ומה המשקל הכולל?
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אם אתה עמוס ל1250 ק''ג, אז המקסימום המותר של הג'ימני 75 ק''ג הוא בערך 6 אחוז מהמשקל של הנגרר אבל זה מה יש.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אתה רוצה להגיד לי שהגלגל מאחור זה ההבדל בין לריב עם השכן או לא? אז או שתסובב את הנגרר ב90° (לא יודע מה הסידור בחניה שלכם), או שתוריד את היצול עד הרצפה, ותחנה כשהחלק האחורי/קדמי של הג'ימני מעליו.
אני מניח שאתה לא נרתם לגרור כל יום.
לא רואה סיבה להעמיס את הנגרר למשקל 1250, אני עם נגרר יותר גדול שלא מתוכנן לחיסכון במשקל ועם ים ציוד עליו, 150 ליטר מים, אוהל גג גדול, וכו' לא מגיע ל-1000 ק''ג.
אתה צריך להישאר בגבולות המשקל ש- 10-15% ממנו לא יעבור את ה-75 ק''ג.
כלומר לא לעבור את ה-750 ק''ג משקל כולל.
במקרה נתקלתי בעוד אחד מעניין:
https://www.jimnydrive.co.za/product...amping-trailer
- - - Updated - - -
אצלי כל מערכת החשמל (מצבר, טעינה, פאנל סולארי, ממיר ל-220 וכו') נמצאים ברכב,
מטעמי נוחות ולא מטעמי משקל.
בנגרר יש רק לוח עם מפסקים ושקעים וכבל שמתחבר למערכת חשמל שברכב.
המשקל 54 קג על הוו שזה יוצא בערך 15% נשמע לי טוב, אצלי אני מעדיף שיהיה מעט יותר לכיוון ה-15% מאשר 10%, הנגרר מתנהג ככה יותר טוב.
אני חושב שיותר נוח כאשר נגרר לא תלוי ברכב. אתה לא חייב כל הזמן להיות רתום לנגרר כדי שהוא יקבל חשמל.
אני שמתי לב שבארץ לא כ״כ מייחסים משמעות למשקל על תפוח גרירה אלא רק לכושר גרירה של רכב ונוטים לזלזל במשמעויות של עודף משקל על תפוח גרירה. לדעתי הרבה אנשים גם לא יודעים בכלל שיש כזה פרמטר כמו ״tow ball mass"
אגב,קניתי את המוצר הזה והוא עובד מצויין ומדוייק.
https://www.amazon.co.uk/dp/B08KT5FM...fed_asin_title
עד 100 קילו
שאלה למנוסים עם גרירה בשטח.
מה השיטות לעבור מדרגה גבוהה בירידה עם נגרר ?
נתקעתי אתמול במדרגה של נחל חגור.
האוטו ירד כבר את המדרגה והנגרר עוד היה למעלה והיצול נתקע בקרקע.
בניית מדרון, או בשמו המקצועי: עבודות מע"צ
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
הכל טוב, תודה
לשאלתך, לא אין צורך לגרז את התפוח, ולא את האזור בכף הריתום שמתלבש על התפוח.
כן צריך לשמור על המנגנון עצמו (זה שמזיזה הידית על כף הריתום) נקי ואולי לשמן קצת פעם באף פעם, אבל אתה תרגיש אם משהו הולך קשה שם. כף ריתום חדשה, אין מה לגעת.
- - - Updated - - -
מצטרף למה שכתב נדב בתגובה 134,
בנוסף, לפעמים אפשר למצוא במדרגה אזור נמוך יותר, ואז לכוון את היצול שיירד "לתוך" האזור הזה,
או לתמרן מהצד במידת האפשר, אבל אין איזה פתרון קסם שאני מכיר.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
שמרו על קשר