סברבן זה קצת להשתגע.
אני מראש מדבר על המודלים הישנים יותר ולא החדשים שבהם באמת אין הרבה יופי לטעמי.
אבל יהיה לך קשה עם חלפים.
אם אתה לא מפונק שבונה על מוסך ומוכן קצת להתאמץ בטוח שתסתדר.
האמינות של האמריקאיות של שנות ה 80 ו 90 לא רעה לדעתי.
היה לנו סברבן משנות ה 80
היו ויש סונומות למניהן גם חדשות יותר.
רכבים לא יקרים בכלל לאחזקה במיוחד אם אתה קצת "מבין" ולא עושה הכל במוסך בלי לשאול שאלות.
בסברבן הישנים יש 3 ספסלים-
אחד מלפנים שזה אדיר!
ועוד שני ספסלים מאחור.
ועדיין יש באגאג מאחור.
נוח לעלות ולרדת.
נוח גם בשטח אפילו כ 2×4 בשבילים.
הזקן שלי היה נוסע עם 2×4 בחוף הים ולא שוקע...
מעניין לדעת כמה עולה להביא אחד אבפנות מארהב.
כי מה שתמצא בארץ כנראה יהעה במצב רע וידרוש השקעה כספית גם על קוסמטיקה.
פלסטיקים מכוערים יקר להחליף...
ספארי הוא גם אוטו נהדר.
הייתי מקבל בסופשים בימי הצבא שלי.
לשכן שלי יש ספארי שרכש ממכרז מהצבא.
האוטו משנות ב90 המאוחרות.
נוסע כמו שד.
אני די בטח שיש בארץ שמורות.
ראיתי גם מודעה בעבר לאחת בגרסת 4×4.
וונדורה קצרה וארוכה ואפילו גמוס ראלי 4×4 זה אוטו נחמד מאוד.
הגרסה הארוכה יכולה להיות פלטפורמה מעולה לרכב אוניברסאלי.
הם לא יקרים, הרחוב אחד בבת ים ראיתי שורה ענקית של כמה משוגעים והם רוצים פחות מ 10 על רכב במצב יפה.
אין פה משהו ששובר שוויון.
שווה לחפש אקזמפלר יפה במחיר ראוי.
מבחינתי בייחסי עלות תועלת
של נוחות, כוח, אמינות, עלות וגם פוזה- האמריקאים לוקחים בגדול.
שמרו על קשר