סיפור ארוך אבל לא ממוקד ועם הרבה הנחות יסוד שלא נראות לי נכונות ....
מצבר בן שנתיים טוב ועוד עם כזה שניתן למילוי , חביבי המצבר שלך כבר "בגבורות" בפרט אם הוא שנפ.
אין מצב שבהפסקות של 30 דקות אתה צריך לנתק את המקרר מחשש שלא תצליח להניע.
מתח 13.5V כשאתה מנתק את המקרר, מתי ? כשהמנוע כבוי ?
אם כן, לא הגיוני !
אם עם מנוע פועל, אז כשהמקרר פועל המתח נמוך יותר ? בכמה ?
בקיצור,
לפני שאתה מחפש אקמול ,
צריך לבדוק מה לא תקין אצלך ברכב (מצבר, טעינה או שילוב של שניהם) .
או שבכלל המקרר "מושך" זרם באופן משמעותי מעבר למקובל .
רענן
שמרו על קשר