בטנדר ריק רוב המשקל מלפנים, ובשיפוע תלול זה דווקא עוזר להם לטפס.
הבעיה של רוב הטנדרים היא מתלה נפרד מלפנים, עם מהלך אפסי.
רוב הטנדרים היפניים מגיעים עם נעילה אחורית במקור וזה אחלה, אבל בגלל האפס מהלך מלפנים, הגלגלים הקדמיים יוצאים מהר מאוד מהמשחק. זה אומר שמי שמתכנן עבירות קשה עם טנדר, אז מלבד הגבהה ושיפור מהלכי מתלה, שישקול התקנת נעילה קדמית.
או שיבחר, אידיאולוגית, בטנדר ישן (היילקס) עם סרן קדמי חי.
לגבי האמריקאים הגדולים - בתצורתם המקורית או המשופרת חוקית, אלה לא רכבי שטח. אפשר לעשות מהם מפלצות, אבל זה כבר הרבה מעבר לשולי החוק.
לגבי זיק.... עליתי המון פעמים. בכל פעם אמרתי לעצמי שדי, סימנתי V מספיק פעמים וזו הפעם האחרונה.
זה מעלה שמעורר יראת כבוד והוא מפחיד ויכול להיות גם מסוכן. וכן, הוא מפחיד ומסוכן גם בירידה.
בכל פעם שמגיעים ומסתכלים עליו מלמטה, מתעורר צורך עז להשתין. גם אם השתנת רבע שעה קודם.
שמרו על קשר