צפייה בגרסה מלאה : בלתי שביר - היילקס 4x4 ויגו 2008 ידני
עמודים :
1
2
3
4
5
6
7
[
8]
שים את הג'ריקן במנשא על הדלת האחורית בחוץ.
המקום הכי גרוע להוסיף משקל.
שים את הג'ריקן במנשא על הדלת האחורית בחוץ.א. זה טנדר. לא ג'יפ.סיור.
ב. זה טנדר. הדלת האחורית צריכה להיפתח ולהיסגר. זה בשום צורה לא מסתדר עם ג'ריקן עליה.
ג. ואין שום תרחיש שבו אני מוסיף אורך חניה לטנדר.
אסף.
ehudzeelim
14-10-25, 23:17
ב. זה טנדר. הדלת האחורית צריכה להיפתח ולהיסגר. זה בשום צורה לא מסתדר עם ג'ריקן עליה.
אסף.
על הסעיף הזה אפשר להתווכח,,
אני חושב שהדלת דווקא תיפתח בקלות...
ג. ואין שום תרחיש שבו אני מוסיף אורך חניה לטנדר.
אסף.
זה לא אורך חניה להיפך. זה באמפר רך למניעת נזקי חניה.
כמו fender בסירה.
א. זה טנדר. לא ג'יפ.סיור.
ב. זה טנדר. הדלת האחורית צריכה להיפתח ולהיסגר. זה בשום צורה לא מסתדר עם ג'ריקן עליה.
ג. זה טנדר מרכז תל אביבי
אסף.
....
זה לא אורך חניה להיפך. זה באמפר רך למניעת נזקי חניה.
כמו fender בסירה.
נזק חנייה למי?
תלוי איזה אוטו יש לשכן.
אין דין פיקנטו כדין זיל.
לצורך המידע - מעל הגלגל ספייר מאחורי הקורה יש נפח בצורת תיבה של 20/14/80 ס"מ. מיכל 6 צול (קוטר 16 בערך..?? ) באורך 80 סמ כנראה ייכנס.
זה מעט מדי מים ולא שווה להתעסק עם זה כרגע. יש גם מקום לפני הקורה ואפשר לבנות מיכל צורתי של יותר מ 30 ליטר. אבל זה יהיה פרוייקט.
אסף.
לרב מודד יש חוטים עם קרוקודיל, שהמנוע כבוי, מחברים ואז מניעים.
בניגוד לווסתים המכנים של פעם, מבחינה לוגית , ווסת אלקטרוני לא מתעייף.
אם יש בעיית מתח טעינה ( ולא תחת עומס חריג) רוב הסיכויים שזה נובע מהתעייפות חיבורים.אז זיו נתן לי איזה הערה שאיפסה אותי קצת. אם הנורת טעינה לא דולקת - אין בעיה אמיתית.
ולקח לאוטו יומיים בערך, לא יודע למה, ערכי הטעינה חזרו לטווח הרגיל. הכל בסדר. מעקב של שבוע ובאמת הכל בסדר.
בקיצור - חבל למדוד. עודף מידע ועודף איבחון לא מועיל כאן.
אסף.
אז זיו נתן לי איזה הערה שאיפסה אותי קצת. אם הנורת טעינה לא דולקת - אין בעיה אמיתית.
מותר להגיד ״אמרנו לך״?
זה בדיוק הטרללת שפגשתי בעצמי וטושי עם מכה על העורף סידר.
עודף אינפורמציה יכול להיות רעיל.
למי שרוצה להתעמק, כתבי נסים ניקולס טאלב מומלצים.
שישי אחה"צ, אין כיף גדול יותר מלשכב מתחת לטנדר בחניה של המורים של בית ספר.
מאז החלפת המיסב האחורי תקלת ABS באה והולכת. במוסך, רגע לפני הטיול, ראינו שהמחבר בקצה הריתמה שמגיעה לחיישן שבצד של המיסב שהוחלף - הוא לא המחבר המקורי והחוטים מחוברים עם קצת אילתור קצת מזל והרבה איזולירבנד. כנראה העבטדה באזור רופפה את החיבור חוט לחוט, אז כתיקון שדה לפני הטיול אופיר חיבר מחדש את החוטים ובעזרת השגחה עליונה ואיזולירבנד זה עבד עד אתמול. ששוב נדלקה התקלה.
אז כאמור החניה של המורים פנויה, הברתי את הריתמה מהסרן, פירקתי את החיבור המאולתר, חיברתי מחדש בסטנדרט הטיפה יותר גבוה שלי, ציפצוף לראות שהכל תקין ולאוטו.
בדרך שמתי לב שהיציאת 90 מעלות לא נסגרת טוב (הזהו שמחזיק אותה שבור קצת) אז עד סיום הבדיקות הידקתי אותה עם איזולירבנד שהוחלף בסוף באזיקון.
על האוטו בדיקת התנגדות של החיישן - תקין (צריך להיות בין 900 ל 1900 אום ברוב כלי הרכב). הרכבתי הכל כדי לראות אם חסכתי 300 שקל של רתמה חדשה כולל משלוח או שביזבזתי שעה עבודה.
רגע האמת..... תקלה.
באסה. פתחתי את ה90 מעלות שהידקתי זמנית ובדקתי מהצד האחורי אם יש מגע טוב לחיישן. אז לא. הבעיה היא במגעים במחבר.
קצת מסאז' קצת שיכנוע ועכשיו זה תקין.
ברור שהתקלה תחזור.... אז אני אזמין רתמה חדשה.
אסף.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20251017/745e5d04b7228c17d198e1b5892b432d.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20251017/e00efcca994840450a6865b4bbaf8986.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20251017/582f2f617444fb82129bebc5780294d9.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20251017/7d63dc9dfb698248305bf33af4a34083.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20251017/96ef4db698fd8af44f71db06669938c6.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20251017/00948256dd1aa13a3b6a3c7f10fa5d0a.jpg
במסגרת נקיונות והורדת משקל - עשיתי היום לטנדר מה שמכונה 'דיאטת גיל-קאר'. היה מועיל ומספק כאחד.
אסף.
ehudzeelim
18-10-25, 20:30
שישי אחה"צ, אין כיף גדול יותר מלשכב מתחת לטנדר בחניה של המורים של בית ספר.
מאז החלפת המיסב האחורי תקלת ABS באה והולכת. במוסך, רגע לפני הטיול, ראינו שהמחבר בקצה הריתמה שמגיעה לחיישן שבצד של המיסב שהוחלף - הוא לא המחבר המקורי והחוטים מחוברים עם קצת אילתור קצת מזל והרבה איזולירבנד. כנראה העבטדה באזור רופפה את החיבור חוט לחוט, אז כתיקון שדה לפני הטיול אופיר חיבר מחדש את החוטים ובעזרת השגחה עליונה ואיזולירבנד זה עבד עד אתמול. ששוב נדלקה התקלה.
אז כאמור החניה של המורים פנויה, הברתי את הריתמה מהסרן, פירקתי את החיבור המאולתר, חיברתי מחדש בסטנדרט הטיפה יותר גבוה שלי, ציפצוף לראות שהכל תקין ולאוטו.
בדרך שמתי לב שהיציאת 90 מעלות לא נסגרת טוב (הזהו שמחזיק אותה שבור קצת) אז עד סיום הבדיקות הידקתי אותה עם איזולירבנד שהוחלף בסוף באזיקון.
על האוטו בדיקת התנגדות של החיישן - תקין (צריך להיות בין 900 ל 1900 אום ברוב כלי הרכב). הרכבתי הכל כדי לראות אם חסכתי 300 שקל של רתמה חדשה כולל משלוח או שביזבזתי שעה עבודה.
רגע האמת..... תקלה.
באסה. פתחתי את ה90 מעלות שהידקתי זמנית ובדקתי מהצד האחורי אם יש מגע טוב לחיישן. אז לא. הבעיה היא במגעים במחבר.
קצת מסאז' קצת שיכנוע ועכשיו זה תקין.
ברור שהתקלה תחזור.... אז אני אזמין רתמה חדשה.
אסף.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20251017/745e5d04b7228c17d198e1b5892b432d.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20251017/e00efcca994840450a6865b4bbaf8986.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20251017/582f2f617444fb82129bebc5780294d9.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20251017/7d63dc9dfb698248305bf33af4a34083.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20251017/96ef4db698fd8af44f71db06669938c6.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20251017/00948256dd1aa13a3b6a3c7f10fa5d0a.jpg
תכנון גרוע מאוד, מועד לפורענות. מי צריך קונקטור בקצה? כבל עם חיישן יצוק וזהו. ואת הקונקטור למקם רחוק, במקום מוגן.
כמה ימים ו300 שח מאוחר יותר - הגיעה ריתמה חדשה היישר מהמחסן באמירויות.
נשאר להחליף ולראות האם התקלה מתאפסת.
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20251027/afc7e4b44c1596bfe0b61aa95d20c83c.jpg
עוד תוספת קטנה לסידור הארגז - קניתי מהסינים רשתות שמיועדות לתיקרה של אוטו. מתחתי שתיים בין מוטות האורך של הברזנט ליצירת חלל עליון במקום החבל באנג'י שהיה שם קודם. זה מיועד לשקי שינה ומזרנים. כרגע שם דרך קבע האוהל הכי זול בארץ ומזרן. נראה שיהיה מקום לכל מה שאני בדרך כלל שם בצ'ימידן של מה שהולך לאוהל.
I just found this on AliExpress:
₪54.61 | Car Ceiling Cargo Net Strong Load-Bearing Mesh Car Roof Storage Organizer Large Capacity Space Saving Car Ceiling Net Storage
https://a.aliexpress.com/_c3NyTud5
במקרה זה דגם עם כיסים מרוכסנים אז זה בונוס נחמד יהיה מקום לסנדלים או פנס או דברים כאלה...
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20251110/ce7ce528b12625711b390749d9c36657.jpg
עוד תוספת קטנה לסידור הארגז - קניתי מהסינים רשתות שמיועדות לתיקרה של אוטו. מתחתי שתיים בין מוטות האורך של הברזנט ליצירת חלל עליון במקום החבל באנג'י שהיה שם קודם. זה מיועד לשקי שינה ומזרנים. כרגע שם דרך קבע האוהל הכי זול בארץ ומזרן. נראה שיהיה מקום לכל מה שאני בדרך כלל שם בצ'ימידן של מה שהולך לאוהל.
I just found this on AliExpress:
₪54.61 | Car Ceiling Cargo Net Strong Load-Bearing Mesh Car Roof Storage Organizer Large Capacity Space Saving Car Ceiling Net Storage
https://a.aliexpress.com/_c3NyTud5
במקרה זה דגם עם כיסים מרוכסנים אז זה בונוס נחמד יהיה מקום לסנדלים או פנס או דברים כאלה...
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20251110/ce7ce528b12625711b390749d9c36657.jpgאו, זה המלצה פרקטית!
תודה
יפה מאוד!
אצלי בדיסקו שמתי רשת כזאת בחוצץ בין התא מטען לשורת המושבים האמצעית.
וכשאני מסדר את האוטו לשינה בתוך הרכב אז אני מצמיד אותה לתקרה ושם טלפון/בגדים וכדומה.
גם בסמוראי היא עושה שכל.
שדרוג מומלץ לארגון כל רכב שטח.
Sent from my SM-S721B using Tapatalk
כמה משקל אתם מעריכים שיכולה לשאת רשת כזו כשהיא מתוחה היטב?
היא תחזיק כמה שקי שינה? מצעים ושמיכות?
Sent from my iPhone using Tapatalk
מקווה שכן. לא מתכוון לנסות שום דבר יותר כבד מ5 שקי שינה וארבעה מזרנים מתנפחים.
אסף.
אצלי בטנדר רשת כזו לא הצליחה להחזיק שני מזרנים מתקפלים לשלוש והוספתי שתי רצועות
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
אצלי זה למגבת, מעיל או גקט מזדמן (זה בתוך הקבינה מאחורה) והמיקום האידיאלי לאסלת שטח (:
Sent from my SM-S721B using Tapatalk
טוב נחזור לענייני השטויות שעושים בין לבין.
אז השקעתי כמה מאות שקלים בשטיחים חדשים מגומי מותאמים לאוטו מ'סאסא' - טיפ חשוב, החורים בשטיחון של הנהג ברוב מוצרי האפטרמרקט לא מול החורים בריצפה. יש מין ווים מיוחדים שמתאימים בין לבין, מתברר. קניתי. יש לי כמה ספייר אם מישהו צריך.
בכל מקרה זה גם נראה טוב וגם מכסה טוב.
וגם תפרתי כיסוי עור מחורר לגלגל ההגה. אני לא מעלה תמונה כי מישהו יעיר לי שזה לא בול התפר בשעה 6 של ההגה. וגם בטח מישהו ישים לב שתפר את ההגה מישהו שלא רואה ממש את החוט.
אבל ממש נהיה יותר נעים בקבינה עם שני השיפורים הקלים האלה.
אסף.
הגיע סטרטר דנסו חדש מאיביי אחרי שמגהזיפ ביטלו את ההזמנה של המקורי כי אין יותר.
1000 ש"ח ולא ביקשו מיסים נוספים.
ואצל סער השארתי היום קצת מעל 2200 שח על ציריה (הקודמת, "משופצת", החזיקה 51000 ק"מ) ועבודה, והחלפת סטרטר ואישור בלמים וטסט.
הסטרטר החדש מניע בסערה. נראה שהתרגלתי לסטרטר עצל..... את הישן אני אשפץ ואמכור.
אסף.
רעש חדש מתברר ככשל בבושי ג התחתון של הבולם הקדמי (אולדמן).
יש תובנות בעניין? מה לקנות / להזמין? (ברירת המחדל אם לא תמליצו אחרת היא כמובן חלק חילוף של אולדמן)
אסף.
אולדמן.
עדיף בסדרי גודל מול כל תחליף שניסיתי ב-20 שנה שהגמל אצלי.
סופש שעבר... טיול בדיונות ובמישורי הלס. היה ממש כיף. אמנם כשיש דיונה אמיתית ההיילקסים האלה די מעוררי רחמים אבל נהיגה נכונה והכל בסדר.
הצמיגים החדשים מתחילים לאבד חצאי קוביות..... ובמשטחי הלס עושים רעש חריקה שהזכיר לי משהו מהעבר.... לקח לי כמה פעמים להיזכר - זה בדיוק הצליל של צמיגי אליאנס 7.00-15 של הג'יפים מלפני 30 שנה! איזו נוסטלגיה. גם הרעש בכביש בכל מהירות מזכיר אותם. מי שמתגעגע - מצאתי את היורש המודרני לאליאנס.
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20251206/a66ce23e70aee8ac8126f8485601dc4a.jpg
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.