Close
עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 41 עד 60 מתוך 62
  1. #41
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,051

    ברירת מחדל תגובה: טסט והגבהה

    מניח שעבר עם אותם קפיצים?

    בתכלס, בכל הרשימה הזו, הדבר היחיד שקשור לג׳יפים זה הקפיצים וייחוס לשינוי מבנה.

    כל השאר זה לחם רגיל של מכונים, ומה שהיה תקין לא בהכרח נשאר תקין השנה.

    מה אמר המוסך שלך על התפוחים/פנסים/צמיגים/מוט מייצב?

    מכון בפאניקה.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  2. #42

    ברירת מחדל תגובה: טסט והגבהה

    כמובן שעבר עם אותם קפיצים. תפוחי הגה הוחלפו לפני שנה בטסט. האוטו כשה 10,000 ק"מ בשנה. כנראה שזה גם הלחם שלהם. המוסכניק שלקח את הרכב לטסט אמר שבאותו היום היו שם נציגים של משרד התחבורה בביקורת.

    Sent from my ONE A2001 using Tapatalk

  3. #43

    ברירת מחדל תגובה: טסט והגבהה

    המוסך ראה ביקורת של משרד התחבורה והוא עדיין נכנס?
    מה הליקוי בסרן הקידמי?

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk

  4. #44

    ברירת מחדל תגובה: טסט והגבהה

    לא הבנתי בדיוק. אולי העובדה שמורכב עליו בולם הגה.

    Sent from my ONE A2001 using Tapatalk

  5. #45

    ברירת מחדל תגובה: טסט והגבהה

    הוא מגיע עם בולם הגה מהמפעל... בולם שחור , אבל עדיין בולם הגה...

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk

  6. #46
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,051

    ברירת מחדל תגובה: טסט והגבהה

    ציטוט נכתב במקור על ידי BUx2 צפיה בהודעה
    המוסכניק שלקח את הרכב לטסט אמר שבאותו היום היו שם נציגים של משרד התחבורה בביקורת.

    Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
    רציני?

    כמשל הגששים;
    תגיד למוסכניק שלך שיתקשר ויגיד שהוא לא מגיע כי הוא אהבל.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  7. #47

    ברירת מחדל תגובה: טסט והגבהה

    לא נעים להגיד אבל זה משעשע...

    המוסכניק שלך באמת דביל גדול אבל גם לזה יש פיתרון בתנאי שההערה ״שינוי מבנה״ לא דווחה למשרד הרישוי ותצריך ממך בדיקה שאין שינוי מבנה...
    לך למוסך שמתמחה בג׳יפים שיחלץ אותך

  8. #48
    משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    איזור המרכז
    הודעות
    4,494

    ברירת מחדל תגובה: טסט והגבהה

    נכון... תחפש מוסך מתמחה שיעביר אותך... טסט..

    בועז... עזוב אותך מלמדוד את החוטיני - אתה צריך פסיכולוג....

  9. #49

    ברירת מחדל תגובה: טסט והגבהה

    ברנרד,
    רק בשבוע עבר קיבלת הוכחה אישית חותכת שהחוטיני צריך להיות עליך ויותר מזה לא אפרט בלי רשותך...

    בוא לא ניתמם, כל גיפ היה נכשל בזמן ביקורת של משרד התחבורה...

    תחדל עם הפרובוקציות.
    זה עובד נגדנו בסוף

  10. #50
    משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    איזור המרכז
    הודעות
    4,494

    ברירת מחדל תגובה: טסט והגבהה

    ציטוט נכתב במקור על ידי boaz avrahami צפיה בהודעה
    ברנרד,
    רק בשבוע עבר קיבלת הוכחה אישית חותכת שהחוטיני צריך להיות עליך ויותר מזה לא אפרט בלי רשותך...

    בוא לא ניתמם, כל גיפ היה נכשל בזמן ביקורת של משרד התחבורה...

    תחדל עם הפרובוקציות.
    זה עובד נגדנו בסוף - הנה, זה הגיע... כבר הרבה זמן לא היה מפשט בסיגנון הזה
    בועז.
    זה שהריינג' שלי (במצב נמוך מטויוטה קורולה מפונצ'רת ועם סט גלגלים מקורי) עבר טסט, לא מראה על הכלל.
    הבעיות נמדדות עם "מה שלא בסדר", לא עם מה שבסדר.
    אני בטוח לגמרי, בלי לבדוק אפילו, שמספר כלי הרכב ש"עוברים" גדול בעשרות אלפי אחוזים, מאלה שלא "עוברים"... אז מה?

  11. #51
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    7,790

    ברירת מחדל תגובה: טסט והגבהה

    השבוע ניכנס טרופר מוגבה, ממוגן, צמיגי שטח 31 לא ברישיון לטסט, נכשל על צמיגים שאחרי בדיקה באוטודאטא קיבלו אישור, תפוחי פרונט והגה עם חופש(למרות שניבדק במוסך לפני ולא נימצא חופש, ניחא), תוקנו הליקויים, ניגש בחזרה ועבר כמו גדול בלי בעיה.
    RAM 3500 on "35

  12. #52
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: טסט והגבהה

    ציטוט נכתב במקור על ידי נדב ש. צפיה בהודעה
    השבוע ניכנס טרופר מוגבה, ממוגן, צמיגי שטח 31 לא ברישיון לטסט, נכשל על צמיגים שאחרי בדיקה באוטודאטא קיבלו אישור, תפוחי פרונט והגה עם חופש(למרות שניבדק במוסך לפני ולא נימצא חופש, ניחא), תוקנו הליקויים, ניגש בחזרה ועבר כמו גדול בלי בעיה.

    מת על "ידיעות מרעישות" כאלה.
    יוצא מין הכלל שמעיד על הכלל.
    בבחינת אדם נשך כלב.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  13. #53
    משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    איזור המרכז
    הודעות
    4,494

    ברירת מחדל תגובה: טסט והגבהה

    ממש כך.
    במקום שהחדשות יהיו "רכב לא עבר טסט!! בגלל הגבהה!!", החדשות הן "רכב עבר טסט!!".

    אני עובר טסט כבר הרבה שנים, עם הסט-אפ שלי. בשני כלי רכב.
    כבר שבועיים אני במתח, שגיסי יעביר את הריינג' טסט - טסט ראשון לא עבר (האוטו כבה בתור לטסט). לא נכנס בכלל.
    ממכון הטסטים, נגרר לרמי, שעבר על החיווט ותיקן מה שהעכברים כירסמו (ועל הדרך גרש כמה!!).
    הסברתי לגיסי איך למלא אויר, שהרכב יהיה נמוך, וסט הגלגלים המקורי הולבש - עבר טסט.
    אבל זה לא מראה שהכל בסדר, כמו שבועז רומז.
    אני רק דוגמא לכאלה שהצליחו לחמוק.. הפעם.
    בעוד כמה חודשים יש עוד טטס (הרכב עבר טסט באיחור... קצת לפני "השנתיים הגורליות").

    כמו שבועז אמר לי - אולי כדאי שבאמת כולם יעברו ל"אויר" ולא מהסיבות שאני מעלה כבר שנים, אלא בגלל היכולת לא למשוץ תשומת לב בטסטים/בכביש.
    תצאו לשטח - תמלאו אויר/תגביהו.
    וד"א - להחליף לקפיצי אויר במקום קפיצי סליל (בניגוד לעלים) זה חוקי, להבנתי... רשום בחוק/תקנה שניתן להתקין תחליף קפיץ.. מעניין איך יתמודדו עם זה שקפיץ אויר הוא "לא מקורי"... הרי בנפח/לחץ נתון, הוא בדיוק בגובה מקורי...לא מוגבה.

  14. #54
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: טסט והגבהה

    ומה עם קפיץ עלים רך עם פחות עלים וקבוע קטן + כרית אויר בינו לבין השילדה? יעשה עבודה דומה, לא?... זה מותר?
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  15. #55

    ברירת מחדל טסט והגבהה

    בחיי אתם מפגרים.
    וברנרד, אתה בכלל מתעלה על עצמך.
    כמו ילד מוגבל שלוקחים אותו לארוע משפחתי ועושה פדיחות להורים...

    חשבתי שאתה כבר יודע מה לא אומרים בפומבי

  16. #56
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    7,790

    ברירת מחדל תגובה: טסט והגבהה

    ציטוט נכתב במקור על ידי דרור ברלי צפיה בהודעה
    מת על "ידיעות מרעישות" כאלה.
    יוצא מין הכלל שמעיד על הכלל.
    בבחינת אדם נשך כלב.
    למה יוצא מהכלל? חיכיתי כדי שכמה כאלה ייכנסו כדי לבדוק מה קורה, זה כבר השלישי במספר שבסט אפ של הגבהה וכו'...
    לא אגיד שזה, בטח שמקפידים יותר, אבל לא מה שתיארתם "אחרית הימים".
    RAM 3500 on "35

  17. #57
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,051

    ברירת מחדל תגובה: טסט והגבהה

    ציטוט נכתב במקור על ידי דרור ברלי צפיה בהודעה
    ומה עם קפיץ עלים רך עם פחות עלים וקבוע קטן + כרית אויר בינו לבין השילדה? יעשה עבודה דומה, לא?... זה מותר?
    על פניו זה עונה על ההגדרה של קפיץ עומס שיש לו סעיף ברור (ומותר).
    מופיע אי-שם מאחור במסמכי תקינה שהעלו לשרשור.

    לפני לא מעט זמן, התעניינתי בנושא, ונאמר לי ע"י ורטהיים, שייבאו כריות כאלו, שזה חוקי ולא נחשב שינוי מבנה.

    בזמנו המחיר היה גבוה מאד, וירדתי מזה.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  18. #58
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: טסט והגבהה

    לך באמת שאין צורך, למעט שיפור הנוחות.
    כי ההיילקס מגיע עם SPOA מקורי והוא מספיק גבוה גם עם קפיצים ישרים לחלוטין.
    רוב הבוחנים ברוב מכוני הרישוי לא מוכנים לקבל את העובדה שזה מקורי ואין מה לדרוש ממך "להנמיך עוד"... אבל זה סיפור אחר....

    אבל ה-Jeepים עם קפיצי עלים לא גבוהים כל כך במקור.
    ואם מה שכואב לעיניים הצרות של מנוולי משרד התחבורע ומכוני הטסטים זה הגובה, אז למה לא ללכת בדרך הזו?....

    חוץ מזה, על הכביש, לרכב הנמוך יש רק יתרונות. יודע מה? גם בשטח, ב-90% מהזמן ומהתרחישים, בכלל לא צריך את הגובה.
    מגיע לאיזו מדרגה עסיסית? תנפח אוויר ותגביה. תעבור, ותנמיך שוב.

    אשכרה סידור טוב.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  19. #59
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,051

    ברירת מחדל תגובה: טסט והגבהה

    האופנה האחרונה בארה״ב היכ הגבהה מינימלית וצמיגים גדולים ב3-4 מידות מהמקור לטובת מרווח גחון ועבירות.
    2-3 אינצ וזהו.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  20. #60

    ברירת מחדל תגובה: טסט והגבהה

    באמת? כי אני חשבתי שהאופנה הכי עדכנתי זה MEGA TRUCK ו mega mud

עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. XV מיגון והגבהה
    על ידי taxronen בפורום פורום סובארו 4X4
    תגובות: 37
    עדכון אחרון: 09-12-16, 00:20
  2. מיגון והגבהה לקאיה ספורטז'
    על ידי barelmoshe בפורום פורום קאיה/יונדאי/סנגיונג
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 05-04-13, 10:54
  3. מיגון מלא והגבהה לפגארו קצר
    על ידי מושיקו בן-ישי בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 11-12-12, 09:02
  4. מיגון והגבהה לרקסטון...
    על ידי dingo1st בפורום לוח מודעות מעוניינים לקנות
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 11-12-11, 18:13
  5. צמיגים והגבהה
    על ידי berezef בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 02-05-07, 16:13

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •