Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 26
  1. #1

    ברירת מחדל ייעוץ לגביי ויטרה דור 1

    אהלן חברים.. צריך את עזרתכם לגביי דגם ספציפי בסוזוקי ויטרה
    אני סגור על זה שאני מחפש ויטרה (עד שנת 98)
    מחפש גרסה קצרה וגם סגורה
    האם הגרסה האוטומטית יותר חלשה מגיר ידני? אני פשוט מעדיף אוטומט בגלל הנוחות, וגם בגלל ההנאה בשטח.
    והאם תוכלו לספר לי על ההבדלים בשנתונים. שנתון מומלץ? סוג מנוע? אמינות? צריכת דלק?
    ועד כמה זה יהיה קשה למצוא אחת כזו.
    תודה רבה מראש

  2. #2
    חבר רשום אלדר's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2006
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,282

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ לגביי ויטרה דור 1

    הויטרות הראשונות הגיעו עם קרבורטור.
    משנת 94 הזרקה חד נקודתית 8 שסתומים סידני.
    האוטומטיות משנת 94 מנוע מוזרק 16 שסתומים.
    הארוכות כולן 16 שסתומים.
    למצוא אחת טובה לא יהיה קל.
    מחלות חלודה בקורות של הדלתות ומתחת למצבר.

    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
    מערכות חימום ריצפה חשמלי!!

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ לגביי ויטרה דור 1

    סליחה על חוסר ההבנה בנושא, תוכל לפרט בבקשה מה ההבדל בין 8 שסתומים ל16 שסתומים? מה ההבדל בניהם בתכלס, זה משפיע על חוזק המנוע וצריכת הדלק?
    ובאוטומטיות אם הבנתי נכון משנת 94 עד 98 זה 16 שסתומים רק?

  4. #4
    חבר רשום אלדר's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2006
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,282

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ לגביי ויטרה דור 1

    מנועי ה16 שסתומים יותר חזקים.
    8 שסתומים 80 כוחות סוס
    16 שסתומים 100-+.
    בשנת 94 יש בודדות 8 שסתומים.
    המלצה לחפש אחת 16 שסתומים

    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
    מערכות חימום ריצפה חשמלי!!

  5. #5

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ לגביי ויטרה דור 1

    וואי ממש תודה לך..
    סליחה שאני קצת חופר אבל שמעתי שהיה גם שינוי בשנת 96(לא בטוח רק מוודה)
    והמנוע אוטומט הוא חזק מספיק? כי בהרבה פורומים ממליצים על אוטומט

    - - - Updated - - -

    סליחה ממליצים על ידני***

  6. #6
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,124

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ לגביי ויטרה דור 1

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dor_001 צפיה בהודעה
    האם הגרסה האוטומטית יותר חלשה מגיר ידני?
    כן, מורגש, אבל לא מסרס.
    גיר 4 הילוכים עדיף משמעותית מגיר 3 הילוכים, הופיע איפשהו בין 93 ל-95. מזהים לפי כפתור ביטול האוברדרייב על ידית ההילוכים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dor_001 צפיה בהודעה
    והאם תוכלו לספר לי על ההבדלים בשנתונים. שנתון מומלץ? סוג מנוע? אמינות? צריכת דלק?
    עד 93 מנוע 8 שסתומים מוזן קרבורטור.
    בין 93 ל-95 יש מספר וריאציות שכוללות 8 שסתומים עם קרבורטור או הזרקה חד נקודתית, ו-16 שסתומים עם הזרקה רב נקודתית.
    מ- 96 כל הויטארות עם 16 שסתומים והזרקה רב נקודתית, וזו התצורה שאתה רוצה גם אם השנתון מוקדם יותר (יש ששידרגו). הזיהוי ע"פ מערכת הזנת הדלק - קרבורטור, מזרק יחיד, או מזרק לכל צילינדר. אין לזה אינדיקציה ברשיון.

    המנוע מחזיק 230-270 אלף קילומטר אם הוא לא עובר טראומה עד אז, אוברול מלא עולה כ- 5K, לא נורא בכלל..

    לא בקיא באורך חיי הגירים כי אני עם גיר ידני, אבל יודע שהגיר בר שיפוץ.

    צריכת הדלק מושפעת מאוד מסוג הנסיעה וממשקל הרגל על הדוושה כמו בכל רכב, הטווח הוא בין 8-11 ק"מ לליטר. מנוע 16 שסתומים מוזרק וגיר 4 הילוכים יקרבו אותך לקצה החסכוני של הטווח הזה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dor_001 צפיה בהודעה
    ועד כמה זה יהיה קשה למצוא אחת כזו.
    מזמן לא קניתי ויטארה, לא מעודכן במצב השוק.
    בגדול הכי חשוב לבדוק את מצב הבודי כי יש בו נקודות תורפה שמועדות לרקבונות ולא כלכלי לתקן אותם. מנסיון אישי. המקומות המועדים הם באזור צירי דלת הנהג, מתחת למצבר ובחלק האחורי של רצפת הבגאז׳ (צריך לפרק את הסף ולהרים את השטיח כדי לראות את זה).

    כמובן שצריך לבדוק את השילדה, אבל די נדיר שיש שם שברים או רקבונות. סדקים בתושבות הבולם מעידים על שימוש אגרסיבי ברכב אבל ברי תיקון בקלות. סדקים או מעיכות בתושבות שבין הבודי לשלדה הן עילה לפסול את הרכב, בדומה לרקבונות בבודי.

    אם פנים הרכב חשוב לך (אסתטית), אל תתפשר עליו בקנייה. עדיף לחפש עוד עד שתמצא..

    כל היתר - מנוע, גיר, טראנספר, סרנים, ציריות, משאבת הגה (נוטה לנזול, 1000 ש"ח תיקון), מוטות הגה (המרכזי עולה 800 ש"ח ואין תחליפי), רדיאטור חימום (מעל אלפייה במוסך), בלמים, בולמים, מזגן - לבדוק כמו כל רכב אחר, אבל הם לא עילה בעיני לפסילת הרכב אלא רק גורמים שמשפיעים על מחיר העיסקה.

    בהצלחה, ואם אתה רוצה לקפוץ ולקבל הדרכה מעשית מה ואיך לבדוק, אתה מוזמן ליצור קשר
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  7. #7
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,124

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ לגביי ויטרה דור 1

    ציטוט נכתב במקור על ידי אלדר צפיה בהודעה
    הויטרות הראשונות הגיעו עם קרבורטור.
    משנת 94 הזרקה חד נקודתית 8 שסתומים סידני.
    האוטומטיות משנת 94 מנוע מוזרק 16 שסתומים.
    כבר ראיתי מספיק דוגמאות ששונות מהתיאוריה הזו... בין 93 ל-95 היה בלאגן גדול בתצורות וזה לפני שמתחילים לדבר על יבוא אישי.

    חוצמזה אין בעייה להתקין מנוע (+הזרקה, צמה ומחשב) או גיר חדשים יותר על רכב ישן יותר, כך שצריך לבדוק כל רכב בפני עצמו, מה יש בו בפועל...
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  8. #8

    Thumbs up תגובה: ייעוץ לגביי ויטרה דור 1

    תודה רבה חבר'ה עזרתם לי מאוד
    אני מבין אז שאני חייב לחפש רק מנוע 16 שסתומים ובודי במצב טוב...

  9. #9
    חבר רשום OFF-RoaD's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    Haifa, Israel
    הודעות
    2,553

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ לגביי ויטרה דור 1

    הניסיון שלי קצת שונה...

    1. הויטרה שלי היתה במצב קוסמטי מזוויע מבפנים. ריפודים מטונפים וקרועים על המושבים ובדלתות, שטיח מזוהם, וזחלים מתים של משהו בקפלים של ידית ההילוכים. הדשבורד על חלקיו היה שלם. ניקיון עצמאי קפדני שכלל פירוק של הכל עד הפח, הדבקת ויניל על הדלתות (שוב, לבד) והרכבת כיסויים בתפירה מדויקת של הדר רוזן (ועלו פחות מאלפיה) - הפכו את הרכב להרבה יותר יפה ושמור מרוב הויטרות שראיתי לפני ואחרי הקניה, וראיתי. לא הייתי פוסל על זה אם "יש עם מה לעבוד" (ספוגים שלמים, פלסטיקה שלמה).

    2. המנוע שלי (מקורי) היה אצלי מ280 עד 350 בערך, ונסע עד 400 לפחות. סחב מצוין, עבר בדיקות זיהום וקומפרסיה, ולא אכל שמן. זה עדיין לא מייצג כנראה, וכשקניתי את הרכב לקחתי בחשבון ש"מחר אוברול". סתם אנקדוטה.

    3. עשיתי נסיעות מבחן על אוטומט וידני. האוטומט טוב, הידני טוב יותר (מבחינת סחיבה). בדיעבד, כשעברתי עם הרכב לחיפה, הודתי על כל רגע עם הגיר הידני.

    Sent from my SM-N960F using Tapatalk

  10. #10
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,486

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ לגביי ויטרה דור 1

    יחסי ההעברה בין הידני לאוטומט שונים וכמובן לטובת הידני, ומכאן שינוי מורגש בביצועים. זאת לצד המנוע שכמו שאמרו לפני גרסת ה16 שסתומים חזקה יותר ועל רכב כזה קליל זה מהותי.

    מעבר לנאמר בהקשר של בודי וקוסמטיקה, תבדוק חשמל ושהרישיונות תואמים לנתוני הרכב - מנוע וצמיגים.

    תהנה

    Sent from my LON-L29 using Tapatalk
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  11. #11
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,124

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ לגביי ויטרה דור 1

    ציטוט נכתב במקור על ידי GodsFather צפיה בהודעה
    יחסי ההעברה בין הידני לאוטומט שונים וכמובן לטובת הידני, ומכאן שינוי מורגש בביצועים.
    אתה יודע מה יחסי ההעברה ? מנסיון שלי יש כמה אפשרויות ולא בהכרח לפי חוקיות ברורה. מנסיון מביך מול מכשירי תנועה לפני הרבה שנים ...

    אצלי יש 41:8, ארוכה אוטומטית במקור, ידנית כיום. הבדל הביצועים מורגש גם בלי שינוי ביחסי ההעברה...
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  12. #12
    חבר רשום omri_t's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2005
    מיקום
    ליד השיבר המטפטף
    הודעות
    4,573

    ברירת מחדל

    אני רק מעלה נושא אחד- הגדרת אוטומט.
    לא יודע אם יש ונפוץ ויטרה ידנית.
    אבל לרכב ישן ואנמי כזה עדיף גיר ידני בכל פרמטר.
    בשטח, בכביש, באמינות, בחסכון בדלק, בביצועים ואפילו בכיף של הנהיגה.


    הרוב המכריע של הרכבים שאני נוהג עליהם אוטומט.
    ועדיין, כמו קסם , שאני מתיישב בסופה חוויית הנהיגה בכביש ( אפילו לקחת את הילדים לגן) ובשטח שונה וכפית בהרבה.
    כאב עובר ושב ...

  13. #13
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,124

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ לגביי ויטרה דור 1

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dor_001 צפיה בהודעה
    אני מבין אז שאני חייב לחפש רק מנוע 16 שסתומים ובודי במצב טוב...
    אתה מבין נכון. ואם אתה מקובע על גיר אוטומטי (ידני עדיף בעיני, אבל זה עניין אישי), אז 4 הילוכים ולא 3.
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  14. #14
    חבר רשום אלדר's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2006
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,282

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ לגביי ויטרה דור 1

    אוטומט 3 הילוכים זה גרוע.
    צריכת דלק במכביש מהיר כמו של ג'יפ גדול.


    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
    מערכות חימום ריצפה חשמלי!!

  15. #15
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,486

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ לגביי ויטרה דור 1

    ציטוט נכתב במקור על ידי נדב42 צפיה בהודעה
    אתה יודע מה יחסי ההעברה ? מנסיון שלי יש כמה אפשרויות ולא בהכרח לפי חוקיות ברורה. מנסיון מביך מול מכשירי תנועה לפני הרבה שנים ...

    אצלי יש 41:8, ארוכה אוטומטית במקור, ידנית כיום. הבדל הביצועים מורגש גם בלי שינוי ביחסי ההעברה...
    גיר ידני רגיל זהה לזה של הסמוראי ביחסים, אם כי חסון יותר. איפשהו שם בפורום יש את היחסים, לצערי אני לא יכול לחפש כרגע.

    Sent from my LON-L29 using Tapatalk
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  16. #16
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,486

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ לגביי ויטרה דור 1

    ציטוט נכתב במקור על ידי omri_t צפיה בהודעה
    אני רק מעלה נושא אחד- הגדרת אוטומט.
    לא יודע אם יש ונפוץ ויטרה ידנית.
    אבל לרכב ישן ואנמי כזה עדיף גיר ידני בכל פרמטר.
    בשטח, בכביש, באמינות, בחסכון בדלק, בביצועים ואפילו בכיף של הנהיגה.


    הרוב המכריע של הרכבים שאני נוהג עליהם אוטומט.
    ועדיין, כמו קסם , שאני מתיישב בסופה חוויית הנהיגה בכביש ( אפילו לקחת את הילדים לגן) ובשטח שונה וכפית בהרבה.
    האוטומט 16 שסתומים זה רכב זריז מאד כשהוא תקין. בצורה מפתיעה.



    Sent from my LON-L29 using Tapatalk
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  17. #17

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ לגביי ויטרה דור 1

    אהלן חבר'ה, צריך את עזרתכם בלזהות את מנוע ה16 שסתומים.
    אני לא מבין גדול בנושא אז אם תוכלו להסביר איך לזהות את סוג מנוע זה ואיפה.
    תודה מראש

  18. #18
    חבר רשום אלדר's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2006
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,282

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ לגביי ויטרה דור 1

    על המכסה שסתומים כתוב 16 או8

    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
    מערכות חימום ריצפה חשמלי!!

  19. #19
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,124

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ לגביי ויטרה דור 1

    16 שסתומים הוא גם מוזרק בנפרד לכל צילינדר, חפש את המזרקים ...

    Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  20. #20

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ לגביי ויטרה דור 1

    אשמח לתמונה אם אפשר..

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. ייעוץ לגביי בולמים
    על ידי moti_ g.m.c jimmy 96 בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 28-05-14, 11:49
  2. g.m.c jimmy 96-ייעוץ לגביי מוסך קאר זון
    על ידי moti_ g.m.c jimmy 96 בפורום פורום שברולט/GMC
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 17-11-13, 13:12
  3. ייעוץ לגביי בדיקת רכב - המלצה למוסך/מכון בירושלים והמרכז
    על ידי Stormaster בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 11-07-11, 18:18
  4. ייעוץ לגביי כמות קילומטרז' וקנייה - GV 2009
    על ידי Alex Gauchman בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 14
    עדכון אחרון: 02-07-11, 20:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •