Close
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 41 to 60 of 62
  1. #41

    Default תגובה: מחירון דיפנדרים

    אסכם את דעתי, בכך שכנראה השונות גדולה מאד בין הדיפנדרים המעטים במספרם . קשה ואולי לא נכון לקבוע מחיר שמתבסס על שנתון ולהתבסס עליו שמייצג מעל כ 90%מהמקרים ושהשאר זה בסטיה של 10-20%, אלא במקרה הזה אולי הנוסחה הפוכה שמה יהיה במחיר מחירון זה המיעוט והסטיה של הטובים מאד תהיה גדולה מהמחירון.
    חוסר העסקאות לכאורה, לפחות ממה שנראה לדעתי מהפרסום במודעות נובע מאי "שווי משקל" בין המבקש למציע. חלק נובע מטעות לדעתי של המוכרים בתפיסת השונות בין הרכבים ואם אחד נמכר כפול מהמחירון זה לאו אומר על דיפנדר אחר. וקושי נוסף לדעתי בסגירת עסקה נובע מהצפי של חלק מהמוכרים לקבל תמורת תוספות ושיפורים שחלקם לא מובנים ברכב. כמוני אני מניח לא מעט שבוחנים הצעות של דיפנדר, מעונייינים בדיפנדר על יתרונותיו ועל חסרונותיו לכאורה. כלן החלפה למשל לכסאות של מזדה שברור שעלו כסףו ואולי יותר נוחות, החלפת קפיצים, בולמים וחלקים אחרים שחלקם מרכבים אחרים שאינם דיפנדרים, בעלויות שיכולות להיות בעשרות אלפי ש"ח, אינה מעניינת חלק מהקונים (כמוני) ואולי בחלק מהמקרים התוספות האלה מהוות "משקולות" כמו שהייתי מניח שאפרק כסאות המזדה לפני הנסיעה למוסך החזרת קפיצים ובלולמים מקוריים. זה כמו מסגרת של תמונה של אמן, שמי שירצה יצירת האמנות, קיימת סבירות רבה שלא יאהב את המסגרת.

  2. #42
    חבר רשום
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Down Under
    Posts
    893

    Default תגובה: מחירון דיפנדרים

    גם אני חוויתי חוויה שונה לחלוטין משל מוני.
    הרכב (110) כלל לא הגיע ללוח המודעות. ונמכר בהרבה מאוד מעל המחירון (עדיין לא ברור מדוע מזכירים את "המחירון" בנושא הנ"ל).
    ואני בטוח, שהבעלים הנכוחי אם ימכור, יקבל מחיר גבוהה ממה שקנה.
    אני לא בעל דיפנדר כרגע לכן בטח שאין לי אינטרס להרים את המחיר, להפך אני מעריך שארצה לחזור לדיפנדר בהמשך.

    עם זאת, במהלך השנה בה חיפשתי דיפנדר וראיתי לפחות 10 כלים, היו שהמחיר המפורסם היה 85K ואחרי 5 דקות מול הרכב המחיר ירד ל 40K, אני, לא הייתי משלם יותר מ 10K.
    כפי שכבר כתבתי בשרשור, דיפנדר 110, במצב טוב מאוד ימכר במחיר אותו מבקש המוכר לקבל.
    كل كلب بيجي يومه

  3. #43

    Default תגובה: מחירון דיפנדרים

    אין לי שום דבר נגד בעלי הדפנדרים או הכירכרות שלהם.
    להפך אני היתי בעל דיסקו (2.5 שנים) ודיפנדר (2 שנים).
    יותר מזה אני מכיר מצוין את תופעת הפיכת הרכב לדת ואמונה (ראה ערך רנגלרים, סופות, היליקסים, 75 פראדו ועוד)
    אבל משום מה אצל אנשי הדיפנדר התופעה חזקה במיוחד.
    זה מתחיל ב"לטפל רק אצל גורו" ו"רכב מיוחד שונה מכולם" ו"למיוחדים במינם" ועד הערצה עוורת בכל מה שקשור בדיפנדר.
    בקשה של סכומים הזויים לחלוטין עבור דפנדרים (ולעניות דעתי זה לא ממש משנה ארוך או קצר) היא רק עוד סימפטום בתופעה.
    אותי התופעה של הערצה עיוורת של רכב ממש מצחיקה (אתה במיוחד מעריץ רכב שעכשיו הוא שלך) אבל זה רק אני...
    אני עוד זוכר איך לפני כ 8 שנים החתימה של השימשוני היתה "גם אני רוצה לנסוע בדפנדר - חלום בלהות שחלמתי הלילה"
    ועכשיו הוא מגן בחירוף נפש על הכיכרה שלו, שרק לפני 8 שנים הוא לא היה נוגע בה במקל של מטר.
    אגב השמשוני - ד"ש מהגיפ הישן שלך, בוודאי תשמח לשמוע שהוא חי ובועט ונוסע לא מעט בנגב.

    מבחינת המחירון ועד כמה הוא רלוונטי או לא.
    בסופו של דבר הכל ענין של כמה הקונה רוצה לקנות ועד כמה המוכר רוצה למכור, או במלים אחרות היצע וביקוש.
    המחירון של יצחק לווי היה פעם הבסיס לכל ההתמקחויות הללו. והאמת, עם כל העיוותים שלו הוא היה די נוח.
    תמיד ידעת (גם כקונה וגם כמוכר) מה הבסיס, שממנו אפשר לעלות או לרדת.
    היום כבר אין מחירון רלוונטי אחד אלא שתים, ואז הבסיס הוא די רעוע.
    לכן לפעמים יש כל מני בקשות הזויות לחלוטין של אנשים (ולא רק בדפנדרים), ולפעמים יש גם כל מני מחירי רכבים זולים מאוד.
    יוצא מזה שכל קניה ומכירה של רכבים היא שוק פרוע של התמקחויות, לטוב או לרע.

    אבל לצאת ולהכריז על רכב בן 18 כי הוא "מניה לוהטת" וכי מחירו רק ילך ויעלה...
    מנסיוני האישי זה כבר גובל בהזיות, אבל שוב זה רק אני.
    מי יודע, אולי באמת יש סגולות נסתרות לכירכרות שיהפכו אותם לרכב קלסי, ומאוד מבוקש על ידי אספני רכב.
    ראה ערך קורבט (להבדיל אלפי הבדלות) רכב כזה (שהוא בין 40 ויותר) עלותו נמדדת בעשרות וגם מאות אלפי שקלים (בארץ)
    אולי גם הדיפנדר כאשר יכנס לאספנות מחירו ילך ויעלה.
    אולי כדאי לשקול לקנות דיפנדר כהשקעה לטווח ארוך (מאוד)...

  4. #44
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    Posts
    23,241

    Default תגובה: מחירון דיפנדרים

    מוני, הזיות או לא, זו המציאות. דיפנדר 110 הוא אכן מניה לוהטת.
    גם בסופות זה קורה כבר 3-4 שנים.

    מחירון מגוחך (15-20K) שמתייחס לרכב סטנדרטי מ"בעלות פרטית" לכאורה, כשבפועל מסתובבים בשוק סופות בודדות במצב סטנדרטי ועוד פחות מזה כאלה שהיו בבעלות פרטית במקור. הרוב המוחלט יוצא מכרזים ולכאורה ערכם לפי המחירון אמור להיות נמוך עוד יותר.
    מצד שני כולן כבר משופרות כך או אחרת (קפיצים אחרים, צמיגים אחרים, חלק נעולות, חלק משופצות יפה) ויש גם המון - אבל המון - גרוטאות שחוטות.
    המחירים שנדרשים בפועל עבור סופות טובות בנות 16-20 שנה הן מ-40K ומעלה. סופות מהמודלים האחרונים (2001-2004) במצב מקורי אבל תקינות לא תמצא בפחות מ-50-60K.
    את הנבלה שלי מודל 95' רכשתי לפני יותר מ-4 שנים ב-38K. לפני כמה חודשים טובים הציעו לי 42K וממש לפני כמה שבועות מישהו רצה לשים-45K ולקחת את האוטו. בשני המקרים לא רציתי למכור. אולי הייתי פעמיים דביל שלא מכרתי - אבל במחשבה קדימה, מהר מאוד הייתי חוזר לסופה וזה היה עולה לי יותר, אז בשביל מה לטרוח.

    מספר הכלים בשוק שמלכתחילה לא היה גדול, הולך ומתמעט (גניבות, תאונות, בלאי וכו'), כבר אין כלים במכרזים ואם יש פה ושם הם לפירוק בלבד ולא מורשים לעלות על הכביש. מעטות הסופות הטובות שעומדות למכירה, המחירים הזויים, ולוקח המון זמן למכור. אפילו כלים שחוטים שהרגע יצאו מהמכרז וחוץ מלהניע איכשהו, דורשים השקעה של עשרות אלפי שקלים כדי להגיע למצב שראוי למאכל אדם, נמכרים במחירים לא נורמליים.
    אבל לא ראיתי לאחרונה מישהו שחתך חצי ממה שביקש רק כדי להיפטר מהאוטו. מעדיפים כבר לא למכור.
    בדיפנדרים, שמלכתחילה היו יקרים עוד יותר, זה בדיוק אותו דבר. אוטו עם המון חסרונות לכאורה אבל גם הילה מיתולוגית והמון אופי שכל בעליו ללא יוצא מין הכלל מאוהבים בו. מעט כלים באופן יחסי וקונים פוטנציאליים רבים שחולמים על אחד כזה = מעט היצע והרבה ביקוש = מחירים גבוהים. הגיוני לגמרי.

    וזה מפליא בכל פעם מחדש שהמחירון הכי גדול במדינה חי במציאות וירטואלית משלו, מתעלם מתופעות כאלה של כלים כמו טויוטות סדרה 70, דיפנדרים, סופות, צ'רוקי, ג'ימני וכו', שנסחרים במחירים גבוהים שבינם לבין המחירון אין שום קשר, ופשוט פוגע בבעלי הכלים הללו שכדי להבטיח פיצוי הולם במקרה של אובדן/גניבה/תאונה נדרשים לבטח אותם לפי הערכת שמאי. ומצד שני אותו מחירון מתעלם מכוחות השוק במקרה של דגמי פרייבטים רבים (צרפתיים למשל) שגם במקרה הטוב לא יכולים לחלום אפילו לדגדג מחיר מחירון.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  5. #45

    Default תגובה: מחירון דיפנדרים

    דרור אין שום ויכוח ביננו, כל השוק הוא הצע וביקוש נקודה!
    אני יכול לבקש 200 אלף דולר על הרכב שלי, אם יהיה מי שירצה לקנות, זה יהיה מחירו.
    הנקודה היא שאין מי שרוצה לקנות...
    הדיפנדרים יושבים בלוחות המודעות שבועות וחודשים, ואין תזוזה.
    אני הסתכלתי על לוחות המודעות לא כי אני אוהב לראות דיפנדרים שלא נמכרים, אלא כי גם אני חשבתי לקנות.
    לפני שקניתי את הטויוטה שלי (חצי שנה) הסתכלתי על כמה קנדידטים אחרים (רנגלר, סופה, 75 ודיפנדר)
    בכל לוחות המודעות פשוט לא היתה תזוזה, ובמיוחד בדיפנדרים.

    אגב כל נושא ה"הציעו לי" ולא לקחתי, קח אותו בערבון מוגבל.
    כאשר נסעתי בדיפנדר מדי פעם היתי מקבל "רוצה למכור" וכאשר היתי אומר לא רוצה היו זורקים לי כל מני מחירים.
    אבל ביום שרציתי למכור, פתאום כול ה"קונים" נעלמו.
    אותו הדבר גימיני 2007, שהיה לי חצי שנה.
    לפחות פעם בשבוע משהו היה שואל, רוצה למכור, וחושב שמחיר מחירון הוא ממש בחינם בשביל כזה רכב.
    אבל ברגע שרציתי למכור, פתאום כולם היו צרכים לחשוב, ולראות, ולחכות לחיסכון שיפתח.
    ובסופו של יום מכרתי גימיני במצב מעולה עם מיגונים מעט קילומטרז, מתחזק היטב ועם נעילה אחורית, במחיר מחירון + 1000 שח.
    נכון, מיהרתי, ולא רציתי להתחיל להראות את הרכב לכל זב חוטם שרק רוצה לראות מהו גימיני, אבל ממש לא מכרתי בלי להתמקח.

  6. #46

    Default תגובה: מחירון דיפנדרים

    אני עוד זוכר איך לפני כ 8 שנים החתימה של השימשוני היתה "גם אני רוצה לנסוע בדפנדר - חלום בלהות שחלמתי הלילה"

    !!!!!,,,,מה לעשות שלפעמים חלומות מתגשמים !!!! (:

    ועכשיו הוא מגן בחירוף נפש על הכיכרה שלו, שרק לפני 8 שנים הוא לא היה נוגע בה במקל של מטר.

    לא אמרתי זאת מעולם !!!!


    אגב השמשוני - ד"ש מהגיפ הישן שלך, בוודאי תשמח לשמוע שהוא חי ובועט ונוסע לא מעט בנגב.

    ראיתי באיזה מקום שהוא עומד למכירה ????

  7. #47

    Default תגובה: מחירון דיפנדרים

    ה " שיפור " שהכי משמעותי מבחינת הערך הוא רישום כרכב מדברי עם רישוי לשמונה נוסעים + נהג . אני יודע על שתי עסקאות מכירה מהחודשים האחרונים ב 60000 ו 75000
    של חבר'ה חדשים שנכנסו לעסקי התיירות המדברית .
    קצת מוזר לחשוב על כך שאני קניתי את הדיפנדר שלי לפני 7 שנים ב44000 ש'ח , עובד איתו 7 שנים יום יום בשטח ועקרונית אני יכול למכור אותו ברווח יפה .

    בלי הגבהות נעילות וכל היתר . עדיין בתור רכב לטיולי מדבר הוא מספר אחד . יש עלייה בתיירות בארץ ובאופן עקיף זה מוסיף ביקוש לטיולי ג'יפים ולמספר הרכבים שעוסקים בתחום .
    בתור תחביב או רכב פרטי לא הייתי רץ לקנות .......... , יש אופציות יותר ידידותיות באותו מחיר.

  8. #48

    Default תגובה: מחירון דיפנדרים

    Quote Originally Posted by eyalski View Post
    ה " שיפור " שהכי משמעותי מבחינת הערך הוא רישום כרכב מדברי עם רישוי לשמונה נוסעים + נהג . אני יודע על שתי עסקאות מכירה מהחודשים האחרונים ב 60000 ו 75000
    של חבר'ה חדשים שנכנסו לעסקי התיירות המדברית .
    קצת מוזר לחשוב על כך שאני קניתי את הדיפנדר שלי לפני 7 שנים ב44000 ש'ח , עובד איתו 7 שנים יום יום בשטח ועקרונית אני יכול למכור אותו ברווח יפה .

    בלי הגבהות נעילות וכל היתר . עדיין בתור רכב לטיולי מדבר הוא מספר אחד . יש עלייה בתיירות בארץ ובאופן עקיף זה מוסיף ביקוש לטיולי ג'יפים ולמספר הרכבים שעוסקים בתחום .
    בתור תחביב או רכב פרטי לא הייתי רץ לקנות .......... , יש אופציות יותר ידידותיות באותו מחיר.
    שלום אייל, יש לך אולי פרטים לגבי שתי העסקאות: דגם, שנה, בעלות, ק"מ, מצב, תוספות...וכיו"ב

  9. #49
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    Posts
    23,241

    Default תגובה: מחירון דיפנדרים

    Quote Originally Posted by מוני אורבך View Post
    דרור אין שום ויכוח ביננו, כל השוק הוא הצע וביקוש נקודה!
    אני יכול לבקש 200 אלף דולר על הרכב שלי, אם יהיה מי שירצה לקנות, זה יהיה מחירו.
    הנקודה היא שאין מי שרוצה לקנות...
    הדיפנדרים יושבים בלוחות המודעות שבועות וחודשים, ואין תזוזה.
    אני הסתכלתי על לוחות המודעות לא כי אני אוהב לראות דיפנדרים שלא נמכרים, אלא כי גם אני חשבתי לקנות.
    לפני שקניתי את הטויוטה שלי (חצי שנה) הסתכלתי על כמה קנדידטים אחרים (רנגלר, סופה, 75 ודיפנדר)
    בכל לוחות המודעות פשוט לא היתה תזוזה, ובמיוחד בדיפנדרים.

    אגב כל נושא ה"הציעו לי" ולא לקחתי, קח אותו בערבון מוגבל.
    כאשר נסעתי בדיפנדר מדי פעם היתי מקבל "רוצה למכור" וכאשר היתי אומר לא רוצה היו זורקים לי כל מני מחירים.
    אבל ביום שרציתי למכור, פתאום כול ה"קונים" נעלמו.
    אותו הדבר גימיני 2007, שהיה לי חצי שנה.
    לפחות פעם בשבוע משהו היה שואל, רוצה למכור, וחושב שמחיר מחירון הוא ממש בחינם בשביל כזה רכב.
    אבל ברגע שרציתי למכור, פתאום כולם היו צרכים לחשוב, ולראות, ולחכות לחיסכון שיפתח.
    ובסופו של יום מכרתי גימיני במצב מעולה עם מיגונים מעט קילומטרז, מתחזק היטב ועם נעילה אחורית, במחיר מחירון + 1000 שח.
    נכון, מיהרתי, ולא רציתי להתחיל להראות את הרכב לכל זב חוטם שרק רוצה לראות מהו גימיני, אבל ממש לא מכרתי בלי להתמקח.

    "מוכר? מוכר?" זו שאלה ששומעים כל פעם שיוצאים עם האוטו לנסיעה. כמעט כל יום. לאלה לא צריך להתייחס.
    בנאדם רציני שמשיג את מס' הטלפון שלך ומגיע "כדי לסגור" עם כסף מזומן זה משהו אחר.
    ובגלל שהמחירים גבוהים זה ברור שעסקאות לא נסגרות מהר וכלים למכירה מתייבשים הרבה זמן.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  10. #50

    Default תגובה: מחירון דיפנדרים

    אין לי את המידע המדויק אבל מדובר בדיפנדר 110 97+99 שהיו רשומים כרכב מדברי , בלי תוספות של ממש אבל במצב סביר יחסית וקילומטרז' גבוה .

  11. #51
    חבר רשום איל מ's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    Posts
    13,113

    Default תגובה: מחירון דיפנדרים

    בואו אתן לכם עוד פרספקטיבה.
    מבחינתי דיפנדר הוא הרכב האולטימטיבי. עברו תחת ישבני לא מעט כאלו ואפילו החזקתי אחד כמה שנים.
    בשנה האחרונה אני מחפש לקנות אחד.
    אולם, עם כל הכבוד, אין סיכוי שאשלם שישים שבעים אשך על רכב בן 15 עם חצי מליון ק"מ.
    בסופו של דבר את הטיולים שאני עושה אפשר לעשות גם עם ויטארה.
    מכיוון שאני כן מכור לטפטופי שמן התפשרתי וקניתי דיסקו 2004 במכיר רצפה וקילומטרז כמעט בתולי.
    (הגרסה הכי פחות מחושמלת כמובן).
    מה אתם יודעים, לפעמים כשאני עם חלונות פתוחים וגיר על מצב manual, אני כמעט מצליח לדמיין שאני בדבר האמיתי.
    ;-)

  12. #52
    מנהל פורום אבנר ברוך's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Location
    המזרח התיכון בואכה ז'בוטינסקי
    Posts
    1,390

    Default תגובה: מחירון דיפנדרים

    מסכים לגמרי בכל מה שקשור לרכב האולטימטיבי.
    חבל שלא מייצרים יותר רכבים ספרטניים, הכל משתנה לנגד עיננו, תקנות חדשות, פלסטיקים, אלקטרוניקה במקום מהלך מתלה...
    הדיפנדר מייצג עולם הולך ונעלם.

  13. #53
    חבר רשום OFF-RoaD's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Haifa, Israel
    Posts
    2,588

    Default תגובה: מחירון דיפנדרים

    Quote Originally Posted by אבנר ברוך View Post
    מסכים לגמרי בכל מה שקשור לרכב האולטימטיבי.
    חבל שלא מייצרים יותר רכבים ספרטניים, הכל משתנה לנגד עיננו, תקנות חדשות, פלסטיקים, אלקטרוניקה במקום מהלך מתלה...
    הדיפנדר מייצג עולם הולך ונעלם.
    לא מבין מה אולטימטיבי בדיפנדר, אבל שיהיה. לא נפתח את זה שוב.

    לגבי החלק השני, הקדמה מבורכת. היא משפרת את ראיכות חיינו ומאפשרת בשלוםer עם הכדור. מזל שהעולם ההוא הולך ונעלם. לא היינו מחזיקים בו עוד הרבה.

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

  14. #54
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,186

    Default תגובה: מחירון דיפנדרים

    חבר מכר לאחרונה דיפנדר קצר, אחרי כמעט שנה שעמד למכירה ונמכר בערך במחירון.
    חבר נוסף, עם 110 לא מצליח למכור מעל שנה.
    או שלא מתקשרים כלל, או שמתקשר מי שלא באמת רציני לקנות.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  15. #55
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,186

    Default תגובה: מחירון דיפנדרים

    Quote Originally Posted by אבנר ברוך View Post
    מסכים לגמרי בכל מה שקשור לרכב האולטימטיבי.
    חבל שלא מייצרים יותר רכבים ספרטניים, הכל משתנה לנגד עיננו, תקנות חדשות, פלסטיקים, אלקטרוניקה במקום מהלך מתלה...
    הדיפנדר מייצג עולם הולך ונעלם.
    מייצרים.. הם רק לא מגיעים לכאן.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  16. #56
    חבר רשום
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    עשרת
    Posts
    248

    Default תגובה: מחירון דיפנדרים

    Quote Originally Posted by OFF-RoaD View Post
    לא מבין מה אולטימטיבי בדיפנדר, אבל שיהיה. לא נפתח את זה שוב.

    לגבי החלק השני, הקדמה מבורכת. היא משפרת את ראיכות חיינו ומאפשרת בשלוםer עם הכדור. מזל שהעולם ההוא הולך ונעלם. לא היינו מחזיקים בו עוד הרבה.

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
    כמעט ואפשר לחשוב, שאפקט החממה נגרם כולו מה 2.4 ליטר של המנוע בלהטוט שלי מדגם TDI 300. אם כבר להתלונן על זיהום, אולי טפטופי השמנים שלי גורמים לזיהום חמור במי תהום. ביום, שהקדמה המבורכת תגיע לתעשייה שמייצרת כ- 70% מגזי החממה שנפלטים לאוויר אתה מוזמן להציק לי בנוגע למנוע המיושן שלי. עד אז, אבנר ואני תמימי דעים.

  17. #57
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,186

    Default תגובה: מחירון דיפנדרים

    off-road,
    אתה תמים לאללה.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  18. #58
    חבר רשום OFF-RoaD's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Haifa, Israel
    Posts
    2,588

    Default תגובה: מחירון דיפנדרים

    Quote Originally Posted by נעם1 View Post
    כמעט ואפשר לחשוב, שאפקט החממה נגרם כולו מה 2.4 ליטר של המנוע בלהטוט שלי מדגם TDI 300. אם כבר להתלונן על זיהום, אולי טפטופי השמנים שלי גורמים לזיהום חמור במי תהום. ביום, שהקדמה המבורכת תגיע לתעשייה שמייצרת כ- 70% מגזי החממה שנפלטים לאוויר אתה מוזמן להציק לי בנוגע למנוע המיושן שלי. עד אז, אבנר ואני תמימי דעים.
    לא הצקתי לך בנוגע למנוע המיושן שלך. הלוואי עליי מנוע כזה, והחלום הרטוב הוא v8 עצבני ומזהם. כולה אמרתי שהקדמה וההתפתחות טובים. איך הגעת מפה לפסים אישיים?

    וכן. אני תמים.

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

  19. #59
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    Posts
    23,241

    Default תגובה: מחירון דיפנדרים

    הקידמה טובה בעיקר ליצרנים.
    אלקטרוניקה ופלסטיק קל לייצר בזול ועוד יותר קל למכור ביוקר.

    המוצרים המודרניים מתוכננים להיות קשים לתחזוקה וכמעט בלתי אפשריים לתיקון, ותוחלת חייהם צפויה להיות קצרה.

    ג'יפים/רכבי שטח אמיתיים - סיקסים, סופות, דיפנדרים, סמוראים, הטויוטות הגדולות עם סרן חי מלפנים, כולם הולכים להפוך לקלאסיקה ולהיות שוים כסף יפה. תשמרו עליהם.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  20. #60
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,186

    Default תגובה: מחירון דיפנדרים

    לא אישי.
    לפני כחודש יצא לי לראות סיכום של טבלת נתוני מסירת כלי רכב בארה"ב- עם פרשנויות לתוצאות.
    ספציפית, התייחסו לרכבים היברידיים, שאחוז המסירות שלהם היה אפסי, ועוד יותר, שבחישוב המחיר שלהן, מסתבר שהן נמכרות בהפסד מבחינת היצרן.
    ולמה?
    כי לכל יצרן רכב יש "מס זיהום", וממוצע צריכת דלק כללי של כל הדגמים של החברה שהוא חייב לעמוד בו.
    תרגיל פשוט ומלוכלך (נקי עאלק..), הוא לייצר כמות X של רכבים "נקיים", שמשפר את הממוצע הכללי של צריכת הדלק (שהרי נתון צריכת הדלק הפנטסטי התיאורטי אף פעם לא מושג במציאות..), מאזן את מיסוי הזיהום של היצרן, ומאפשר לו להמשיך לייצר את הדגמים הרווחיים הרגילים שלו, שלא ממש מצטיינים באיכות סביבה.
    זה נכון לכל היצרנים הגדולים במערב (במזרח זה בכלל לא מעניין אותם- הם מראש לא מנסים לייצר רכבים נקיים).
    תחבר את זה עם התעשיות שגם ככה מהוות הגורם העיקרי לזיהום- ואז האמירה שלך לגבי הקידמה המבורכת יוצאת קצת נאיבית.

    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Similar Threads

  1. גניבות דיפנדרים
    By bartaldn in forum פורום לנדרובר Land Rover
    Replies: 13
    Last Post: 22-05-10, 16:01
  2. קליפ דיפנדרים ,ממש יפה ומקצועי.
    By V_SHARON2 in forum פורום לנדרובר Land Rover
    Replies: 1
    Last Post: 04-12-09, 18:33
  3. גנבות דיפנדרים!
    By oren13 in forum פורום לנדרובר Land Rover
    Replies: 9
    Last Post: 30-10-09, 09:04
  4. דיפנדרים - בנזין מול דיזל- מערכות חשמליות
    By omri_t in forum פורום לנדרובר Land Rover
    Replies: 1
    Last Post: 15-05-09, 22:30
  5. דיפנדרים ישנים, חדשים מהניילון
    By גיא in forum אוף-טופיק
    Replies: 16
    Last Post: 05-05-07, 09:34

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •