שלום חברים
סטטוס: סמו 93 עם קרבורטור מקורי אשר שופץ לפני שנה.
הכל התחיל אחרי ההשתוללויות בבוץ, תענוג שכנראה צריך לשלם עליו.
בבוקר לאחר התנעה , הסל"ד מראה 1400 שזה תקין אני חושב
אחרי נסיעה של כמה דקות הסל"ד מראה לי 1900 במצב סרק.
וככה זה נשאר גם לאחר שעה (סל"ד על 1900 במצב סרק)
בבדיקות שלי התגלו הדברים הבאים:
1. פרפר עליון בקרבורטור תמיד סגור, גם לאחר נסיעה ארוכה
2. אם אני פותח את הפרפר ידנית כאשר המנוע חם, עדיין הסל"ד לא יורד
3
. ניקיתי עם ספריי קרבורטורים את כל המכלולוים מסביב לקרבורטור ולא עזר
4. וידאתי שכניסת מים לקרבורטור תקינה ע"י הוצאת הצינור ובדיקת של מים יוצאים.
אני מיואש.....
щоше тм чщш