Close
עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 58
  1. #1
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2007
    מיקום
    מושב במרכז
    הודעות
    176

    ברירת מחדל ג'ק לרכב. בדיקות שנעשות רק בימי קורנה

    בדרך כלל הג'קים בג'יפים די מוגבלים לעבודה בכל מיתארי השטח. אז קודם כל לפני שאני ממשיך אל תיתנו לי פיתרון של היי ליפט ( יש לי קבוע על הרכב ומשתדל להשתמש בו כמוצא אחרון) ואל תספרו לי על ג'ק עגלה קטן ( 120 ש" ) שגם הוא די מוגבל בהרמה ובתכלס אין לו יתרון על פני ג'ק מקורי ( אולי רק בהרגשה ) . אני מדבר על ג'ק הידראולי או מכני ( טויוטה ). בעלי ג'יפים מוגבהים, שימו לב! כשהג'יפ מוגבה, טווח הפעולה של ההרמה לצורך פירוק גלגל משתנה. יכול להיות שהרמת הג'ק המקורי למכסימום לא תפתח את המתלה ( הקידמי ) למקסימום והגלגל יישאר על הקרקע. יחד עם זאת, במידה ותנסו לעבוד עם ג'ק גבוה (מידי) , יכול להיות שלא יוכל להיכנס מחת לנקודת ההרמה ( הנכונה ) כשהרכב עם פנצ'ר. מציע לבצע בדיקה אמיתית לפני יציאה לשטח ממצב של גלגל ללא אויר בכלל למצב של הרמת הגלגל באויר להחלפה.
    ברכב שלי לדוגמא, אני חייב להוסיף לוח עץ בעובי של 6 ס"מ שמשמש גם כמפזר לחץ.

  2. #2
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    12,982

    ברירת מחדל תגובה: ג'ק לרכב. בדיקות שנעשות רק בימי קורנה

    אין קשר להגבהה. מרימים מחלק של המתלה שאיננו מוקפץ. הדבר היחיד שמשנה הוא גובה הגלגל. לא מרימים רכב שטח מהבודי או השלדה כמו בפרייבט.

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה: ג'ק לרכב. בדיקות שנעשות רק בימי קורנה

    שניכם צודקים
    כדאי לבדוק מבעוד מועד ולהכיר נקודות מתאימות להרמה. וכדאי להחזיק קרש עבה ברכב זה יכול לעזור בכל מיני מצבים כולל ישור מיגון, שפאלה לעת מצוא, וגם קיצור טווחים/פיזור לחץ לג'ק

    עדיף להרים מהמשולש או מהסרן או הביצה אבל לא תמיד זה אפשרי אם למשל הרכב פוצץ צמיג באמצע מעלה בתנוחה לא נוחה ואין גישה לשים את הג'ק איפה שרוצים

    2008 Suzuki Grand Vitara
    2003 Suzuki Jimny
    2009 Hyundai Tucson

  4. #4
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2007
    מיקום
    מושב במרכז
    הודעות
    176

    ברירת מחדל תגובה: ג'ק לרכב. בדיקות שנעשות רק בימי קורנה

    ציטוט נכתב במקור על ידי איל מ צפיה בהודעה
    אין קשר להגבהה. מרימים מחלק של המתלה שאיננו מוקפץ. הדבר היחיד שמשנה הוא גובה הגלגל. לא מרימים רכב שטח מהבודי או השלדה כמו בפרייבט.

    הרמת רכב ממתלה הקידמי ( ניפרד ) שנמצא בזוית היא מסוכנת והג'ק עלול להחליק. הרמת גלגל עם מתלה נפרד תהיה בנקודת ההרמה שקבע היצרן ותמיד תהיה בנקודה מפולסת ולא משופעת. כמובן שיכול להיות שינוי המצב הרכב שיצריך אילתור.

  5. #5
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,941

    ברירת מחדל תגובה: ג'ק לרכב. בדיקות שנעשות רק בימי קורנה

    הרמה מהנקודה המקורית אליה התכוון היצרן יעילה בעיקר למשטח מהודק מפולס.
    לכל השאר צריך להפעיל הגיון, ולפעמים המגבה המקורי אינו מתאים.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  6. #6
    חבר רשום hadtomer's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    בכושיליאימאשך
    הודעות
    3,054

    ברירת מחדל תגובה: ג'ק לרכב. בדיקות שנעשות רק בימי קורנה

    תודה אורי. לאחר 11 שנים עם רכב שטח- כעת אני יודע כיצד להשתמש בג'ק

  7. #7
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2007
    מיקום
    מושב במרכז
    הודעות
    176

    ברירת מחדל תגובה: ג'ק לרכב. בדיקות שנעשות רק בימי קורנה

    ציטוט נכתב במקור על ידי hadtomer צפיה בהודעה
    תודה אורי. לאחר 11 שנים עם רכב שטח- כעת אני יודע כיצד להשתמש בג'ק
    אני לא בטוח אם אתה ציני או לא, אז בוא נאמר שלא. ראיתי כבר הרבה נהגים שנתקלים בבעיות ברכב ברמה הכי פשוטה.ראיתי "קליברים" של שטח שלא יודעים לאיזה כיוון נפתחים אומי הגלגלים, ראיתי "תותחי על" שלא יודעים לעבוד עם היי ליפט. וגם ראיתי "מומחים" שהרימו רכב עם ג'ק והרכב נפל ממנו כמעט עליהם. אז לא באתי ללמד/לחנך כאן אף אחד, מי שמתעניין יקבל ומי שלא לא. אני עד היום שמח לשמוע כל אחד ותאמין לי שגם בהיותי איזה מפקד קטן בחימוש בצבא קבע למדתי הרבה מחיילים שעברו תחת ידי. יש דברים שנראים לך כל כך מובנים ולאחרים ממש לא. שיהיה חג שמח לכולם.

  8. #8
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,124

    ברירת מחדל תגובה: ג'ק לרכב. בדיקות שנעשות רק בימי קורנה

    הג׳ק הכי שימושי אצלי לאורך השנים הוא ג׳ק מספריים. פשוט, יש לו חור במשטח העליון שקל להלביש על ברגים (בטח פעם היה שם משטח גומי, לך תזכור..), נכנס גם במרווחים מאוד צרים ועולה גבוה יחסית לגובהו במצב סגור.

    ולא שחסרים לי ג׳קים בצ׳רוקי - יש את הג׳ק המקורי, ג׳ק מספריים, ג׳ק טויוטה מכני, ג׳ק בקבוק גדול, היי ליפט עם ליפט-מייט, וכרית חילוץ מתנפחת.

    ומכל אלו, המספריים עם קרש או שניים שנמצאים תמיד מתחת לרגליים של הנוסעים מאחורה, הם הבחירה היותר נפוצה, אצלי..
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  9. #9
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    12,982

    ברירת מחדל תגובה: ג'ק לרכב. בדיקות שנעשות רק בימי קורנה

    מתחיל להסביר למה הרכב כל כך כבד

  10. #10
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,124

    ברירת מחדל תגובה: ג'ק לרכב. בדיקות שנעשות רק בימי קורנה

    אם כבר, אז זה בגלל ארגז הכלים ...
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה: ג'ק לרכב. בדיקות שנעשות רק בימי קורנה

    ציטוט נכתב במקור על ידי נדב42 צפיה בהודעה
    הג׳ק הכי שימושי אצלי לאורך השנים הוא ג׳ק מספריים. פשוט, יש לו חור במשטח העליון שקל להלביש על ברגים (בטח פעם היה שם משטח גומי, לך תזכור..), נכנס גם במרווחים מאוד צרים ועולה גבוה יחסית לגובהו במצב סגור.

    ולא שחסרים לי ג׳קים בצ׳רוקי - יש את הג׳ק המקורי, ג׳ק מספריים, ג׳ק טויוטה מכני, ג׳ק בקבוק גדול, היי ליפט עם ליפט-מייט, וכרית חילוץ מתנפחת.

    ומכל אלו, המספריים עם קרש או שניים שנמצאים תמיד מתחת לרגליים של הנוסעים מאחורה, הם הבחירה היותר נפוצה, אצלי..
    מעניין, אני בדיוק בכיוון הפוך...
    טיפלתי באחרונה ברייזר, כדי להגביהו במרכז להרמת 2 הגלגלים ולהכנסת בוקים השתמשתי בג'ק בורגי (נקרא מספריים? ) של הפורסטר, אחרי הכל הרייזר קל בהרבה.

    עקב רצפה לא ישרה, ההרמה לא הייתה אופטימלית ובאלכסון וראיתי שהג'ק מספריים התעקם מעט ואיני סומך עליו יותר בפורסטר.

    רכשתי ג'ק בקבוק השבוע בל. כ עבור הפורסטר הסתפקתי ב2 טון לטובת הקומפקטיות באיכסון ברכב, כנראה זו הייתה טעות כי המהלך שלו קצרצר, היות ומכיל בוכנה לא טלסקופית... לא נוח לשימוש.
    בפורסטר אין מקום נוח שטוח להרים במתלה והג' ק עלול להחליק, ובסף הרכב נדרש מעט יותר מהלך ממה שהג' ק 2 טון שקניתי נותן...בכביש עוד ניתן להסתדר אבל בשטח גבולי.

    איפה ניתן למצוא ג'ק בקבוק טלסקופי? אלו שבל. כ אינם טלסקופיים.
    לחילופין אולי אכן עדיף לרכב כגון הפורסטר אותו מרימים מסף המרכב ג'ק מספריים מסיבי יותר מהמקורי? המלצות לחנות?



    Sent from my SM-T580 using Tapatalk

  12. #12
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,023

    ברירת מחדל תגובה: ג'ק לרכב. בדיקות שנעשות רק בימי קורנה

    בקבוק 6 טון שיש לי לדאסטר מספיק גבולי מהתחתית של האוטו ואני לרוב מרים את הגלגל שצריך מהמשולש. יש מקון ישר בשביל זה.
    תנסה להחליף את ה 2 טון ליותר.
    צועניה ..

  13. #13

    ברירת מחדל תגובה: ג'ק לרכב. בדיקות שנעשות רק בימי קורנה

    ציטוט נכתב במקור על ידי Asaf-a צפיה בהודעה
    מ

    איפה ניתן למצוא ג'ק בקבוק טלסקופי? אלו שבל. כ אינם טלסקופיים.

    Sent from my SM-T580 using Tapatalk
    מתעלק על השירשור הזה,
    אכן ג'ק הידראולי, טלסקופי, נראה כאופציה הכי הגיונית.
    ובכל זאת, ג'ק כזה מאוד לא נפוץ, וקשה להשגה.
    מי יכול להסביר?

  14. #14
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,941

    ברירת מחדל תגובה: ג'ק לרכב. בדיקות שנעשות רק בימי קורנה

    ציטוט נכתב במקור על ידי zivo צפיה בהודעה
    מתעלק על השירשור הזה,
    אכן ג'ק הידראולי, טלסקופי, נראה כאופציה הכי הגיונית.
    ובכל זאת, ג'ק כזה מאוד לא נפוץ, וקשה להשגה.
    מי יכול להסביר?
    שקול מחדש מגבה בקבוק מכני.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  15. #15

    ברירת מחדל תגובה: ג'ק לרכב. בדיקות שנעשות רק בימי קורנה

    אני משתמש לרוב בג'ק של LT35 (מסחרית גדולה 3.5 טון של פולקסוואגן). הג'ק הזה הגיע עד מודל 82. אחכ עברו לפטנט אחר. שלנו היה מודל 77.
    קומפקטי, טלסקופי ועולה יחסית גבוה (כ35 סמ), בורגי ולא הדראולי (מאוחסן בשכיבה וקל) ויש ראש רחב עם גובלים בקצוות.
    זו תמונה מהמרשתת. אצלי, ריתכתי לו ראש בורג בשקע של הידית כדי שמפתח יחיד יפתח גם את הגוז'נים.

    Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
    נמאס כבר!

  16. #16

    ברירת מחדל תגובה: ג'ק לרכב. בדיקות שנעשות רק בימי קורנה

    אסף, תבדוק אולי בגק שקנית יש בורג נפתח בחלק העליון, לזכרוני בדרך כלל אלה שאינם טלסקופיים הם כאלה, שלי היה סגור דיי חזק.

    כבר קניתי מל.כ גק שלא החזיק לחץ, למזלי אני בודק דברים כאלה לפני שאני נזקק להם בשטח, הם תיקנו אותו בלי לשאול שאלות...

    Click image for larger version. 

Name:	bottle_jack-type2.jpg 
Views:	297 
Size:	22.2 קילובייט 
ID:	128858

  17. #17
    חבר רשום hadtomer's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    בכושיליאימאשך
    הודעות
    3,054

    ברירת מחדל תגובה: ג'ק לרכב. בדיקות שנעשות רק בימי קורנה

    אני כבר חודשיים עם ג'נטלמן ג'ק. אבל ברצינות- אין ג'ק מושלם. ג'ק הוא אחד האביזרים שאף אחד כנראה מעולם לא דאג לשכלל, למזער ולפשט- לפחות לא ברמות שמגיעות אלינו, בני התמותה. ג'ק הידראולי- דולף. הייליפט, לא בשביל להחליף גלגל ולמי יש כוח לשבר בלסת. ג'ק מספריים- השבוע החלפתי גלגל ברכב של שכנה (נאה) ועד שהחרא הזה מרים מאזדה 3, אתה נהיה זקן. ג'ק עגלה- שוקל טון. דבר אחד בטוח- לעניות דעתי ג'ק אינו אביזר שצריך להחזיק ממנו יותר מדי ספיירים - כי ג'ק תופס מקום וגם שפע של משקל. הגישה של "עוד בקבוק WD40 קטן כדי לשחרר את הפקק של הבקבוק WD40 הגדול" לא תקפה בג'קים, פשוט בגלל שהם כבדים להחריד. אני עם ג'ק הידראולי של ל.כ כמו שכבר צולם כאן. נראה לי שבערכה המקורית של ג'יפ יושב גם ג'ק מספריים, אבל נראה לי שהוא עוד עם הגריז שג'יפ שמה עליו במפעל בשנת 2006. טפו טפו לא חוויתי תקר כבר שנים- אבל בשביל להרים רכב של חברים, 30 שניות והאוטו באוויר.

  18. #18

    ברירת מחדל תגובה: ג'ק לרכב. בדיקות שנעשות רק בימי קורנה

    הוזכר הנושא של איכסון בשכיבה, יש מניעה לאכסן ג'ק בקבוק הידראולי בשכיבה?
    בפאג'רו קינג הג'ק בקבוק ההידראולי המקורי היה מאוכסן בשכיבה במקום בו היצרן תכנן, ולא נתקלתי בבעייה ולא חשבתי על זה עד כה...

    בפורסטר אין מקום לאכסנו בעמידה...לפחות לא בתא שמתחת לרצפת תא המטען.

    לגבי בורג בראש הג'ק, אבדוק.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  19. #19
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,023

    ברירת מחדל תגובה: ג'ק לרכב. בדיקות שנעשות רק בימי קורנה

    ציטוט נכתב במקור על ידי Asaf-a צפיה בהודעה
    הוזכר הנושא של איכסון בשכיבה, יש מניעה לאכסן ג'ק בקבוק הידראולי בשכיבה?
    בפאג'רו קינג הג'ק בקבוק ההידראולי המקורי היה מאוכסן בשכיבה במקום בו היצרן תכנן, ולא נתקלתי בבעייה ולא חשבתי על זה עד כה...

    בפורסטר אין מקום לאכסנו בעמידה...לפחות לא בתא שמתחת לרצפת תא המטען.

    לגבי בורג בראש הג'ק, אבדוק.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    אצלי הרוסי שוכב כבר כמה שנים. ללא בעיות.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    צועניה ..

  20. #20

    ברירת מחדל תגובה: ג'ק לרכב. בדיקות שנעשות רק בימי קורנה

    אני חושב שהמקורי בפאגרו Q גם שוכב אבל אישית מעדיף שהם יעמדו.

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. למכירה קורנה פניון
    על ידי ziv87 בפורום פורום טויטה Toyota
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 13-06-14, 19:09
  2. מחפש קורנה-פניון לפרדו
    על ידי ziv87 בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 28-05-14, 23:40
  3. מה המשקל של קורנה + פיניון ?
    על ידי חגי בפורום פורום טויטה Toyota
    תגובות: 20
    עדכון אחרון: 17-10-04, 00:05
  4. למכירה קורנה פניון לדנה 60
    על ידי lior_li בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 28-08-04, 11:40
  5. יחסי העברה/קורנה פניון
    על ידי lior_li בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 10-03-04, 20:24

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •