Close
עמוד 7 מתוך 8 ראשוןראשון ... 45678 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 121 עד 140 מתוך 145
  1. #121

    ברירת מחדל תגובה: נגרר טיולים קליל ומדליק

    ומה המשקל הכולל?

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  2. #122

    ברירת מחדל תגובה: נגרר טיולים קליל ומדליק

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafk צפיה בהודעה
    ומה המשקל הכולל?

    אסף.
    ברשיון רשום 1250 כולל ו 350 עצמי.

  3. #123

    ברירת מחדל תגובה: נגרר טיולים קליל ומדליק

    אם אתה עמוס ל1250 ק''ג, אז המקסימום המותר של הג'ימני 75 ק''ג הוא בערך 6 אחוז מהמשקל של הנגרר אבל זה מה יש.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  4. #124
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    12,991

    ברירת מחדל תגובה: נגרר טיולים קליל ומדליק

    אתה רוצה להגיד לי שהגלגל מאחור זה ההבדל בין לריב עם השכן או לא? אז או שתסובב את הנגרר ב90° (לא יודע מה הסידור בחניה שלכם), או שתוריד את היצול עד הרצפה, ותחנה כשהחלק האחורי/קדמי של הג'ימני מעליו.
    אני מניח שאתה לא נרתם לגרור כל יום.

  5. #125

    ברירת מחדל תגובה: נגרר טיולים קליל ומדליק

    ציטוט נכתב במקור על ידי איל מ צפיה בהודעה
    אתה רוצה להגיד לי שהגלגל מאחור זה ההבדל בין לריב עם השכן או לא? אז או שתסובב את הנגרר ב90° (לא יודע מה הסידור בחניה שלכם), או שתוריד את היצול עד הרצפה, ותחנה כשהחלק האחורי/קדמי של הג'ימני מעליו.
    אני מניח שאתה לא נרתם לגרור כל יום.
    זה הסידור והגלגל עובר לאחורה ואם יהיה מקום גם הג׳ריקן. כבר דיברתי עם אלון (היצרן). צריך לתכנן תושבת שתתאים לנגרר שלי. עניין של כמה ימים
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0743 2.JPG 
Views:	74 
Size:	412.9 קילובייט 
ID:	148549

  6. #126

    ברירת מחדל תגובה: נגרר טיולים קליל ומדליק

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafk צפיה בהודעה
    אם אתה עמוס ל1250 ק''ג, אז המקסימום המותר של הג'ימני 75 ק''ג הוא בערך 6 אחוז מהמשקל של הנגרר אבל זה מה יש.

    אסף.
    אחרי שנעביר את הגלגל נהיה מתחת ל75 קילו

  7. #127

    ברירת מחדל תגובה: נגרר טיולים קליל ומדליק

    לא רואה סיבה להעמיס את הנגרר למשקל 1250, אני עם נגרר יותר גדול שלא מתוכנן לחיסכון במשקל ועם ים ציוד עליו, 150 ליטר מים, אוהל גג גדול, וכו' לא מגיע ל-1000 ק''ג.
    אתה צריך להישאר בגבולות המשקל ש- 10-15% ממנו לא יעבור את ה-75 ק''ג.
    כלומר לא לעבור את ה-750 ק''ג משקל כולל.

  8. #128

    ברירת מחדל תגובה: נגרר טיולים קליל ומדליק

    ציטוט נכתב במקור על ידי ehudzeelim צפיה בהודעה
    סתם ככה מהתבוננות בנגרר, אני הייתי ממקם את הגלגל הרזרבי והג'ריקן על הדופן האחורית,
    זה היה נותן הרבה יותר גמישות בהעמסה של שאר הנגרר. הכל כמובן בהתאם לציוד ולחלוקת המשקל הרצויה.
    עוד משהו, את השרשרת בטיחות עדיף לחבר בהצלבה, כך שאם הנגרר מתנתק, ה"איקס" שיוצרות השרשראות תופס את היצול.
    העברנו גלגל רזרבי לאחור. וגם הוצאתי לגמרי מצבר פריקה עמוקה ששוקל 34 קילו שהיה מותקן בחלק הקדמי של הנגרר (10% מהמשקל של הנגרר). כנראה אקנה מצבר ליתיום אבל בינתיים חיברתי חשמל של הנגרר למצבר של הרכב ובעצירות ממושכות אשתמש בתחנת כח ecoflow

    משקל על התפוח כרגע 54 קילו.

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_1434 3.JPG 
Views:	60 
Size:	468.2 קילובייט 
ID:	148657

  9. #129

    ברירת מחדל תגובה: נגרר טיולים קליל ומדליק

    במקרה נתקלתי בעוד אחד מעניין:

    https://www.jimnydrive.co.za/product...amping-trailer

    - - - Updated - - -

    ציטוט נכתב במקור על ידי lesik צפיה בהודעה
    העברנו גלגל רזרבי לאחור. וגם הוצאתי לגמרי מצבר פריקה עמוקה ששוקל 34 קילו שהיה מותקן בחלק הקדמי של הנגרר (10% מהמשקל של הנגרר). כנראה אקנה מצבר ליתיום אבל בינתיים חיברתי חשמל של הנגרר למצבר של הרכב ובעצירות ממושכות אשתמש בתחנת כח ecoflow

    משקל על התפוח כרגע 54 קילו.

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_1434 3.JPG 
Views:	60 
Size:	468.2 קילובייט 
ID:	148657
    אצלי כל מערכת החשמל (מצבר, טעינה, פאנל סולארי, ממיר ל-220 וכו') נמצאים ברכב,
    מטעמי נוחות ולא מטעמי משקל.
    בנגרר יש רק לוח עם מפסקים ושקעים וכבל שמתחבר למערכת חשמל שברכב.
    המשקל 54 קג על הוו שזה יוצא בערך 15% נשמע לי טוב, אצלי אני מעדיף שיהיה מעט יותר לכיוון ה-15% מאשר 10%, הנגרר מתנהג ככה יותר טוב.

  10. #130

    ברירת מחדל תגובה: נגרר טיולים קליל ומדליק

    אני חושב שיותר נוח כאשר נגרר לא תלוי ברכב. אתה לא חייב כל הזמן להיות רתום לנגרר כדי שהוא יקבל חשמל.

    אני שמתי לב שבארץ לא כ״כ מייחסים משמעות למשקל על תפוח גרירה אלא רק לכושר גרירה של רכב ונוטים לזלזל במשמעויות של עודף משקל על תפוח גרירה. לדעתי הרבה אנשים גם לא יודעים בכלל שיש כזה פרמטר כמו ״tow ball mass"

    ציטוט נכתב במקור על ידי ehudzeelim צפיה בהודעה
    במקרה נתקלתי בעוד אחד מעניין:

    https://www.jimnydrive.co.za/product...amping-trailer

    - - - Updated - - -


    אצלי כל מערכת החשמל (מצבר, טעינה, פאנל סולארי, ממיר ל-220 וכו') נמצאים ברכב,
    מטעמי נוחות ולא מטעמי משקל.
    בנגרר יש רק לוח עם מפסקים ושקעים וכבל שמתחבר למערכת חשמל שברכב.
    המשקל 54 קג על הוו שזה יוצא בערך 15% נשמע לי טוב, אצלי אני מעדיף שיהיה מעט יותר לכיוון ה-15% מאשר 10%, הנגרר מתנהג ככה יותר טוב.

  11. #131

    ברירת מחדל תגובה: נגרר טיולים קליל ומדליק

    ציטוט נכתב במקור על ידי lesik צפיה בהודעה
    אני חושב שיותר נוח כאשר נגרר לא תלוי ברכב. אתה לא חייב כל הזמן להיות רתום לנגרר כדי שהוא יקבל חשמל.

    "
    זה כמובן עניין של צרכים ונוחות שמתאימים לכל אחד,
    אצלי הרכב יומיומי ואני נמצא בו הרבה, ומשתמש במערכת חשמל, במקרר וגם ב-220v כל הזמן. את המקרר לא כיביתי כבר כמה חודשים רצוף, מאז שהתקנתי פאנל סולרי. נוח מאד. גם לא קרה לי שהייתי צריך את הנגרר עצמאי עם חשמל ללא הרכב בסביבה.

  12. #132

    ברירת מחדל תגובה: נגרר טיולים קליל ומדליק

    אגב,קניתי את המוצר הזה והוא עובד מצויין ומדוייק.
    https://www.amazon.co.uk/dp/B08KT5FM...fed_asin_title

    עד 100 קילו

    ציטוט נכתב במקור על ידי ehudzeelim צפיה בהודעה
    זה כמובן עניין של צרכים ונוחות שמתאימים לכל אחד,
    אצלי הרכב יומיומי ואני נמצא בו הרבה, ומשתמש במערכת חשמל, במקרר וגם ב-220v כל הזמן. את המקרר לא כיביתי כבר כמה חודשים רצוף, מאז שהתקנתי פאנל סולרי. נוח מאד. גם לא קרה לי שהייתי צריך את הנגרר עצמאי עם חשמל ללא הרכב בסביבה.

  13. #133

    ברירת מחדל תגובה: נגרר טיולים קליל ומדליק

    שאלה למנוסים עם גרירה בשטח.

    מה השיטות לעבור מדרגה גבוהה בירידה עם נגרר ?
    נתקעתי אתמול במדרגה של נחל חגור.
    האוטו ירד כבר את המדרגה והנגרר עוד היה למעלה והיצול נתקע בקרקע.

  14. #134
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,127

    ברירת מחדל תגובה: נגרר טיולים קליל ומדליק

    בניית מדרון, או בשמו המקצועי: עבודות מע"צ
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  15. #135

    ברירת מחדל תגובה: נגרר טיולים קליל ומדליק

    ציטוט נכתב במקור על ידי ehudzeelim צפיה בהודעה
    זה כמובן עניין של צרכים ונוחות שמתאימים לכל אחד,
    אצלי הרכב יומיומי ואני נמצא בו הרבה, ומשתמש במערכת חשמל, במקרר וגם ב-220v כל הזמן. את המקרר לא כיביתי כבר כמה חודשים רצוף, מאז שהתקנתי פאנל סולרי. נוח מאד. גם לא קרה לי שהייתי צריך את הנגרר עצמאי עם חשמל ללא הרכב בסביבה.

    היי אהוד ! מה שלומך ?
    האם כדאי/צריך לשים קצת גריז על תפוח גרירה וכף ריתום ?

  16. #136

    ברירת מחדל ׳×׳’׳•׳‘׳”: ׳*׳’׳¨׳¨ ׳˜׳™׳•׳œ׳™׳ ׳§׳œ׳™׳œ ׳•׳ž׳“׳œ׳™׳§

    הכל טוב, תודה
    לשאלתך, לא אין צורך לגרז את התפוח, ולא את האזור בכף הריתום שמתלבש על התפוח.
    כן צריך לשמור על המנגנון עצמו (זה שמזיזה הידית על כף הריתום) נקי ואולי לשמן קצת פעם באף פעם, אבל אתה תרגיש אם משהו הולך קשה שם. כף ריתום חדשה, אין מה לגעת.

    - - - Updated - - -

    ציטוט נכתב במקור על ידי lesik צפיה בהודעה
    שאלה למנוסים עם גרירה בשטח.

    מה השיטות לעבור מדרגה גבוהה בירידה עם נגרר ?
    נתקעתי אתמול במדרגה של נחל חגור.
    האוטו ירד כבר את המדרגה והנגרר עוד היה למעלה והיצול נתקע בקרקע.
    מצטרף למה שכתב נדב בתגובה 134,
    בנוסף, לפעמים אפשר למצוא במדרגה אזור נמוך יותר, ואז לכוון את היצול שיירד "לתוך" האזור הזה,
    או לתמרן מהצד במידת האפשר, אבל אין איזה פתרון קסם שאני מכיר.

  17. #137

    ברירת מחדל תגובה: ׳×׳’׳•׳‘׳”: ׳*׳’׳¨׳¨ ׳˜׳™׳•׳œ׳™׳ ׳§׳œ׳™׳œ ׳•׳ž׳“׳œ׳™׳§

    ציטוט נכתב במקור על ידי ehudzeelim צפיה בהודעה
    הכל טוב, תודה
    לשאלתך, לא אין צורך לגרז את התפוח, ולא את האזור בכף הריתום שמתלבש על התפוח.
    כן צריך לשמור על המנגנון עצמו (זה שמזיזה הידית על כף הריתום) נקי ואולי לשמן קצת פעם באף פעם, אבל אתה תרגיש אם משהו הולך קשה שם. כף ריתום חדשה, אין מה לגעת.

    - - - Updated - - -



    מצטרף למה שכתב נדב בתגובה 134,
    בנוסף, לפעמים אפשר למצוא במדרגה אזור נמוך יותר, ואז לכוון את היצול שיירד "לתוך" האזור הזה,
    או לתמרן מהצד במידת האפשר, אבל אין איזה פתרון קסם שאני מכיר.
    תודה רבה !

  18. #138

    ברירת מחדל תגובה: נגרר טיולים קליל ומדליק

    ציטוט נכתב במקור על ידי lesik צפיה בהודעה
    היי אהוד ! מה שלומך ?
    האם כדאי/צריך לשים קצת גריז על תפוח גרירה וכף ריתום ?
    חלילה. אין מקום לגריז באזורים חשופים לאבק בשטח. זה מהר מאוד הופך לבוצגריז שמשייף את התפוח והכף.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  19. #139

    ברירת מחדל תגובה: נגרר טיולים קליל ומדליק

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_3410 2.JPG 
Views:	93 
Size:	718.8 קילובייט 
ID:	149038Click image for larger version. 

Name:	IMG_3298 3.JPG 
Views:	92 
Size:	627.7 קילובייט 
ID:	149039

  20. #140

    ברירת מחדל תגובה: נגרר טיולים קליל ומדליק

    ציטוט נכתב במקור על ידי lesik צפיה בהודעה
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_3410 2.JPG 
Views:	93 
Size:	718.8 קילובייט 
ID:	149038Click image for larger version. 

Name:	IMG_3298 3.JPG 
Views:	92 
Size:	627.7 קילובייט 
ID:	149039
    נראה מעולה
    מוכן לכל תרחיש (תרגום לעברית של "אוברלנד" )
    ותתחדש על האוהל

עמוד 7 מתוך 8 ראשוןראשון ... 45678 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. טיולים VADE - לא שטח , למסירה מנשא טיולים מקצועי לתינוק של חברת
    על ידי galezer בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 07-10-21, 18:29
  2. בחורה אמיצה...ומדליקה..
    על ידי KOOKE בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 61
    עדכון אחרון: 23-07-21, 20:38
  3. נגרר
    על ידי jeep.il בפורום ספורט מוטורי
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 20-04-14, 18:56
  4. נגרר ענק - 1.5 טון
    על ידי idanw בפורום לוח מודעות רכב שטח וג'יפים למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 05-11-11, 18:33
  5. סמוראי קצר ומדליק!
    על ידי סוסשטח בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 08-10-06, 22:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •