נסה ליצור קשר עם אלעד חבר האתר דבר בקצרין - אולי יוכל להכווין אותך
נשלח מהנייד
שלום לכולם
מצאתי רכב שאני מעוניין לרכוש
ניסאן ווינר 2011
240,000 ק"מ
לפני טיפול וללא ביצוע טיימינג
אני רוצה לקחת את הרכב לבדיקה לפני קניה, ולקבל הצעת מחיר עבור יישור קו (כל הקשור בזה - מזרקים, משאבות, בלמים... כל מה שצריך) והחלפת שרשרת טיימינג לשרשרת מקורית
הרכב נמצא בקיבוץ מרום גולן ועבר לא מעט.
מחפש מוסך בצפון (אזור רמת הגולן, אצבע הגליל, גליל עליון) אמין ובעל ניסיון ובתקציב המתאים לכיס תקופת הקורונה.
אני ממושב בית זית, הרי ירושלים. לכן, ברגע שעלה צפונה לבדוק את הרכב, אבקש לבצע הכל באותו היום - בדיקה, רכישה, טיפול
אשמח לעצות והמלצות
תודה, חג שמח וברכת בריאות לכולנו
יונתן
נסה ליצור קשר עם אלעד חבר האתר דבר בקצרין - אולי יוכל להכווין אותך
נשלח מהנייד
עוד מעט סופ"ש
ארז, תודה על המענה
יש לך מושג איך אני מוצא אותו?
גרשון, אצור איתך קשר
עוד הצעות יתקבלו בברכה. שמעתי בזמנו על מוסך חורשים בבעלותו של שי. מישהו יודע אם יש לו סניף בצפון?
תודה רבה!
עוד מעט סופ"ש
יש מוסך ניסן שנחשב מומלץ בכרמיאל.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
תודה!
מה שם המוסך בכרמיאל
בלי כוונה לפגוע, אתה נשמע לי תמים.
רכב שאולי צריך להחליף בו מזרקים בתור ישור קו - לא הייתי נוגע. רכב שלא עבר טיימינג ב240 אלף קילומטר (!) לא הייתי טורח לראות. ואם בכל זאת אתה מחליט לקנות את הרכב הז - יכול להיות שהמחיר הופך אותו למציאה - המוסך המטפל חייב להיות מוכר לך וקרוב אליך! המחשבה של לנסות לסגור בדיקה, קנייה וטיפול ביום אחד, היא נאיבית, שלא לומר מזמינה את המוסך הזר אי שם בצפון לנצל אותך.
מה שאני הייתי עושה - ועשיתי בכל כלי הרכב שקניתי למעט הראשון שקניתי כמו אידיוט תמים - זה לבדוק כמה וכמה כלי רכב כאלו שנמצאים בסביבה שלי. לבדוק = בדיקה עצמית ונסיעה. האם נהגת כבר בווינר אחד או שניים כמו שאתה מתכוון לקנות? אם כן, אז סע לרמת הגולן, אתה מהר מאד תבין אם זו מציאה או גרוטאה בהשוואה לאלו שבדקת ופסלת כבר.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
בהתחשב בתקציב הנמוך מאוד שיש לי להשקיע (כ 40,000 ש"ח), ובהתחשב בזה שאני זקוק לטנדר... אני מודע לכך שאקנה נבלה שעברה המון המון.
עשיתי מחקר לא קטן בנוגע לטנדר בתקציב הזעום שברשותי. הגעתי למסקנה שווינר תהיה הבחירה החדישה ביותר, והפשוטה לתפעול ולחזוקה שאוכל למצוא.
נסעתי על ווינר בעבר. אין ספק שהרכב לא משתווה לאיסוזו או היילקס... אך נראה כבחירה הטובה ביותר.
אני לא בטוח שיש צורך להחליף מזרקים. זו רק אפשרות שעלתה בראשי.
במידה ויש לך הצעות אחרות לטנדר בתקציב זה, אשמח מאוד מאוד לשמוע ולאמץ את ההצעה
מה שנמרוד מתכוון שתוכל להשוות בין ווינרים שונים. ולהבין מההשוואה הזאת האם הרכב ההוא נבלה יותר מאחרים או שסביר.
לא הכוונה להשוות בין סוגי טנדרים שונים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
צועניה ..
יונתן שלום,
פתחתי את לוח יד2 להסתכל על המועמדים לפני שאני כותב.
אני חושב שאתה צריך בעיקר עזרה בלהבין איזה כלים אתה מסנן מהמחירון.
לדעת מהן הנקודות החשובות יותר או פחות.
למשל מהתאור שלך נשמע שאתה מתלהב מרכב שעבד קשה בקיבוץ אבל הוא יד נמוכה וק״מ נמוך יחסית. זו לדעתי טעות.
אבל לפני שמתחילים בוא ננסה להבין מה המחלות של האוטו.
מתי הטיפולים היקרים נופלים.
כמה קמ מחזיקים המנועים.
האם יש תקלות ידועות במכללים יקרים גוגמת גיר וטרנספר.
האם נשברים משולשים/ שלדות וכו׳?
לאחר מכן חפש יש נמוכה, משתמש יחיד ובתנאים קלים.
למשל, רכב של קיבות יד ראשונה קמ נמוך שעבד כל היום בשטח בבקר או בפאלחה יהיה כנראה שחוט בהרבה מרכב של נגר או אפילו של מושבניק מבוגר שהשתמש ברכב כרכב שירות בשימוש קל מוכר במס.
תבין את הסיפור של האוטו.
תמתין טיפה לאחרי המשבר קורונה- כנראה שיהיה עוד מבחר.
ודבר אחרון-
אל תרדוף אחרי מכוניות ונשים בלי שיקול דעת. זה תמיד נגמר רע...
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
רכב קיבוץ לא בהכרח עבר חיים קשים.
אם זה רכב עבודה של בעל תפקיד ספציפי, הוא בד"כ לא משמש רכב זונה. אם בעל התפקיד (נדיד אחראי השקיה) הוא במקרה גם יקה (באופי, לא במוצא) מבוגר, זה יכול להיות רכב מאוד שמור.
הבעיות העיקריות ברכב הזה:
1.מנוע-התחממות יתר(ראש)
2.גיר-טורק
3.מרססים
4.טימינג
5.AFM
6.REAR PROPELLER SHAFT
p.s
נמרוד,boaz
1+
tel:054-7367258
אתה יכול לדבר עם מנחם מתוסוב. מנהל מוסך רמת מגשימים.
שמרו על קשר