
נכתב במקור על ידי
kobiarava
יונתן, אני מתנצל על הגישה התוקפנית, אבל חביבי, אתה פשוט לא מעוניין להקשיב, או שומע מה שבא לך לשמוע. כשאומרים לך תא דלק, פעם אחת אתה שומע אגן שמן, ופעם אחרת אתה שומע מיכל דלק. לי ולרוב האנשים ברור שהם לא אותו הדבר....
נחזור לקרבורטור-אתה מכיר את דרך העבודה שלו? מבלי להעליב, אני חושב שלא. בגוף הקרבורטור ישנה כוסית דלק שמילויה נשלט ע"י מצוף ודיזה. במידה והמנגנון הזה לא תקין, היא ממשיכה להתמלא מעל למפלס העבודה שלה ומציפה את חלל הקרבורטור, כמו שקורה אצלך. סביר מאוד להניח שתקלה זו מקורה בלכלוך ששקע בקרבורטור במשך הזמן שהכלי היה מושבת או בשרידי דלק שהתנדף (בנזין שמתנדף משאיר משקע שמנוני).
שים לב שהקרבורטור הוא מכלול יחסית מורכב, ואם אתה לא ממש מבין איך הוא בנוי, אתה עשוי להסתבך בפירוק ובהרכבה שלו, ובטח בכיוון שלו. אם אתה לא בטוח במה שאתה עושה, עדיף לך להעזר במישהו שכן יודע, שיכוון אותך, יסביר לך וידאג שלא תתקע עם קרבורטור חצי מפורק ביד....
בהצלחה וחג שמח-קובי