Close
2 2 12
21 33 33
  1. #21

    May 2009
    222

     : - 90

    afi1981

    +

  2. #22

    Feb 2006
    288

     : - 90

    ? , .

  3. #23
    mi88's Avatar
    Oct 2009
    333

     : - 90

    ( ), . - 50 .

    , .


    .... '

  4. #24
    shmulikbg's Avatar
    Feb 2010
    2,893

     : - 90

    mi88
    ( ), . - 50 .

    , .


    -8 ".
    , ", . , ,
    , . ' .... .

  5. #25

    May 2009
    222

     : - 90

    ? , .


  6. #26
    lior_b.s's Avatar
    Feb 2005
    1,286

     : - 90

    mi88
    ( ), . - 50 .

    , .


    ?..
    50 "...
    , !!!
    ..

    , , ...

    3 ..

  7. #27

    Feb 2006
    288

     : - 90

    , , . . , , . , , ? . .

  8. #28
     's Avatar
    Oct 2005
    16
    801

    Thumbs up : - 90

    שלום רב !
    בתור קורא ומסתכל מהצד, אני חייב להודות שעקבתי אחר השרשור מתחילתו ועד סופו, וההתנהלות
    וההתרחשויות,העלו בי כבר מהתחלה חשדות, להתנהלות לא מקצועית, של הפעילים בהחלפת אטם הראש , אך מכיוון שלא צויין במפורש מי ביצע את העבודה, מכונאי מוסמך, או מכונאי חובב, כמו אני מניח שהוא אפי בעצמו, הנחתי, שיתכן שהעבודה בוצעה, שלא לפי כללים אלמנטרים, של ישור ומלוי ראש מנוע,החלפת אטם חדש, כוון שסתומים נכון והידוק ראש בידית מומנט לפי ההסדר ומומנט הידוק, כפי שממליץ היצרן.
    תופעת מי קירור הממלאים את מיכל העבוי, היא תופעה נפוצה בעת חדירת קומפרסייה למיים.
    לכן תגובתו המיידית, של איתי , מתל יצחק, שהייתה ספונטנית, הייתה אבחנה בדיעבד תגובה נכונה, למרות שהראש מנוע שופץ לפני סך הכל שבועיים, ונסע רק כ50 קילומטר בלבד. חיזק את איתי מתל יצחק, איתי מחולון, שסיפק קישור לשרשור שהוא פתח בעצמו, עם סימפטומים זהים. לאחר שאפי ציין גם שהרכב לא סוחב היטב, שמוליק רמז שיתכן וההצתה מאוחרת, מה שתתברר בדיעבד, כאבחנה נכונה.
    השאלה של אפי האם האטם ראש של סוויפט זהה לסמוראי, מעוררת חשד אצלי, שאפי היה מעורב בצורה כלשהי, בתהליך שיפוץ הראש ו/או בקניית האטם, ולכן במקום לחזור למכונאי, ולהתלונן על בעיית חוסר סחיבה וחדירת מי קירור למיכל עבוי, הוא פנה לעזרת הפורום, מה שיכול להעיד, על חוסר ביטחון במקצועיות המכונאי שטיפל בראש, והעובדה שהראש מנוע פורק לשווא בפעם השנייה ולא התגלה דבר, ורק אז התברר שההצתה הייתה מאוחרת. מסבירה כנראה שהייתה כן בעייה מסויימת בהרכבת ראש המנוע, ויתכן וחגורת הטיימינג לא היתה מורכבת במקומה, מה שהשפיע על קידום ההצתה.
    אני חייב לציין ששמוליק, ליאור ,ובומס הקופץ, שאלו שאלות נכונות, ועלו על כך מיד שיתכן שלא רק כוון הצתה נכון גרם לסימפטומים, שצווינו על אפי בתחילה, אלא גם הרכבת אטם ראש לקויה מלכתחילה
    הרבה סימני שאלה מתחילת השרשור.
    אודה לאפי אם הוא יואיל להבהיר את סימני השאלה.
    בברכת חג שמח.
    וזהירות בדרכים.
    צביקה

    -054-4861318

  9. #29

    May 2009
    222

     : - 90

    צביקה קרבורטור
    שלום רב !
    בתור קורא ומסתכל מהצד, אני חייב להודות שעקבתי אחר השרשור מתחילתו ועד סופו, וההתנהלות
    וההתרחשויות,העלו בי כבר מהתחלה חשדות, להתנהלות לא מקצועית, של הפעילים בהחלפת אטם הראש , אך מכיוון שלא צויין במפורש מי ביצע את העבודה, מכונאי מוסמך, או מכונאי חובב, כמו אני מניח שהוא אפי בעצמו, הנחתי, שיתכן שהעבודה בוצעה, שלא לפי כללים אלמנטרים, של ישור ומלוי ראש מנוע,החלפת אטם חדש, כוון שסתומים נכון והידוק ראש בידית מומנט לפי ההסדר ומומנט הידוק, כפי שממליץ היצרן.
    תופעת מי קירור הממלאים את מיכל העבוי, היא תופעה נפוצה בעת חדירת קומפרסייה למיים.
    לכן תגובתו המיידית, של איתי , מתל יצחק, שהייתה ספונטנית, הייתה אבחנה בדיעבד תגובה נכונה, למרות שהראש מנוע שופץ לפני סך הכל שבועיים, ונסע רק כ50 קילומטר בלבד. חיזק את איתי מתל יצחק, איתי מחולון, שסיפק קישור לשרשור שהוא פתח בעצמו, עם סימפטומים זהים. לאחר שאפי ציין גם שהרכב לא סוחב היטב, שמוליק רמז שיתכן וההצתה מאוחרת, מה שתתברר בדיעבד, כאבחנה נכונה.
    השאלה של אפי האם האטם ראש של סוויפט זהה לסמוראי, מעוררת חשד אצלי, שאפי היה מעורב בצורה כלשהי, בתהליך שיפוץ הראש ו/או בקניית האטם, ולכן במקום לחזור למכונאי, ולהתלונן על בעיית חוסר סחיבה וחדירת מי קירור למיכל עבוי, הוא פנה לעזרת הפורום, מה שיכול להעיד, על חוסר ביטחון במקצועיות המכונאי שטיפל בראש, והעובדה שהראש מנוע פורק לשווא בפעם השנייה ולא התגלה דבר, ורק אז התברר שההצתה הייתה מאוחרת. מסבירה כנראה שהייתה כן בעייה מסויימת בהרכבת ראש המנוע, ויתכן וחגורת הטיימינג לא היתה מורכבת במקומה, מה שהשפיע על קידום ההצתה.
    אני חייב לציין ששמוליק, ליאור ,ובומס הקופץ, שאלו שאלות נכונות, ועלו על כך מיד שיתכן שלא רק כוון הצתה נכון גרם לסימפטומים, שצווינו על אפי בתחילה, אלא גם הרכבת אטם ראש לקויה מלכתחילה
    הרבה סימני שאלה מתחילת השרשור.
    אודה לאפי אם הוא יואיל להבהיר את סימני השאלה.
    בברכת חג שמח.
    וזהירות בדרכים.
    צביקה
    היי צביקה המנוע נעשה אצל מכונאי מוסמך לגבי החלפת האטם אחרי שעשינו כיוון הצתה ראינו שהאוטו עובד טוב סוחב טוב ובלי התחממות ובלי זריקת מים למיכל עיבוי הוחלט להחליף על הדרך אטם ראש כי לא ידענו מה מצבו אחרי הבעיות שהיו
    לגבי האטם ראש שהוחלף לפי המראה שלו הוא היה תקין אבל אם כבר פתחנו אז החלפנו אותו על הדרך
    אני חוזר ואומר שקודם כל עשינו כיוון וראינו שהכל בסדר עם האוטו ורק אז הוחלף אטם ראש

    נ.ב לגבי הטיימינג לא נגענו בו מהפעם הראשונה

  10. #30
     's Avatar
    Oct 2005
    16
    801

    Thumbs up : - 90

    !
    , , !
    , , 50 , , , ,] , ?
    , , , , , , , , , , , , , , , , , , ?!


    -054-4861318

  11. #31

    May 2009
    222

     : - 90

    צביקה קרבורטור
    אפי שלום רב !
    צר לי , אך לא ברור לי מה הקשר בין כוון הצתה, והחלפת אטם ראש בשנית!
    כוון הצתה לא מחייב פרוק ראש, ואם הוא לא מחייב פרוק ראש, שהוחלף לפני כ50 קילומטר בלבד, אין צורך להחליף אטם, כלומר הדבר דומה למשל על הביצה והתרנגולת, מה קדם למה,] הביצה לתרנגולת , או התרנגולת לביצה ?
    כוון הצתה מחייב הסטת מפלג, המחייב שחרור בורג חיזוק מפלג, והסטת המפלג הלכוון הרצוי, במקרה שלך לשם קידום הצתה, פירוק ראש מנוע, אינו מחייב שינוי במקום הקודם של המפלג, ולכן סימון מיקום המפלג, לפני פירוקו, יאפשר להצתה להשאר במקומה, כפי שהייתה לפני פירוק ראש המנוע, לכן אני ממשיך להציק ולנדנד לך, ולשאול מדוע פורק הראש המנוע מלכתחילה, מה הייתה תופעת הלוואי, האם לא חדירת מי קירור למיכל העודפים, ואם כן אולי לא היה צריך לפרק ראש מנוע מלכתחילה, אם הבעייה חזרה על עצמה, לאחר החלפת אטם ראש, וכוון ההצתה מחדש פתרה זאת, כך שבוודאי לא היה צורך לפרק ראש מנוע בשנית?!
    בברכה
    צביקה
    היי צביקה אתה צודק שלא הייתי צריך להחליף את האטם ראש בגלל הכיוון הצתה
    אבל רוצה בכל זאת לבדוק את האטם אמרתי לעצמי לא יקרה כלום אם אני יבדוק אותה האטם החדש הוחלף כי נתתי לחבר את האטם שלי ואני שמתי חדשה

  12. #32
     's Avatar
    Oct 2005
    16
    801

    Thumbs up : - 90

    !
    , , .
    , 50 ?!


    -054-4861318

  13. #33

    May 2009
    222

     : - 90

    !
    , , .
    , 50 ?!


    (") 100 "

  1. -
    osh Suzuki
    : 11
    : 19-10-10, 18:33
  2. - 89
    itay Suzuki
    : 16
    : 11-01-10, 08:55
  3. ' CJ
    : 5
    : 12-01-08, 16:35
  4. Suzuki
    : 1
    : 08-03-07, 19:36
  5. . '
    : 1
    : 15-12-04, 08:29

  •