כן. בדיוק.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
תהנו במדבר!!
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
קח מקל קח תרמיל..., הי הג'יפ הי הג'יפ...
נהנינו. אמנם בחניון נחל עקרב לא היינו לבד אבל לא נורא. כמו שרומי ציינה אם כבר מישהו שומע שירים בחניון לילה אז שיהיו כאלה שירים.
הטנדר עבר ללא דופי (נקישות של ציריה נחשב ללא דופי) והחששות כולם הוסרו.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אז הנורה עדיין דולקת ואני קצת פוחד לפרק את הבית של החיישן ולהישאר עם פלסטיק שבור. מדי פעם.... ממש לא יותר מפעם בשבוע... הטנדר לא מניע מייד. אני מפמפם ובאמת אין לחץ בקו. אני משוכנע שהג'יפה שתוקעת את החיישן גם גורמת לדיאפרגמה של הפומפה לאבד לחץ מדי פעם.
מישהו פירק כזו פומפה ? בטיוטה איסוזו או מיצובישי? אני רוצה לפרק ולנקות אותה.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אני יודע שאתה לא מהז'אנר, אבל מה אכפת לך לנסות לשים תוסף פוליטרון בסולר לתקופה מסוימת?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
קח מקל קח תרמיל..., הי הג'יפ הי הג'יפ...
אם הקו ריק זה לא מעיד על כניסת אוויר איפשהו? אולי זה משהו שמטריף את החיישן?
פירוק של בית הפילטר ניקוי ללא פירוק של המצוף (למען הדורות הבאים זה המצוף שמתחת לקרב הסינון) ..... הנורה עדיין מהבהבת. בדיקה שהחוטים תקינים - כשהקונקטור מנותק הנורה כבה.
לא יודע. אבל שיהיה בינתיים ככה.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
טושי כתב בזמנו על לכלוך בדיאפרגמה שיכול לגרום להתרוקנות בית הפילטר.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
כזה מפלסטיק? זה רק לסובב את המכסה?
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אני לא סגור על זה איך זה אצלך, אבל ברכבים אחרים כן מפלסטיק כזה דומה.
בכל מקרה לדעתי כל העסק די "עדין ופריך" עם השנים, ככה שעדיף חדש, לדעתי...
RAM 3500 on "35
החלפתי היום את הצירייה הימנית. זו עבודה שעשיתי כבר כמה פעמים בהיילקסים ולנדקרוזרים כולל בשטח - ולא יודע למה - הפעם הלך ממש קשה. גם בגלל שהייתי לבד (זו עבודה לשניים) אבל גם בלי קשר. פשוט קשה. כל בורג כמעט - מלחמה.
לקח 4 שעות של התשה מה שבפעמים הקודמות היה בין שעה לשעתיים בנחת.
אבל עכשיו יש שתי ציריות שלא עושות רעש לטיול סוכות. אני מרגיש שהטנדר די מוכן לעונת הטיולים שנפתחת.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אתה יודע איך קוראים לזה
Sent from my SM-F916B using Tapatalk
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
והנה עברה עוד שנה, עוד טסט ואיתו החלפה של תופים ורפידות מאחור - סיפור של כ1300 שקל חלקים ועבודה. החזיקו 100 אלף ק"מ, מהרגע הראשון לא עבדו מאוד טוב אבל עברו טסטים וגם זה משהו. הסט החדש יותר טוב באופן מורגש. זה צ'יינה וזה צ'יינה. ועדיין גם אחרי סיבוב ברניש אגרסיבי הביצועים במכון הרישוי אמנם עוברים אבל לא מעולים. עדיין צריך למצוא את הדרך לביצועי בלם אחורי טובים יותר.
תכננתי לסכם בסוף אוקטובר 5 שנים אבל לא היה לי מצב רוח לזה. בחודש אוקטובר קצת נמנעתי להגיע עם הטנדר לכל מיני מקומות ולא מעט אנשים עשו לי פרצוף או נכנסו לחרדה. לא נעים. אבל זה כבר עבר נראה לי.
השנה החמישית היתה יקרה במיוחד עם כל ענייני הדלק המזוהם. אבל צריך לעשות את החשבון הכולל.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
בשעה טובה נגמרה ההרצה...
אסף.![]()
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
כבר שיתפתי בעבר מחוויותי עם מוצרי בלימה שנמכרים בישראל ועוברים טסט.
מי שחשוב לו בטיחות שישקיע בצמיגים טובים ומוצרי בלימה איכותיים מהשורה הראשונה.
מדובר בחסכון של הרבה מטרים בבלימת חירום ותוספת הרבה שקט נפשי.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
שמרו על קשר