.
.
co co .
.
.
.
co co .
.
,
. - .
, .
- .
1000 .
, \ .
.
אין שום בעיה לרתך נירוסטה באלקטרודות, זה אפילו יותר כיף מפלדה שחורה.
כשעובדים עם צנרת אז נכון שעדיף משמעותית לרתך במכשיר אחר מהסיבה הפשוטה שעם אלקטרודות לנירוסטה (לפחות הנפוצות/פשוטות) לא ניתן לרתך למטה, דהיינו במקרה שאין לך אפשרות לגלגל את הצינור תו"כ הריתוך - מדובר על 4 תפרים מתחברים וזה לא הכי כיף (לרתך, לחכות שהשלאקה תרד בקירור התפר,לרתך עוד פעם...לנקות....וחוזר חלילה ).
בנוסף נוחות הריתוך באלקטרודה נמוכה ביחס למיג.
רתך את הצנרת "על הרכב" רק בפיקים! תכנן אותה כך שתוכל לעשות זאת ולהמשיך את כל הריתוכים בחוץ, ההרכבה חייבת להיות ללא ריתוכים מלאים באזור הרכב.
ברגע שאתה מרתך על הרכב המינוס חייב להיות הכי קרוב שניתן לאזור הריתוך והמצבר חייב להיות מנותק. אני מאמין שאין בכלל צורך להרחיב על בטיחות באזור קווי הדלק/שמן !
לא מומלץ להתקרב לתפר המרותך ללא משקפי מגן עד לקירורו , הוא נוטה "לירות" שלאקה על עוברים ושבים, יש ללבוש ציוד מגן גם בהסרה שלו אם נדרשת אחת כזאת. מסיבה דומה.
הבנתי את שכתבת אך בכל זאת אני ממליץ לך בחום ללמוד לרתך לפני או לבנות את הפרוייקט המדובר בעזרת מישהו שכן יודע, אני כותב לך את זה מנסיון, הסיכוי שתגיע לתוצאות משביעות רצון הוא אפסי! ריתוך הוא מסוג המלאכות שלא זורמות לך בטבעיות ישר על ההתחלה, על גבול הבלתי אפשרי להגיע לתפרים "כמו שצריך" בניסיון הראשון.
לא מנסים להניע אותך מזה סתם , כולנו היינו שם, כולנו הבנו שלא לומדים לרתך ביום או בשבוע.
כדי לרתך טוב אתה צריך לעבור כמות אלקטרודות שתהיה לך כבדה מידי לסחיבה בתרמיל גב.
אם אתה מאזור הדרום אתה מוזמן לקפוץ אלי, יש לי מגוון אלקטרודות די גדול,ציוד ריתוך מלא ומספיק נירוסטה למשחקים.
יכול להיות שאני אפילו יכול לתרום לך איזה טיפ או שניים.
0545798156
ים
" "![]()
![]()
אפשר לרתך נירוסטה לברזל
או עם רתכת CO2 או עם אלקטרודות נירוסטה
נראה לי 316..
בכל מקרה צינור דק כמו של אגזוז עדיף לרתך עם CO
(תמיד לרתך עם אלקטרודה שמתאימה לחומר החזק יותר)
נ.ב
מן הסתם לא כל מתכת אפשר לחבר למתכת אחרת.. ע''י ריתוך
או .... לא כלכך בקלות..
לעולם אל תבנה את הצנרת בחוץ לפי התאמה לשנייה
אתה חייב לבנות אותה על האוטו בפיקים כמו שאמרו לפניי
להתאים אותה לכל התושבות שלה ורק אז להוציא אותה ולהשלים את הריתוכים
JEEP - ..
-
:
.
, -
- .
120
[ - 2 " ] 90
-60 -30 - , .
- , .
150 - , - .
- [ , ] - 150 120 , [ ] .
?
? \ 30 .
3 4 , - .
.
, -2 ".
[ ]
2.5 " 3 .
? ? ?
, .
-90 - .
.
,
- + -.
- .
-
1.5 " - 2 " .
" " .
.