- החלפת אטם בין סעפת לאגזוז (16 תגובות)
- שיטות למילוי שמן בגיר / טרנספר / סרנים (13 תגובות)
- גיר T176 (4 תגובות)
- סעפות יניקה/פליטה בסיקס (5 תגובות)
- קרבורטור... שאלה (11 תגובות)
- אחת ולתמיד. מה חום המנוע הנורמאלי? (45 תגובות)
- שבירת לוקר. (29 תגובות)
- מחפשת המלצה לפחח וצבעי לסיקס (0 תגובות)
- שאלה לגבי סעפת יניקה של CJ (5 תגובות)
- כיוון הצתה בעזרת אקדח- איך עושים? (0 תגובות)
- סרן קדמי - לתקן או להחליף? (35 תגובות)
- מיסב לחץ מרעיש (7 תגובות)
- בעיה בהעברת הילוכים (7 תגובות)
- רעשים מההגה כאשר מגיעים לסוף מהלך (8 תגובות)
- שיוט בנסיעה בין עירונית - למה? (29 תגובות)
- צינורות ברקס קצרים (13 תגובות)
- סעפת יניקה כפולה בסיקס? (3 תגובות)
- קפיצי עלים - מעל הסרן? (2 תגובות)
- נזילת דלק מהסיקס ?? (3 תגובות)
- אטמי שמן בסרן קדמי (9 תגובות)
- פיוז של המזגן נשרף כל הזמן- help (2 תגובות)
- צלב קדמי נשבר איך להחליף? (3 תגובות)
- קפיצי עלים (9 תגובות)
- שאלה על דיפ אחורי. (10 תגובות)
- להדפיס ולשמור חומר אינפורמטיבי לג'יפ (1 תגובות)
- שאלות שקשורות לגיר T-18A (76 תגובות)
- כויל נשרף בדיסטרבוטור גדול hei gm (7 תגובות)
- מה נדרש למעבר מ24 ולט ל 12? (8 תגובות)
- קרבורטור רטוב מדלק (19 תגובות)
- חלקי חילוף לגיר T-18A (10 תגובות)
- בעייה בשילוב הילוך 3 בגיר T-176 (7 תגובות)
- שיפוץ קרבורטור (18 תגובות)
- שיפוץ סגירת פח לCJ ארוך סגור (2 תגובות)
- לחץ שמן טוב - מהו? (1 תגובות)
- דנה 300- מוט כפול (בתמונה). למה? (11 תגובות)
- המנוע שנדם...שופץ וחזר לחיים!! (0 תגובות)
- מהלך ישיר- למישהו יש את המוט? (1 תגובות)
- פקק מים שבור בבלוק (5 תגובות)
- בשעה טובה יש מנוע (9 תגובות)
- שאלה על מחירי נעילות (26 תגובות)
- בעית חשמל ב CJ8 (3 תגובות)
- כיוון צ'וק של הסיקס (3 תגובות)
- שאלה על קפיצי עלים (12 תגובות)
- תיקון שטח לתושבת קפיץ קידמי שבורה (8 תגובות)
- צניחת קפיצים כתוצאה מהתקנת כננת (25 תגובות)
- דפיקה קלה בעת שילוב להילוך ראשון (3 תגובות)
- עזרה דחופה לסיקס מנוע נוזל (4 תגובות)
- כוסית חיבור ידית הילוכים (5 תגובות)
- תזוזה בחיבור בין הקפיץ (מאיה ?) לגוף (7 תגובות)
- דיסטרביוטור גדול hei Gm איך מתחבר? (4 תגובות)
- בעיית טעינה בסיקס 24 וולט (20 תגובות)
- רעשים מהגיר/קלאץ' (15 תגובות)
- עזרה בתיבת הגה של סיקס??? (19 תגובות)
- סיקס מקרטע נחנק ונכבה - מידע לכולם (0 תגובות)
- שעון סל"ד (2 תגובות)
- קרבורטור של סיקס נחנק בעליות. (21 תגובות)
- פגוש אחורי בסיקס (6 תגובות)
- שבירת נועל טבור (3 תגובות)
- מגבים ל - CJ (4 תגובות)
- כיוון קרבורטור (8 תגובות)
- מעבר קשה בין המצבים בדנה300 (15 תגובות)
- קרבורטור של סיקס ובעיותיו - פתרון בבקשה (7 תגובות)
- ס'עמק הלך הסטרטר. סיקס כמובן. (9 תגובות)
- אטימה נגד מים של מערכת ההצתה (21 תגובות)
- תיבת הגה- נזילה (4 תגובות)
- זיווד לcj8 (3 תגובות)
- שמן מנוע ????? (20 תגובות)
- צלבים ברי גרוז בציריות קדמיות?? (2 תגובות)
- דשבורד של סיקס וחשמל (4 תגובות)
- בעיות חשמל - וינקרים (10 תגובות)
- הסבת מנוע 258 לעבודה על גז (3 תגובות)
- לאן מתחבר השעון חום של הג'יפ? (סיג'יי כמובן) (3 תגובות)
- פיתרון לנזילה ממכסה שסתומים מפלסטיק (16 תגובות)
- חשמל - מע' הצתה (8 תגובות)
- טוב עכשיו יש בעיות בסטרטר - עזרה בבקשה (12 תגובות)
- הגבהות (2 תגובות)
- מי מכיר סיקס עם שני מצברים אבל 24 וולט? (6 תגובות)
- חופש ביציאה מהדיפרנציאל (2 תגובות)
- סקר - אילו נעילות דיפרנציאל מורכבות בסיקס שלך? (38 תגובות)
- עירגול קפיצים (22 תגובות)
- פרופיל מעל הלחלון לתפיסת ברזנט (3 תגובות)
- משאבת בלם ראשית-לקנות חדשה או לשפץ לבד? (6 תגובות)
- רשימת הוצאות של סיקס בקצת יותר מ 8 חודשים + שיפורים (28 תגובות)
- נזילת דלק בסיקס (6 תגובות)
- ספר טיפולים ואחזקה (4 תגובות)
- טרנספר דנה 300 4:1 (35 תגובות)
- חיזוק ברגי ראש מנוע 258 - יותר מפעם אחת. (9 תגובות)
- וישרים-מגבים (3 תגובות)
- שיפור נהיגת כביש (9 תגובות)
- המרה של מאוורר מכני בחשמלי (61 תגובות)
- חיזוק נועלי טבורים (15 תגובות)
- עזרה דחופה בעיה עם הגיר בסיקס (18 תגובות)
- משולשים קדמיים חזק או רפוי\? (18 תגובות)
- תיבות ומשאבות הגה ל-CJ. הבנתי שיש יותר מסוג אחד. מה הכי טוב? (19 תגובות)
- הלכו הברקסים מאחרוה צורך ברפידות(סנדלים) (4 תגובות)
- נמרוד או כל אחד אחר בעל cj- הזנת דלק ל258 (5 תגובות)
- דיטריביוטר לסיקס (2 תגובות)
- פרוק רדיאטור חימום\עודף צנרת. (8 תגובות)
- FLOOR SHIFTER לסיקס אוטומטי (12 תגובות)
- סיפורו של מוט שפור ( Tie rod ) (20 תגובות)
- שיטה לניקוי קרבורטור מהיר (7 תגובות)
- כמה לדעתכם שווה סיקס שנת 79' (8 תגובות)
- ברזנט לסיקס (3 תגובות)
- ניסיתי להחליף מחזיר שמן אחורי (7 תגובות)
- הצעה למכרז משותף על CJ לחלקים. (13 תגובות)
- הזרקת דלק TBI של ספארי לCJ. (318 תגובות)
- פילטר שמן לא אותו גודל? (7 תגובות)
- חלודה בעלים (קפיצים) (1 תגובות)
- cj5 מנוע 4 ציל' (10 תגובות)
- סיקס מקרטע.... (4 תגובות)
- חיפוש נעילות קבועות ל- 44,30 (2 תגובות)
- נזילת שמן בCJ (5 תגובות)
- מה זה סיקס ? (19 תגובות)
- מעבר בין הילוכים (9 תגובות)
- החלפת בולג'וייטים (6 תגובות)
- סוג שמן לביצה קדמית ואחורית ?? (11 תגובות)
- דיון !!! מה הגיפ הטוב ביותר 5,6,7 או 8 (20 תגובות)
- לוק רייט דנה 30 (8 תגובות)
- הקשר בין ג'נט "10 לבין תיבת הגה (5 תגובות)
- לכל בעלי הקרבורטורים (27 תגובות)
- החלפת מנועים , עד כמה זה מסובך ? (8 תגובות)
- מכסה שסתומים מפלסטיק (3 תגובות)
- צלבים קידמיים , גרוז? (2 תגובות)
- אתם מכסה שסתומים , האם דרוש סיליקון (8 תגובות)
- גירוז תיבת הגה.... (2 תגובות)
- שאלה לגבי מודול הצתה אלקטרוני ב-CJ (5 תגובות)
- גיר 5 הילוכים ל cj 6 (10 תגובות)
- כיסוי בסט טופ לCJ ארוך (11 תגובות)
- כיוון רינג ופיניון לכל המעוניין ! (22 תגובות)
- שיפוץ מלא לבודי של ג'יפ (10 תגובות)
- נזילת מים מתחת לדש בורד - טיפ ! (4 תגובות)
- שיפור בלימה בסיקס על ידי החלפת בוסטר? (7 תגובות)
- מה עושים אחרי טיול מים ובוץ? (3 תגובות)
- למה משאבת שמן לא בונה לחץ? (26 תגובות)
- לראות את המנוע מורכב.............. ולמות. (3 תגובות)
- מה אתם אומרים על תוסף (נגיד STP) לשמן??? (5 תגובות)
- ניקוי קרבורטור+נזילה ממשאבת הגה (8 תגובות)
- קוסמטיקה-שאלה עקרונית (12 תגובות)
- החלפת מיסבים בפיניון (2 תגובות)
- הרכבת סטסטר של סופה על ג'יפ CJ (3 תגובות)