** עריכה ** הסרטונים שבקישור כבר לא זמנינים - קישור חליפי - https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/72373
** עריכה ** הסרטונים שבקישור כבר לא זמנינים - קישור חליפי - https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/72373
** עריכה ** הסרטונים שבקישור כבר לא זמנינים - קישור חליפי - https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/72373
יפה מאוד רונלדו.
לדעתי זאת טעות להוציא כל מזרק בניפרד, מומלץ לחלוץ אותם עם המסילה ביחד.
RAM 3500 on "35
היי ערב טב לכולם שאני עומד ליד האוטו שהוא דלוק ריח חזק של סולר ובעלית האוטו לא לא סוחב מה עושים
ואם זה קשור לכוסית או למזרקים בתודה מראש איציק כפר סבא
ערב טוב, תאר קצת יותר את התקלה, מה היה? תסמינים? תופעות? או שפתאום זה הופיע?
דבר ראשון פתח את פקק הרדיאטור, תסתכל על הגומי אם מנופח? תסתכל על הנוזל קירור אם שמנוני? מריח סולר מהרדיאטור?
RAM 3500 on "35
פתחתי את הפקק הכל בסדר אין ריח של סולר אבל יש ליתופעהחדשה בגייפ אם אני נוסע ויש עליה קטנה האוטו מצלצל לא נוסע טוב ויש לי ממש ריח חזק של סולר יכול להיות שאחד או יותר המזרקים לא תקינים ?
יכול להיות שיש לך סתם נזילה.
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
איך ההנעה/כיבוי? תקין? סטארטר 3-5 שניות נידלק בלי תופעות וגימגומים זה נחשב תקין.
אני בכיוון כמו אסף(נזילת סולר), אנסה לכוון אותך- תסתכל על צינור השחור יניקת האוויר לטורבו, באמצע שלו מאחוריו יושב התרמוסטט, מתחתיו נימצא צינור דק מתכת סגור עם בורג בנג'ו לתוך הראש-זה הצינור סולר מהמשאבה נסה לעקוב אחריו וליראות אם יש נזילות.
RAM 3500 on "35
שבוע טוב אני יבדוק אם יש נזילה. אבל למה הגייפ לא נוסע טוב במיוחד בעליה יש לי כמו קפיצה של טורים
כן בדיוק המנוע חותך
תבדוק את הווסת לחץ שמן שנימצא על המשאבת שמן לחץ גבוה למזרקים, ניתן לקרוא את הערכים שלו בטק2.
כדי לשלול את החיישן מסילה ניתן לנתק את החוט הלבן (-) בצמת המזרקים, אם התופעה נעלמת החיישן תקול ויש להחליפו בחדש, לא מומלץ לנסוע עם החוט מנותק לאורך זמן.
RAM 3500 on "35
הסרטון שנעלם ונוספים תמצאו כאן:
http://www.jeepolog.com/forums/showt...214#post553214
יש סרטון חדש מהיום.
לגירסה המלאה של ייצור הכלי עם הסבר מפורט (וידאו 3 חלקים):
http://www.jeepolog.com/forums/showt...214#post553214
החלפתי גומיות בשרוולים ועכשיו יש לי סולר בשמן .
מישהו יודע להסביר לי איך מתקנים ואיך מאתרים את האינג'קטור הבעייתי .
סולר בשמן זה עקב קרע בגומיה הקטנה בתוך המזרק - זו שעובדת קשה.
כנראה לא בוצע recall ברכב
התיקון זה החלפת מזרק\מזרקים לאלו עם מספר סידורי אחרי ה- recall - בדוק מה המספר הסידורי אצלך.
במידה ובוצע recall עדכן שנדע + חפס את זה עם פיח בקצה מעל אטם הנחושת.
עשו recall , בדקתי בחברה .
זו הגומיה החיצונית או שזו גומיה פנימית ?
שלום דור,
הגומיות שעל שרוול המזרקים אינם מפרידים בין סולר לשמן. מדובר כאמור ע"י רונלדו בגומיה אשר נמצאת בתוך המזרק עצמו. בעיקרון המזרק אינו מיועד לשיפוץ, לכן יש לרכוש מזרק חדש או משומש במצב טוב. אני אומר "בעיקרון" כי אם זה היה המזרק שלי הייתי מפרק אותו לגורמים ומחליט לבד. לא סומך על אף אחד
בברכה,
שמרו על קשר