Close
ςξεγ 30 ξϊεκ 35 ψΰωεοψΰωεο ... 102027282930313233 ... ΰηψεοΰηψεο
ξφιβ ϊεφΰεϊ 581 ςγ 600 ξϊεκ 696
  1. #581
    ηαψ ψωεν δφτψγς's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Dec 2002
    ξιχεν
    ϊμ ΰαια
    δεγςεϊ
    2,208

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειχθ αϊδμικ: ψλα ξψευ T1 ωμ χαεφϊ ρψθιπδ/ΰεθε

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι נמרוד φτιδ αδεγςδ
    המנוע מתחמם, וזה שורש בעיית הביצועים. הוא מתייצב על 110 מעלות.
    זה רע מאד. זה לא מנוע יפני או גרמני מתקדם. זאת חתיכת נבלה אמריקאית העשויה ברזל בטכנולוגיה של שנות ה - 60. אני מקווה שלא נסעתם בטמפרטורה הזאת הרבה זמן, ושלא גרמתם נזק לאטמי הראש או לבלוק, וכו'. שווה בדיקה.

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι נמרוד φτιδ αδεγςδ
    זו, לצערי, בעייה לא מפתיעה, לאור מיקום הרדיאטור מאחורי הקבינה הסגורה, והפתרון שלה לא יהיה קל. הכונס, שהיה ברור שצריך להגיע מתישהו (וגם נדון פה לפני כמה דפים)הפך לדחוף ביותר. ואם הוא לא יפתור את הבעייה, הרדיאטור ימוקם מחדש במקום שיש בו זרימת אויר.
    1. הבעיה לא מפתיעה, לאו דוקא בגלל המיקום ולאו דוקא בגלל הכונס.

    2. כונס לא יפתור את הבעיה, קחו זאת בחשבון מראש.

    3. הרדיאטור הזה לא יתן לכם מענה, בעיקר בשני מצבים - של נסיעה מאומצת בדיונות וכו', ושל נסיעה מהירה קרוב למהירות הסופית. פירוש הדבר שהוא לא מתאים לרכב המירוץ שלכם. אי אפשר לקחת רדיאטור שמתאים למנוע דומה/זהה של רכב כביש ולצפות שהוא יעשה את העבודה ברכב מירוץ שעצימות העבודה שהוא נדרש לבצע, גדולה פי כמה וכמה.

    4.אין לי כל ספק שגם מיקום מחדש שלו לא יפתור את הבעיה, אם כי עשוי לשפר. תיזהרו משיפור שלא יתן 100% של תוצאה - אתם תחשבו שהעסק הסתדר אבל הוא יכשל בדיוק כשתצטרכו אותו.

    5. אתם אכן חייבים לפתור את הקושי הזה בדחיפות, ויש פתרון.
    δλμ ωθειεϊ

  2. #582

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειχθ αϊδμικ: ψλα ξψευ T1 ωμ χαεφϊ ρψθιπδ/ΰεθε

    ΰπι ξρλιν ΰιϊκ μβξψι ωδψγιΰθεψ ωπαηψ (τεψγ ΰχεπεμιιο γιζμ) δεΰ αξχψδ δθεα βαεμι. ΰπι αδημθ αςγ ξωδε ιςεγι εβγεμ ιεϊψ. ΰν δτϊψεο δεΰ αδιωβ ιγ λξε δρτεμ αζξπε (ωςεωδ λκ πψΰδ ςαεγδ θεαδ αϊεκ δρψο!) ΰζ ζδ αδημθ δςζψδ ωΰπηπε φψιλιν...
    ΰιεπιχ 5 | β'ιτ CJ-7 1979 | διιμχρ 2015
    διε: β'ιτ XJ φ'ψεχι 1994| διιμχρ 2008| διιμχρ 1997 | β'ιτ CJ-8 1989 | ρξεψΰι 1988

  3. #583
    ηαψ ψωεν δφτψγς's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Dec 2002
    ξιχεν
    ϊμ ΰαια
    δεγςεϊ
    2,208

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειχθ αϊδμικ: ψλα ξψευ T1 ωμ χαεφϊ ρψθιπδ/ΰεθε

    αωξηδ.

    ιω ωπι τϊψεπεϊ ΰτωψιιν, ΰηγ ξδν ξεςγσ ςμι.

    πγαψ ςμ ζδ αδζγξπεϊ χψεαδ.
    δλμ ωθειεϊ

  4. #584

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειχθ αϊδμικ: ψλα ξψευ T1 ωμ χαεφϊ ρψθιπδ/ΰεθε

    ςαψε λξδ ιξιν...
    αψεκ ΰϊδ ξεζξο μδςμεϊ ΰϊ δψςιεπεϊ λΰο. αδημθ ΰτωψ μδχγιω ΰϊ δςξεγιν δαΰιν λΰο μπεωΰ δχιψεψ αψλαι ξψευ μωθη ϊεκ δϊιιηρεϊ ρτφιτιϊ μτψειχθ.
    ΰιεπιχ 5 | β'ιτ CJ-7 1979 | διιμχρ 2015
    διε: β'ιτ XJ φ'ψεχι 1994| διιμχρ 2008| διιμχρ 1997 | β'ιτ CJ-8 1989 | ρξεψΰι 1988

  5. #585
    ηαψ ψωεν δφτψγς's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Dec 2002
    ξιχεν
    ϊμ ΰαια
    δεγςεϊ
    2,208

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειχθ αϊδμικ: ψλα ξψευ T1 ωμ χαεφϊ ρψθιπδ/ΰεθε

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι נמרוד φτιδ αδεγςδ
    עברו כמה ימים...
    ברוך אתה מוזמן להעלות את הרעיונות כאן. בהחלט אפשר להקדיש את העמודים הבאים כאן לנושא הקירור ברכבי מרוץ לשטח תוך התייחסות ספציפית לפרויקט.
    טוב, אז ככה:

    1. שתי האפשרויות העומדות בפניכם, הן ראשית רדיאטור הרבה יותר גדול ועבה, דהיינו רדיאטור שיש לו שטח פנים גדול יותר וקיבולת מיים גדולה יותר; ושנית, הוספת רדיאטור שני בטור.
    הסיבה לכך היא שאין שום אפשרות להשתמש ברדיאטור של רכב כביש המתאים למנוע מהסוג שלכם, וחייבים לפחות להכפיל את כושר הקירור אם לא למעלה מכך, ברכב מירוצי מדבר.

    2. קיבולת מיים בפני עצמה לא נותנת כלום, וזאת טעות שרבים נופלים בה - יותר מיים(ולדוגמא אותו שטח פנים עם יותר "שורות"), יתן לך משך התחממות והתקררות יותר ארוכים, ותו לא. פירוש הדבר הוא שכאשר יש לך יותר מיים, לוקח למנוע יותר זמן לחמם אותם, ומשעה שהתחממו, יותר זמן להתקררותם. אבל, מאותו זמן שבו הצליח המנוע להגיע לטמפרטורה הגבוהה שלו, החום יגע לאותה טמפרטורה גבוהה ולא רצויה, רק שזה כאמור יקח לו יותר זמן.

    3. זה אומר שחובה להגדיל בראש ובראשונה את שטח הפנים של רשת הרדיאטור, שכן בלי ענין זה, לא תיפתר בעיית ההתחממות.

    4. לכן , וכאמור לעיל, הגדלת כושר הקירור(שטח פנים וכמות מיים), בלי להתייחס כרגע למניפה, אפשרית ע"י אחת משתיים - רדיאטור גדול הרבה יותר עם רשת גדולה משמעותית, או הוספת רדיאטור שני בטור. בטור = כניסה מהמנוע לרדיאטור הראשון/יציאה מהראשון לשני/יציאה מהשני חזרה למנוע.

    5. אני ממליץ הרבה יותר על הפתרון השני מכמה וכמה טעמים, העיקריים בהם הם שקשה למצוא רדיאטור גדול מספיק שגם יתאים למיקום ולמקום שכבר הוקצה לו בתכנון ובבניה, והשני שהגדלת שטח הפנים ברדיאטור אחד, תהיה מוגבלת יחסית להגדלה ע"י תוספת רדיאטור.

    6. איך עושים את זה אצלכם? הוספת הרדיאטור השני יכולה להיות בשני אופנים - האחד, ע"י השכבתו במפלס של תחתית הרדיאטור הקיים, דהיינו בצורה של ן__, והשני ע"י השכבתו במפלס העליון של הרדיאטור הקיים, דהיינו בצורה של ר.

    7. לא מומלץ למקם אותו בעמידה אחד אחרי השני, אפילו במרחק, מכיוון שאז האויר שיצא חם מהרדיאטור הראשון יפחית משמעותית את יכולתו לקרר את הרשת השניה.

    8. היתרון בצורת השכבת הרדיאטור השני בצורת ר, הינה בכך שהרדיאטור העליון ישמש גם מעין כונס אויר שילכוד חלק ניכר מזרימת האויר מעל הגג, גם ללא בניה של כונס. החסרון של צורת העמדה זאת, הוא בהעלאת מרכז הכובד עקב העלאת משקל הרדיאטור והמיים שבו בעוד 50-60 ס"מ למעלה, אם כי החסרון איננו משמעותי ביותר.

    9. עוד רצוי ליצור "קירות" משני צידי ה- ר שנוצר, על מנת להקטין את בריחת האויר לצדדים ולהגדיל את המעבר דרך שתי הרשתות, כלומר ליצור מעין ארגז רוח, ולו באופן חלקי.

    10. המיקום בצורת ר, יאפשר גם למקם את שתי המניפות בצד החיצוני של הרדיאטורים - הרדיאטור הקיים מושך אויר החוצה ע"י המניפות הקיימות, ואילו הרדיאטור השני ימשוך אויר למעלה, ע"י התקנת המניפות שלו למעלה. מיקום במפלס תחתית הרדיאטור הראשון, יחייב התקנת המניפות שלו מתחת לרדיאטור השני, כלומר למשיכת אויר למטה, מה שיקשה הן על ההתקנה והן על משטר זרימת האויר.

    11. אם תלכו בדרך של התקנה בצורת ר , אשר בנסיבות הרכב שלכם אני ממליץ עליה יותר מאשר על האפשרויות האחרות, תהיו חייבים להגן על הרדיאטור העליון ע"י הוספת קשת לא מאסיבית במיוחד אשר תמנע פגיעה בנסיעה(למשל מענפים וכו') וגם תשמור במקרה חלילה, של התהפכות.

    12. כמובן שהרדיאטור השני יצטרך לעבור שינוי פיה ויציאה אחת = הפיה תצטרך להיות מולחמת בחלקו העליון של הדוד, ואילו פיה אחת תצטרך(לא חובה) לעבור מחלקו העליון של הדוד לחלקו התחתון. יש לי בסדנא רדיאטור כזה שכבר עבר את ההסבה המאד קלה ופשוטה הזאת, ואתם מוזמנים לבוא ולהתרשם. שימו לב שאם תתקינו את הרדיאטור השני על המפלס התחתון, תצטרכו למקם את הפיות באופן הנכון שיאפשר מעבר קל אל המנוע, ואז פיה אחת תצטרך להיות מצידו האחד של הרדיאטור התחתון ואילו השניה, מצידו השני. יש ברכב הנסיוני שאני בונה דוגמא יפה למיתקון כזה, ותוכלו לראותו במו עיניכם.

    13. להערכתי, המבוססת על נסיון בלבד, אתם תהיו בצד הבטוח לגמרי אם יהיה לכם שטח פנים כולל של לפחות 0.7 מ"ר רשתות, וכמות מיים כוללת של לפחות 26 ליטר, הכוללת את הכמות במנוע + הכמות בצינורות ההולכים וחוזרים מהמנוע + הכמות בתוך הרדיאטורים.


    זהו, אני מקווה שלא שכחתי כלום.

    אם יש שאלות ואוכל לענות, אשמח לסייע.
    δλμ ωθειεϊ

  6. #586
    ηαψ ψωεν βμ ωην's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Dec 2006
    ξιχεν
    שרון
    δεγςεϊ
    294

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειχθ αϊδμικ: ψλα ξψευ T1 ωμ χαεφϊ ρψθιπδ/ΰεθε

    μιψο, ΰπι μΰ ιλεμ μδαις γςδ ξχφεςιϊ,ξλιεεο ωΰιο μι ΰϊ δλιωεψιν δξχφεςιιν δθλπιιν μπεωΰ.
    ΰαμ δωλμϊι δςμ ϊιλεπιϊ επιριεπι δψα αηιιν,δεαιμε ΰεϊι εμιξγε ΰεϊι,μαηεψ ιεςφιν ,ΰϊ δθεαιν αιεϊψ .
    ΰπι ηεωα ωδβις δζξο μςζεα ΰϊ δωιψωεψ εδςφεϊ ωμ λμ διεςφιν εμτϊεψ ΰϊ δαςιδ ΰφμ ξι ωξαιο.
    χη ΰϊ δψλα μςιγε μτψγρ ηπδ.
    (γψκ ΰβα,ωθη δτπιν ωμ δψγιΰθεψ ωμε, πψΰδ χθο αδψαδ ξδψγιΰθεψ ωμλν)

    ΰπι αθεη ωςιγε ιωξη μςζεψ, λζδ δεΰ.

  7. #587
    ηαψ ψωεν lizard's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Jan 2005
    ξιχεν
    λτψ θψεξο
    δεγςεϊ
    11,711

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειχθ αϊδμικ: ψλα ξψευ T1 ωμ χαεφϊ ρψθιπδ/ΰεθε

    נמרוד ברשותך, אפשר להעביר לשירשור נפרד, יש לי שאלה נוספת.

    האם בתצורה הזו של רכבי מדבר יש בכלל טעם או אפשרות מעשית, שלא תצריך הוספת משקל גדולה או חלקים יקרים במיוחד, בלנסוע עם קבינה סגורה?

    מאחר והרדיאטור הוא אחורי ומצריך הרבה זרימת אוויר אז אולי הדרישה לקבינה סגורה כלל לא פרקטית בתקציב וביכולות העומדות לרשותכם?

    אולי יהיה פשוט יותר לפתוח את הקבינה לבנתיים עד שתגייסו כסף וידע לבניית חיפוי שיתעל את האוויר לרדיאטור.

    אפשרות נוספת, בדומה לרכב שDUMB תכנן ובנה בעבור האחים הרברסט, היא להעביר את הרדיאטור לאחור אבל אז יש לכם 101 בעיות חדשות כי תצטרכו לבנות את כל החלק האחורי מחדש ולשים את הגלגלים ומיכל הדלק בתצורה שונה.


    אני אישית חושב שכדאי שתשקיעו יותר בקסדות סגורות מאשר בקבינה סגורה. יפתור לכם את כל הבעיות לבנתיים.

  8. #588

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειχθ αϊδμικ: ψλα ξψευ T1 ωμ χαεφϊ ρψθιπδ/ΰεθε

    λξδ δεγςεϊ ωμΰ χωεψεϊ μτψειχθ πξηχε.

    μςπιιο - ΰϊ δαςιιδ αΰξϊ ΰτωψ μημχ μωϊιιν - ΰηϊ, δψγιΰθεψ ωπαηψ, ελΰο ΰπι ξρλιν ςν αψεκ ωδεΰ μΰ ξρτιχ (ξγεαψ ςμ ψγιΰθεψ ωξχψψ ψλα ξρηψι ςν δρτχ ωμ 200+ λ"ρ, ΰιο ξδ μφτεϊ ξξπε μχψψ αϊπΰι ξψευ χωιν ξπες ωμ 300+ εςεγ ςν ζψιξϊ ΰειψ μΰ θεαδ). αηιψϊ δψγιΰθεψ πςωϊδ ξϊεκ χεψη εμΰεψ διϊψεο δβγεμ ωμε - ζξιπεϊ εξηιψ ζεμ.

    δημχ δωπι ωμ δαςιιδ δεΰ ωαΰξϊ ΰιο ζψιξϊ ΰειψ θεαδ, ΰε αλμμ, αξιχεν δπεληι ωμ δψγιΰθεψ. βν ψγιΰθεψ βαεμι εβν αξιχεν μμΰ ζψιξδ - μΰ ςεαγ.

    δτϊψεο ωαψεκ ξφις ωμ μδλτιμ ΰϊ δψγιΰθεψ, τωεθε λξωξςε, δεΰ ψςιεο τψχθι ξΰγ, εΰπηπε αδημθ ωεχμιν ΰεϊε. ιω με ιϊψεο ωμ ξδιψεϊ αιφες - αςμεϊ μΰ βγεμδ, πιϊο μξχν ψγιΰθεψ περσ. ωπιδν μΰ ιδιε ξξεχξιν ΰιγιΰμιϊ, ΰαμ θεαιν δωπιιν ξδΰηγ, εΰπηπε ςλωιε λαψ μΰ αωμα ωδιιπε αε αωμεω δωπιν δΰηψεπεϊ ωμ ϊλπεπιν εαπιιδ - ςλωιε χψιθι ξαηιπϊπε ωδψλα ιωϊϊσ αλμ ξψευ, ιριιν λμ ξψευ, εαϊεφΰεϊ θεαεϊ - δΰν ζδ δτϊψεο ωιαιΰ ΰϊ δΰεθε μδιεϊ ξδιψ ιεϊψ λαψ ααΰηδ ηεφδ πβα, αξιπιξεν ωμ ςμεϊ εζξο - ιλεμ μδιεϊ.

    λπψΰδ ωαωμα ψΰωεο μιψο εΰιιμ ιαπε λεπρ βρ ξςμ δψγιΰθεψ δπεληι ειαηπε ΰϊ ξιγϊ δωιτεψ, εΰηψι λο λπψΰδ ιβις δψγιΰθεψ δπερσ.

    μβαι δςφδ ωμ βμ - δξμφδ θεαδ, ΰαμ λαψ ωεηηϊι αςπιιο ςν ςιγε μτπι λξδ ιξιν. χεγν λμ ιω μςιγε ψγιΰθεψ ξεφμη ξΰγ, δψγιΰθεψ ωδεΰ ξωϊξω αε δεΰ ΰεϊε ΰηγ ωξιεφψ ςμ τι δζξπδ ςαεψδ δζιαψ-M, ων αϊεψ ψγιΰθεψ χγξι δεΰ ςεωδ ςαεγδ θεαδ εξεληϊ αϊπΰι ςαεγδ φαΰιιν χωιν ξΰγ. αϊεψ ψγιΰθεψ ΰηεψι ξΰηεψι χαιπδ τϊεηδ αTT ωμ ςιγε δεΰ βν ςεαγ ξφειιο. μγςϊε ωμ ςιγε δτϊψεο δεΰ ΰηγ ξωπιιν - μτϊεη ΰϊ δχαιπδ, ΰε μςαεψ μξιχεν χγξι.

    δαςιιδ διΰ λξεαο ωΰφμπε δχαιπδ ρβεψδ, εζεδι γψιωδ ωμ δφεεϊ. δχαιπδ δρβεψδ βεψξϊ μξφα ωλμ δΰζεψ ωξΰηεψιδ, δεΰ αεςδ ωΰιο αδ ζψιξδ. αλμμ. δΰειψ διεν πζψχ ξδωξωδ δχγξιϊ λμτι ξςμδ εξξω ςεχσ ΰϊ δψγιΰθεψ. δϊηεωδ ωμι διΰ ωδψγιΰθεψ/ιν (ζεβ ψγιΰθεψιν τωεθιν λςφϊ αψεκ ΰε ψγιΰθεψ ξψεφιν ΰηγ ξϊΰιν) ιλεμιν μςωεϊ ΰϊ δςαεγδ ΰν δν ιδιε ξωξςεϊιϊ ΰηεψδ, αΰζεψ δβμβμιν ρτιιψ ΰε ρξεκ μτπιδν, εςν λεπρ/ϊςμϊ ΰειψ βγεμδ μτπιδν, ωϊϊςμ ΰϊ δΰειψ ξμξςμδ εΰεμι βν ξμξθδ (ιω μηυ βαεδ ξϊηϊ μψλα ωΰτωψ μπφμ ΰεϊε).

    λκ τϊψεο λζδ ιεϊψ ξωδεΰ ξεψλα μαιφες, δεΰ μΰ αθεη. αζψιξδ ΰπι ξαιο γαψ ΰε ωπιιν, εζδ ϊηεν ωαε ψχ πιρειιν ξγαψιν. λωΰϊν ψεΰιν ψλα ξψευ ΰξιϊι, λεμμ αξψεφι δωθη, ςν λμ ξιπι λεπριν ξϊεηλξιν εϊιαεϊ ΰειψ εςεγ - ϊδιε αθεηιν ωπςωϊδ ςαεγδ ψφιπιϊ αξπδψϊ ψεη, ΰε πιρειι ωθη ξφεμξιν ςν ςωο/ρθψιτιν, εδψαδ. χωδ μιιφψ ξςψλϊ ΰειψεγιπξιϊ αξλδ ΰηϊ, εζε δριαδ ωλξςθ ϊξιγ δεμλιν αεπι ψλαιν ηεααιν/ξεβαμι ΰξφςιν ςμ τϊψεπεϊ ξεληιν, ειω ωπιιν λΰξεψ - ΰε ψγιΰθεψ χγξι λξε αλξςθ λμ ξλεπιϊ αςεμν, ΰε ψγιΰθεψ ξΰηεψι χαιπδ τϊεηδ.

    δϊλπεο δξχεψι ωμι διδ μχαιπδ τϊεηδ, ΰπι ςγιιο ηεωα ωαωχμεμ ωμ λμ δβεψξιν ζε δϊφεψδ δπλεπδ, ΰαμ ΰπι μΰ πεδβ αψλα εξλαγ ξΰγ ΰϊ δπριεο εΰϊ δθςν ωμ μιψο εΰιιμ - δν ΰιμε ωιαιΰε ΰϊ δψλα μδιωβιν, εδψλα δζδ απει μγψιωεϊ ωμδν. αςιιϊ δχιψεψ ϊτϊψ, αζδ ΰϊν ιλεμιν μδιεϊ αθεηιν, βνΰν μΰ ςγ δρεσ αξψευ δχψεα. λξε ωμιψο λϊα, μτηεϊ 2-3 δξψεφιν δαΰιν δν ςγιιο αβγψ δψφδ.
    ΰιεπιχ 5 | β'ιτ CJ-7 1979 | διιμχρ 2015
    διε: β'ιτ XJ φ'ψεχι 1994| διιμχρ 2008| διιμχρ 1997 | β'ιτ CJ-8 1989 | ρξεψΰι 1988

  9. #589
    ηαψ ψωεν ηπο βεμεξαχ's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Dec 2005
    ξιχεν
    ΰιμϊ
    δεγςεϊ
    3,380

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειχθ αϊδμικ: ψλα ξψευ T1 ωμ χαεφϊ ρψθιπδ/ΰεθε

    διι μιψο /πξψεγ , μγςϊι λγΰι μςωεϊ λκ:

    1. μδωλια ΰϊ δψγιΰθεψ ξςθ ΰηεψδ αημχε δςμιεο.
    2. μδϊχιο λπσ χθπδ μψεηα δημχ δΰηεψι ωμ δββ (λτι ωδφςϊν μι αςαψ) ωϊβψεν μζψιξδ ωμ δΰεειψ μλιεεο δψγιΰθεψ.
    3. μαγεχ ξΰεεψψιν ςν λπτιν ιεϊψ ψηαεϊ, αςαψ ςν δαΰβι δχεγν, διιϊδ μι αςιδ ωμ δϊηξξεϊ , δαςιδ πτϊψδ λωδημτϊι ΰϊ δξΰεεψψιν μλΰμε ςν λπτιν ψηαεϊ ιεϊψ.

    ξξαθ λμμι ςμ δψγιΰθεψ ωμλν ωμλν πψΰδ μι ωδεΰ ιλεμ μςωεϊ ΰϊ δςαεγδ ΰν δεΰ ιχαμ ξρτιχ ΰειψ.

    αδφμηδ.





  10. #590

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειχθ αϊδμικ: ψλα ξψευ T1 ωμ χαεφϊ ρψθιπδ/ΰεθε

    μιψο / πξψεγ ωμεν

    ΰπι ξξμιυ μκ μτπεϊ ιωψ μξι ωιιφψ ΰϊ δψγιθεψιν ξΰμεξιπιεν αψξδ δλι βαεδδ μςιγε λδο , ωι ωξςεπι, ΰιφιχ ξιπι , ΰαια χγωΰι εςεγ. χεψΰιν με ΰεψι ωεςψ δξεο πιριεο αϊηεν. μΰ αςιδ μδωιβ ΰεϊε αξιγδ εϊιψφδ θμτεο αδ.τ.

    αδφμηδ θμ

  11. #591
    ηαψ ψωεν lizard's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Jan 2005
    ξιχεν
    λτψ θψεξο
    δεγςεϊ
    11,711

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειχθ αϊδμικ: ψλα ξψευ T1 ωμ χαεφϊ ρψθιπδ/ΰεθε

    δΰν ιω ΰτωψεϊ τψχθιϊ μωιν ωπι ψγιΰθεψιν χθπιν ιεϊψ ξωπι φιγι δψλα+λεπριν?


    ωΰμδ ΰηψϊ μμιψο.
    πρςϊ αψλα ςν χαιπδ τϊεηδ? ΰπι ωεΰμ αψφιπεϊ λι μξψεϊ ωΰπι μΰ ξϊηψδ εαϊηψεϊ διηιδ ωλο διιϊι δβ'ιτ ωμι δβις μ70 ρδ"λ, δωγ μΰ λζδ πεψΰ. ΰπι αΰξϊ ηεωα ωλψβς ςγισ μλν μτϊεη ΰϊ δχαιπδ ΰε μτϊεη ΰϊ δημχ δΰηεψι, μτϊεη ΰϊ δββ εμωιν λεπρ.

  12. #592

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειχθ αϊδμικ: ψλα ξψευ T1 ωμ χαεφϊ ρψθιπδ/ΰεθε

    ΰν λαψ αεπιν εξωπιν ψγιΰθεψιν, ηωεα μγςϊι μγΰεβ ωδψγιΰθεψ ιδιδ ϊμϊ ωμαι εμΰ ρθπγψθι.

    πιϊο μψΰεϊ δραψιν αςψκ ξΰξφς δλϊαδ εξθδ.
    http://www.autospeed.co.nz/cms/A_111195/article.html

    ααψλδ,

    πγα
    ϊξεπεϊ ξφεψτεϊ ϊξεπεϊ ξφεψτεϊ Click image for larger version. 

Name:	elise%203%20pass%20radiator%20(2).jpg‏ 
Views:	231 
Size:	117.3 χιμεαιιθ 
ID:	21734  

  13. #593

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειχθ αϊδμικ: ψλα ξψευ T1 ωμ χαεφϊ ρψθιπδ/ΰεθε

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι lizard φτιδ αδεγςδ
    δΰν ιω ΰτωψεϊ τψχθιϊ μωιν ωπι ψγιΰθεψιν χθπιν ιεϊψ ξωπι φιγι δψλα+λεπριν?


    ωΰμδ ΰηψϊ μμιψο.
    πρςϊ αψλα ςν χαιπδ τϊεηδ? ΰπι ωεΰμ αψφιπεϊ λι μξψεϊ ωΰπι μΰ ξϊηψδ εαϊηψεϊ διηιδ ωλο διιϊι δβ'ιτ ωμι δβις μ70 ρδ"λ, δωγ μΰ λζδ πεψΰ. ΰπι αΰξϊ ηεωα ωλψβς ςγισ μλν μτϊεη ΰϊ δχαιπδ ΰε μτϊεη ΰϊ δημχ δΰηεψι, μτϊεη ΰϊ δββ εμωιν λεπρ.
    λο πρςπε δψλα χαιπδ τϊεηδ.
    δαςιδ αςιχψδ διΰ μΰ ξφγ δπδιβδ αψλα, ΰμδ ξφγ δπιεεθ.
    αξψεφι δαΰηδ αΰψδ"α/ξχριχε ελε.. δξρμεμιν χαεςιν ,δπδβιν εδπεεθιν ξλιψιν ΰϊ δξρμεμ εβν ξαφςιν PRERUN, ξωϊξωιν μψεα ψχ α GPS εα θψθψιτ.

    αΰψυ, ξςαψ μξλωιψιν ΰϊδ ξπεεθ ςν ξτεϊ. δπεεθ φψικ μδρϊγψ ςν λμ δχτιφεϊ, δθιμθεμιν εαπερσ μγΰεβ μψλα εμϊτςεμ δξωπδ αε. ΰν ϊερισ ςμ ζδ αξιεηγ αηεψσ αευ, ξιιν, βων, εΰαχ - χωδ ξΰεγ μδρϊγψ, αευ ξωτψιυ ςμ δξτεϊ, δψεη ξςιτδ ΰεϊν εςεγ...
    πιεεθ αχαιπδ ρβεψδ αξφαιν δμμε = ΰιλεϊ πιεεθ = τηεϊ θςειεϊ = ζξπιν ιεϊψ θεαιν.

    μγςϊι ,δτιϊψεο δςϊιγι αξιγδ ελεπρ μΰ ιιϊο τϊψεο ξρτχ, ιδιδ αψΰγιΰθεψ χιγξι, ωιιαπδ αξιεηγ εμψεηα δψλα. ζδ ιχψδ ψχ μΰηψ ΰε ιηγ ςν απιιϊ δηιτει.

    πλεο μςλωιε, ιαπδ λεπρ ζξπι μψλα. δξθψδ δψΰωεπιϊ διΰ μαγεχ δΰν ηεαδ μδζιζ (αμι χωψ μδερτϊ ςεγ ψΰγιΰθεψ) ΰϊ ξιχεν δψΰγιΰθεψ δχιιν. ΰν μΰ γψεωδ δζζδ, πγς ΰιζδ βγεμ ψΰγιΰθεψ περσ ΰπε ζχεχιν εΰιλο μξχν ΰεϊε. ΰν λο, ΰζ δριτεψ ωεπδ μβξψι επαηο ΰϊ λμ δΰτωψιεϊ εαιιηρ μδεφΰεϊ ωεα.

  14. #594
    ηαψ ψωεν lizard's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Jan 2005
    ξιχεν
    λτψ θψεξο
    δεγςεϊ
    11,711

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειχθ αϊδμικ: ψλα ξψευ T1 ωμ χαεφϊ ρψθιπδ/ΰεθε

    לירן אני באמת מרגיש שאין לי זכות לומר משהו כי קטונתי מולך אבל גם הרכב של ברוך וגם הרכב של עידו וגם הבאגים פתוחים.

    רדיאטור קדמי זה משקל מקדימה, זה פתח לצרות ולשברים. אתה תשים רשת שתגן אבל תמנע אוויר אז מה יצא לך בזה?

    אגב, אני פשוט לא מכיר את הרכב, יש לכם רדיאטור ייעודי לגיר נכון? איפה הוא ממוקם?

    עלה לי רעיון מעניין איך לפתור את בעיית זרימת האוויר אבל אני לא בטוח שהוא מעשי מבחינת השמשה הקדמית.
    הרעיון הוא לבנות תעלת אוויר שתהיה חצי מעל הגג וחצי בקבינה, הכלוב עובר דרכה, ופתח בקיר האחורי בגודל של הרדיאטור וכמובן קופסת אוויר מצדדיו כדי שהאוויר לא יברח.
    הבעיה העיקרית היא להתאים את השמשה כי צריך לחתוך אותה במרכז ובחלק העליון בצורת מלבן.

  15. #595
    ηαψ ψωεν dudibagi's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Jan 2008
    ξιχεν
    ξψλζ
    δεγςεϊ
    41

    αψιψϊ ξηγμ ωμεν μλεμν!!!!

    χεγν λμ ωμεν μλεμν εξξω λισ μχψεΰ ΰϊ δδϊχγξεϊ αλμ δτψειχθιν.

    λμ δλαεγ μλμ δαεπιν!!!!!

    μιψο ξπιριεο ωμι (δχθο) ΰπηπε περςιν ςν ΰεϊε ξπες τηεϊ ΰε ιεϊψ εΰπι ςν ψγιΰθεψ

    ωμ γιρχαψι 3 ωεψεϊ !

    ΰιο ωεν αςιδ μξπες εΰιο μι αςιϊ ηιξεν μξπες!(ΰαμ...) δεΰ ξξεχν χγιξδ μμΰ δβπδ

    ξιεηγϊ εδλεμ ςεαγ πτμΰ!

    ςφδ ωμι ξχν ΰεϊε ξχγιξδ ετϊψϊ ΰϊ δαςιδ.

    γψκ ΰβα ιω μι ξχεν ωχπιϊι αςαψ ψγιΰθεψ ςαδ αξιεηγ 4 ωεψεϊ εμΰ βγεμ λκ (ωμ ξωΰιϊ χθπδ ωμ ξψφγρ) ωμΰ

    ιτψις μωγδ ψΰιδ ΰν ϊψφδ ΰχωψ ΰεϊκ ςν δξτςμ ωξιιφψ ΰεϊν!


    αδφμηδ!

    π.α δτψειχθ δηγω ααπιδ ΰζ ϊϊηιμ μητω ςβμδ:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  16. #596

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειχθ αϊδμικ: ψλα ξψευ T1 ωμ χαεφϊ ρψθιπδ/ΰεθε

    ξγψικ θεα μπεωΰ χιψεψ ωμ αιμ-ΰεειρθδ ωδϊτψρν μΰ ξζξο:

    http://pirate4x4.com/tech/billavista...mmersRadReview

    μΰ ξϊιιηρ μπεωΰ δΰειψεγιπξιχδ ωδιΰ αμα δαςιιδ ωμπε, ΰαμ αΰετο λμμι ιω λΰο ξιγς ωιξεωι μλμ ξι ωαεπδ λμι ψλα.
    ΰιεπιχ 5 | β'ιτ CJ-7 1979 | διιμχρ 2015
    διε: β'ιτ XJ φ'ψεχι 1994| διιμχρ 2008| διιμχρ 1997 | β'ιτ CJ-8 1989 | ρξεψΰι 1988

  17. #597
    ηαψ ψωεν δφτψγς's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Dec 2002
    ξιχεν
    ϊμ ΰαια
    δεγςεϊ
    2,208

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειχθ αϊδμικ: ψλα ξψευ T1 ωμ χαεφϊ ρψθιπδ/ΰεθε

    πε, ξδ ςωιϊν ςν δψγιΰθεψ? ιω δϊχγξεϊ? τϊψεπεϊ?
    δλμ ωθειεϊ

  18. #598
    ηαψ ψωεν δφτψγς's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Dec 2002
    ξιχεν
    ϊμ ΰαια
    δεγςεϊ
    2,208

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειχθ αϊδμικ: ψλα ξψευ T1 ωμ χαεφϊ ρψθιπδ/ΰεθε

    ΰιζε ωϊιχδ ψεςξϊ.....

    μηεφδ πβα ϊβιςε??
    δλμ ωθειεϊ

  19. #599

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειχθ αϊδμικ: ψλα ξψευ T1 ωμ χαεφϊ ρψθιπδ/ΰεθε

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι δφτψγς φτιδ αδεγςδ
    ΰιζε ωϊιχδ ψεςξϊ.....

    μηεφδ πβα ϊβιςε??
    ξδ ζδ ωψεςν ζδ λξεϊ δςαεγδ μιτπι δηγ, εμΰ ςαεγδ ςμ δψλα....

    μφςψι ςχα λξεϊ ςαεγδ ξθεψτϊ, αωαεςεϊ δΰηψεπιν ΰιιμ εΰμι αςιχψ ςεαγιν ςμ δψλα εξλιπιν ΰεϊε μξιψευ δχψεα.
    δν απε ξϊχο ηγω μ2 ξΰεεψψιν ηγωιν εθεαιν ιεϊψ μψΰγιΰθεψ, απε λεπρ ΰεειψ ξΰμεξιπιεν εχετρϊ ΰεειψ μψΰγιΰθεψ ξτψρτχρ εζδ πψΰδ ξφειιο.
    λξε λο ςγ μιιφεψ ξωεμωινηγωιν αιφςπε ηιζεχ ΰωψ ψεϊκ λψβιμ αξτςμ α χ"ω ς"ι εΰγιν.
    ςεγ απιπε χετρΰεϊ τη μωξπιν εμξιιν.

    ϊξεπεϊ ?! ΰεμι αχψεα.
    ελο πβις..................

  20. #600

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: τψειχθ αϊδμικ: ψλα ξψευ T1 ωμ χαεφϊ ρψθιπδ/ΰεθε

    ςν λμ δριτεψ δξεψλα ωμ δξιψευ, γαψ ΰηγ λπψΰδ ιφΰ ξεφμη.... δλεπρ.
    μξωκ λμ δξιψευ μΰ δτςμπε ΰϊ δξΰεεψιιν, ηεν δψλα ςξγ ςμ λ 75 ξςμεϊ αημχιν ωιλεμπε μπρςε ξδψ, ε 65 λΰωψ πρςπε μΰθ.

    λπψΰδ ωδαςιδ πτϊψδ...

ςξεγ 30 ξϊεκ 35 ψΰωεοψΰωεο ... 102027282930313233 ... ΰηψεοΰηψεο

πεωΰιν γεξιν

  1. αΰβι T1 ωμ ηπο βεμεξαχ, τψειχθ αϊδμικ
    ςμ ιγι ηπο βεμεξαχ ατεψεν τψειχθιν
    ϊβεαεϊ: 1462
    ςγλεο ΰηψεο: 21-07-19, 18:32
  2. τψειχθ αϊδμικ: ηψβεμ 8x8 ωμ αψεκ θεμιγΰπε
    ςμ ιγι δφτψγς ατεψεν τψειχθιν
    ϊβεαεϊ: 284
    ςγλεο ΰηψεο: 12-05-10, 13:49
  3. ϊβεαεϊ: 28
    ςγλεο ΰηψεο: 26-08-08, 20:09
  4. τψειιχθ αϊδμικ - ψλα ξψευ ST-T2 φεεϊ ξλαι ξθεψρ
    ςμ ιγι φηι μιθαχ ατεψεν τψειχθιν
    ϊβεαεϊ: 36
    ςγλεο ΰηψεο: 20-02-08, 09:08
  5. τψειχθ αϊδμικ: ψπβμψ αργπϊ ΰεαψμπγ
    ςμ ιγι davidsktm ατεψεν τψειχθιν
    ϊβεαεϊ: 47
    ςγλεο ΰηψεο: 02-07-07, 16:19

ϊβιεϊ απεωΰ ζδ

δψωΰεϊ τψρεν

  • ΰιο αΰτωψεϊκ μτψρν πεωΰιν ηγωιν
  • ΰιο αΰτωψεϊκ μτψρν ϊβεαεϊ
  • ΰιο αΰτωψεϊκ μφψσ χαφιν
  • ΰιο αΰτωψεϊκ μςψεκ ΰϊ δεγςεϊικ
  •