אף צדיק בצפון ?
משהו יותר דרומה אולי ?
שלום לחברי הפורום
קצר ולעניין - הגימיני שלי מוגבהה עם EFS שחורים 2"
בעלי גימיני צפוניים ( איזור כרמיאל או חיפה ) עם מפרט זהה איפוא עברתם טסט - ללא בעיות
נא לחזור אלי בהודעה פרטית בלבד
תודה מראש
אף צדיק בצפון ?
משהו יותר דרומה אולי ?
הפורום הזה מת.
אתה תעבור טסט בלי בעיה.
תודה.
התשובה החד משמעית הזו מגיעה מתוך מידע ספציפי? תחושת בטן? היכרות עם ההנחיות שהגיעו לכל מכוני הטסטים?
עוד מעט סופ"ש
אז התשובה שקיבלתי במכון בכרמיאל מהרב בוחן ( לא נגשתי לטסט )
עשית הגבהה - לך לקבל אישור בעמדה מספר אחת...
יתכן ששאלתי שאלת קיטבק ?
לגיטימי לגמרי לשאול את הרב בוחן לפני התשלום אם יש לו בעיה עם ג׳יפים או עם המראה הכללי של הרכב שלך.
אין בעיה לעמוד בבדיקה מכנית כהילכתה אבל אחרי ששילמתי לא לעניין לגלות שהמכון לא רוצה להתמודד עם ג׳יפים כן או לא בצדק.
אני הייתי נוהג בדיוק כך בטרם הכניסה למשרד.
לפות״ש, מתי הגבהת ואם יותר משנה, מדוע אינך חוזר לאותו המכון?
יש הבדל בין שאלה לגבי ג׳יפים לבין שאלה לגבי הגבהה.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
לפות״ש, מתי הגבהת ואם יותר משנה, מדוע אינך חוזר לאותו המכון?[/QUOTE]
את ההגבהה עשיתי לפני פחות משנה
נחשוב מה עושים....
אל תלך לטסט בכרמיאל . נבלות עם קבלות!!!
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אגב, ככול שראיתי באינטרנט, ההגבהה הזו של היצרן לרכב בגובה 2״ מאושרת TUV.
פנה ליבואן שלה בארץ ובקש אישורים מתאימים.
ייתכן מאוד שלא תצטרך טובות ממכון הרישוי...
מה אתם מבלבלים לבנאדם ת'ביצים.
איזה מכון רישוי יודע מה זה ומי זה TUV.
והנה - הקפיצים שחורים. אז מה? הוא "לא מוגבה"?.....
זו הג'יפוקליפסה.
לא, השמים לא נפלו. "רק" אי אפשר לעבור טסט. לזה התכוונתי. ומי שרוצה, שילבש חוטיני.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
איך הגעת למסקנה הזו דרור?
בעבר יכולת ללכת למכון ולהגיד להם שהרכב מוגבה ולעבור טסט?
אתה מכיר מישהו שעשה זאת?
ברמה האישית אני יכול לספר שלא הרגשתי שום שינוי לרעה ובטח לא ג׳יפוקליפסה כמו שאתה מתאר.
מאחר ונפתחה אפשרות נוספת ובדרך המלך המלצתי לו לנסות אותה.
שוב, לא להיכנס למרה שחורה ללא סיבה. לפחות עד שתכיר 2-3 ג׳יפים עם שינוי שאינו משתין מהמקפצה ושעומדים בבית בלי יכולת לעבור טסט.
"השתנה מהמקפצה" - מושג גמיש כמו מסטיק. יש בוחנים שעד שלא תגיע על צמיג 44' על סרני רוקוול, לא יתייחסו בכלל. לעומתם יש בוחנים - והם הרוב - שמבחינתם בולם צהוב על קפיץ אדום זה פשע נגד האנושות.
"נבלות עם קבלות" - 99% ממכוני הרישוי. כל אלה שפעם העלימו עין מקפיץ אדום, בולם צהוב או נדנדה משולשת, ו"העבירו בקלות" (יחסית, כן?... זה לא היה בחינם. במצטבר, הם בנו עלינו וילות) - והיום, אחרי ביקורי הפתע של מפקחי משרד התחבורע ימ"ש והסגירות המנהליות, מפחדים מהצל של עצמם. האחוז הבודד זה אלה שמשרד התחבורע עוד לא ביקר אצלם.
"אישור להגבהה" - מי נותן דבר כזה? מי נותן רטרואקטיבית לרכב שכבר מוגבה כמה שנים? מי נותן לרכב שמורכבים בו קפיצים X ובולמים Y?
צבע הקפיצים/בולמים - לא ניכנס לזה שוב. זה כל כך מטומטם שעצם העיסוק בזה מוריד מערכנו והופך אותנו לטיפשים ואווילים כמו אלה שמקבלים מהמדינה משכורת כדי להתעסק בנושא הזה ולקבוע לו נהלים ותקנות. הקטנה שלי שלומדת בכיתה א' עושה היקשים אינטיליגנטיים יותר מגאוני המשרד הממשלתי המיותר הזה.
דגם הקפיצים והבולמים - בולם זה חלק מתכלה שאנחנו מחליפים פעם בכמה שנים. כמו צמיג. לבולם, כמו לצמיג ,יש מידה. אנחנו מחליפים דגמי צמיגים ובולמים כי יש הבדלים בביצועים ביניהם, רק נשארים במידה המותרת. וזה חוקי וסבבה, לא?.... אז מסתבר שלא. כי מעכשיו מי שיהיה לו "אישור להגבהה", דגם/יצרן הבולם יהיה כתוב לו ברשיון ורק את זה הוא יתקין. תתארו לעצמכם שמישהו היה מגביל אתכם לא רק במידת הצמיגים אלא גם לדגם הצמיג וליצרן מסוים?... נניח, אותו יצרן שייצר את הצמיגים שעימם הרכב הגיע מהסוכנות?.... כלומר אם לדוגמה, הלנדקרוזר שלכם הגיע מיפן על ברידג'סטון H/T )(צמיג כביש, עדין במיוחד) במידה 265/65/17, כל חייו הל"ק הספציפי הזה ייסע רק על דגם הצמיג הזה בלבד - ברידג'סטון H/T 265/65/17. צמיג באותה מידה אבל של יצרן אחר או מדגם אחר - יהיה אסור. מצחיק?....ממש לא. אידיוטי?.... ממש כן. בואו ואספר לכם משהו - זה כמעט קרה לא מזמן. העניין כבר היה סגור ורק המתין לחתימה. אני אשכרה רציני. לא צוחק. היו במשרד התחבורע מי שהתעקשו על זה ולא רק לג'יפים אלא בכלל. הפעם לא הצליח להם, אבל זה לא אומר שהנושא הולך לפח. הוא ממתין באיזו מגירה לשעת הכושר ולפקידון המשועמם שינער ממנו את קורי העכביש.
בפעם האלף בועז, אני מזכיר את הספורט המוטורי. בזה אתה מבין משהו.
פעם, כמו ההגבהה, זה לא היה חוקי. ידעת שאם חו"ח יקרה משהו תסתבך עם החוק. ובכל זאת היה ספורט והיו ליגות והיו מאות מתחרים והיו מירוצים.
היום זה כן חוקי. אבל יש כל כך הרבה תקנות ונהלים עד שזה בלתי אפשרי לארגן אירוע, בלתי אפשרי להתאמן, צריך להיות מיליונר כדי לבנות רכב תקני ולקחת אותו לחו"ל כדי להתחרות. ולכן הרוב המוחלט של המתחרים תלו את הקסדות - ואין ספורט. כי כדי לקבל את כל האישורים זה כל כך קשה וכל כך יקר. זה לא היה במקרה - המדינה רצתה לסגור את הסיפור הזה "בטוב" ועשתה לנו תרגיל מבריק. רצינו שזה יהיה חוקי - וזה מה שקיבלנו. זה בלתי אפשרי - אבל העיקר שזה חוקי.
וזה מה שיקרה עכשיו למי שירצה להגביה ג'יפ באופן חוקי.
יהיה קשה ויקר לקבל את השורה הנכספת "מוגבה". המאכערים הולכים לחגוג.
העיקר שזה חוקי. לתפארת מדינת ישראל. שיהיה לנו שבוע מופלא.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
כל מילה בסלע 100 X .
תקראו מה שדרור רושם ותפנימו אחד לאחד.
אי אפשר להעביר היום ג'יפ מוגבה טסט,
ואל תתנו את הדוגמאות הבודדות שלכם על החבר הזה וההוא עם הג'יפ שבפועל הוא דומה מאוד לסטנדרטי,
שהצליח להעביר את הג'יפ שלו טסט בלי בעיות.
3 מכוני רישוי לא הסכימו שאכנס אליהם( "ותודה רבה" באמת להם שלפחות לא הכניסו ואז הכשילו) לפני שאפרק את ההגבהה,
ולפני כן הג'יפ היה עובר טסט באותו מקום כבר 10 שנים רצופות בלי שום "עזרה".
אפשר הכול..
תלוי כמה ואיפה.
שמרו על קשר