אני בפנים עם ה wk.
רודאו נותן לך את הכבוד לפתוח שרשור הזמנה לעניין,
יש מרצדס עם מצב שטח ו 455 כ"ס.
הרכב המטופש בעולם שגורם לחייך ולבלות במוסך כל הזמן.
בשביל שלא תבייש את הפירמה (wj), רק רציתי לודא איתך שיש לך ניתוק מייצב קדמי ושהוורילוק שלך תקין
Touareg... and wishful thinking of getting it off-road
רואים? נהיה מעניין.
ג'ייקוב לשאלתך/דאגתך הכנה, יש ויש. ואם אתה מזדמן לאזור נשמח לראותך
אילן, נראה לי אולי עדיף לשמור זאת במסגרת השרשור הנוכחי. שזה לא יהפוך בסוף לשרשור 'למי יש גדול יותר' ואז אני מיד מתחיל להסמיק. (ויופיעו כל הגורילות ביום שישי ושישו ושימחו)
בוא נראה אם יצטרף איזה WK2 ואולי ZJ במסגרת השרשור הנוכחי.
אז מי שיש ברשותו WK2, שעה פנויה בשישי הקרוב בשתיים בצהריים וחוש הומור בריא, מוזמן לניסוי כלים מעניין אך שפוי שייערך ביום שישי הקרוב בבור בתל ברוך. בניסוי נתהה אחד על קרביו של השני ונבדוק הבדלי יכולות בשטח בין הדורות השונים של האינדיאנים המגודלים. את תוצאות הניסוי נפרסם בקצרה כאן בפורום (בהסכמת המשתתפים..)
אילן תרגיש חופשי להוסיף/לתקן..
אבשלום
נ.ב
שימו לב בעלי ה 33" ומעלה - זה לא בשבילכם (אתם מוזמנים כצופים במשחקי הילדים כמובן)
אהבתי את ההטייה של השרשור לקביעת פגישה להשוואת רכבים! שאפו, אני בפנים גם כן
הרכבים שלי ושל ILAN לדוגמא דומים מאוד, שנינו מוגבהים, הוא ממוגן בנוסף, לו יש מנוע חזק יותר (אותו 4.7 רק דור חדש יותר עם מצתים כפולים ועוד 70 כ"ס בערך)
אבל לא יש את ה QD2
בואו נראה כמה זה שווה באמת...
וגם נשווה ונראה אם המערכת טובה כמו שהיא מתיימרת להיות בעיקר כאשר הרכב לא כל כך "גמיש" בקפיצים..
יום שישי בשתיים, רשמתי לי ביומן... אני מגיע..
אילן, רק אל תבאס אותי עכשיו כשאווכח שהרכב שלך הרבה יותר חזק משלי... זה באמת יגרום לי להחליף אותו שוב פעם
רוכברודאו:
אולי תזמן את השכן שלך, הייתי מעוניין לראות גם את WK2 ולראות מה בדיוק הוא לא עשה טוב ברכב שלו, כמו שאילן רשם, הוא חייב לשלב ל LOW על מנת שה QD2 ייכנס לפעולה.. כל עוד הוא ב HIGH אני חושב שהוא על תקן "מוגבל החלקה" ולא "נעול"
רמי
נ.ב
איזה חיוך יש לי על הפנים עכשיו
התגעגעתי לזה
אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...
רמי ואבשלום אשמח להכיר בשעה טובה :-)
כרגע יש לנו:
אבשלום - WJ עם QD
רמי - WK עם QD2
אילן - WK עם QT2
מחפשים:
WK2
WK לרדו עם QT1, יהיה מעניין לראות.
WJ עם QT
כמו שנאמר כל אלה עם צמיגים מעל 30" ונעילות מוזמנים להסתכל...
רמי - בשביל ה 70 כ"ס, שתרגיש צריכים כביש :-) ארוך...
נחכה עם שרשור לעניין, אבל יתכן ויהיה כדאי בהמשך כן לפתוח.
מחכה ליום ו'.
אילן
יש מרצדס עם מצב שטח ו 455 כ"ס.
הרכב המטופש בעולם שגורם לחייך ולבלות במוסך כל הזמן.
רמי, אדבר עם השכן. עקב אכילס - יש לו צמיגים מקוריים (ג'נט 19 צמיגי HT יענו כביש).
על כן יהיה נחמד יותר לבחון WK2 שכבר התקין צמיגי AT 50/50. ככה באמת המבחן ייצג יותר יכולות הרכב ופחות את הצמיגים.
אז קדימה- קומו עורו והצטרפו אלינו בעלי WK2. הקפה (עם הל) עלינו.
בואנה אתם חייבים לשמוע קטע. לקחתי את הג'יפ האמור בשביל להתקין לו אוזני גרירה מקדימה.
קפצתי למוסך מורשה שלו בקרית ביאליק...תנחשו כמה הצעת מחיר שקיבלתי... 2700 ש"ח בלתי נתפס.
ראיתי שהחלקים האלה בארה"ב עולים כמה דולרים, לא יאומן. מוריד תחשק. ינסה במקומות אחרים גם (פרוג'יפ לא חזרו אלי).
2700 שקל ראבכ
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
סוף סוף מתחיל להיות מעניין בשבט האינדיאנים....
סיכוי סביר שנקפוץ גם בשישי
discovery TD5 + שבי וואן 5700 V8
בכוונה לא שלחתי אותך ליבואן, המחיר של ווי הגרירה הזוי בארץ.
יש בחו"ל תחליפים, ב WK הבעיה הייתה שאמרו שצריך להוריד פגוש בשביל להתקין את הווים, פרוג'יפ התקינו בסוף בלי להוריד פגוש ע"י השחלת הברגים באמצעות חוטי ברזל.
אכן אתה צריך לרדוף אחרי פרו'גיפ, שהם עסוקים הם שמים עבודות קטנות בעדיפות נמוכה.
תגיע יום שישי? שנראה את האוטו :-)
יש מרצדס עם מצב שטח ו 455 כ"ס.
הרכב המטופש בעולם שגורם לחייך ולבלות במוסך כל הזמן.
רמי, יום שישי תקבל הסבר + הדגמה + קפה
בקצרה: בניגוד לאימרה הידועה: 'עדיפה ציפור ביד מאשר שתיים באוויר' בשטח דווקא עדיף שני צמיגים על הקרקע כל הזמן מאשר אחד באוויר (גם אם הוא נעול). ניתוק מייצב קדמי מאפשר לרכב לנצל את מהלך המתלה ביעילות רבה יותר ומקטינה את הסיכוי להנפות גלגל. הנפת גלגל זה כמעט תמיד רע יותר ועדות למוגבלות השלדה/המתלים ובנוסף מגדילה את הסיכוי להתהפכות במצבים מסויימים. למעשה ג'יפאים רבים ימדדו את "גבורתו" של הג'יפ ע"פ יכולתו להתפתל כנדרש ע"מ להשאיר 4 גלגלים על הקרקע כל הזמן גם בהצלבות חריפות. בכביש ד"א אתה לא מרוויח שום נוחות מהניתוק, הרכב פשוט יתנדנד כמטוטלת בסיבובים - לא רצוי בכלל.
ונו כן, זו רמאות אבל קטנטנה.. (נעילות מלאות וצמיגי שטח גדולים תיחשבנה לעינייננו כרמאות גדולה..)
אהבתי את ההתפתחות בשרשור.
מי השופט?
מי מסקר את האירוע?
אני מגיע, חייב לראות.
.. Jeep - Drive it like you stole it
לגבי שיפוט - נראה לי שכולם יצאו מנצחים מהאירוע, לא מחפשים מנצח אלא יותר הבנה והשוואה של ראשי התיבות (מערכות ההנעה) של ג'יפ.
לגבי סיקור - מצלמות / חצובות וכו' עליי. גם וידאו וגם סטילס.
לעניין הרמאויות - נגדיר שכל השיפורים הקטנים הולכים חוץ מנעילות וצמיגי שטח גדולים. ננסה גם למדוד פתיחות בסוגי שיפורים שונים, למשל OME (אצל רמי?) מול קינג בילשטיין אצלי. אנסה לזכור להביא סרט מדידה.
יש מרצדס עם מצב שטח ו 455 כ"ס.
הרכב המטופש בעולם שגורם לחייך ולבלות במוסך כל הזמן.
אילן,
גם אני מגיע, בלי מותג ג'יפ אבל עם רצון לראות וללמוד.
אם תשכח משהו בבית כמו סרט מדידה וכדומה תגיד ואני בחמש דקות מביא .
מקווה שראית את התמונות וזה עשה לך חשק להצטרף לפעם הבאה....
להשתמע,
חבר׳ה אם כבר אז כבר:
חייבים zj מוגבה וללא נעילות לאירוע (כאן אני קורא לארתור שקנה את שלי לבוא)
צריך להסריט את כל העניין ולדאוג שהרכבים יעברו את אותם מכשולים באותו הנתיב. אולי מישהו ממנהלי האתר ירים את הכפפה?
אחר כך נעלה ליוטיוב כדי שישמש כאורים ותומים לכל המתלבטים.
אם תעתיקו את המקום לחורשן גם אני אגיע (wj עם קיט איירון רוק 4״ + ספייסרים של .75 אינץ׳ ומערכת וורילוק תקינה)
Touareg... and wishful thinking of getting it off-road
כבוד הוא לנו הו שועל זקן (וגם אשמח לפגוש אותך סוף סוף מר דני אחרי שכמה עצות שלך חסכו לי נורופנים לכאבי ראש וכו')
אני מציע מתאר לניסוי:
ננסה כמובן מספר מכשולים מדרגות קושי שונות.
אבל ישנה עליה אחת (זאת שה WK2 לא עלה) שאותה כל אחד יבצע פעמיים.
פעם אחת במהירות איטית בלי משחקי גז אגרסיביים ופעם נוספת בסגנון חופשי (להלן: מה שצריך כדי לסיים למעלה)
כך נוכל לנטרל קצת יכולות נהג ולראות מה באמת הרכב יודע לעשות (או לא יודע רחמנא ליצלן)
חשבתי לדאוג לצילומים אבל אם אתה בעניין אילן אז אני מוכן לסכם את שעשועינו בכתב לטובת מכובדי הפורום.
ד"א ה- WJ נועל BF AT 245.70.16, מוגבה 3" IRO עם בילשטיינים 5100 ומנותק מייצב קדמי. אה ודיזל כמובן.
שמרו על קשר