכי נוחה שניסו אי פעם) זה הסט-אפ לפיו תוכנן ומיוצר היום קיט קפיצי רוביקון אקספרס שמיועדים לסופה - שימו לב היטב - לא קפיצים לרנגלר YJ (שמצריכים התאמות למיניהן) אלא קפיצים לסופה שאמנם מבוססת על רנגלר, אבל היא אוטו אחר לגמרי מבחינת שילדה, מידות, משקלים וכו'

    כמובן שלאיכות הבולמים יש חשיבות עליונה. ושוב - כדי להוציא מהמתלים שלכם ביצועים אופטימליים, תשקיעו גם בבולמים. ותעשו לעצמכם טובה - רק סחורה איכותית, אל תתקמצנו כי ההבדל מורגש. כל הזמן.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

נושאים דומים

  1. למכירה 4 גאנטים עבור סופה ,גרנדים וכד' 10",15",5 חורים
    על ידי alal בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 18-07-11, 11:04
  2. "השוואה" גימיני/טראנו/סופה בשטח
    על ידי zilbersh בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 31-03-10, 11:03
  3. מחפש פולי מנוע סופה דיזל מידות : רוחב 30 מ"מ קוטר 85-90 מ"מ
    על ידי elitkh בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 12-10-07, 09:55
  4. מחפש ג'אנטים "רגילים" 5 חורים 15" של סופה/סיק
    על ידי המהנדס בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 27-10-05, 01:01
  5. הזמנת נעילות ל"סופה" מארה"ב - זקוק לעזרה!!!
    על ידי OMER1 בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 28-12-04, 19:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •