מותר לעשות הפגנות עכשיו, נכון?
בואו נארגן הפגנה נגד תחנת הכח באשלים.
יום ראשון בצהריים נשמע לי נפלא.
לא נזוז כל החג עד שהמתקן יפונה
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
לא סדרתי, אבל (ואני זהיר כאן) כן בולט-און לחובב בעל ידע בגראז'-ביתי מצויד היטב. וגם חוקי במדינות מתורבתות שמעבר לים.
57 ס"מ מהלך אמיתי בגלגל קדמי מונע, במתלה נפרד, שמפגין (מין הסתם) התנהגות כביש טובה מאוד וכל זה ברוחב כללי סטנדרטי יחסית, זה לא יוצא דופן? זה מאוד יוצא דופן. אז נכון שגם המבנה יוצא דופן, אבל בתכלס לא כזה מסובך כמו שזה נראה במבט ראשון. כן, זה מצריך יחידת דיפרנציאל פורטלי שהוא לא סטנדרטי ולכן גם יקר.
וכן, הושקע בזה מאמץ. אפילו הרבה. בדיוק כדי לשמר את אותן תכונות שהזכרת בתגובה הקודמת שלך, של מגע מיטבי של כל ארבעת הגלגלים בקרקע. אבל גם להימנע מהחסרונות של סרנים, בעיקר בכל מה שקשור להתנהגות דינמית במהירויות שמעבר לעבירות. אל תשכח שאני בא מהמחנה שלך, של מצדדי הסרנים, אבל בסוף זה עובד טוב יותר מסרנים, מה לעשות.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
מותר לעשות הפגנות עכשיו, נכון?
בואו נארגן הפגנה נגד תחנת הכח באשלים.
יום ראשון בצהריים נשמע לי נפלא.
לא נזוז כל החג עד שהמתקן יפונה
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
זיו יש תרחישים בהם אתה תישאר תקוע מאחור ויש כאלו שלא...
כל העניין עם הifs יכול לעבוד טוב גם בעבירות בהנחה שהמתלה לא רופס ויש קפיצים עם קבוע קפיץ גבוה ששומר את האף גבוה... אז זה עובד לעיתים מוצלח יותר מברכב עם סרן חי.
הויטרה היא דוגמא קלאסית בהשוואה לסמוראי.. מרגע שהמתלה הקדמי טופל כהלכה.. כלומר יושב מרוסן וגבוה ..זוויות גישה טופלו.. גם בזחילות סלעים וגם בבוץ עמוק מצאנו את גחון הגבוה והחלק מהווה ייתרון ברור לעומת האח הספרטני.
אני יכול לומר שהבחירה העיקרית אצלי בגלגל גדול... היא דווקא הנסיעה מהירה.
אפשר להשוות לצירוקי של נדב ולעוד רכבים פה... השילוב של גלגל גדול ודיפ' קטן מאפשרים לא להאט בכל זיז שבולט מהשביל. וחשוב מכך להתנהל במצע טובעני באיטיות מבלי לחשוש כל כך להתיישב על הסרנים.
החיסרון באמינות ברור... אין צורך לדון בו (:
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
מופלא ככל שנראה, ואכן נראה מאד מרשים, אל תשכח שלמוצר הזה יש נקודת מכוון.
א. במקור לרכב צבאי קל, וכאן אני בספק אם צבא יקנה את זה, מהנסיון, צבאות לא אוהבים מוצרי סדנאת נישה, זה לא מעשי עבור מי שצריך להחזיק מלאי זמין לתחזוקה, או להתחיל להסב רכב סדרתי עם שינויים חריגים(וזה חריג).
ב. אנשים עם המון כסף ורצון למשהו מגניב וייחודי.
ג. יש כלי נישה אחרים מוכחים עם מתלה נפרד ורמת עבירות גבוהה מאד, אבל שוב, זה נישה.
לא סדרתי כבר אמרנו?
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
סקרנתם אותי..
היילקס 97 מוגבה 50ממ צמיגי 31.
קורות שלדה לרצפה 53סמ (סף תחתון של המרכב כ-60סמ).
גשר גיר: 42 סמ, אבל הוא בחלק הקדמי מחוץ למשולש זוית הגחון אז במעבר סוללה הוא מחוץ לחישוב.
לצינור באגזוז יש עיקול שמנמיך אותו בנקודה מסויימת מתחת לקורות השלדה כ-2סמ, כלומר כ-50סמ מהקרקע.
לא ניתן כרגע למדוד מתחת לדיפ.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
אסף, אני מנחש שאם נתת לנו משימה... תדאג לסדר את הנתונים בטבלה?
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
כן בהחלט. כשיהיה מספיק נתונים. בינתיים מזיינים פה ת'מח על כל מיני דברים, לפחות מישהו שיצא ומדד עושה את זה. לי יש מכתב מהרופא שאסור לי, רק בגלל זה עוד לא מדדתי (למרות שמאוד במקרה שני רכבי השטח חונים פחות מ 100 מטר מהבית).
מישהו עם דימקס? עם טריטון? נבארה? יאללה, למדוד.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
טריטון? הגזמת אני לא מוכן לשכב על האספלט עם מטר עכשיו...
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
דודג׳ ראם 2016, עומדת על מקורצף עם חרא של כלבים- כוסאוחטק אסף, אתה חייב לי פיג׳מה.
סטנדרטית, צמיגים 275/70/18
דיפ קדמי 21
דיפ אחורי 20
גשר גיר 30
כוסאוחטק
borderline velocity disorder
זה כבר מתחיל להשמע כמו טיעונים לעונש, או במקרה שלנו תרוצים.
שמת פה קביעה מאוד נחרצת -
"אסף, ..נראה לי שאתה חותר לדיון אם רכב בעל ארבע מתלים נפרדים נעול, עביר יותר מרכב בעל סרנים נעול.אני פשוט חושב, שהתאוריה שלך חלקית ושגויה. אחת השגיאות היא אכן ההתעלמות ממהלך המתלה של כל אחת התצורות. במבחן הפרקטיקה, לסרך חי יש מהלך הרבה יותר ארוך (נכון אפשר להכנס למרוץ חימוש, ולמצוא כל מני מתלים נפרדים (עם הנעה) עם מהלך ארוך, אבל תמיד אני אראה לך סרן חי עם מהלך ארוך יותר).
תאורטית, כן. וגם מתנהג יותר טוב בכל מה שלא קשור לעבירות."
כדי להמנע מכל מני דיונים תאורטים, הצעתי השוואה אקראית בין שני הרכבים שלנו, אבל אתה יכול לבחור איזה רכב אחר שבא לך (ובשביל לחדד, אולי תרצה לבדוק מול שני סרנים חיים).
יש תאוריה, ויש שטח.
ולגבי כל מני ההערות אחרות שהיו פה - האם אתם זוכרים מקרה שדסטר עבר ורכב כמו טרופר לא??? כי אני יכול לספר על כמה מקרים הפוכים.
אז נכון שעכשיו יש קורונה וכולם רק מדברים, אבל יש גבול להתבדרות.
רגע , אני מחליף פיג׳מה בחצר.
כבר חוזר אליך
כוסאוחטק אסף כוסאוחטק
איזה ריח
borderline velocity disorder
רוביקון על 35
ביצים 26
נקודה הכי נמוכה בגשר/ מגן גיר 39
קורות שלדה 45
ובשביל הכיף, המוסטנג ביצה אחורית 17
ככה שבסה״כ יש לי בכל הבית 6 ביצים
Sent from my iPhone using Tapatalk
לקרנף יש ראיה חלשה, אבל זו לא הבעיה שלו
borderline velocity disorder
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
שמרו על קשר