Close
עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 40 מתוך 41
  1. #21
    חבר רשום צור's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בית שערים
    הודעות
    566

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות בטרוף

    תודה לכל המשיבים וליונתן שעדכן אותי שיש תשובות.
    אני מוגבל בלהכנס לטאפלטוק אז בטח שאדוות, אורך גל וכו גדולים עלי.
    קראתי בעיון ותודה למשיבים.

    אנסה לחדד את שאלתי ובבקשה הסבר להדיוטות.
    1. המכשיר שלי סיני אורגינל הרבה שנים ועובד טוב. אבל ממש לא מצוין.
    2. אני עובד בתדרי הגיפאים
    רוב הזמן על 1 ( תיכנתתי בעצמי על פי הרשימה המופיעה בגיפולוג ) ולעיתים 4 וזהו.
    3. גם האנטנה סינית אורגינל באורך שנאמר לי לחתוך אותה.
    4. אורך הכבל לא תוכנן לא נמדד ואינו ידוע.
    5. ממוקם כאמור על הפגוש הקדמי בגובה מכסה מנוע.
    ללא פלטה מחזירה מלמטה.
    6. ההזנה ישירות מהמצבר עם כבלים בריאים. אין לי מושג חתך.
    זה מה שקיים.

    והשאלה היתה:
    1. למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות.
    2. בגלל שמצאתי קפיץ של הוואסח עם גם אשים אנטנה עבה של הוואסח האוסטרלי ישמעו אותי יותר טוב?

    מהתשובות מעלה אני מבין
    שלגבי הקשר שלי כל הנקודות מעלה צריכות להבדק במחיר סביר אצל החבר של בועז בהרצליה.

    והאנטנה האוסטרלית שהיא יפיפיה אינה מתאימה לתדרים שלנו.

    הבנתי נכון ?


    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
    גם רנו 4 יכול להגיע לסוף השמים ולקצה המדבר.אוהב ונוסע בלנדרובר.
    לשואלים למה צריך בנוגע לרכב - "לא צריך - אני רוצה"

  2. #22

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות בטרוף

    רות.
    הבנת מצויין.

    אם תפרט קצת ו/או אפילו שלח כמה תמונות של המכשיר מלפנים ומאחור יעזור טיפה ללמוד על הסידור.

    מאוד ייתכן שמדידה עם מד יג״ע ( יחס גלים עומדים) של ביצועי האנטנה ישפכו אור על המצב.
    מה האורך של האנטנה שלך מהבסיס לקצה?
    אמור להיות סביב ה 17 סמ בלי לחשב כרגע.

    יכול להיות שהחוט דפוק אפילו…


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  3. #23

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות בטרוף

    צור, תקבל כעובדה שלאוסטרלים יש אנטנות עבות, ולך יש את האנטנה שלך וזה לא באמת משנה העובי. רק האורך. לפחות ממה שאני מבין מהמומחים פה.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  4. #24
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,124

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות בטרוף

    אם אתה מזדמן לאזור צאלים, אתה מוזמן לבדיקה תמורת חיוך.
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  5. #25

    ברירת מחדל (הועבר) למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות בטרוף

    שוב הוכחה לאלו שטוענים שהאורך לא קובע

    לגמרי קובע


    אפרופו, יש תדרים שאיתם אפשר להקיף את העולם בהספקים מגוחכים ביחס למה שאתם מכירים. הבעיה שהם לא יעילים לטווחים נמוכים…

    ויש אנטנות שממש לא נראות כמו איך שאתם מדמיינים שאנטנה אמורה להיראות.
    החל בחוטים בלבד וכלה בכל מיני פטנטים יצירתיים מאוד.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  6. #26
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    12,981

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות בטרוף

    אבל אתה לא מתאר מהם הקשיים בהם אתה נתקל. שומעים אותך לא ברור? הטווח לא מספק? אתה לא קולט? מה זה "לא מצוין"?
    מה זה "מכשיר סיני", כמה ואט, מה הדגם.
    איזו אנטנה? צילום שלה? "לחתוך לפי האורך שאמרו לי" זה אחרי מדידה? אלו הרבה פעמים אנטנות עם סליל פנימי, האורך המדוד לא בהכרח אומר שום דבר. ועוד ועוד ועוד.

    אצלי למשל, הבעיה היתה בכלל במגעים של מעד או בקבינה רועשת שלא תאמה את סוג המיק'.
    קיצור.
    אתה צריך להיות הרבה יותר ספציפי בתיאור הבעיה שלך, ומה נעשה עד כה.

  7. #27
    חבר רשום צור's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בית שערים
    הודעות
    566

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות בטרוף

    האם האנטנה האוסטרלית מתאימה לתדרים שלנו ?

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
    גם רנו 4 יכול להגיע לסוף השמים ולקצה המדבר.אוהב ונוסע בלנדרובר.
    לשואלים למה צריך בנוגע לרכב - "לא צריך - אני רוצה"

  8. #28

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות בטרוף

    אם אני מבין נכון, האנטנות העבות של האוסטרלים משמשות לתחום ה-HF (High Frequency)
    לרוב, מדובר על 3MHz-30MHz, מדובר באורכי גל של בין 100 מטר ל-10 מטר.
    בהינתן שאנטנה אידאלית מעל משטח אדמה (גג של אוטו, מכסה מנוע וכו') צריכה להיות באורך של רבע אורך גל, ברור לכל שזה לא פרקטי בעליל.
    מגוגל קצר, אני מבין שחלק מהאנטנות הללו מאפשרות לעבוד בכל תחום התדר, למרות שהפרש האורך האידאלי בין התדרים בקצוות התחום צריך להיות פי 10 ולכן אני מניח שבחלק העבה של האנטנה ישנם גם רכיבים שיאפשרו 'תיאום' נכון, משמע שההספק שייכנס לאנטנה יידע גם לצאת ממנה. בנוסף לדעתי יש בחלק העבה, לפחות בחלק מהדגמים, אנטנה בצורת סליל שהאורך האפקטיבי שלה הוא מספר מטרים טובים ככה שתהיה התאמה לתדר.

    האנטנות האלה לא מתאימות לתחומי התדר שמשתמשים בהם בארץ, ולכן תחפש את הפתרון הבא

  9. #29

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות בטרוף

    היי צור.
    אם אתה מעוניין לעשות בדיקה ליחס גלים עומדים ו/ או / גם האם האנטנה שלך תוהדת בתדרים הנכונים אתה מוזמן גם אלי (אזור יקנעם)
    בכל אופן אני עם מקמ״ש VHF שמותקן ברכב משדר וקולט עד כ 120 קילומטר.
    יש לי גם מקמ״ש HV מותקן ברכב.

    אם תרצה נעשה בדיקה מדוקדקת לציוד...

    בהצלחה

    רועי

  10. #30
    חבר רשום צור's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בית שערים
    הודעות
    566

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות בטרוף

    תודה.
    ואפילו הבנתי מה שכתבת.

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
    גם רנו 4 יכול להגיע לסוף השמים ולקצה המדבר.אוהב ונוסע בלנדרובר.
    לשואלים למה צריך בנוגע לרכב - "לא צריך - אני רוצה"

  11. #31
    חבר רשום raanan's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2005
    מיקום
    בוואדי ...
    הודעות
    6,670

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות בטרוף

    ציטוט נכתב במקור על ידי צור צפיה בהודעה
    5. ממוקם כאמור על הפגוש הקדמי בגובה מכסה מנוע.
    ללא פלטה מחזירה מלמטה.
    אם קצה האנטנה לא עובר את מכסה המנוע, זה סידור גרוע מאד.
    הכי טוב, מרכז הגג.

    בהצלחה
    רענן

  12. #32
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,939

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות בטרוף

    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  13. #33

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות בטרוף

    ציטוט נכתב במקור על ידי boaz avrahami צפיה בהודעה
    רות.
    הבנת מצויין.

    אם תפרט קצת ו/או אפילו שלח כמה תמונות של המכשיר מלפנים ומאחור יעזור טיפה ללמוד על הסידור.

    מאוד ייתכן שמדידה עם מד יג״ע ( יחס גלים עומדים) של ביצועי האנטנה ישפכו אור על המצב.
    מה האורך של האנטנה שלך מהבסיס לקצה?
    אמור להיות סביב ה 17 סמ בלי לחשב כרגע.

    יכול להיות שהחוט דפוק אפילו…


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    בועז,
    בהמשך להערה על 17סמ.
    אם רוצים לשפר קליטה ושידור, לא עדיף חצי אורך גל או אולי אורך גל ( במקום רבע)?

  14. #34

    ברירת מחדל (הועבר) למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות בטרוף

    אתה שואל או אומר כי נדמה לי שאתה מכיר את התאוריה לפחות טוב כמוני אם לא יותר, לא?

    אם יש מקום אז עדיף. האורך בהחלט קובע אבל זה לא אורך מקרי, יש לבצע מדידות התאמה.

    צור קיבל הזמנה לעזרה ומדידה מחובב רציני באזור לא רחוק מביתו. אני משוכנע שהוא יצא משם עם השינויים הנדרשים או הכוונה מה לקנות בכדי לשפר אותם.
    אני גם לשרותו במקרה הצורך רק כיום אעפ ששנינו מאותו המושב בבסיס גר יותר רחוק מרועי.

    מי שרוצה להגיע למספרים בקלות הנה קישור למחשבון פשוט ברשת. אפשר להזין בו את התדר ולקבל את אורך הגל המלא או חלקי

    http://www.csgnetwork.com/freqwavelengthcalc.html


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  15. #35

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות בטרוף

    אתה פשוט קבעת שצריכה להיות לו אנטנה של 17 ס"מ, והרבה מאתנו ( שמשתמשים באותם התדרים) עם אנטנות ארוכות יותר.
    לכן ניסיתי "לאתגר " את הקביעה הנחרצת.
    עד עכשיו בכל השרשור, למרות שהשאלה נשאלה, אין תשובה מה בדיוק הבעיה ( טווח? איכות שמע? עוצמת שמע?).
    אם זו בעיית טווח, המיקום וגודל האנטנה יכולים להיות משמעותיים וזה בהחלט כיוון לשיפור.

  16. #36

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות בטרוף

    השאלה בכלל היא: למה האנטנות של האוסטרלים עבות מאוד.

    על הדרך צור התלונן וניסו לעזור לו לשפר את ביצועי הקשר שלו שלדעתו הם לא מספיק טובים.
    הדיון לא חייב בגיפולוג להיות ממוקד דווקא על השאלה של פו״תש כידוע.
    אנחנו כבר ניקח אותו לטיול בלי מימיה וכובע…


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  17. #37

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות בטרוף

    ציטוט נכתב במקור על ידי boaz avrahami צפיה בהודעה
    השאלה בכלל היא: למה האנטנות של האוסטרלים עבות מאוד.

    על הדרך צור התלונן וניסו לעזור לו לשפר את ביצועי הקשר שלו שלדעתו הם לא מספיק טובים.
    הדיון לא חייב בגיפולוג להיות ממוקד דווקא על השאלה של פו״תש כידוע.
    אנחנו כבר ניקח אותו לטיול בלי מימיה וכובע…


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    אני חושב שהסרטון שדורון שם מסביר את זה יפה מאוד.
    ובקיצור,
    האוסטרלים עובדים בתדרים אחרים, והאנטנות ( וההתקנות) שלהם לא רלוונטיים עבורנו.

  18. #38
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    May 2006
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    1,859

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות בטרוף

    ציטוט נכתב במקור על ידי zivo צפיה בהודעה
    עד עכשיו בכל השרשור, למרות שהשאלה נשאלה, אין תשובה מה בדיוק הבעיה ( טווח? איכות שמע? עוצמת שמע?).
    אם זו בעיית טווח, המיקום וגודל האנטנה יכולים להיות משמעותיים וזה בהחלט כיוון לשיפור.
    טווח, איכות קליטה ועוצמת שמע (אם זה רק עניין של הקליטה ולא עוצמת הרמקול) הם בדיוק אותו דבר.
    בסוף יש מאזן ערוץ שכולל את הספק המוצא, שבח האנטנות (שידור וקליטה) והאיבודים בערוץ (שקשורים לטווח, כבלים וכו').
    כדי לקבל איכות גבוהה יותר, או עוצמת קליטה או להגדיל את הטווח צריך שבח והספק שידור טובים יותר או פחות הפסדים.
    כמובן שרגישות המקלט גם משחקת פונקציה. אבל בהנתן הספק מוצא ורגישות מקלט זהים בכל האופציות, השיפורים היחידים
    הם שבח האנטנה והפסדים על הקו שזה אומר מחברים וכבלים.
    הבעיה עם אנטנות בשבח גבוה זה בדיוק מה שמוסבר בסרטון של בועז, אלומה צרה יותר טובה יותר בנידנודים או שיפועים. הצד השני
    נמצא מחוץ לאלומה ואז בפועל השבח משמעותית יותר נמוך וזה יכול להיות 3db אבל זה גם יכול להיות 30dB.
    באופן עקרוני כאשר אין לך חסימות (וזה כולל גבעות, עצים, מבנים וגם עקמומיות כדור הארץ) כל 6dB (שזה פי 4 בהספק)
    יתנו לך פי 2 בטווח.
    אנטנה באורך של אורך גל תתן שבח יותר גדול מאשר חצי או רבע אורך גל, אבל האלומה תהיה צרה יותר. לפעמים בונים אנטנות מכמה אלמנטים יחד (הם בד"כ מחוברים עם קפיץ/סליל ביניהן). אם האנטנה נמצאת על משטח מתכת מספיק גדול (Ground Plane( האלמנט התחתון יכול להיות חצי באורכו ויתן אפקט מלא. כלומר רבע אורך גל יהיה כמו חצי אורך גל וככה אפשר לעשות אנטנה יותר קצרה. כאשר התדר נמוך זה יכול להיות משמעותי באורך. אנטנה שתוכננה ככה ולא תהיה על הגג או במרכז מכסה המנוע תתפקד פחות טוב.

  19. #39
    חבר רשום צור's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בית שערים
    הודעות
    566

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות בטרוף

    הסיכום שלי.
    שאלה:
    למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות
    תשובה
    שיטת שידור ותדר שונים מהארץ ומספק טווח הרבה יותר ארוך.

    שאלה
    זה יעבוד על התדר שאנו עובדים בארץ
    תשובה
    לא

    שאלה לא רלונטית
    למה לא שומעים אותי היטב
    תשובה מצדיק באתר
    תבוא אבדוק ותקבל תשובה

    באתי שתיתי קפה קיבלתי שעור נהדר חבר נפלא ותשובנ להחליף אנטנה שהיא פג תוקף

    לזמנים טובים יותר
    רות סוף.

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
    גם רנו 4 יכול להגיע לסוף השמים ולקצה המדבר.אוהב ונוסע בלנדרובר.
    לשואלים למה צריך בנוגע לרכב - "לא צריך - אני רוצה"

  20. #40

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות בטרוף

    ציטוט נכתב במקור על ידי צור צפיה בהודעה
    הסיכום שלי.
    שאלה:
    למה האוסטרלים נוסעים עם אנטנות עבות
    תשובה
    שיטת שידור ותדר שונים מהארץ ומספק טווח הרבה יותר ארוך.

    שאלה
    זה יעבוד על התדר שאנו עובדים בארץ
    תשובה
    לא

    שאלה לא רלונטית
    למה לא שומעים אותי היטב
    תשובה מצדיק באתר
    תבוא אבדוק ותקבל תשובה

    באתי שתיתי קפה קיבלתי שעור נהדר חבר נפלא ותשובנ להחליף אנטנה שהיא פג תוקף

    לזמנים טובים יותר
    רות סוף.

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
    מה זה אנטנה עם פג תוקף? מה יש בה שיכול לפוג?

    Sent from my KB2003 using Tapatalk

עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. למכירה פגוש אספיר וחלקים נוספים לדימקס
    על ידי survrm123 בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 24-04-22, 15:53
  2. אנטנות למכשיר קשר
    על ידי nlior בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 07-07-18, 08:18
  3. עוד קונספט מגניב מבית האוסטרלים
    על ידי ishc בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 9
    עדכון אחרון: 03-08-12, 18:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •